svobodnaptica01 Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 Vprašanje. Na grobnku čez zagrebški ovink drska aprilina tačka (tista za moped na tla postavt) po tleh. Kaj mi je storiti? Zetegnem feder in pustim rebound/compresion pr mir? Morm pol še fedre v prednih vilcah zategnt enako verjetno? No moja najboljša rešitev je bla, da sm tačko stran odšraufal in edina pravilna, če imaš sag nastavljen svoji teži primerno.
Spider™ Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 (popravljeno) in edina pravilna, če imaš sag nastavljen svoji teži primerno. vzmetenje sem si nastavljal ja, samo če sem pa prav naredil, je pa drugo vprašanje Kulk ga mate za na pisto, 35mm? Tudi gume mi lepo pobira, tako da za dušenjem se ne bi igral, right? Popravljeno Julij 24, 2013. Popravil Spider™
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 vzmetenje sem si nastavljal ja, samo če sem pa prav naredil, je pa drugo vprašanje Kulk ga mate za na pisto, 35mm? Tudi gume mi lepo pobira, tako da za dušenjem se ne bi igral, right? za piste ga imam cca 25mm, kolk ga je pa treba za asfaltni motokros bo pa kak grobniški rejser boljš vedu načeloma je na pisti 25-30, 35 za na cesto, s tem da moreš vedet, da pri nekaterih novejših motorjih ki uporabljajo top-out vzmeti saga ne moreš zmerit natančno, in se večinoma samo gleda da je več kot 20mm za dirkalce. Drugač pa vezice na vilce in feder pa preverit kje si. Gume niso glih najboljši indikator primernosti vzmetenja, ker tisto kar ti špara gume ne pomeni nujno, da je najbolj primerno za vožnjo. Če nimaš občutka, da ti motor ko spustiš bremzo ali sredi ovinka spredaj "skoči" nazaj in širi linijo, če ti zadnji konec ne opleta na zaviranju in če nisi pingpong žogica ali te vedno bolj nabija čez grbine potem pusti na miru
Spider™ Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Meni deluje ok vožnja pri moji penzjonerski vožnji, tako da bom očitno še vedno samo tačko dol odšraufal, pa bo mir
trojan69 Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Ima kdo slučajno odveč amortizerja (klasična), razdalja med ˝očesoma˝ cca 340mm. Hvala!!
toxico Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Že kakšen mesec ko se peljem offroad imam občutek kot , da bi zadnje kolo kar nabija v rit bolj kot ponavadi danes pa na roke pritisnem motor pa kar neki zažvižga pri amortizerju ali je zanič ali kaj.
toxico Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Že kakšen mesec ko se peljem offroad imam občutek kot , da bi zadnje kolo kar nabija v rit bolj kot ponavadi danes pa na roke pritisnem motor pa kar neki zažvižga pri amortizerju ali je zanič ali kaj. Danes vzamem amortizer ven in zdaj vidim da je še ta valj zraven na katerem je znak za navarnost eksplozije kaj sploh je v tem valju ki je povezan z cevjo na amortizer.
cikadina Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 Mene pa zanima, kje pri nas se da dobit Kayaba olje za prednje vilice ( Kayaba KHL 15-10)? Oz. kakšen "nadomestek" svetujete.
danci1973 Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 Pri oljih za vzmetenje je kar velika zmeda, saj označevanje ni standarizirano - tako lahko ima olje enega proizvajalca z oznako 2.5W precej večjo viskoznost kot olje drugega proizvajalca z onzako 10W. Zato je pri teh oljih vedno potrebno dobiti podrobne tehnične podatke - predvsem kinematično viskoznost pri 40°C in pri 100°C - začeljeno je, da je olje čimbolj 'temperaturno stabilno', torej da sta ti dve vrednosti čim bližje. Po internetu 'kroži' tabela podatkov nekaterih olj: http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/oil-weight-script/oil-weight.pl. Za Kayaba KHL 15-10 podatkov ne najdem, sem pa našel podatek za Kawasaki KHL 15-10 - žal samo kinematično viskoznost pri 40°C, ki znaša 15,3 mm2/s (oz. 'centistoke'). Če gre za isto olje, žal ne vem... Praviloma proizvajalci olj za vsak svoj izdelek objavijo tudi natančne tehnične podatke, ki običajno vključujejo tudi kinematično viskoznost, tako da lahko izbereš ustrezno olje. Motul Fork Oil Expert Light 5W, npr., ima viskoznost 18,1 mm2/s pri 40°C, Fork Oil Factory Line Very Light 2.5W pa 15 mm2/s - torej je slednje bližje temu, kar si je Triumph zamislil (če gre za Daytono). Pomagaš pa si lahko tudi s kakšnim 'on-line product guide'-om, ker izbereš svoje vozilo in ti proizvajalec (npr. Motul) izpiše, kaj oni priporočajo. cikadina in matija1234 2
