Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Če imaš polno nastavljive, potem pač predpisano gostoto in količino kvalitetnega olja za vilce.

:blush: ko bi le vedel kaj in koliko je predpisano.Delam prvič :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Američani zelo radi, in ne za pretežke novce, predelajo amortizerje z nekimi race tech ventili. pa me zanima, a je kdo kje zasledil take upgrade originalnega vzmetenja. moj VTR ma skor 80 000 km, in amortizer dobro dela slabo uro, pol se jugamo sam še na fedru. zdej je zima, in čas za take popravila. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj ne daš 15W,če ga priporočajo tisti,ki so dejansko sprobali tvoj mopi :?

Lahko pa daš 20W boš mogoče podrl Jermanov rekord kot si že sanjal(takrat še Waynov rekord) :xx:

Dal bom 15W glede na nasvete tukaj, da vzmetenje res ne bo pretrdo.

OFFTOPIC....Glede rekorda> res sem imel take nacrte pa se mnogo drugih ampak vse zaradi izgubljene kontrole nad sabo zaradi bolezni, hocem da pa to pozabite, ker se z bolnega cloveka ne dela norca, na mojo sreco sem se spravil k sebi da lahko normalno zivim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na kaksen tuj VFR forum, tam najdes prav vse o tem motorju :rolleyes:

Mislim,da cartman-a ne zanima glih VFR,če trenutno vozi VTR :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to nima nobene veze z motorjem. očitno na motosvetu noben ne pozna tega kar je tam čez kar praksa. serijski amortizer razkopljejo in zamenjajo ventile. ga temeljito izbolšajo. 290$pride racetech valving in nova vzmet, po meri pilota. ampak, poslat fedr u ameriko se mi zdi mal tu mač kompliciranja. pa še poštnina tja in nazaj bi bla skor 70€

teortično je problem rešen, praktično pa bi to raj naredu kje bližje.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr sm jest razumu rabi Cartman nadgradit zadnji amortizer.

Ti race tech kiti pa so za sprednje vilice. Cena vzmeti je 100 dolarjev, cena race tech gold ventila pa je 149 dolarjev.

Vzmeti so trse in lazje od originalnih, ventil pa omogoca trikrat vecjo pretocno povrsino batov. Se pravi dobis bolj toge in obenem bolj odzivne vilice. Ventil se vgradi v kartuse vilic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to nima nobene veze z motorjem. očitno na motosvetu noben ne pozna tega kar je tam čez kar praksa. serijski amortizer razkopljejo in zamenjajo ventile. ga temeljito izbolšajo. 290$pride racetech valving in nova vzmet, po meri pilota. ampak, poslat fedr u ameriko se mi zdi mal tu mač kompliciranja. pa še poštnina tja in nazaj bi bla skor 70€

teortično je problem rešen, praktično pa bi to raj naredu kje bližje.

v blizini dunaja obstaja model......... se ukvarja s taksnimi in podobnimi predelavami med ostalim...... je tudi zastopnik za wilbers v AUT.

BTW je tudi IDM champ 2008 - martin bauer Wilbers v AUT in MBRE

in da, imam (pozitivne) izkusenj z njim.

ni pa racetech valving, ce hoces tocno to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ventil pa omogoca trikrat vecjo pretocno povrsino batov

se prav se še bolj "gujsa"....:whistle:

U glavnem moj T-Ace je bil tud gugalnica z do konca priprtimi ventili za dušenje vilic. Ko sem zamenjal olje v vilicah je postal na fabrških nastavitvah (10 off) bolj trd kot prej do konca priprt...

Vzmet po meri? Brez veze, poln al pa prazen tak ti da ~15kg razlike.

Drugače pa z količino olja lahko tudi povečaš progresivnost vilic. Vendar mora biti nivo olja v krakih toliko nizek, da še omogoča polni hod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v blizini dunaja obstaja model......... se ukvarja s taksnimi in podobnimi predelavami med ostalim...... je tudi zastopnik za wilbers v AUT.

BTW je tudi IDM champ 2008 - martin bauer Wilbers v AUT in MBRE

in da, imam (pozitivne) izkusenj z njim.

ni pa racetech valving, ce hoces tocno to.

wilbers je lih tako okej. bom mal polekiral, hvala.

se prav se še bolj "gujsa"....:whistle:

U glavnem moj T-Ace je bil tud gugalnica z do konca priprtimi ventili za dušenje vilic. Ko sem zamenjal olje v vilicah je postal na fabrških nastavitvah (10 off) bolj trd kot prej do konca priprt...

Vzmet po meri? Brez veze, poln al pa prazen tak ti da ~15kg razlike.

Drugače pa z količino olja lahko tudi povečaš progresivnost vilic. Vendar mora biti nivo olja v krakih toliko nizek, da še omogoča polni hod.

se strinjam, in sem mel namen ostat pr serijskem fedru. če ga zategnem do fula je sag lih taprav za mojih 120kil :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to nima nobene veze z motorjem. očitno na motosvetu noben ne pozna tega kar je tam čez kar praksa. serijski amortizer razkopljejo in zamenjajo ventile. ga temeljito izbolšajo. 290$pride racetech valving in nova vzmet, po meri pilota. ampak, poslat fedr u ameriko se mi zdi mal tu mač kompliciranja. pa še poštnina tja in nazaj bi bla skor 70€

teortično je problem rešen, praktično pa bi to raj naredu kje bližje.

