Anzee Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 pa malce vec vem o motorjih z notranjim zgorevanjem pa opremo in diagnostiko kako ti. tako da No ker si maher ce bom v stajerskih koncih oglasil kdaj ce bo cas, moram fine-tunat LE2 jetronic racunalnik vbrizga. Je motor (od avta) malo predelan pa bi rad dobil optimalno mesanico... sicer pa dosti offtopic..
hilton Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Nebom ti na PM odgovarjal,kar tule se pomeniva,res sem se malo zmotil ,ker si napisal na 40l nafte 20l vode.Narediva takole vse spustiva ven iz tanka in nalijeva 10 l nafte in 5 l vode to je za ca 250 km in greva na vožnjo, samo vozil bom jaz ti pa boš sedel zraven pa glej,da denar nepozabiš še prej pa se lahko še malo staviva tako da nebi zastonj hodil v Nm OK. :worship: lahko se za mopede staviva. samo se bojim da bos pol peš hondo uporabljal :lol1: no ti bom novejse knjige poslal, da te ne bo čas povozil.
Jure Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 (popravljeno) To bi pa tudi jaz rad videl, dizla, ki gre na vodo :D Sicer čistp verjamem, da kakšne trpežne dizl mašine malo primešane vode ne ustavi, ampak ne vem če je poraba nafte zato kaj manjša :) Popravljeno Januar 28, 2008. Popravil DeX
Cartman Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Temu(kvazi) mojstru daj mojo telefonsko(imaš v avtarju),pa mu bom jaz rekel,da nima pojma,če se ti neupaš.Slab je to mojster,če tako popravlja motorje.Tudi pokojni Mervar(steklar) je sam motor vzdrževal in na mobi krogu tragično končal zaradi prednje zavore. :eek: Ps.če pregreješ bremze :headbang: je treba nove nova ploščice in po vsej verjetnosti tudi diske. :whistle: Nevem, me ni blo zraven ampak res nemaram scanja po grobovih. in zdi se mi, da je se je ročka odlomila. ne zarad vzdrževanja
iztok66 Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Pozdrav Bi prosil za malo pomoči, ker sem prišeldo težave. Monster 7500 1999, pred dobrim tednom še vžgal, sicer preko kablov od avta, ker zgleda da je akomulator pokvarjen. Takrat sem ga pustil malo piržganega, da se je segrel, parkrat jetudi vsekalo iz izpuha in to je to. Danes pa probam spet prižgat in ne gre in ne gre, verglam, pa nič. Preverim iskro, iskra je, svečke so mokre, kar pomeni da bencin tudi je. Ko verglam, ponavadi samo poči v izpuhu in to je tudi vse kar dela. Verglam pa samo z hladnih vžigom in brez gasa. ko sem dol vzel zračni filter in pogledo če je tam vse ok, sem zaverglal in ko je počilo je se zasvetilo tudi v uplinjaču. Posumil sem na stari bencin, ampak pred dobrim tednom je vžgal z istim bencinom. Kaki predlogi? Menjal svečke, kresnil v prvo :worship:
HHV Objavljeno Januar 28, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Menjal svečke, kresnil v prvo :worship: Ker si jih prvič "zjebal"- zalil. Posuši jih na šporgetu, bojo verjetno še dobre.
danci1973 Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Menjal svečke, kresnil v prvo :worship: A si imel noter NGK svečke? D.
Guest Brumer Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Nevem, me ni blo zraven ampak res nemaram scanja po grobovih. in zdi se mi, da je se je ročka odlomila. ne zarad vzdrževanja Samo,da te popravim ročka je bila najdena na cilni ravnini popolnoma cela OK.Vzrok pa pustimo meni je znan,da nebomo scali po grobovh-kot praviš OK.
