Dejanx Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Za točno tvoj motor ne vem, ampak velikokrat so v vilicah original vzmeti+puše. Skupna dolžina ustreza dolžini novih vzmeti. Sem to ugotovil ja ko sem vzel ven tako da sem si kar oddahnil da je pasalo:D hvala za odg. Lp Dejan
rmurgelj Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Zdravo kolegi, pred kratkim sem si umislil XJR 1300 2008, zadaj mam popolnoma nastavljiv Ohlins, spredaj popolnoma nastavljive vilice. Motor ma 8000 km, stanje vzmetenja je BP. Pred tem sem vozil FZ6, tako da kaj drugega kot prednapetosti nisem mogel nastavljati, kljub temu pa se mi je motor zelo lepo peljal. Sedaj imam nekaj vprašanj za tiste, ki ste stari mački v teh vodah, če bo ob priliki kdo pri volji, da se dobimo na kakšnih ridah, dam pa tud za pir in da skupaj pridemo do kakšnega pametnega zaključka ( nastavitve ). Situacija je sledeča: Spredaj: sem nastavil preload, standardna nastavitev je ok, 5 zareza od osmih, statični posed mam 27 mm, z voznikom 39mm, kar se mi zdi za športno turistično rabo ok ( 30 - 40 mm predlaganega poseda ob 130 mm giba ?), ali pač ? Ali bi blo pametno preveriti še posed na 3, 4 zarezah, pa na 6- ti. Z nastavljanjem rebounda in kompresije sem začel na standardnih nastavitvah ( čeprav mislim da so neuporabne ker je proizvajalec motorja menjal komponente, owners manual pa je ostal isti), rebound 5 ( na skali 1 - 11 ), kompresija 6 ( na skali 1 - 18 ) - v kljigi naveden razpon 1 - 13. Taka nastavitev je prinesla: na ravnem je motor poskakoval po deformacijah, potresel, bil je trd. V ovinkih, ko si povozil luknjo je guma odskočila v stran, praktično je motor žagal. Najprej sem umirjal rebound, na 4 je bilo bolje, na 3 je motor čez ovinke precej miren, ko povoziš deformacijo se vzmet v primernem času vrne v prvotni položaj in motor ne odskakuje več. Prej je bil rebound premalo dušen in ga je iz stisnjene faze dobesedno izstrelilo nazaj. Še vedno pa motor ne pobira dovolj lepo neravnih, sploh pa lukenj in ostrih deformacij. Kompresijo sem v skladu z metodologijo dvigoval po en klik, prišel do 12, vilica je bila že zelo mehka, pa je še vedno potresavalo. Kaj narediti? Odviti prednapetost vzmeti, ker je malenkost preveč privita - in kaj če zaradi tega dobim še nekaj več poseda ( do 45mm )? ....ali kaj drugega. Mogoče otrditi vzmet - ali je možno da potrese zaradi nesinhronega delovanja kompresije in rebounda - vzmet premehko reagira, rebound pa nihanja prepočasi ustavlja??? Nastavljanje zadnjega dela me ne skrbi, ker je ohlins dosti bolj enostaven za nastaviti, vsaj tako se mi odziva na vse spremembe. Pri sprednjem delu pa očitno nekaj grešim. Kak predlog, da ne bom nastavljal do konca sezone , pol pa zarinil v garažo. Lep pozdrav, Rok.
simonsi Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 (popravljeno) compression damping losaj, če sploh imaš to opcijo. Popravljeno Junij 29, 2010. Popravil simonsi
kuntakinte Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 compression damping losaj, če sploh imaš to opcijo. Saj je napisal, da je nastavljal compresion Drugač pa na pamet ne gre, je treba probat. Npr preveč zategnjen rebound ima lahko podobne efekte kot preveč zategnjen compression(npr trd in neudoben motor). Najbolje, da se zmeniš s kakšnim ko zna nastavljat.
simonsi Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 compression damping oziroma kopresijsko blaženje je nekaj drugega, kot samo compression oz. prednapetost vzmeti.
