Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ridder: brez težav se lahko samostojno lotiš obnove..., ker ni noben tak strah in trepet. Vse kar potrebuješ so navodila in to je to.. Ravno z bratom sva se lotila obnovo vilic pri Hondi CR250 in lahko rečem, da je dokaj preprosto. Edina stvar je, da sva si prej priskrbela(kupila) namensko orodje, morda bi se dalo tudi improvizirati.

Pogoj je samo: NAVODILA (manual) in pa primerno Orodje, boš videl v navodilih kaj potrebuješ.

Tko, da kr pogumno. Sploh pa če si mehanik.

Popravljeno . Popravil V-I-D
Objavljeno

Se opravičujem...samo to sem še pozabil: Cena te bo vsekakor prišla, čez 200 eur, kajti notranji deli vilic so dragi, kot svinja. In pri vilicah je tako, da ne moreš naprimer kupiti samo posmazenega tesnila notri ali vijaka, ampak moraš kupiti celotni komplet...dela katerega boš menjal. Jaz sem dal 300eur samo za eno vilico..kjer je bil posnet navoj znotraj puše. Predhodnik preveč zategnil ( NI UPORABLJAL moment ključa :BUA: ) ..Tko, da poceni sigurno ne bo.

Objavljeno

Se opravičujem...samo to sem še pozabil: Cena te bo vsekakor prišla, čez 200 eur, kajti notranji deli vilic so dragi, kot svinja. In pri vilicah je tako, da ne moreš naprimer kupiti samo posmazenega tesnila notri ali vijaka, ampak moraš kupiti celotni komplet...dela katerega boš menjal. Jaz sem dal 300eur samo za eno vilico..kjer je bil posnet navoj znotraj puše. Predhodnik preveč zategnil ( NI UPORABLJAL moment ključa :BUA: ) ..Tko, da poceni sigurno ne bo.

To pa ne bo držalo. Semeringi so potrošna roba in se dobijo posamično. Puše se da postružit itd. Seveda pa mehanik rajš proda razervni del + prišpara si pot do šlosarja.

Pri menjavi semeringov je cena materiala kakih 10-20eur za semering pa ene 20 eur za olje.

Objavljeno

trojan69: mogoče ostalo drobnarijo res dobiš posebej. Vendar jaz sem kupil celotna tesnila in semeringe in vse ostalo. Tisti del, ki je bil pa posnet navoj, je pa tudi sestavljen iz nekaj delov. In tam moraš vse kupiti v kompletu. En vijak z luknjico pa tesnilo pa še nekaj se ne spomnim no tisto stane čez 200eur..... :eek: ... da se vprašaš ali je to normalno ..... Je pa res, da je skoraj miljon procentov pri ridderju ta del dober...saj razen tega, da se posname navoj skoraj ne more biti narobe...

http://shrani.najdi.si/?6/c2/1UBO8hDX/vilice.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Noče odpret linka, drugač pa če sklepam iz prve slike (pomoje je isti del?):

To spodnji del sliderja oz. batka, z katerim se zgornji del vilice pritrdi na spodnji. Te navoji se ponavad uničjo ker ljudje nimajo orodja z katerim bi prijeli batek, da se nebi obračal in zategujejo zadeve z udarno pištolo.

Jst razdrem zadevo pa po matici naredim orodje in potem zategnem z moment ključem (orodje je ponavad itak sam navojna palica pa dve primerno velike matice)

http://www.dansmc.com/forktool1.jpg

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

trojan69 no to to to...... :OK: pa sva našla skupni jezik ravno to je bil pri meni problem. Ker je predhodnik zategnil kot bik :grim in posnel navoj (kje je imel moment kluč ne vem :D )

se ponovno opravičujem..sem na hitro prilepil sliko starih vilic,........ no tukaj si poglej ceno trojan69...... Tisti vijak spodaj pod št.13 PART 13 !!!! http://www.motosport.com/dirtbike/oem-parts/HONDA/2002/CR250/FRONT-SHOCK-ABSORBER komada "bolt center" 100 eur pa dva komada sta 200 eur !! in potem še vsa tesnila te pride čez 300 eur..... Je pa res, da je zelo težko, da ima ridder zanič "bolt center", če sploh ima takšne vilice...

