Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno

mene pa zanima če se da kako tko zadnjo vzmet malce stisnt, torej zavrtet za en zobček naprej brez da bi jemal karkoli dol z motorja, torej rabim posebno orodje ali ne? ker je res malo prostora da bi karkoli vrtel tam okoli.

5f659075.jpg

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima če se da kako tko zadnjo vzmet malce stisnt, torej zavrtet za en zobček naprej brez da bi jemal karkoli dol z motorja, torej rabim posebno orodje ali ne? ker je res malo prostora da bi karkoli vrtel tam okoli.

5f659075.jpg

Se da to narest na motrju, ampak potrebuješ posebno orodje (različno za različne motorje-je del seta orodja, ki ga dobiš zraven motorja ), da ga zatakneš v tiste zareze (na sliki tik po koncu vzmeti), s katerim potem premakneš ta cel del tako, da gre za en zob naprej. Včasih se da tud z izvijačem (ga daš v tisto zarezo), ki ga z macolo toliko časa tepeš, da se zadevo zavrti naprej, če ne gre drugače.

CBR 600 RR 07-12 ima recimo tak sistem in zelo slabo serijsko orodje, da je praktično misija nemogoče prestavit prednapetost ( stestirano na 4 različnih motociklih, pri vseh je bila zgodba enaka) , tako da smo potem doma naredili ta ključ v ojačani izvedbi. Glede na to, da se je zadeva na mojem motociklu precej štelala pa smo potem na koncu predelali zadevo tako, da so bile po obodu namesto zarez za ključ okrogle luknje, kamor si vtaknil palico in zadevo enostavno obrnil.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno

mene pa zanima če se da kako tko zadnjo vzmet malce stisnt, torej zavrtet za en zobček naprej brez da bi jemal karkoli dol z motorja, torej rabim posebno orodje ali ne? ker je res malo prostora da bi karkoli vrtel tam okoli.

5f659075.jpg

Najprej malo z VD-40 pošpricaj potem pa pojdi k mehaniku in ti to nastavi.Je pa to poseben ključ in je nastavljiv tako da ga lahko uporabljaš za vse podobne amotrtizerje.Mogoče ga dobiš celo pri Uniorju sicer pa pri kaki drrugi firmi,ki prodaja orodje mehanikom Hazet,Usag,Stalweile itd.

Objavljeno

hvala, zdej vem za kaj je tista cev z orodju ki s emi je zdela čudna... samo res je kr neko levo orodje se mi ne sanja kako bom tisto dobil tja med okvir. Hvala za odgovor

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, spet imam vprašanje, olje za v vilice, v navodilih piše SAE 10W-20, v trgovinah so 10W 15W 20W, ni dvojnih številk torej pride v upoštev 10W ? oziroma če hočem malo "trše" vzmetenje dam 20W (sej je tako da višja je številka višja je gostota ?)

 

LP

Objavljeno

Pozdravljeni, spet imam vprašanje, olje za v vilice, v navodilih piše SAE 10W-20, v trgovinah so 10W 15W 20W, ni dvojnih številk torej pride v upoštev 10W ? oziroma če hočem malo "trše" vzmetenje dam 20W (sej je tako da višja je številka višja je gostota ?)

 

LP

ja

Objavljeno

ja

Kupi Motul Fork oil medium 5-10 

100% synthese neboš pogrešil.

Objavljeno

pa če bi jst raje malo trše odrzivnost, ker sicer je olje zdej notri malo fuč.. pa na eni vilci je mal mastno tesnilo... in se vozim po juhi :D samo baje je 20W ful gosto, tako da bom verjetno dal 15W. (med gledanjem po netu sm vidu da nekateri dajejo kr motorno notri 15w-40 sam ne vem če je čisto vredu to)

Sej štimanje amortizzerjev pride konec izpitnega obdobja (konec februarja), pa prem bom še nova tesnila nabavu in glede na vse komentarje v prejšnjih temah si bom upal kar sam menjat tesnila in olje.

 

LP

Objavljeno

Kupi Motul Fork oil medium 5-10 

100% synthese neboš pogrešil.

Midva sva v mojega dala bolj gosto-a men pač paše gostejše

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hola mojstri,

vem da ni mogoče pravi post za to temo, sam če je že vse o vzmetenju...prah se mi nabira na enem orodju, če koga zanima naj mi pošlje privat sporočilo, in če se dogovoriva za pravo ceno... gre se pa za Motion Pro Soft Jaw Suspension Vise

in sicer tak to zgleda http://www.youtube.com/watch?v=Wp6WasBNb_w

 

se opravičujem vnaprej za postanjem tistim, ki jih to fejst moti! :D

  • Všeč mi je 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

Iščem mojstra ki bi mi zamenjal semeringe v vilcah v Mariborju ali okolici. Motor je yamaha xj6n letnik 2009.