cikadina Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 Pri oljih za vzmetenje je kar velika zmeda, saj označevanje ni standarizirano - tako lahko ima olje enega proizvajalca z oznako 2.5W precej večjo viskoznost kot olje drugega proizvajalca z onzako 10W. Zato je pri teh oljih vedno potrebno dobiti podrobne tehnične podatke - predvsem kinematično viskoznost pri 40°C in pri 100°C - začeljeno je, da je olje čimbolj 'temperaturno stabilno', torej da sta ti dve vrednosti čim bližje. Po internetu 'kroži' tabela podatkov nekaterih olj: http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/oil-weight-script/oil-weight.pl. Za Kayaba KHL 15-10 podatkov ne najdem, sem pa našel podatek za Kawasaki KHL 15-10 - žal samo kinematično viskoznost pri 40°C, ki znaša 15,3 mm2/s (oz. 'centistoke'). Če gre za isto olje, žal ne vem... Praviloma proizvajalci olj za vsak svoj izdelek objavijo tudi natančne tehnične podatke, ki običajno vključujejo tudi kinematično viskoznost, tako da lahko izbereš ustrezno olje. Motul Fork Oil Expert Light 5W, npr., ima viskoznost 18,1 mm2/s pri 40°C, Fork Oil Factory Line Very Light 2.5W pa 15 mm2/s - torej je slednje bližje temu, kar si je Triumph zamislil (če gre za Daytono). Pomagaš pa si lahko tudi s kakšnim 'on-line product guide'-om, ker izbereš svoje vozilo in ti proizvajalec (npr. Motul) izpiše, kaj oni priporočajo. hvala danci za obrazložitev. glede teh oznak pa je nekaj zmede. So tudi na tujih forumih nekaj ugibali kaj naj bi šlo notr (sicer bom pa na servis poklicala, pej ko se lotimo, če se bomo sami)
Bremzer Objavljeno Oktober 8, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2013 hvala danci za obrazložitev. glede teh oznak pa je nekaj zmede. So tudi na tujih forumih nekaj ugibali kaj naj bi šlo notr (sicer bom pa na servis poklicala, pej ko se lotimo, če se bomo sami) Nerabiš nikamor klicat notri daj: Motul Fork oil MEDIUM 5-15 100% synthese Cena za 1 liter ca 12€ za eno vilico rabiš ca 0,44 litra
cikadina Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 Nerabiš nikamor klicat notri daj: Motul Fork oil MEDIUM 5-15 100% synthese Cena za 1 liter ca 12€ za eno vilico rabiš ca 0,44 litra angleži pravijo da če že gre motul gre motul light sae 5w sicer pa mi je en prijazen forumaš dal naslov, tudi kje prav tega kayabinega dobim.
danci1973 Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 sicer pa mi je en prijazen forumaš dal naslov, tudi kje prav tega kayabinega dobim. A mora ta naslov ostati skrivnost? Ali pa bi objava bila proti Motosvetovski politiki?
cikadina Objavljeno Oktober 12, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2013 A mora ta naslov ostati skrivnost? Ali pa bi objava bila proti Motosvetovski politiki? nimam pojma po moje ne bi smelo bit narobe (res pa da nikoli nism pravil foruma brala ) evo takole se je glasil zs Za pravilni tip olja v vilicah lahko kontaktiraš serviserja za vzmetenja Marko-ta Dečman-a. On ima na zalogi par vrst kayabinih olj za vilice. Link: http://www.motoextreme.si/default.aspx
hajoktejn Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Po "raziskavah" na netu sem prisel do podatka da je atf olje viskoznosti 7.5W, pa tud precej ga uporabljajo kot nadomestek olja za vilice. Pa sm reku let's give it a try ... Tekocina ki sem jo zlil iz vilic je bila enake barve kot ATF ki sem ga kupil, tko da mam obcutek da je ze bil uporabljen v teh vilicah Kako se obnese bom lahko porocal cez cas, glede na ohranjenost notranjih delov 14 let starih vilic bi rekel da ni z njim nic narobe v smislu podmazovanja, kar se pa odzivnosti tice pa ravno tako BP. Vprasanje: je kdo in iz cesa naredil DIY " fork seal driver "?
