krava Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 Če imaš polno nastavljive, potem pač predpisano gostoto in količino kvalitetnega olja za vilce. ko bi le vedel kaj in koliko je predpisano.Delam prvič
simonsi Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 Za kater motor pa? Drugače imaš pa vse podatke v service manual, tudi kako se pravilno meri nivo olja v vilcah.
krava Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 tisti,ki je največ v uporabi...r1,l.99 res sem len,a?? ...a če se da izvedet tukaj,zakaj pa ne
simonsi Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 če bi vedel podatke bi ti povedal, sam namest tebe se mi pa ne da iskat.
Cartman Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 Američani zelo radi, in ne za pretežke novce, predelajo amortizerje z nekimi race tech ventili. pa me zanima, a je kdo kje zasledil take upgrade originalnega vzmetenja. moj VTR ma skor 80 000 km, in amortizer dobro dela slabo uro, pol se jugamo sam še na fedru. zdej je zima, in čas za take popravila. . . . maco47 1
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Pojdi na kaksen tuj VFR forum, tam najdes prav vse o tem motorju
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 In zakaj ne daš 15W,če ga priporočajo tisti,ki so dejansko sprobali tvoj mopi Lahko pa daš 20W boš mogoče podrl Jermanov rekord kot si že sanjal(takrat še Waynov rekord) :xx: Dal bom 15W glede na nasvete tukaj, da vzmetenje res ne bo pretrdo. OFFTOPIC....Glede rekorda> res sem imel take nacrte pa se mnogo drugih ampak vse zaradi izgubljene kontrole nad sabo zaradi bolezni, hocem da pa to pozabite, ker se z bolnega cloveka ne dela norca, na mojo sreco sem se spravil k sebi da lahko normalno zivim.
sesir Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Pojdi na kaksen tuj VFR forum, tam najdes prav vse o tem motorju Mislim,da cartman-a ne zanima glih VFR,če trenutno vozi VTR
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Zmotu sm se..sej morjo bit forumi tud za vtr
Cartman Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 (popravljeno) to nima nobene veze z motorjem. očitno na motosvetu noben ne pozna tega kar je tam čez kar praksa. serijski amortizer razkopljejo in zamenjajo ventile. ga temeljito izbolšajo. 290$pride racetech valving in nova vzmet, po meri pilota. ampak, poslat fedr u ameriko se mi zdi mal tu mač kompliciranja. pa še poštnina tja in nazaj bi bla skor 70€ teortično je problem rešen, praktično pa bi to raj naredu kje bližje. Popravljeno Oktober 15, 2009. Popravil Cartman maco47 1
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Kokr sm jest razumu rabi Cartman nadgradit zadnji amortizer. Ti race tech kiti pa so za sprednje vilice. Cena vzmeti je 100 dolarjev, cena race tech gold ventila pa je 149 dolarjev. Vzmeti so trse in lazje od originalnih, ventil pa omogoca trikrat vecjo pretocno povrsino batov. Se pravi dobis bolj toge in obenem bolj odzivne vilice. Ventil se vgradi v kartuse vilic.
Cartman Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 ne blebetaj. lepo prosim ne blebetaj. maco47, domina, sesir in 3 others 1 5
RHonda Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 Hotel sem samo pomagat. Bom pa tiho. Kar poglej na njihovo stran ce ne verjames.
Ice Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 to nima nobene veze z motorjem. očitno na motosvetu noben ne pozna tega kar je tam čez kar praksa. serijski amortizer razkopljejo in zamenjajo ventile. ga temeljito izbolšajo. 290$pride racetech valving in nova vzmet, po meri pilota. ampak, poslat fedr u ameriko se mi zdi mal tu mač kompliciranja. pa še poštnina tja in nazaj bi bla skor 70€ teortično je problem rešen, praktično pa bi to raj naredu kje bližje. v blizini dunaja obstaja model......... se ukvarja s taksnimi in podobnimi predelavami med ostalim...... je tudi zastopnik za wilbers v AUT. BTW je tudi IDM champ 2008 - martin bauer Wilbers v AUT in MBRE in da, imam (pozitivne) izkusenj z njim. ni pa racetech valving, ce hoces tocno to.
