Guest Brumer Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Danes sem se odpeljal do vulkanizerja in ko sem prišel do njega, me vpraša če se mi je kak pes poscal po kolesu, ali mi kaj pušča? Malo sem gledal okrog zavor in nič ni bilo opaziti, pa sem mislu da se je res kak pes poscal. Nakar ko je začel z delom je takoj opazu olje po notranji strani vilc. Ko sem boljše pogledal je blo res vse od olja. Torej naoljeni so bli precej "bati" al kako se jim reče, notranji del vilc, ki se pomika v cilinder, in najbrž ko so se vilce pol spet posedle ob zaviranju je to olje z "batov" odtekalo po zunanji steni vilc dol. Ena teorija, ki nam je padla na pamet je bla ta, da je kriva temperatura. Namreč motor je stal zunaj in možno, da se je guma tesnil tolko strdila, da ni opravljala več svoje funkcije? Predvsem zato, ker se je to pojavlo na obeh vilcah hkrati. Ali se kaj takega tudi drugim dogaja? Drugo vprašanje pa je, ali sedaj vilice kaj slabše delujejo, ker je steklo nekaj olja ven? Ne vem kako so notri zgrajene, in ali imajo kej rezerve ali ne... Gre pa za "normalo" obrnjene vilice... :unsure: Po vsej verjetnosti boš moral razstaviti oba amortizerja(teleskopa), sprazniti staro hidravlično olje, zamenjati na obeh straneh tesnila(simeringe) in naliti novo olje.Pri nalivanju moraš biti zelo natančen in naliti olje z menzuro točno predpisano količino in zelo važna je tudi vizkoznost olja,če so seti dosedaj zdeli amortizerji premehki lahko za ca 5 enot povečaš vizkoznost,nikakor ne količino. Ps: v vsaki vilici je ca 0,4- 0,45l olja samim vilicam se nebo nič zgodilo,če tako voziš naprej,po vsej verjetnosti ti bo olje puščalo! maco47, rdeci_vragec, domina in 5 others 6 2
rdeci_vragec Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Po vsej verjetnosti boš moral razstaviti oba amortizerja(teleskopa), sprazniti staro hidravlično olje, zamenjati na obeh straneh tesnila(simeringe) in naliti novo olje.Pri nalivanju moraš biti zelo natančen in naliti olje z menzuro točno predpisano količino in zelo važna je tudi vizkoznost olja,če so seti dosedaj zdeli amortizerji premehki lahko za ca 5 enot povečaš vizkoznost,nikakor ne količino. Ps: v vsaki vilici je ca 0,4- 0,45l olja samim vilicam se nebo nič zgodilo,če tako voziš naprej,po vsej verjetnosti ti bo olje puščalo! Hvala za odgovor Brumer. Kako pa naj bi se poznalo pri delovanju amortizerja, če je malce manj olja noter? Čudi me edino to, da sta obe vilci začeli puščat hkrati, prej pa nikoli nobena nič. sesir 1
Wilzz Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Mogoče kdo ve vizkoznost olja v vilicah za suzuki gsx-r 600 k4 k5? Namreč čas je za menjavo sledećega.V repair manual je napisana samo suzukijeva oznaka olja.
Guest Brumer Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Mogoče kdo ve vizkoznost olja v vilicah za suzuki gsx-r 600 k4 k5? Namreč čas je za menjavo sledećega.V repair manual je napisana samo suzukijeva oznaka olja. Jaz biti svetoval FORK OIL MOTUL medium 10W Dobiš pa za mehkejše amortizerje tudi W-5 ali za malo trše W-15 to najbolje sam veš za pisto absolutno raje malo gostejšega za normalno uporabo pa kot sem napisal medijum w 10!! Wilzz, grepavl, domina in 2 others 4 1
kuntakinte Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Po vsej verjetnosti boš moral razstaviti oba amortizerja(teleskopa), sprazniti staro hidravlično olje, zamenjati na obeh straneh tesnila(simeringe) in naliti novo olje.Pri nalivanju moraš biti zelo natančen in naliti olje z menzuro točno predpisano količino in zelo važna je tudi vizkoznost olja,če so seti dosedaj zdeli amortizerji premehki lahko za ca 5 enot povečaš vizkoznost,nikakor ne količino. Ps: v vsaki vilici je ca 0,4- 0,45l olja samim vilicam se nebo nič zgodilo,če tako voziš naprej,po vsej verjetnosti ti bo olje puščalo! Sam mam zelo slabe izkušnje z vlivanjem gostejšega olja(šel iz 5W na 10W)-se mi veliko bolj obnese več ali manj olja v vilcah. Če maš že premehke vilce je veliko boljša rešitev menjava vzmeti(spet ni nek strošek za banko oropat). Pa količina niti ni toliko problematična, koliko je pomembno, da maš v obeh vilcah enako količino. Če boš sam menjaval sam pazi, da ne bodo kakšne smeti not prišle(to dejansko še največ sranja naredi).