Objavljeno

Jaz pa sprašujem za ugoden blažilec krmila za cbr 600f l 2006 mogoče kdo ve kje so ugodni na ebaju gleda tiste po 100 eur samo jim ne zaupam.

Objavljeno

ohlins kupljen preko ebay-a se mi dobro obnese in je bil tak kot na sliki, kot nov. Nosilce sem dal pa mojstru povarit.

85€ me je vse skupaj kostalo.

Objavljeno

Lani sem kupil R6 in se nisem vozil skoraj nič zato tudi nisem štimal vzmetja. Letos pa bom dal notri blokado 25kW in se bom malce več vozil zanima me kako vem če je vzmetje prav naštelano.

Objavljeno

ne vem kako veš na R6, meni se je zdelo moje kljuse budingasto, kako bo sedaj po menjavi olja in semeringov bomo pa vidli.

Zahvaljujem se za nasvete o vzmetenju uspelo mi je zamenjat olje in semeringe, edino za tisti vijak na dnu vilce pa tkoj povem (vsaj iz mojih izkušenj) nobena palca en fedr ne stisne dovolj da bis ega dalo na roke odvit je treba uporabit udarno pištolo (tisto na stisnejn zrak :D )

 

LP

Objavljeno

Fantje malo pomoči prosim :smoke:

 

V izdelavi je, zaenkrat še javnosti skrit :004 , projekt na osnovi aprilie RS125.

Ko bo zadeva končana bo motocikel težji za okrog 30kg, skupna masa pripravljena za vožnjo 170kg. Razporeditev mase ne bo idealna, večji del odpade na prvo kolo. Če priptejem še svojih 75kg se sprednje vilice samo še sesedejo. Zadnji amortizer je že zamenjan s Sachsovim nastavljim.

 

Se da v sprednjih vilicah menjati vzmet? Je pa samo v eni cevi.

Morda pašejo vilice od katerega drugega motocikla?

Objavljeno

Vzmeti lahko podložiš....Odvij ˝vijak na vrhu vilic ter daj med vijak ter vzmet distančnik.

Objavljeno

Vilic še nisem šel razdirat, sem pa malo brskal po spletu in če je kaj za verjet, se vzmeti sploh ne da odstranit :klicaj:

Vzmeti lahko podložiš....Odvij ˝vijak na vrhu vilic ter daj med vijak ter vzmet distančnik.

Objavljeno

Ne poznam tega motorja ampak dvomim, da se vilic nebi dalo razstavit. Že zaradi menajve olja ter semeringov če ne drugega. poskusi najt service manual, tam mora vse pisat.

Objavljeno

Pregledal service manual in bolj slabo kaže :glare: notranji del je sestav, ki se ga ne da razstavit, no vsaj tako je razvidno. Tudi na servisu za aprilio so mi zatrdili da se vzmeti ne da menjat. 

Bom razkopal vilice in se prepričal na lastne oči. Če je šla vzmet noter, bo šla tudi ven :smoke:

Objavljeno

Pregledal service manual in bolj slabo kaže :glare: notranji del je sestav, ki se ga ne da razstavit, no vsaj tako je razvidno. Tudi na servisu za aprilio so mi zatrdili da se vzmeti ne da menjat. 

Bom razkopal vilice in se prepričal na lastne oči. Če je šla vzmet noter, bo šla tudi ven :smoke:

V mojem manualu drugač kaže.

post-13985-0-72080000-1363709950_thumb.jpg

post-13985-0-60371900-1363709956_thumb.jpg

post-13985-0-01681700-1363709962_thumb.jpg

post-13985-0-89959700-1363709967_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ve kdo kje se dobi drsne puše (pri nas oz prek neta)?

Rabu bi za vilice in sicer dimenzij: 38x42x12 ter 37x39x20 (notranji premer x zunanji premer x višina)

Objavljeno (popravljeno)

Hvala!

Sem že staknu zadevo pri pyramid parts. Sreča da je pri tehle starih kawasakijih dost delov izmenljivih, upam da bo pasal :)

 

P.S.-redno menjujte olje v vilicah, drugač boste v najboljšem primeru iskal nove puše v najslabšem pa nove cevi oz. kar cele vilice.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vprašanje. Na grobnku čez zagrebški ovink drska aprilina tačka (tista za moped na tla postavt) po tleh. Kaj mi je storiti? Zetegnem feder in pustim rebound/compresion pr mir? Morm pol še fedre v prednih vilcah zategnt enako verjetno? No moja najboljša rešitev je bla, da sm tačko stran odšraufal :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!