aljo999 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Na tvojem mestu bi jaz poklical sem: http://www.amortizer.si/ Sam kolkar sem slišav, so na Amortizerju majstri za avto vzemetenje in ne za moto! Toliko v vednost! lp
mkosir Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Nekaj me zanima. Motocikel ima USD prednje vilice. KO sem včeraj prišel iz vožnje sem opazil ,da je leva vilica bolj mastna in umazana od desne. Pravtako je videti na spodnejm delu tam kjer pridejo nosilci za zavorno čeljust, da je malo umazano, vendar niti ne tako mastno.Ko sem zadevo obrisal je sedaj vse lepo in nič mastno. Ali je možno ,da je spustil semering med zimovanjem ,ker sem imel motor na centralnem stojalu (načeloma ne bi smel-saj je prednja guma na tleh). LP!
biker77 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 (popravljeno) Nekaj me zanima. Motocikel ima USD prednje vilice. KO sem včeraj prišel iz vožnje sem opazil ,da je leva vilica bolj mastna in umazana od desne. Pravtako je videti na spodnejm delu tam kjer pridejo nosilci za zavorno čeljust, da je malo umazano, vendar niti ne tako mastno.Ko sem zadevo obrisal je sedaj vse lepo in nič mastno. Ali je možno ,da je spustil semering med zimovanjem ,ker sem imel motor na centralnem stojalu (načeloma ne bi smel-saj je prednja guma na tleh). LP! načeloma bi bilo fino da je motocikel razbremenjen. (vzmetenje..) če je mastno, potem najbrž je nekaj spustilo. malo spremljaj zadevo, ponavadi zarosi med vožnjo ko zadeva deluje.. če bo spet mastno, nimaš kaj drugega kot zadevo porihtat..seveda na obeh vilicah.. Popravljeno Maj 2, 2010. Popravil biker77
simonsi Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Nekaj me zanima. Motocikel ima USD prednje vilice. KO sem včeraj prišel iz vožnje sem opazil ,da je leva vilica bolj mastna in umazana od desne. Pravtako je videti na spodnejm delu tam kjer pridejo nosilci za zavorno čeljust, da je malo umazano, vendar niti ne tako mastno.Ko sem zadevo obrisal je sedaj vse lepo in nič mastno. Ali je možno ,da je spustil semering med zimovanjem ,ker sem imel motor na centralnem stojalu (načeloma ne bi smel-saj je prednja guma na tleh). LP! Najprej očisti oba semeringa, prašni in oljni, pa bo verjetno boljš. Drugače pa dokler ne dela kapljic spodaj na vilici, se jaz nebi preveč sekiral.
Red Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Ojla mojstri, na zx6 sem zamenjal zadnji amortizer, začasno sem vzel od 9-ke, ki ima tršo vzmet, drugače sta identična. Z vso opremo tehtam cca. 86 kg, kar je približna razlika med težama motociklov. Zdaj sem v dilemi, ali bi bilo v redu nastaviti prednapetost vzmeti na tovarniške vrednosti, se pravi upoštevati razliko v teži motociklov oz. jo všteti in zmanjšati prednapetost ali pa nastaviti kot pravijo pravila? Je skrb za grip upravičena ob predpostavki, da bo rebound optimalno nastavljen?
gody01 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Ojla mojstri, na zx6 sem zamenjal zadnji amortizer, začasno sem vzel od 9-ke, ki ima tršo vzmet, drugače sta identična. Z vso opremo tehtam cca. 86 kg, kar je približna razlika med težama motociklov. Zdaj sem v dilemi, ali bi bilo v redu nastaviti prednapetost vzmeti na tovarniške vrednosti, se pravi upoštevati razliko v teži motociklov oz. jo všteti in zmanjšati prednapetost ali pa nastaviti kot pravijo pravila? Je skrb za grip upravičena ob predpostavki, da bo rebound optimalno nastavljen? Prednapetosti nastavi na svojo težo (meri SAG). Pol se pa z ostalimi stvarmi hecaj ...