biker77 Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Hvala za odgovor Brumer. Kako pa naj bi se poznalo pri delovanju amortizerja, če je malce manj olja noter? Čudi me edino to, da sta obe vilci začeli puščat hkrati, prej pa nikoli nobena nič. pa na BMW se je to naredl? zihr si ti kej zajebal SCORPIONS, kuntakinte, Be wild in 1 other 4
Guest Brumer Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Najprej, da se razumemo. 1.) eno je feder 2.) drugo je amortizer-(blažilec) 3,) tretje pa je teleskop kombinacija fedra + blažilca Teleskop je kombinacija vzmeti in amortizerja(blažilca).Če birad trše vzmetenje se menja vzmet-i ,če pa bi rad trše blaženje (amortiziranje) se to doseže z nastavitvijo trdote blaženja ali pa kjer to ni nastavljivo z tršim bolj vizkoznim oljem.Sicer pa je tako ali tako dobro občasno tudi v blažilcu-cih olje zamenjat.Zato je vedno najbolje,če neveš kakšno olje bi dal v blažilec seči po srednje vizkoznim sepravi MEDIUM ! Kar pa se tiče čistoče in količine olja pa je ja vsem jasno da mora biti vse 100% očiščeno osušeno in da doliješ povsen natančno količino olja ! Ps:menjati olje v teleskopih sploh ni tako enostavno in ti zelo hitro kakšen del(podloška) hodi preveč ali potrebuješ specijalno orodje,včasih rado tudi kaj odleti zato bi priporočal, da to naredi nekdo, ki je to že počel ali pa kar v delavnico. SCORPIONS, maco47, grepavl in 2 others 4 1
kuntakinte Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Najprej, da se razumemo. 1.) eno je feder 2.) drugo je amortizer-(blažilec) 3,) tretje pa je teleskop kombinacija fedra + blažilca Teleskop je kombinacija vzmeti in amortizerja(blažilca).Če birad trše vzmetenje se menja vzmet-i ,če pa bi rad trše blaženje (amortiziranje) se to doseže z nastavitvijo trdote blaženja ali pa kjer to ni nastavljivo z tršim bolj vizkoznim oljem.Sicer pa je tako ali tako dobro občasno tudi v blažilcu-cih olje zamenjat.Zato je vedno najbolje,če neveš kakšno olje bi dal v blažilec seči po srednje vizkoznim sepravi MEDIUM ! Kar pa se tiče čistoče in količine olja pa je ja vsem jasno da mora biti vse 100% očiščeno osušeno in da doliješ povsen natančno količino olja ! Ps:menjati olje v teleskopih sploh ni tako enostavno in ti zelo hitro kakšen del(podloška) hodi preveč ali potrebuješ specijalno orodje,včasih rado tudi kaj odleti zato bi priporočal, da to naredi nekdo, ki je to že počel ali pa kar v delavnico. kakšna je razlika med amortizerjem in teleskopom? Al si ti mogoče zamenjal točko 2. z ˝vzmetno kartušo˝ iliti po angleško cartridge? Mal teksta o tem kako je teleskopska vilica(po domače tudi amortizer) sestavljena: http://www.racetech.com/articles/CartridgeForks.htm Pa koliko jst vem se za blaženje in vzmetenje istočasno uporabljata vzmet in olje(v kombinaciji z zračnim žepom, ki se nahaja v preostanku vilice-nad oljem) Wilzz vozi GSXR K5-torej z nastavljivostjo ne bi smel met večjih problemov(jst ne bi takoj z gostejšim oljem začel strašit)...orginalno pri GSXR600 K4/5 bi naj blo Showa SS-05(5W olje). Dost bolj varno je malo po netu pobrskat, katero olje je not, kot pa nekaj na pamet mešat Je pa res, da se znajo kljub istim oznakam olja različnih proizvajalcev razlikovat..pa odsvetujem, da se ravno vsak sam loti menjavat olja v vilcah(še posebej, če je malo levi)
