tourer Objavljeno Maj 28, 2015 Opozori Objavljeno Maj 28, 2015 odvisno dej okrog osi amortizerja zategni vezico (ni treba pretiravat tolk da stoji )in se nato pelji in poglej do kam se ti vezica premakne. Drugače je pa kolk kg imaš in na kako stopnjo imaš zategnjen preload? ker če imaš dost kg in preload našponan do konca bi blo dobro razmislit o novi vzmeti ali pa novem amortizerju Do konca za preload so še 3 mogoče 4 stopnje. Imam 78-80kg. Posed ko se vsedem na motor je 30mm in ko spustim motor iz stojal ima sam motor tudi 28-30mm poseda. Bom jutri za dva klika zaprl še rebound.
Kiri Objavljeno Junij 13, 2015 Opozori Objavljeno Junij 13, 2015 Imam problem. Na V-stromu sem pred par mesci dal vgradit ricor intiminators ventile in zamenjat olje v vilicah za 5w olje, kot je predpisano. Hkrati sem dal zamenjat še semeringe... Majster je sicer rekel, da on tega ne bi delal, ker je prva vgradnja običajno najboljša, pa sem potem vseeno dal menjat semeringe, ker sem jih že nabavil. No, zdaj ugotavljam, da mi očitno nekje pušča olje. Okoli zunanjih semeringov je mastno, ravno tako je masten celoten fork brace. Od menjave sem naredil morda vsega skupaj 2000 km. Načeloma se ne bi pretirano sekiral, ampak se v kratkem odpravljam na daljšo pot, kjer bo vzmetenje precej trpelo. Zanima me, kako je možno, da so semeringi tako hitro spustili? Je možno, da je krivo redko olje? Sklepam, da je zdaj potrebno menjati semeringe in olje v vilicah. Imam prav? Kako naj vem, da se zadeva ne bo ponovila?
hajoktejn Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Lahko ti je mojster že "načel"semeringe z montažo, najverjetneje pa so spustili, če niso original še najbolj verjetno. Zamenjat za originalne al pa drugo znamko, ni druge. Pa s sabo vzami rezervne; ni tko težko zamenjat; olje lahko pa tud atf naliješ v vilce; dobiš ga skoraj povsod, jst ga menjam enkrat na leto, špila bp, viskoznost nej bi bla pa 7,5w.
Kiri Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Niso original, so All Balls semeringi. Ravnokar sem malo pogooglal, pa vidim, da je nekdo na motosvetu pisal, da ima kar nekaj ljudi, ki jih pozna, slabe izkušnje z all balls semeringi. Tako da bo verjetno to. Sem se že naročil pri majstru, peljem motor jutri tja na zadnje rihtanje pred potjo. btw: ATF olje je za avtomatske menjalnike? Na ricorjevih navodilih piše, da naj bi dal not 5w olje.
hajoktejn Objavljeno Junij 14, 2015 Opozori Objavljeno Junij 14, 2015 Ta ATF ja. No lej, predlog in moje izkušnje, ti pa kokr se boš odločil Če greš dlje pa se ti uščije semering, boš dal not kaj? Take stvari je fajn sam delat že zato da jih lahko na poti po potrebi sam delaš. Kar se pa tiče samih rezervarčkov olja vilic pa ne vem kako vpliva viskoznost. Kiri 1
Dejanx Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Dober dan! Zanima me ce mogoce veste kdo na stajerskem koncu bi se znal ukvarjat z ravnanjem vilic? Če ima kdo kakšen kontakt bi prosil za pomoč. Lp
Ciko86 Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 A je kdo iz prve roke zamenjal zadnji amortizer na ninji 636 ?Recimo s kakim od zx 10 al kaj takega?