no_name Objavljeno Oktober 17, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2009 ventil pa omogoca trikrat vecjo pretocno povrsino batov se prav se še bolj "gujsa".... U glavnem moj T-Ace je bil tud gugalnica z do konca priprtimi ventili za dušenje vilic. Ko sem zamenjal olje v vilicah je postal na fabrških nastavitvah (10 off) bolj trd kot prej do konca priprt... Vzmet po meri? Brez veze, poln al pa prazen tak ti da ~15kg razlike. Drugače pa z količino olja lahko tudi povečaš progresivnost vilic. Vendar mora biti nivo olja v krakih toliko nizek, da še omogoča polni hod.
Cartman Objavljeno Oktober 18, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2009 v blizini dunaja obstaja model......... se ukvarja s taksnimi in podobnimi predelavami med ostalim...... je tudi zastopnik za wilbers v AUT. BTW je tudi IDM champ 2008 - martin bauer Wilbers v AUT in MBRE in da, imam (pozitivne) izkusenj z njim. ni pa racetech valving, ce hoces tocno to. wilbers je lih tako okej. bom mal polekiral, hvala. se prav se še bolj "gujsa".... U glavnem moj T-Ace je bil tud gugalnica z do konca priprtimi ventili za dušenje vilic. Ko sem zamenjal olje v vilicah je postal na fabrških nastavitvah (10 off) bolj trd kot prej do konca priprt... Vzmet po meri? Brez veze, poln al pa prazen tak ti da ~15kg razlike. Drugače pa z količino olja lahko tudi povečaš progresivnost vilic. Vendar mora biti nivo olja v krakih toliko nizek, da še omogoča polni hod. se strinjam, in sem mel namen ostat pr serijskem fedru. če ga zategnem do fula je sag lih taprav za mojih 120kil
RVT Objavljeno Oktober 18, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2009 to nima nobene veze z motorjem. očitno na motosvetu noben ne pozna tega kar je tam čez kar praksa. serijski amortizer razkopljejo in zamenjajo ventile. ga temeljito izbolšajo. 290$pride racetech valving in nova vzmet, po meri pilota. ampak, poslat fedr u ameriko se mi zdi mal tu mač kompliciranja. pa še poštnina tja in nazaj bi bla skor 70€ teortično je problem rešen, praktično pa bi to raj naredu kje bližje. V Sloveniji je ali pa še kar nekaj ljudi prakticiralo ta poseg: predvsem uni k vozijo ali so vozili klaso serija pa da na oko vozijo na serijski amortizaciji Drgač pa Cartman treba bo zgleda jet v nadgradnjo in dodat zadi oznako SP :yes:
Cartman Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 V Sloveniji je ali pa še kar nekaj ljudi prakticiralo ta poseg: predvsem uni k vozijo ali so vozili klaso serija pa da na oko vozijo na serijski amortizaciji Drgač pa Cartman treba bo zgleda jet v nadgradnjo in dodat zadi oznako SP :yes: ne ne. jez sm pusica, in dirkalniki niso zame. ampak ker je motor star, se začne jugat, po slabi uri vožnje. Večina frendov me je obtožla de sm tele neumno, in de fantaziram. nej sam olje zamenjam in bom utihnu. zna bit de majo prav.