Dejanx Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 bom kar tukaj vprašal ko je govora o vzmetenju, če je že kdo dal na horneta ki je imel normalne vilice gor pol usd vilice od novejšega modela? paše vse? je potrebna menjava prednjega kolesa ali zavornih čeljusti? bi pa to nardil na hornetki letnik 2002 zamenjal bi vilice z letnikom 2005 ko so bili prvi z usd
biker77 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 bom kar tukaj vprašal ko je govora o vzmetenju, če je že kdo dal na horneta ki je imel normalne vilice gor pol usd vilice od novejšega modela? paše vse? je potrebna menjava prednjega kolesa ali zavornih čeljusti? bi pa to nardil na hornetki letnik 2002 zamenjal bi vilice z letnikom 2005 ko so bili prvi z usd razen izgleda ne boš pridobil toliko kot bi naprimer pridobil z menjavo vzmeti ali celotnega "vložka" itd.. če pa paše pa ne bi vedel..
Dolenc™ Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Če je res isti(ne samo po merah) in samo druga vzmet ne bi smelo biti problema. Lahko pa da je tudi notranjost drugačna, potem je dušenje med obema čisto drugo in ti nobena nastavitev ne pomaga.
Dejanx Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 razen izgleda ne boš pridobil toliko kot bi naprimer pridobil z menjavo vzmeti ali celotnega "vložka" itd.. če pa paše pa ne bi vedel.. ja malo je izgled malo pa tudi da bi bolse delovale zdaj neke so jih sigurno mogli izbolsat ce je novejsi model?ali? vložke se datudi dobit druge?mogoče imaš kakšen link?
biker77 Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 ja malo je izgled malo pa tudi da bi bolse delovale zdaj neke so jih sigurno mogli izbolsat ce je novejsi model?ali? vložke se datudi dobit druge?mogoče imaš kakšen link? ja, malo bolje bi že delovalo, samo ne toliko kot bi ti najbrž želel.. moraš vedeti, da je hornetka vseeno bolj začetni model.. tu so problem tudi križi in sam okvir ter seveda tudi zadnji amortizer ki ni ravno nek presežek.. vložek bi najbrž imel WP, Ohlins mogoče tudi wilbers..prav tako tudi zadnji amortizer.. vendar pa je ponavadi bolje menjati motor za "zmogljivejši" imel sem hornetko 2004..res je delovala čisto spodobno na lepi cesti (ki pa jih ni prav dosti) ko pa zaziba je pa kar moteče..zato sem jo tudi dokaj hitro prodal.. Cufa 1
Dejanx Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 ja, malo bolje bi že delovalo, samo ne toliko kot bi ti najbrž želel.. moraš vedeti, da je hornetka vseeno bolj začetni model.. tu so problem tudi križi in sam okvir ter seveda tudi zadnji amortizer ki ni ravno nek presežek.. vložek bi najbrž imel WP, Ohlins mogoče tudi wilbers..prav tako tudi zadnji amortizer.. vendar pa je ponavadi bolje menjati motor za "zmogljivejši" imel sem hornetko 2004..res je delovala čisto spodobno na lepi cesti (ki pa jih ni prav dosti) ko pa zaziba je pa kar moteče..zato sem jo tudi dokaj hitro prodal.. saj v neke stroske se nebom spuscal pac trenutno mam tezave z prednjimi vilcami in ko bom dol zmontiro bom vido ce so zvite te pa ce ze mam doli sn mislo ce bi menjal za druge sao ce ni neke haska nem se spusco v to. bo treba drugi motor te kmalu
Red Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Z vso opremo tehtam cca. 86 kg, kar je približna razlika med težama motociklov. Do takih umetnij pride, ko bi že moral biti na poti na šiht Mislil sem na razliko 20 kg - tovarniška nastavitev naj bi bla za voznika z 68 kilami in tudi 20 kg naj bi bla krava zx9r težja od ta male, pa temu ni tako, 11 kg nanese. Prednapetosti nastavi na svojo težo (meri SAG). Pol se pa z ostalimi stvarmi hecaj ... Hvala Gody, sem bral o SAG-u in upal na odgovor kot si ga dal. Malce čuden občutek je po menjavi amortizerja. Prvi je spustu dušo, vožnja je postala udobna, zdaj pa skoraj ni posedanja. Še dobro, da so kilogrami na zalogi
bawbaw Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 eno vprašanje. kolega je zabiu GSXa 600, mislim da 06(prvi s tistim kratkim rorom). Zdj vilic jst nism vidu, pravi pa da so zvite. To se da sprešat oz. zravnat je tako? In ali mogoče s kakšnega starejšega suzukija pašejo vilice gor? V primeru ravnanja ... kaksne so mozne posledice? Lahko pride do puscanja semeringa in podobnih zajebancej?