SLVR Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Moj zadnji amortizer očitno ni kos polno naloženemu bremenu, razlog je prešvoh vzmet - že na ravni podlagi včasih težko pospravim tačko. Posledično tudi dušenje ni primerno, zato me zanima, če kdo pozna še kakega majstra, ki bi znal poservisirati zadnji amortizer? Star je 5 let in bi se že spodobilo, da se ga malce osveži. Kombiniral bi tršo zadnjo vzmet in hkrati še servis prvih vilic, kjer bi posodobil vzmeti na progresivne in seveda menjava vseh tesnil. Menjava s kakšnim Wilbersom / Ohlinsom pa me malce manj privlači predvsem zaradi cene, si hitro na tisoč €. Solo divjanje vzmetenje povsem OK prenaša, naložena v dvoje pa se voziva s precej bolj turističnim tempom, problem je predvsem prekomerno posedanje in nihanje pri slabi cesti. Sploh glede na to, da je original zelo dobro nastavljiv ne bi želel dajati tisočaka namesto 300€ za obnovo in tršo vzmet. Po forumih sem zasledil, da je možno zadnjo vzmet servisirati (rebuild), nisem pa nikjer našel postopka ali kaj podobnega. Gre za Triumph Tiger 1050, letnik 2009. Pri Čarmanu mi tudi niso znali povedati ali se ga bo dalo poservisirat ali ne, bi se moral zapeljat do njih - so žal kar daleč in ne delajo za vikende, dopusta samo za pregled vzmetenja pa ne bom jemal. Sem jim poslal pripete slike, če bodo znali kaj več povedat iz njih. Mogoče pa se najde tudi kak stručko na forumu?
dlicen Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 (popravljeno) Original amortizer se da odpret in poservisirat. Glede samih vzmeti dosti hvalijo Hyperpro, ne vem pa, če to kdo ima pri nas. Bistveno pa je, da si vzmetenje narediš po meri zase, drugače kje je point. Kar pomeni, da jim daš težo, način vožnje itd... Če se dosti voziš tudi s sopotnico ni narobe, če vzameš hidravlično komando za štelanje vzmeti zadaj. Kot sem ti napisal, sem jaz vzmetenje porihtal za dosti manj kot 1000€. Popravljeno Julij 1, 2015. Popravil dlicen SLVR 1
CeneR Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 Moj zadnji amortizer očitno ni kos polno naloženemu bremenu, razlog je prešvoh vzmet - že na ravni podlagi včasih težko pospravim tačko. Posledično tudi dušenje ni primerno, zato me zanima, če kdo pozna še kakega majstra, ki bi znal poservisirati zadnji amortizer? Star je 5 let in bi se že spodobilo, da se ga malce osveži. Kombiniral bi tršo zadnjo vzmet in hkrati še servis prvih vilic, kjer bi posodobil vzmeti na progresivne in seveda menjava vseh tesnil. Menjava s kakšnim Wilbersom / Ohlinsom pa me malce manj privlači predvsem zaradi cene, si hitro na tisoč €. Solo divjanje vzmetenje povsem OK prenaša, naložena v dvoje pa se voziva s precej bolj turističnim tempom, problem je predvsem prekomerno posedanje in nihanje pri slabi cesti. Sploh glede na to, da je original zelo dobro nastavljiv ne bi želel dajati tisočaka namesto 300€ za obnovo in tršo vzmet. Po forumih sem zasledil, da je možno zadnjo vzmet servisirati (rebuild), nisem pa nikjer našel postopka ali kaj podobnega. Gre za Triumph Tiger 1050, letnik 2009. Pri Čarmanu mi tudi niso znali povedati ali se ga bo dalo poservisirat ali ne, bi se moral zapeljat do njih - so žal kar daleč in ne delajo za vikende, dopusta samo za pregled vzmetenja pa ne bom jemal. Sem jim poslal pripete slike, če bodo znali kaj več povedat iz njih. Mogoče pa se najde tudi kak stručko na forumu? Menjal na KTM 990 adv Zadeva se odlično obnese,manj pogrezanja pri polni obremenitvi in zaviranju. http://hyperpro.com/en/catalogue/ http://hyperpro.com/en/wp-content/uploads/sites/3/2015/03/Hyperpro-Replacement-springs.pdf vzameš kombi kit:TIGER 1050 `07-12 SP-TR10-SSC002 lp Cene R. gsxf750, MiNa, SLVR in 1 other 4
SLVR Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 (popravljeno) Prav ta HyperPro komplet imam že ogledan, vendar trenutno še tuhtam ali bi zadaj stisnil rajše kakšnega Ohlinsa ali Wilbersa, ker zadaj tudi dušenje ni ravno vrhunsko - polno naložen se zibam kot na morju, čeprav ne vozim po jadranki ... :lol: Hidravlični preload je obvezen, saj je prostora okoli amortizerja minimalno. Kot že večkrat povedano, pa zadnji amortizer na Tigru 1050 ne blesti ravno. Kljub slabi hidravliki pa ima vsaj z izvijačem nastavljiv preload, kar je luksuz napram štelanju s ključem. Zadržkov nad povsem novim amortizerjem nimam nobenih, se pa nad idejo precej pritožuje pujsa Pepa - šparovček ... Wilbers 640 pride 500€, s hidravličnim preloadom pa 700€, kar ni zanemarljivo. Dodaš še prvi konec pa si na jurja. Popravljeno Julij 1, 2015. Popravil SLVR