no_name Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Po vsej verjetnosti boš moral razstaviti oba amortizerja(teleskopa), sprazniti staro hidravlično olje, zamenjati na obeh straneh tesnila(simeringe) in naliti novo olje.Pri nalivanju moraš biti zelo natančen in naliti olje z menzuro točno predpisano količino in zelo važna je tudi vizkoznost olja,če so seti dosedaj zdeli amortizerji premehki lahko za ca 5 enot povečaš vizkoznost,nikakor ne količino. Se strinjam, vendar s količino olja v kraku se tudi lahko določa "progresivnost". Namreč teleskop deluje kot "pnevmatični cilinder" in ob večji količini olja pomeni, da je v sistemu manj zraka, ki se lahko ob posedanju kraka komprimira, kar pomeni, da se dosega višji tlak v kraku in posledično višjo silo za enak posed. Vendar je treba biti z povečano količino pazljiv, da ne prihaja do "udara" namreč olji ni stisljivo. Na podoben način je imela rešeno CBR600, kjer si krake napumpal in si s tem določil "prednapetje".
Guest Brumer Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Jaz se steboj nemislim naganjat, sploh pa ne v Angleščini in ne o raznih kartušah.Daj ti meni razloži npr.kaj ima moj motor odspredaj in zadaj kolikor jaz ven spredaj samo feder(viden) in v srdini nastavljiv blažilec(viden), odzadaj pa ravnotako kot pri večini motorjev z zadnjim mono vzmetenjem razlika je samo to da je možna nastavitev trdote blažilcev(obeh hkrati) z pomočjo elektromotorja v vožnji ESA trdoto vzmeti moraš nastaviti pred vožnjo med vožnjo nimogoče!!!! Teleskop je in bo zame VEDNO kombinacija vzmeti in blažilca v isti cevi(sklopu).Kartuša pa je vložek(blažilec) ki se vstavlja pri avtih v takoimenovane federbajne in to tako da cev in vzmet ostane namesto popravila blažilca v cevi pa se montira takoimenovana, kartuša kar pa je v bistvu samo blažilec. special749, maco47, grepavl in 1 other 3 1
kuntakinte Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Jaz se steboj nemislim naganjat, sploh pa ne v Angleščini in ne o raznih kartušah.Daj ti meni razloži npr.kaj ima moj motor odspredaj in zadaj kolikor jaz ven spredaj samo feder(viden) in v srdini nastavljiv blažilec(viden), odzadaj pa ravnotako kot pri večini motorjev z zadnjim mono vzmetenjem razlika je samo to da je možna nastavitev trdote blažilcev(obeh hkrati) z pomočjo elektromotorja v vožnji ESA trdoto vzmeti moraš nastaviti pred vožnjo med vožnjo nimogoče!!!! Teleskop je in bo zame VEDNO kombinacija vzmeti in blažilca v isti cevi(sklopu).Kartuša pa je vložek(blažilec) ki se vstavlja pri avtih v takoimenovane federbajne in to tako da cev in vzmet ostane namesto popravila blažilca v cevi pa se montira takoimenovana, kartuša kar pa je v bistvu samo blažilec. Jp jst se s tabo tud ne mislim ganjat...sploh ne...angleščina pa sam zarad tega, ker je v tem jeziku(pač zaradi razširjenosti) veliko več napisano, kot v slovenščini(če je v tujem jeziku, še ne pomen, da je narobe ane )...še posebej, ker si lahko tle na skici pogledaš(pa mislim, da ti jezij tud ne bi smel probleme delat) ..teleskop-vilce(potatoe-potetoe) odvisno kok misliš pikolovski bit(sam, če si že ti, zakaj jst ne bi bil) Preber še enkrat kaj si napisu, kot odgovor v enem prejšnjem postu...in sicer predlagu trše olje v vilce..namesto, da bi si dal truda in človeku svetoval to kar njemu paše..še posebej, ker preostalo: trdoto in vzmetenost in še ker tvoj izraz lahko že na vilcah štela...jst raje nč ne bi reku...pa glede BMWja in kaj maš ti not?..nikjer ni blo govora o duoloverju ...in glede tega mislim, da si že sam vse knjige(slovenske), kar se tega tiče že prebral in bom kr teb prepustu, da tudi v bodoče razsvetljuješ ..tudi mene