Prvo, kot prvo je odvisno kakšne vilice ima........potem pa kaj je narobe z njimi, da so mu spustile....

Hotel sem samo to povedati, da glede na to kaj sem doživel pri sebi ni ravno poceni. Če pa narediš, klasični servis podobnih vilic je pa verjetno 100-200 eur več kot dovolj...kar približno seštejte koliko tesnil in ostalih delov pride na tej shemi za te vilice in potem računajte še delo mehanika....in smo v trenutku pri 200eur...

Zato se jih splača samostojno obnoviti ker ni takšen bav bav.,...če imaš doma mini delavnico in nekaj orodja.

trojan69 .....hvala za tvoj link.... odlična zadeva, še vedel nisem za tole :004

Popravljeno . Popravil V-I-D
Objavljeno

Zivjo.

Ker je to tema "Vzmetenje" sem se odlocil napisati par besed o Wilbers 643 amortizerju.

No,ker sem imel ze nekaj casa namen zamenjati zadnje vzmetenje sem poklical Gasperja

(Čarman motosport) ter po "posvetu" sem narocil 643 model ..sicer kar drazji kot 640 toda 643 mi

bo bolj odgovarja ker obcasno grem tudi do Grobnika. (razlika je v nastavitvah)

Saj ne trdim da OEM seriski Yamahim amortizer ni OK toda narejen je bolj za "pilote" med 70-80kg ...

ce pa vozi motor 100kg :winkiss: pa je velika razlika..ce povecas "preload" na maximum pa izgubis veliko "hoda"

No,Wilbers-ova vzmet pa je sedaj narejena po moji "kilazi" tako da sem brez problema nastavil "rider sag" na 35mm http://www.gostar-racing.com/information/motorcycle_suspension_set-up.htm

Ker do danes nisem imel se casa oz, priloznosti dodobra stestirat sem se zapeljal na bliznje "ride" Logatec-Kalce-Hrusica-Predmeja,,

uff..novi amortizer je res vreden vsakega centa..nobenega "guncanja" tresenja..predusem se pozna ko z motorem res agresivno zaviras pred vstopom v

ovinek..motor drzi smer in ostane res stabilen (prej sem bil z zadnjm kolesom vec v zraku kot potleh :blush: )

LP

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Mene pa zanima kam bi peljal moped da bi mi dobro nastavili WP vzmetenje ali če bi mi gdo iz foruma to naredil.LP

Objavljeno

Zdravo!

Mene pa zanima kam bi peljal moped da bi mi dobro nastavili WP vzmetenje ali če bi mi gdo iz foruma to naredil.LP

Joj,to pa ni tak bau,bau..preberi si moj zadni post tam je link v katerem je zelo lepo opisano kako se nastavi vzmetenje..meter v roke + kakega kolega da ti drzi motor ko bos na njega sedel (posed z voznikom) ..itd.

C'ne poglej na youtube tam je ogromno video posnetkov "step by step" (upam da razumes anglesko)

#2: www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=9160

odlicno opisano prav za tvoj motor..moj nasvet: vseno ne kopiraj ker vsi nismo enake teze!!!

#3: Poklici Gasperja Čarman motosport 041 516 600

pa se dogovoris za termin.

Ce te taksne stvari zanimajo je res dobro kako strokovno literaturo prebrat "Race Tech's Motorcycle Suspension Bible"

Ker imas na "Duku" res kvalitetno vzmetenje je prav skoda da ga n'bi nastavil kot je treba - voznja bo enkratna.

No, 09 sem ga tudi vozil cca 5 krogov na Red Bull pisti - WP vzmetenje res deluje odlicno!!