Guest Brumer Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 lahko se za mopede staviva. samo se bojim da bos pol peš hondo uporabljal :lol1: no ti bom novejse knjige poslal, da te ne bo čas povozil. Hvala za ponudbo knjig,ko bom rabil si jih sam kupim za moped tudi nebi bilo problema so štirje pri hiši tako,da mi sigurno nebi bilo treba peš hodit.Ti samo pridi z tem dizlom na vodo,stava velja kot sem napisal,da neboš zastonj v Nm prišel.Jaz ven,da mašini nebo nič (samo kadilo se bo iz auspuha)ampak kupil boš sigurno nove dize in novo pumpo toliko ga mom že tiščal OK.Za moped ,če misliš na BMW-eja ravno nebi stavil,ker za njega bi ca 20 takih jajc kot je Ford kupil, ni pa problem par EU-rov kot sem rekel,da neboš zastonj v Nm hodil.Pa še tole,imam dve Hondi(+peš Hondo) tako,da tole peš Hondo tvojo, kar sam uporabi in tole zadrži kar zase :lol1: Ps: veš kaj pravijo Nemci,če nebi Fordov delal bi morali vsi Turki peš hodit!!!!! :eek: :BUA:
iztok66 Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 A si imel noter NGK svečke? D. Da, pa tudi prej so bile :yes:
dore Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Hvala za ponudbo knjig,ko bom rabil si jih sam kupim za moped tudi nebi bilo problema so štirje pri hiši tako,da mi sigurno nebi bilo treba peš hodit.Ti samo pridi z tem dizlom na vodo,stava velja kot sem napisal,da neboš zastonj v Nm prišel.Jaz ven,da mašini nebo nič (samo kadilo se bo iz auspuha)ampak kupil boš sigurno nove dize in novo pumpo toliko ga mom že tiščal OK.Za moped ,če misliš na BMW-eja ravno nebi stavil,ker za njega bi ca 20 takih jajc kot je Ford kupil, ni pa problem par EU-rov kot sem rekel,da neboš zastonj v Nm hodil.Pa še tole,imam dve Hondi(+peš Hondo) tako,da tole peš Hondo tvojo, kar sam uporabi in tole zadrži kar zase :lol1: Ps: veš kaj pravijo Nemci,če nebi Fordov delal bi morali vsi Turki peš hodit!!!!! :eek: :BUA: [/quote :OK: :OK: :OK: :OK:
danci1973 Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Da, pa tudi prej so bile :yes: Se mi je kar zdelo - jaz NGK svečk ne uporabljam več, ker se mi je z njimi že 2x zgodilo isto kot tebi - enkrat na avtu in enkrat na mopedu. D.
hilton Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 (popravljeno) Hvala za ponudbo knjig,ko bom rabil si jih sam kupim za moped tudi nebi bilo problema so štirje pri hiši tako,da mi sigurno nebi bilo treba peš hodit.Ti samo pridi z tem dizlom na vodo,stava velja kot sem napisal,da neboš zastonj v Nm prišel.Jaz ven,da mašini nebo nič (samo kadilo se bo iz auspuha)ampak kupil boš sigurno nove dize in novo pumpo toliko ga mom že tiščal OK.Za moped ,če misliš na BMW-eja ravno nebi stavil,ker za njega bi ca 20 takih jajc kot je Ford kupil, ni pa problem par EU-rov kot sem rekel,da neboš zastonj v Nm hodil.Pa še tole,imam dve Hondi(+peš Hondo) tako,da tole peš Hondo tvojo, kar sam uporabi in tole zadrži kar zase :lol1: Ps: veš kaj pravijo Nemci,če nebi Fordov delal bi morali vsi Turki peš hodit!!!!! :eek: :BUA: no mimogrede ti nisem postavil vprašanja kolikor mopedov imas doma? tako da opažem da ti vid peša. ma saj pri teh letih normalno. aja btw ko bos ti 330.000 na svojem avtomobilčku naredil, brez menjave sklopke. Toliko da ti razložim o vzdržljivosti Forda. No mimogrede knjige sem pa ti ponudil, da se malce dodatno izobražuješ, ves ker tehnika gre z dnevom v dan naprej. :whistle: :whistle: No pa da te malce razjasnim o sestavi dizelskega goriva. Alkani C10H22(Prednosti) visoki CN Slabosti( ne prenašajo nizkih temperatur) (Parafini) nizka emisija CIKLOALKANI mono Prednosti( prenašajo nizke temperature) Slabosti(nizki CN nizka viskoznost) (NAFTENI) di tri ARENI mono Prednosti(ekonomičnost) (Aromati) di prenašajo nizke temp Slabosti(škodljiva emisija nizki cn, nizka viskoznost) tri ALKENI (Olefini) Nezaželeni v gorivu,ker so oksidacijsko nestabilni!!!!! Pol se ti pa lahko malce o specifikaciji dizelskega goriva -gostota in viskoznost -sposobnost samovžiga -uparjanja -vsebnost zvepla -mazanje,penjenje, filtracija,dodatki(adetivi) Tako da brumer našel sem te na slabi nogi. lahko se pa ti z integrali pa odvodi začnem..... pol sma pa spet tam lp :whistle: Popravljeno Januar 28, 2008. Popravil hilton
Jure Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Sedaj pa tole prevedi v obliko razumljivo tudi nam normalnim ljudem in razloži kaj točno ima tole z vodo v nafti oziroma zakaj bi kdo zlil vodo v nafto. :)