V Sloveniji je ali pa še kar nekaj ljudi prakticiralo ta poseg: predvsem uni k vozijo ali so vozili klaso serija pa da na oko vozijo na serijski amortizaciji :whistle:

Drgač pa Cartman treba bo zgleda jet v nadgradnjo in dodat zadi oznako SP :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Sloveniji je ali pa še kar nekaj ljudi prakticiralo ta poseg: predvsem uni k vozijo ali so vozili klaso serija pa da na oko vozijo na serijski amortizaciji :whistle:

Drgač pa Cartman treba bo zgleda jet v nadgradnjo in dodat zadi oznako SP :yes:

ne ne. jez sm pusica, in dirkalniki niso zame. ampak ker je motor star, se začne jugat, po slabi uri vožnje.

Večina frendov me je obtožla de sm tele neumno, in de fantaziram. nej sam olje zamenjam in bom utihnu. zna bit de majo prav. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poštimano vzmetenje je v vsakem primeru dobro, pa tud če ne rušiš rekorde :)

Te vsadke se dobi predvsem za vilce, in jih ima veliko proizvajalcev, zadnji amortizer se pa ponavadi menja vzmet ali pa celega, dobi se tudi druge vstavke, ampak ponavadi ne za serijske, ampak da se pri že "aftermarket" vzmetenju prilagodi vstavke glede na uporabo motorja.

Vstavke ponuja mnogo proizvajalcev ohlins, bitubo, wilbers, k-tech, maxton itd... Pobrskaj po netu malo pa da vidiš kater ponuja za tvoj motor.

Po mojem mnenju najbolj se splača prilagoditi vzmeti, da bodo za tvojo težo če si kakšne nestandardne dimenzije, pa nekateri serijski motorji, recimo nekateri suzukiji in aprilija :D imajo spredaj in zadaj različne trdote vzmeti in potem je teško dobiti sinhrono delovanje.

Če pa se ti zdi potrebno, pa rukni še vstavke notri..

Lahko tudi tako narediš, piši na Maxton, kaj ponujajo za tvoj motor (ki so sicer situirani v angliji) in boš od njih dobil lep generični odgovor, kaj so oni pogruntali da fali serijskemu vzmetenju in kaj priporočajo da se naredi, za mojega so kar lepo zadeli :)(in dejansko napišejo kaj se da naredit, ne samo kupi drugo :D)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne. jez sm pusica, in dirkalniki niso zame. ampak ker je motor star, se začne jugat, po slabi uri vožnje.

Večina frendov me je obtožla de sm tele neumno, in de fantaziram. nej sam olje zamenjam in bom utihnu. zna bit de majo prav. :hmm:

Zamenjava olja lahko precej pomaga... Preizkušeno.

Te RaceTech-ove zadeve sem že gledal in jih tudi spraševal, pa mi mojstri nikoli niso znali dati zadovoljivega odgovora. Ker niso ravno poceni in bi v primeru težav kakršno koli vračanje/menjavanje bilo zelo težavno, se raje nisem odločil za nakup pri njih,...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko tudi tako narediš, piši na Maxton, kaj ponujajo za tvoj motor (ki so sicer situirani v angliji) in boš od njih dobil lep generični odgovor, kaj so oni pogruntali da fali serijskemu vzmetenju in kaj priporočajo da se naredi, za mojega so kar lepo zadeli :)(in dejansko napišejo kaj se da naredit, ne samo kupi drugo :D)

Maxton je specialist za nastavitve in izdelavo komponent vzmetenja za večino dirkačev na Otoku Man (med drugim tudi našemu Mirku Kalšku): http://www.maxton.netspinners.co.uk/

Njihove zadnje amortizerje prepoznaš že na daleč po vijolčnem fedru :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo bi vedo kje dobit ključ za nastavitev zadnje fedre - prednapetost? Sem iz Maribora in sicer za motor ninjo zx6r, sem bil pri šilerju, pa ga nimajo, pri motor jet, in ga nimajo...kje za vraga se lahko to kupi?! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo bi vedo kje dobit ključ za nastavitev zadnje fedre - prednapetost? Sem iz Maribora in sicer za motor ninjo zx6r, sem bil pri šilerju, pa ga nimajo, pri motor jet, in ga nimajo...kje za vraga se lahko to kupi?! :headbang:

V orodju od motorja!Kupit ne vem kje gre.Jz jih imam kar nekaj.Nekaj tud po dva.Sam ne vem pa točno kater je za ninjo.Če bi včeri napisal...sem bil danes pri Šerbineku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastne izkušnje na Suzuki GSX750F

Prednje vilice mehke, v zavoju je bilo bilo kako zaviranje nemogoče (zvijanje)

Zadaj: nism smel vozit nikogar, je takoj zabijalo vilico.

Pri nagibanju so tačke kmalu drsale.

Poseg

prednje vilice:

Spomladi prek eBaya kupil Wilbersove progresivne prednje vzmeti.

Olje zamenjano SAE 7,5 namesto 5

zadnje vilice:

Pri Amortizerju v Dolu pri Ljubljani je napolnil rezervoar z zrakom in prenastavil rebound

Rezultat::worship:

motor ni bilo za prepoznat, povsem druga vožnja v pozitivnem smislu:D

Lepše, mirnejše obnašanje v zavojih (hitrejših). Dopuščanje zaviranja tudi v zavoju (z občutkom seveda).

Zopet lahko vozim sopotnice:D

Priporočam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, berem tole temo in mi je zelo všeč, da toliko veste o vzmetenju motociklov. Tudi jaz imam spredaj premehko vzmetenje. Posebno se pozna pri vožnji navzdol v ovinkih mi včasih do konca zabije prednje vilice. Prosil bi za kakšen dober nasvet v vezi tega. Moja teža je tam 100 kil moped je pa Suzuki GS 500 letnik 2004. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!