Dolenc™ Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 Poštimano vzmetenje je v vsakem primeru dobro, pa tud če ne rušiš rekorde Te vsadke se dobi predvsem za vilce, in jih ima veliko proizvajalcev, zadnji amortizer se pa ponavadi menja vzmet ali pa celega, dobi se tudi druge vstavke, ampak ponavadi ne za serijske, ampak da se pri že "aftermarket" vzmetenju prilagodi vstavke glede na uporabo motorja. Vstavke ponuja mnogo proizvajalcev ohlins, bitubo, wilbers, k-tech, maxton itd... Pobrskaj po netu malo pa da vidiš kater ponuja za tvoj motor. Po mojem mnenju najbolj se splača prilagoditi vzmeti, da bodo za tvojo težo če si kakšne nestandardne dimenzije, pa nekateri serijski motorji, recimo nekateri suzukiji in aprilija imajo spredaj in zadaj različne trdote vzmeti in potem je teško dobiti sinhrono delovanje. Če pa se ti zdi potrebno, pa rukni še vstavke notri.. Lahko tudi tako narediš, piši na Maxton, kaj ponujajo za tvoj motor (ki so sicer situirani v angliji) in boš od njih dobil lep generični odgovor, kaj so oni pogruntali da fali serijskemu vzmetenju in kaj priporočajo da se naredi, za mojega so kar lepo zadeli (in dejansko napišejo kaj se da naredit, ne samo kupi drugo )
danci1973 Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 ne ne. jez sm pusica, in dirkalniki niso zame. ampak ker je motor star, se začne jugat, po slabi uri vožnje. Večina frendov me je obtožla de sm tele neumno, in de fantaziram. nej sam olje zamenjam in bom utihnu. zna bit de majo prav. Zamenjava olja lahko precej pomaga... Preizkušeno. Te RaceTech-ove zadeve sem že gledal in jih tudi spraševal, pa mi mojstri nikoli niso znali dati zadovoljivega odgovora. Ker niso ravno poceni in bi v primeru težav kakršno koli vračanje/menjavanje bilo zelo težavno, se raje nisem odločil za nakup pri njih,... D.
RVT Objavljeno Oktober 19, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2009 Lahko tudi tako narediš, piši na Maxton, kaj ponujajo za tvoj motor (ki so sicer situirani v angliji) in boš od njih dobil lep generični odgovor, kaj so oni pogruntali da fali serijskemu vzmetenju in kaj priporočajo da se naredi, za mojega so kar lepo zadeli (in dejansko napišejo kaj se da naredit, ne samo kupi drugo ) Maxton je specialist za nastavitve in izdelavo komponent vzmetenja za večino dirkačev na Otoku Man (med drugim tudi našemu Mirku Kalšku): http://www.maxton.netspinners.co.uk/ Njihove zadnje amortizerje prepoznaš že na daleč po vijolčnem fedru sesir 1
DonKihot Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Kdo bi vedo kje dobit ključ za nastavitev zadnje fedre - prednapetost? Sem iz Maribora in sicer za motor ninjo zx6r, sem bil pri šilerju, pa ga nimajo, pri motor jet, in ga nimajo...kje za vraga se lahko to kupi?!
sesir Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 Kdo bi vedo kje dobit ključ za nastavitev zadnje fedre - prednapetost? Sem iz Maribora in sicer za motor ninjo zx6r, sem bil pri šilerju, pa ga nimajo, pri motor jet, in ga nimajo...kje za vraga se lahko to kupi?! V orodju od motorja!Kupit ne vem kje gre.Jz jih imam kar nekaj.Nekaj tud po dva.Sam ne vem pa točno kater je za ninjo.Če bi včeri napisal...sem bil danes pri Šerbineku...
gsx750f Objavljeno Oktober 22, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2009 Lastne izkušnje na Suzuki GSX750F Prednje vilice mehke, v zavoju je bilo bilo kako zaviranje nemogoče (zvijanje) Zadaj: nism smel vozit nikogar, je takoj zabijalo vilico. Pri nagibanju so tačke kmalu drsale. Poseg prednje vilice: Spomladi prek eBaya kupil Wilbersove progresivne prednje vzmeti. Olje zamenjano SAE 7,5 namesto 5 zadnje vilice: Pri Amortizerju v Dolu pri Ljubljani je napolnil rezervoar z zrakom in prenastavil rebound Rezultat: motor ni bilo za prepoznat, povsem druga vožnja v pozitivnem smislu:D Lepše, mirnejše obnašanje v zavojih (hitrejših). Dopuščanje zaviranja tudi v zavoju (z občutkom seveda). Zopet lahko vozim sopotnice:D Priporočam
daneb Objavljeno Oktober 22, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2009 Živijo, berem tole temo in mi je zelo všeč, da toliko veste o vzmetenju motociklov. Tudi jaz imam spredaj premehko vzmetenje. Posebno se pozna pri vožnji navzdol v ovinkih mi včasih do konca zabije prednje vilice. Prosil bi za kakšen dober nasvet v vezi tega. Moja teža je tam 100 kil moped je pa Suzuki GS 500 letnik 2004.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se