kuntakinte Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 (popravljeno) compression damping oziroma kopresijsko blaženje je nekaj drugega, kot samo compression oz. prednapetost vzmeti. no worry vzmetenje mi definitivno ni tuje ...napisal je da je nastavljal prednapetost, compresion in potem rebound...torej ostane še kaj? Popravljeno Junij 29, 2010. Popravil kuntakinte
biker77 Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 compression damping oziroma kopresijsko blaženje je nekaj drugega, kot samo compression oz. prednapetost vzmeti. prednapetost vzmeti oz. preload in ne compression..
simonsi Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 ja, maš prav, sem uporabil kar njegov izraz.
tomazinjo Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 (popravljeno) Sem dokaj visok (198cm)in dokaj težek (104kg) za moj moped in pri nastavljanju vzmetenja v tovarni sigurno niso imeli v mislih motorista takšnih mer(do sedaj vzemtenja nisem tikal). Določene "pojave" na mojem motorju bi rad odpravil, zato bi prosil nekoga ki ve kako se streže nastavljanju vzmetenja na gsxr k6 za pomoč(lahko tudi na PM). Popravljeno Avgust 11, 2010. Popravil tomazinjo
Igorr Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 (popravljeno) Sem dokaj visok (198cm)in dokaj težek (104kg) za moj moped in pri nastavljanju vzmetenja v tovarni sigurno niso imeli v mislih motorista takšnih mer(do sedaj vzemtenja nisem tikal). Določene "pojave" na mojem motorju bi rad odpravil, zato bi prosil nekoga ki ve kako se streže nastavljanju vzmetenja na gsxr k6 za pomoč(lahko tudi na PM). Slovenski članek o nastavitvi saga: http://www.motoracing.si/creme-de-la-creme/nastavitev-vzmetenja-na-supersportnih-motociklih-1-del/ Popravljeno Avgust 15, 2010. Popravil Igorr tomazinjo, malakai, suzuki in 1 other 4
no_name Objavljeno Avgust 22, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2010 Za "sprenje" obstaja strokovni slovenski izraz, in sicer "lepenje" oz. statično trenje.
krava Objavljeno Avgust 22, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2010 Sem dokaj visok (198cm)in dokaj težek (104kg) ti si za na avtobus :grim tomazinjo, ninjaxx, Jozeee in 1 other 4
kuntakinte Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Zanimivo gledanje(npr rešitev problema GP Racer gume in Marofa :naughty:) http://www.onthethrottle.com/howto/dave-moss-unsprung-tire-wear/ Na strani je še dost zanimivh tem tko, da se splača pregledat.. gsx750f 1
danci1973 Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Pravkar menjujem tesnila v vilicah, pri čemer bom seveda zamenjal tudi olje. Prebral sem, da nivo olja vpliva na trdoto vilice, saj naj bi zrak v vilicah deloval kot progresivna vzmet. Z nivojem olja bi naj vplival na delovanje vilice podobno kot s prednapetostjo vzmeti - več kot je olja, manj je zraka in trša je vilica. In obratno... Nikjer pa nisem zasledil, kakšna odstopanja od tovarniško predvidenega nivoja so še smiselna oz. koliko se to pozna - ali je 1mm že kar občutna razlika ali pa je to šele pri 10mm? Ve kdo kaj o tem? D. dotem 1
danci1973 Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 vsaj 10mm Hvala... Sem pa na enem drugem forumu od izkušenega dirkača in mehanika dobil info, da se nivo olja pozna predvsem v zadnjem delu hoda vzmetenja in da on na dirkalnih motorjih, ki jih pripravlja, nivo spreminja po 10mm, da prepreči zabijanje do konca. D.