simonsi Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 (popravljeno) pri motorjih ki imajo polno nastavljivo vzmetenje, daš tisto olje, ki je original predpisano. Gostejše olje se daje pri poceni vzmetenjih, kjer se z nastavljanjem ne da skompenzirat morebitne potrebe po dodatnem blaženju. Popravljeno Februar 10, 2010. Popravil simonsi DXR16 in gsx750f 2
Wilzz Objavljeno Februar 10, 2010 Opozori Objavljeno Februar 10, 2010 Jaz biti svetoval FORK OIL MOTUL medium 10W Dobiš pa za mehkejše amortizerje tudi W-5 ali za malo trše W-15 to najbolje sam veš za pisto absolutno raje malo gostejšega za normalno uporabo pa kot sem napisal medijum w 10!! Sm kupu omenjeno gostoto olja hvala za odgovor. maco47 1
xhunter6x Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Na svoji Yamahi TDR 125 letnik 95. Imam izredno (za moje pojme preveč) mehke sprednje vilice. Na servisu sem vprašal, če bi bila potrebna menjava olja, saj je notri še originalno (15 let), in je rekel, da je sedaj vrjetno olje že kot voda in da je menjava absolutno potrebna. Malo se spoznam na motorje in bi si olje zamenjal kar doma. Ker si ne znam predstavljati kako to poteka, bi prosil nekoga, ki bi mi povedal kako. Moram vilice vzeti dol? S katerim oljem naj nadomestim trenutno olje? Kakšno količino naj nalijem? Hvala za vsakršno pomoč. suzuki in maco47 1 1
DXR16 Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 (popravljeno) Žvjo kako naj bi nastaviu vzmetje na cbr 1000 rr,da bo najboljše če grem na pisto. Popravljeno Marec 26, 2010. Popravil DXR16 Gladiac in Romy600 2
Romy600 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Ciao, ciao ! Vozim Hondo CBR 600 RR l. 08 in sem z njo res zadovoljna. Glede na to, da sem malo majhna, bi rada zamenjala vzmetenje motorja, da bi ga lahko malo znižala, saj original vzmetenje je že znižano do konca, a sem še vedno na prstih. Zanima me ali bi se motor po znižanju amortizerja obnašal isto kot doslej ? Bi nižanje motorja oviralo vožnjo ? Brala sem o OHLINS vzmetenju, da znižajo motor po meri, ali mi kdo lahko kaj več pove o tem ? Koliko lahko največ znižam motor, da bo vožnja še vedno dobra in varna. Hvala ! DXR16 1
m@dness Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 mislim da ni toliko pomembno za koliko se zniža motor, pomembno je da se zniža spredaj in zadaj enako, da se ne poruši težišče motorja. DXR16 1
Romy600 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Ja. to vem, da more bit enako Hvala ! DXR16 1
FrigoFrops Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Se da mogoče dobit kak link od strani kjer so napisane nastavitve za določeno težo voznikov, za novejše letnike motorjev, ker do letnika 2005 najdem naprej pa ne. LP
biker77 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 (popravljeno) Ja. to vem, da more bit enako Hvala ! v samem vzmetenju se ga da le malo znižat. bolj bi bilo smiselno se poigrat z debelino sedeža. sicer pa se da s tehniko dobro obvladat motor, tudi če s prsti komaj dosežeš tla. preveč nižanja ti ne priporočam. čeprav se da. japončki vejo kaj delajo.. Popravljeno April 5, 2010. Popravil biker77 Cufa in DXR16 2
rude Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 mislim da ni toliko pomembno za koliko se zniža motor, pomembno je da se zniža spredaj in zadaj enako, da se ne poruši težišče motorja. Ravno nasprotno. Zelo pomembno je koliko ga znižaš, ker s tem zmanjšuješ prostor med tlemi in motorjem. Če veš kaj bi rad dosegel ni treba, da je enako spuščen / dvignjen spredaj in zadaj. suzuki in gsx750f 2