maco47 Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 eno vprašanje. kolega je zabiu GSXa 600, mislim da 06(prvi s tistim kratkim rorom). Zdj vilic jst nism vidu, pravi pa da so zvite. To se da sprešat oz. zravnat je tako? In ali mogoče s kakšnega starejšega suzukija pašejo vilice gor? V primeru ravnanja ... kaksne so mozne posledice? Lahko pride do puscanja semeringa in podobnih zajebancej? Ponavadi seda zravnat samo če niso preveč zvite bi moral videt,sicer pa se zvijejo cevi vedno zgoraj pri križu in se lepo zravna tesnila - semeringi ne puščajo, ker tako visoko skoraj nepridejo, ko dokonca pritisneš amortizer je zgoraj ševedno ca 3 cm zračnosti do križa. Ps:pri ravnanju s prešo moraš uporabit tako posteljico s filcom,da nepoškoduješ cevi in ko ravnaš merš z mikrometrom tako da so res v nulo poravnane. dotem, budacki in Cartman 2 1
Cartman Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 (popravljeno) Ponavadi seda zravnat samo če niso preveč zvite bi moral videt,sicer pa se zvijejo cevi vedno zgoraj pri križu in se lepo zravna tesnila - semeringi ne puščajo, ker tako visoko skoraj nepridejo, ko dokonca pritisneš amortizer je zgoraj ševedno ca 3 cm zračnosti do križa. Ps:pri ravnanju s prešo moraš uporabit tako posteljico s filcom,da nepoškoduješ cevi in ko ravnaš merš z mikrometrom tako da so res v nulo poravnane. men se zdi, nism pa sigurn, de bo semering vedo enako daleč križem. neglede na to, kako jih stiskajo Popravljeno Maj 17, 2010. Popravil Cartman
maco47 Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 men se zdi, nism pa sigurn, de bo semering vedo enako daleč križem. neglede na to, kako jih stiskajo Jaz govorim o ravnanju navadnih vilic(pokončnih) in ne apseidsdown (nevem ali sem pravilno napisal)upam da me razumeš!!!
Cartman Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Jaz govorim o ravnanju navadnih vilic(pokončnih) in ne apseidsdown (nevem ali sem pravilno napisal)upam da me razumeš!!! seveda si napisal narobe. pa to ni problem. problem je, da je človek spraševal za ravnanje točno takih vilic, na točno takem motorju, kot sem ga pripopal. kuntakinte in maco47 1 1
budacki Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 (popravljeno) seveda si napisal narobe. pa to ni problem. problem je, da je človek spraševal za ravnanje točno takih vilic, na točno takem motorju, kot sem ga pripopal. To pomeni kaj? Da potem sploh ni šans, da semeringi spustijo? Ker jst pa kupujem motor, k je meu vilce ravnane in me je malo strah.( da ne tvoj koleg prodaja xD ) Popravljeno Maj 18, 2010. Popravil budacki
Cartman Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 To pomeni kaj? Da potem sploh ni šans, da semeringi spustijo? Ker jst pa kupujem motor, k je meu vilce ravnane in me je malo strah.( da ne tvoj koleg prodaja xD ) ne moj kolega ne prodaja če je res fajn počlo, lahko uniči ležišče semeringov, cilinder, zunanji kos vilic, rata jajčast, in tam lahko pušča. Če motor ni bil res grozovito zaleten in so vilice korektno poravnane, nebi smelo bit nobenih problemov.