hilton Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 glej. samo v vednost. testirali smo dizelski motor. različnimi pogoji od optimalnih do velikega minusa. različne kombinacije goriva... biodizel itn....... aja projekt za LPP. to bo brumer vedel za kaj se gre. no in spoznaje. da majhna vsebnost vode ni velik problem. aja fantje( pa tiste zgodbice da kurilo olje lahko zjebe šobe... itn) vozijo se tudi taksni ki imajo bmw 7...... :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 (popravljeno) No pa da te malce razjasnim o sestavi dizelskega goriva. CIKLOALKANI ALKENI (Olefini) Nezaželeni v gorivu,ker so oksidacijsko nestabilni!!!!! Pol se ti pa lahko malce o specifikaciji dizelskega goriva -gostota in viskoznost -sposobnost samovžiga -uparjanja -vsebnost zvepla -mazanje,penjenje, filtracija,dodatki(adetivi) Tako da brumer našel sem te na slabi nogi. lahko se pa ti z integrali pa odvodi začnem..... pol sma pa spet tam PA KAM HUDIČA SI ZAŠEL v neko znanstveno kemijo,kar nobenega mehanika nezanima niti ni potrebno da zna,ti sam pridi z avtom pa to sprobava.Kar pa se tiče hvaljenja,kakšen šofer si pa najprej slikaj pokale pa licenco potem se pa pogovoriva OK.Jaz ti lahko pokažem oboje imam pa prevoženega samo z mojimi avti 2+ mil.kil.Dosedaj samo na enem,poravljal sklopko in to menjal samo potisno ploščo(jo je razneslo v 5-kosov) in to en dan pred Gorjansko dirko na Alfi GTA-Facetti 160PS leta 1970. Nezameri,ker me vse to nesprašuje,pa vseno malo sem se razpisal. Ps:ni potrebno,da spet pljuješ-kot vedno ti samo pridi,pa bova vse rešila OK. Popravljeno Januar 28, 2008. Popravil Brumer
Jure Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Glede majhne vsebnosti vode bi se strinjal, ampak 20l na 40l nafte je pa 1/3 vode.. To pa ni majhna vsebnost :)
hilton Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Glej! Očitno slabo bereš??? Kdo se hvali kaksen voznik je??? Jaz v mojem povstu tega ne vidim :krneki: .No saj vseeno.Ker se mi ne da prepirat z tabo. Pač tehnika gre naprej ti pa z njo stagniras!!! Aja se opravičujem za smetenje teme.
Guest Brumer Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Glede majhne vsebnosti vode bi se strinjal, ampak 20l na 40l nafte je pa 1/3 vode.. To pa ni majhna vsebnost :) Dex kar pusti ga samo naj pride,pa bo videl,če drugo ne mu bo dizelsko črpalko hudič vzel +dize garantiram,ni kemije da mu bo pomagala,če jaz avto vroke dobim.Najprej bo na mestu laufal,da bo iz filtra nafto ponucal pol pa,ko vodo potegne(ki je na dnu tanka) pa po gasu.Sploh mi nebo treba pelat verjetno bo že na mestu crknil OK.Vem,da vsak dizel prenese majhno količino vode,pri 1/3 vode pa nebošlo.
Guest Brumer Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 Glej! Očitno slabo bereš??? Kdo se hvali kaksen voznik je??? Jaz v mojem povstu tega ne vidim :krneki: .No saj vseeno.Ker se mi ne da prepirat z tabo. Pač tehnika gre naprej ti pa z njo stagniras!!! Aja se opravičujem za smetenje teme. Ti tehnike(mehanike) še nikoli poznal nisi-mogoče kemijo.Kaj pa je to kot hvala,češ koliko si s sklopko Km. naredil meni zveni to kot hvala.Neboš menda rekel,da stem Forda hvališ saj sploh svoje sklopke nima notri je Saksova ali Fomoko ampak kaj čmo to je tebi verjetno Špansko selo OK. :lol1:
simonsi Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 aja fantje( pa tiste zgodbice da kurilo olje lahko zjebe šobe... itn) vozijo se tudi taksni ki imajo bmw 7...... :whistle: No, ravno danes sem videl enega takega bmw-ja na lj obvoznici, ki pa je imel dimno zaveso za seboj. Mogoče je pa tebe poslušal in tankal kurilca? :hmm:
fp4492 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 No, ravno danes sem videl enega takega bmw-ja na lj obvoznici, ki pa je imel dimno zaveso za seboj. Mogoče je pa tebe poslušal in tankal kurilca? :hmm: Ponavadi imajo novejši dizli, ki fejst kadijo, konkreten "chiptuning" ...
iztok66 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Se mi je kar zdelo - jaz NGK svečk ne uporabljam več, ker se mi je z njimi že 2x zgodilo isto kot tebi - enkrat na avtu in enkrat na mopedu. D. Katere pa uporabljaš, Champin? In si dejansko opazil razliko?
danci1973 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Katere pa uporabljaš, Champin? In si dejansko opazil razliko? Uporabljam Denso. Razliko sem seveda opazil - Denso svečke še niso crknile tako čez noč kot NGK. Kakšne druge razlike pa ni... :) D.
Jure Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Jaz z NGK zaenkrat še nisem mel težav, pa sem jih skozi uporabljal na vseh motorjih.. Tako, da do nadalnjega ostajam na tej praksi, če me pa zajebejo, bom pa probal še kaj drugega :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se