biker77 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Se da mogoče dobit kak link od strani kjer so napisane nastavitve za določeno težo voznikov, za novejše letnike motorjev, ker do letnika 2005 najdem naprej pa ne. LP nekaj najdeš na sportrider.com niso pa napisane teže testnih voznikov. ker pa stran ni japonska ali italijanska, predvidevam da vozniki nimajo 60 kg s posteljo vred gsx750f, Cufa in DXR16 3
trojan69 Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 (popravljeno) Ciao, ciao ! Vozim Hondo CBR 600 RR l. 08 in sem z njo res zadovoljna. Glede na to, da sem malo majhna, bi rada zamenjala vzmetenje motorja, da bi ga lahko malo znižala, saj original vzmetenje je že znižano do konca, a sem še vedno na prstih. Zanima me ali bi se motor po znižanju amortizerja obnašal isto kot doslej ? Bi nižanje motorja oviralo vožnjo ? Brala sem o OHLINS vzmetenju, da znižajo motor po meri, ali mi kdo lahko kaj več pove o tem ? Koliko lahko največ znižam motor, da bo vožnja še vedno dobra in varna. Hvala ! Zadaj zamenjaš dogbones za daljše (to je palčka na sliki, ki povezuje okvir in ˝roko˝, ki drži amortizer). http://images.google.si/imgres?imgurl=http://www.sportrider.com/bikes/2004/2004-honda-cb1000-upl.gif&imgrefurl=http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/231993/nieuw-gsx-f-600-project-1.html&usg=__xXACZQkOP8_i3O-2UzJhEuj5NeA=&h=410&w=754&sz=458&hl=sl&start=10&um=1&itbs=1&tbnid=ss9NatQGOQMToM:&tbnh=77&tbnw=142&prev=/images%3Fq%3DCBR%2B600%2Bdogbones%26um%3D1%26hl%3Dsl%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1 Spredaj pa spustiš vilice v križih. Zna pa to vplivat na vodoljivost motorja. Če višaš zadaj oziroma nižaš spredaj gre motor hitreje v ovinek, tako da-če hočeš ohranit vozne lastnosti-morš nekak enakomerno spustit oboje. Oziroma mal eksperimentirat. Popravljeno April 5, 2010. Popravil trojan69
Romy600 Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Zadaj zamenjaš dogbones za daljše (to je palčka na sliki, ki povezuje okvir in ˝roko˝, ki drži amortizer). http://images.google.si/imgres?imgurl=http://www.sportrider.com/bikes/2004/2004-honda-cb1000-upl.gif&imgrefurl=http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/231993/nieuw-gsx-f-600-project-1.html&usg=__xXACZQkOP8_i3O-2UzJhEuj5NeA=&h=410&w=754&sz=458&hl=sl&start=10&um=1&itbs=1&tbnid=ss9NatQGOQMToM:&tbnh=77&tbnw=142&prev=/images%3Fq%3DCBR%2B600%2Bdogbones%26um%3D1%26hl%3Dsl%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1 Spredaj pa spustiš vilice v križih. Zna pa to vplivat na vodoljivost motorja. Če višaš zadaj oziroma nižaš spredaj gre motor hitreje v ovinek, tako da-če hočeš ohranit vozne lastnosti-morš nekak enakomerno spustit oboje. Oziroma mal eksperimentirat. Hvala za odgovor! Glede na to, da nisem prav izkušen voznik, bi želela ohraniti vozne lastnosti motorja kakršne so sedaj. Nižala bi ga le toliko, kolikor mi še vedno dopusti varno vožnjo, da nebi bilo potem tako kot si napisal, pripeljem prehitro v ovinek in DXR16 1
T 120 Objavljeno April 15, 2010 Opozori Objavljeno April 15, 2010 Ciao, ciao ! Vozim Hondo CBR 600 RR l. 08 in sem z njo res zadovoljna. Glede na to, da sem malo majhna, bi rada zamenjala vzmetenje motorja, da bi ga lahko malo znižala, saj original vzmetenje je že znižano do konca, a sem še vedno na prstih. Zanima me ali bi se motor po znižanju amortizerja obnašal isto kot doslej ? Bi nižanje motorja oviralo vožnjo ? Brala sem o OHLINS vzmetenju, da znižajo motor po meri, ali mi kdo lahko kaj več pove o tem ? Koliko lahko največ znižam motor, da bo vožnja še vedno dobra in varna. Hvala ! Na tvojem mestu bi jaz poklical sem: http://www.amortizer.si/
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se