LP

Zdravo!

Mene pa zanima kam bi peljal moped da bi mi dobro nastavili WP vzmetenje ali če bi mi gdo iz foruma to naredil.LP

Joj,to pa ni tak bau,bau..preberi si moj zadni post tam je link v katerem je zelo lepo opisano kako se nastavi vzmetenje..meter v roke + kakega kolega da ti drzi motor ko bos na njega sedel (posed z voznikom) ..itd.

C'ne poglej na youtube tam je ogromno video posnetkov "step by step" (upam da razumes anglesko)

#2: www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=9160

odlicno opisano prav za tvoj motor..moj nasvet: vseno ne kopiraj ker vsi nismo enake teze!!!

#3: Poklici Gasperja Čarman motosport 041 516 600

pa se dogovoris za termin.

Ce te taksne stvari zanimajo je res dobro kako strokovno literaturo prebrat "Race Tech's Motorcycle Suspension Bible"

Ker imas na "Duku" res kvalitetno vzmetenje je prav skoda da ga n'bi nastavil kot je treba - voznja bo enkratna.

No, 09 sem ga tudi vozil cca 5 krogov na Red Bull pisti - WP vzmetenje res deluje odlicno!!

LP

Zdravo!

Mene pa zanima kam bi peljal moped da bi mi dobro nastavili WP vzmetenje ali če bi mi gdo iz foruma to naredil.LP

Joj,to pa ni tak bau,bau..preberi si moj zadni post tam je link v katerem je zelo lepo opisano kako se nastavi vzmetenje..meter v roke + kakega kolega da ti drzi motor ko bos na njega sedel (posed z voznikom) ..itd.

C'ne poglej na youtube tam je ogromno video posnetkov "step by step" (upam da razumes anglesko)

#2: www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=9160

odlicno opisano prav za tvoj motor..moj nasvet: vseno ne kopiraj ker vsi nismo enake teze!!!

#3: Poklici Gasperja Čarman motosport 041 516 600

pa se dogovoris za termin.

Ce te taksne stvari zanimajo je res dobro kako strokovno literaturo prebrat "Race Tech's Motorcycle Suspension Bible"

Ker imas na "Duku" res kvalitetno vzmetenje je prav skoda da ga n'bi nastavil kot je treba - voznja bo enkratna.

No, 09 sem ga tudi vozil cca 5 krogov na Red Bull pisti - WP vzmetenje res deluje odlicno!!

LP

Objavljeno (popravljeno)

Na Vstromu sem se lotil menjave semeringov in olja na vilicah, pa jasno protiprašnih gumic;

če maš servisni manual je stvar precej nekomplicirana, če glih nimaš dveh levih rok ;) edina težava ki sem jo imel je bila da se je vijak na spodnji strani vilic, torej tisti ki drži "kartušo" obračal v prazno; servisni manual pravi: " začasno vstavite vzmet, podložko in distančnik, ter zgornjo matico ... " po tem koraku se je stvar v notranjosti še vedno vrtela v prazno ... kompresor pištola za vijačenje pa je rešila stvar :)

edino orodje, ki ga nisem imel je bila puša s katero nabiješ semering na svoje mesto, le-to mi je mojstrsko izdelal @ Leteči, ki se mu zahvaljujem tudi tukaj ;):OK: ; za naslednjič si bom prištimal še navojno palico z matico, takoimenovani "inner rod holder".

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo.Kdo zna razmontirat teleskop na yamahi xt600 ?

Vsak mehanik ! ! Če ti negre narazen,ko zgoraj vse odviješ in izprazniš olje, odvij ODSPODAJ imbus ali torx vijak(najbolje z zračnin orodjem - sicer se ti vzmet vrti) in boš dobil narazen.Še tole, ko razstavljaš vse zlagaj po vrsti na papir tako, da sestavljaš nazaj po obratnem vrstnem zaporedju !