budacki Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 ne moj kolega ne prodaja če je res fajn počlo, lahko uniči ležišče semeringov, cilinder, zunanji kos vilic, rata jajčast, in tam lahko pušča. Če motor ni bil res grozovito zaleten in so vilice korektno poravnane, nebi smelo bit nobenih problemov. jah nwm ... sm mislu, da je brumer ravnau k je lih tam doma in njega nemorem dobit zdj -.- sam je fora, da je biu motor še potem ko je biu zbit in poprauln neki časa uporabljen v Alpe Adria pokalu
BlaZ1000 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Kaj naj pa jaz naredim, motor se mi je vredu peljal zdej sm dal pa nove gume gor, pa imam občutek v ovinkih kjer ga moras na hitro prelagat, kot da bi bil motor tezji za dvignit, tezji za preložit. Imam Z1000 lahko nastavljam prednapetost vzmeti in trdoto na enmu teleskopu. Pa morm prednapetost privit al odvit, da ne bom zastonj probaval neki brezveze , prej sm imal vredu nastavljeno, zdej pa ne vem v katero smer naj grem. Hvala, Lp Blaž
MihaJ Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Kaj naj pa jaz naredim, motor se mi je vredu peljal zdej sm dal pa nove gume gor, pa imam občutek v ovinkih kjer ga moras na hitro prelagat, kot da bi bil motor tezji za dvignit, tezji za preložit. Imam Z1000 lahko nastavljam prednapetost vzmeti in trdoto na enmu teleskopu. Pa morm prednapetost privit al odvit, da ne bom zastonj probaval neki brezveze , prej sm imal vredu nastavljeno, zdej pa ne vem v katero smer naj grem. Hvala, Lp Blaž A si šel mogoče na Dunlopke? jaz imam izkušnjo, da je prednja guma pri Dunlopu v enakih merah višja. Prednapetosti ne spreminjaj, prednapetost se nastavi glede na tvojo težo( ko se vsedeš na motor v polni opremi, se mora zadaj posesti za 20mm). Podložiti moraš zadaj amortizer, da bo motor višje(ne vem kako se to točno na tvojem naredi, povprašaj na servisu), ali pa ga spredaj spustiti, torej vilice skozi križe potisniti navzgor.
Dejanx Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Dober dan! Danes sem dobil set progresivnih feder za mojo hornetko letnik 2002. fedre se mi zdijo nekam dolge glede na to kaj pise v service manualu ko piše da je servisni interval 303 mm jaz sem zmeril te fedre in so 510 mm. zdaj ne vem ce imam pravi manual ker so neke razlike 2002 letnik in letniki ki so starejsi od 02. mogoce ve kdo koliko so dolge orginalne fedre od tega letnika je ze kdo razdiral to?? prosim za hitre odg? LP
no_name Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Dober dan! Danes sem dobil set progresivnih feder za mojo hornetko letnik 2002. fedre se mi zdijo nekam dolge glede na to kaj pise v service manualu ko piše da je servisni interval 303 mm jaz sem zmeril te fedre in so 510 mm. zdaj ne vem ce imam pravi manual ker so neke razlike 2002 letnik in letniki ki so starejsi od 02. mogoce ve kdo koliko so dolge orginalne fedre od tega letnika je ze kdo razdiral to?? prosim za hitre odg? LP Za točno tvoj motor ne vem, ampak velikokrat so v vilicah original vzmeti+puše. Skupna dolžina ustreza dolžini novih vzmeti.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se