Bremzer Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 vsaj 10mm Več daš olja prej bo semering spustil,če ga nebo celo vrglo ven ! maco47 in special749 1 1
danci1973 Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Več daš olja prej bo semering spustil,če ga nebo celo vrglo ven ! Da bi semering zaradi 10mm manj zraka kaj bistveno bolj trpel ne verjamem, ker je itak še vedno 15cm zraka v vilci. D.
no_name Objavljeno Avgust 29, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2010 nivo olja vpliva na trdoto vilice, saj naj bi zrak v vilicah deloval kot progresivna vzmet Tako je. V bistvu deluje krak vilice kot pnevmatični cilinder z višjim ali nižjim kompresijskim razmerjem. Vpliv ima na progresivnost, ne na trdoto. Zelo dobro razloženo je tukaj: http://www.tonyfoale.com/ pejd na: ARTICLES pejd na: SPRINGS and THINGS http://www.tonyfoale.com/Articles/Springs/Springs.htm
Dejanx Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Mene zanima če ima kdo podatek ali možnost da zmeri kolikšna je razdalja med luknjami zadnjega amortizerja na hondi hornet 600 letnik je pa 02?kaj luknje ki so na zadnjih so za vse znamke iste ali ima vsaka svoje dimenzije?lp
Jure Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 (popravljeno) Hvala... Sem pa na enem drugem forumu od izkušenega dirkača in mehanika dobil info, da se nivo olja pozna predvsem v zadnjem delu hoda vzmetenja in da on na dirkalnih motorjih, ki jih pripravlja, nivo spreminja po 10mm, da prepreči zabijanje do konca. D. A si potem dal več olja noter?? Kakšen je rezultat? To bi očitno jaz rabil, sicer mi ni jasno kako, ampak vilice mi nabija do konca odkar so bili menjani semeringi in olje pri Čarmanu.. Drugače imam noter WP vzmeti in predno so mi spustile olje, sem imel vse skupaj skoraj čisto odšponano, se mi zdi da je bilo še pet črtic ven zgoraj kjer se nastavlja, pa mi je vedno, tudi pri najhujšem zaviranju in postavljanju motocikel na prvo kolo ostajalo cca še 10mm lufta pri hodu vilic.. Potem so se mi vilice uscale in sem dal vse skupaj pretesnit. Zraven sem dal tudi tist list od WPja (vilice so bile štimane v Avstriji še pri prejšnjem lastniku) s podatki o olju in nastavitvah, da bo tudi po menjavi vse isto. Ampak ni.. Sedaj sej moral vijak za prednapetost privit do konca, torej sprememba 5 črtic pa mi še vedno vilce nabije do konca. To je torej ogromna razlika.. 5 črtic bolj pritegnjeno pa še zmer 10mm več hoda kot prej Kako je to sploh mogoče, sej vzmet se ni mogla tako ošibit iz danes na jutri.. Al je mogoče fora v tem, da je mogoče mal premal olja zdej noter? Oziroma so ga takrat pri WPju nalili več, pa je bilo zato tako? Popravljeno September 5, 2010. Popravil Jure
Dolenc™ Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Kompresijo imaš isto nastavljeno?
Jure Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Ja, isto sem naštimal kot pred menjavo..
Dolenc™ Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 (popravljeno) Potem je pa čudno Probej jo vseeno malo zategnit, recimo za 1/4 obrata(če ima 2 obrata max suzuki). Ker kompresija skrbi za hitrost poseda in če je premal našponano pride do konca. Prednapetost je bol kateri del hoda vzmet uporablja, ne toliko do kje bo šla. Vzmet nima pa tle nobene vloge, če je za pravo težo. PS... vem da si mal mehankarja, ampak za vsak slučaj napišem. Nastavljaš tako da greš do max trdo, torej v smeri urinega kazalca in potem nazaj. Popravljeno September 5, 2010. Popravil Dolenc™
Jure Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Bom probal mal privit ja.. Sem pa drugače mislil, da je vzmet tista ključna, da kompresija pač vpliva, ampak da je vseeno vzmet tisti glavni faktor, ki preprečuje, da bi vilice zabilo do konca Vzmet nej bi drugače bila taprava, ker sva z bikerjem77 (prejšni lastnik) kar približno enako težka. Bom probal s kompresijo še mal eksperimentirat..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se