smasher Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 jst sm uproabu ta staro tesnilo, ker sem itak imal par novih ins em starega zarezal (oz mu odrezal vn en košček ) pol pa po njem z občutkom un polčasi tolku, če bi ilem čas bi šou u merkur pgledat če kakšna PVC ceu paše LP
hajoktejn Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Ja, sej tko jih tud jst mrcvarim. Ne morm rect da jih zarad tega kej prej menjam, sam je tako delo salabajzerizem. Sem probal tud pvc cev, sam je bla pretanka stena in sem na koncu cev zlomil, pa delcke (okruske) cevi sem tud en cas brisal.
trojan69 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 jst uporabljam al astaro prerezano tesnilo ali pa vodovodno PVC cev. Grem v Bauhaus vzamem tesnilo z sabo pa mal pomerim-pašejo tudi take z prirobnicami, tko da je stena mal debelejša. Drugače pa semering na zunanji (ter notranji) strani namažeš z silikonsko mastjo lahko tudi z oljem, da laže zdrsne v sedišče.
hajoktejn Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Se pravi pocasi s starim tapkas novo v pozicijo tko k je @smasher napisal? Men gre pri tej tehniki na zivce ker nikol nism zihr ce je sedlo tesnilo not. Sem se pa ravno spomnil da bom mal pomeru pa sel morit "enga" strugarja da mi cev postruzi na take dimenzije. Btw., kje pa kupujes silikonsko mast?
smasher Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 zame je bla silikonska mast kr problem najt, tista v špreju se še najde, samo tista v 2 ali 5g tubicah je pa zadnej čase kr problem. Nazadnej sem jo našel v HTEju, kot "termalno pasto" ampak gor piše silicone grease for O-rings in oni so jo mastno prodajali kot termalno pasto (ampak odlično dela za oboje za oringein tut tranzistorje) Ampak ne mazat "silicone thermal grease" je taka prozorna in mastna in ne bela in čigumasta. Upam da bo kdo dal kakšn bolši način kako prit do silikonske masti. LP
cikadina Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Se pravi pocasi s starim tapkas novo v pozicijo tko k je @smasher napisal? Men gre pri tej tehniki na zivce ker nikol nism zihr ce je sedlo tesnilo not. Sem se pa ravno spomnil da bom mal pomeru pa sel morit "enga" strugarja da mi cev postruzi na take dimenzije. Btw., kje pa kupujes silikonsko mast? a more bit prav nujno silikonska al bi bila recimo tudi taka dobra? http://www.nils.eu/prodottiDettaglio_ita.php/categoria=grassi/prodotto=dimension-greas/idprodotto=70
trojan69 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Se pravi pocasi s starim tapkas novo v pozicijo tko k je @smasher napisal? Men gre pri tej tehniki na zivce ker nikol nism zihr ce je sedlo tesnilo not. Sem se pa ravno spomnil da bom mal pomeru pa sel morit "enga" strugarja da mi cev postruzi na take dimenzije. Btw., kje pa kupujes silikonsko mast? Ja počas tapkam. Ponavad če gre vzmetni obroček (segerjev) obroček v kanal brez težav je OK. Silikonsko mast ponavad dajo firme kot npr pyramid parts zraven tesnil. drugač pa si pomagam kar z ATE mastjo za zavorne čeljusti. Se pa dobi ˝red rubber grease˝ ki je mal bol primerna za to na e-bayu dokaj brez težav. a more bit prav nujno silikonska al bi bila recimo tudi taka dobra? http://www.nils.eu/prodottiDettaglio_ita.php/categoria=grassi/prodotto=dimension-greas/idprodotto=70 Zdej ne vem kakšna je ta-ne znam italjansko. Drugač se pa silikonska uporablja, ker kemično ne vpliva na tesnila (kakšna npr. litijeva bi jih zna la počasi topit). Tko da je pomoje lahko katerakoli gumi prijazna mast. Fora je itak samo ta, da pomaga pri montaži tesnila ter maže pri nekaj prvih hodih vilic potem ne igra več neke vloge. hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 delu sem po tej metodi ki jo omenjaš @trojan; varovalka je šla normalno not; je pa okrog tesnila mastno, pa zdej ne vem al nism obrisal dobr vilce al mi pa tesnilo pušča ker ne sedi prav not; poškodoval ga sigurno nisem, ker sem čez rob "štange" nataknil del rokavice da zaščitim semering, tko k že dostkrat dozdej; bom vidu čez cajt, če ne bom mel pa še eno " vajo ".
trojan69 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Možno da nisi dobro obrisal. Drugač pa lahko pušča tud zaradi poškodovane cevi-poglej če ni kakih vdrtinic v kromu oz. če so vzdolžno vidne kake rise. V kakšnem stanju so pa puše? sploh če so na cevi vzdolžne rise to ponavadi pomeni, da so puše obrabljene. Je pa tud možno, da je tesnilo sedlo mal postrani pa da zarad tega pušča.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se