Objavljeno

Vsak mehanik ! ! Če ti negre narazen,ko zgoraj vse odviješ in izprazniš olje, odvij ODSPODAJ imbus ali torx vijak(najbolje z zračnin orodjem - sicer se ti vzmet vrti) in boš dobil narazen.Še tole, ko razstavljaš vse zlagaj po vrsti na papir tako, da sestavljaš nazaj po obratnem vrstnem zaporedju !

Hvala. Ima mogoče kdo izkušnje z montažo vilic starejših modelov? Glede na ujemanje lukenj pri zavornih čeljustih, glede na zavorni disk...

Namreč, menjal sem prednje vilice na mojem motorju ('97) z vilicami iz '92 letnika, ker bi naj bile enake od letnika 90' do 2004, sem predvideval da je vse ok. Izkazalo se je, da je spodnja luknja zavorne čeljusti 5 mm zamaknjena, in tako čeljust nasede na moj disk. Pozneje sem ugotovil da so '92 letniki imeli manjše diske.

Lp, Tadej

Objavljeno

zakaj bi jih menjal, če lahko izmeriš koliko manjši mora bit in jih neseš strugarju da ti jih ˝pobere˝

Objavljeno

zakaj bi jih menjal, če lahko izmeriš koliko manjši mora bit in jih neseš strugarju da ti jih ˝pobere˝

Ker se potem podere tud razmerje med polozajem ploscic/celjusti in diskom. Ce je za pobrat 1 al pa 2mm morda se gre, ce je vec, pa bo verjetno grablo cez zaviranju namenjeno povrsino....

Kadar tako paris motorje razlicnih letnikov, je najbolje menjat komplet predn konec, s kolesom in krizi vred.

Objavljeno

A se je ze komu naredilo pri izvozu iz ovinka, da se motor ni hotu poravnat.Vilice mi namreč parkrat niso pustile poravnavo.In to samo v zaprtih ovinkih.

Objavljeno (popravljeno)

Se mal se voz.pa bos ugotovil kako hecno je ruknt po tleh ... Skor 100% je ležaj vilic ... Če sm razumu “poravnavo “ na taprav način.

Če pa govoriš o tem da se vilice ne raztegnejo nazaj, bi pa olje zamenjal za začetek in semeringe. Protiprasne ofkors tudi.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Sem ze ruknu po tleh. Vilice so bile drugače lani obnovljene. Sem pa tudi sam mišljenja da je za vse kriv najbrž ležaj v križu.

Objavljeno

Sem ze ruknu po tleh. Vilice so bile drugače lani obnovljene. Sem pa tudi sam mišljenja da je za vse kriv najbrž ležaj v križu.

:lol1: mislu sm zarad omenjene težave ;) če ti šteka balanca (po domače) je ležaj, ker nima bit kej druzga; razdri čimprej pa zamenji.

Objavljeno

:glare: Še dobr da je blo glih konc sezone ko je mačk pred kolo prdirkal :jezen . Tak da mam zdej cel motor razstavljen in bom še ta ležaj zamenjal. Me pa še firbec matra kako bi karakteristika vzmetenje/vožnja vplivala če bi vilice za 2cm potegnu ven iz križa ter za 2cm prevzdignu še zadnje vzmetenje. Gre se za Duc Monster M600. Pač sem bolj velike narave, kot bi Krpan sedu na kobilco :grim .

Objavljeno

Sem ze ruknu po tleh. Vilice so bile drugače lani obnovljene. Sem pa tudi sam mišljenja da je za vse kriv najbrž ležaj v križu.

Ni sam en ležaj sta dva +semering,ki je ponavadi že v spodnjem ležaju in pa čist enostavno zamenjat saj je stare šale ponavadi kar težko demontirat ! je pa to posledica pranja s Kirherjem ! ! zarjavela ležaja !

Objavljeno

Ma se dobr da sm vzdrževalc v eni smotani firmi, bomo ze neki zmuštral moj dolenc

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!