vandrovec Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 Zadržkov nad povsem novim amortizerjem nimam nobenih, se pa nad idejo precej pritožuje pujsa Pepa - šparovček ... Wilbers 640 pride 500€, s hidravličnim preloadom pa 700€, kar ni zanemarljivo. Dodaš še prvi konec pa si na jurja. Jaz sem ravno danes dobil rabljen komplet Wilbers za več kot polovico ceneje od novega...če bo potreben servis bo pa še servis. Sem zamudil enak komplet Ohlins skoraj nov v Trstu, tudi za še ne pol cene novega, se je prodajal na Subito.it...vse se dobi, če se išče. gsxf750, MiNa, hajoktejn in 1 other 4
nejc45 Objavljeno Julij 2, 2015 Opozori Objavljeno Julij 2, 2015 (popravljeno) živjo mene zanima prosim to resno sprasujem kupu sm zx za aprilijo sr 50 kere valcke vzmeti nej dam notr da bom meu dobre pospeske pa da se kaj pozna na hitrosti? Popravljeno Julij 2, 2015. Popravil nejc45
dog66 Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 (popravljeno) živjo mene zanima prosim to resno sprasujem kupu sm zx za aprilijo sr 50 kere valcke vzmeti nej dam notr da bom meu dobre pospeske pa da se kaj pozna na hitrosti? Probej vse te tri dimenzije. Ta prvi ma bolše pospeške pa slabšo končno, tazadn ti bo pa končno za ene 2km/h poveču, adrenalin ti rečm Najbolj valčke za skutr pa dobiš pr Ribnčanu - tist kombi s suho robo,.Ma tut take vetrnice, pa stole, on ti bo znau pomagat Popravljeno Julij 3, 2015. Popravil dog66 lajbn, cikadina, StaraFeltna in 2 others 5
Hornet Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 (popravljeno) Prilimam še tule: Na levem delu sprednjih vilic se vidijo kapljice olja pa so mi rekli, da moram zamenjat semeringe. Imam tole sliko pa ne vem katerega od teh delov sploh potrebujem. Predvidevam, da je v tabeli semering označen pod številko 12 a me zanima ali potrebujem še kaj drugega, kakšno drugo tesnilo? Slika je spodaj. Kaj pomeni verify k sign on the hub? Sem gledal če bi "K" kje na vilicah našel pa ga nisem. Popravljeno Avgust 17, 2015. Popravil Hornet
ludiluka Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Torej če ti pušča semering so lahko trije vzroki. Poškodovan kroma na ceveh, Uničeni semeringi zaradi prahu do tega pride če sepreredko čisti drsno površino ali pa zaradi lufta v vilicah . če je poškodovan krom je treba dat cev na novo hard kromat oziroma kupit novo cev če pušča zaradi prahu ki je poškodoval semeringe rabiš nov oljni semering in prašno zaščito. če pušča zaradi lufta potrebuješ nove puše in nov oljni semering bakreno podloško pod št. 2 pa lahko uporabiš staro ali pa daš novo. Jaz jih ponavadi zamenjam
Derbi-mb Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Torej če ti pušča semering so lahko trije vzroki. Poškodovan kroma na ceveh, Uničeni semeringi zaradi prahu do tega pride če sepreredko čisti drsno površino ali pa zaradi lufta v vilicah . če je poškodovan krom je treba dat cev na novo hard kromat oziroma kupit novo cev če pušča zaradi prahu ki je poškodoval semeringe rabiš nov oljni semering in prašno zaščito. če pušča zaradi lufta potrebuješ nove puše in nov oljni semering bakreno podloško pod št. 2 pa lahko uporabiš staro ali pa daš novo. Jaz jih ponavadi zamenjam Dobr si napisu.......
biker77 Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Dons dal na servis komplet od Capota. Bom porocal a je minimalen poseg vreden kaj al je bols dat vec in narest kot je treba.
Hornet Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Hvala ludiluka! Glede na opis bi lahko najbolj verjetna bila druga varianta, ker jih nisem ravno veliko čistil (kljub obilici mrčesa na njih) v glavnem pa se bo zadeva videla šele ko bo stvar razstavljena. Zdaj ne vem ali naj počakam še dva meseca in to poštimam po koncu sezone, ker če grem zdaj to delat se bo mesec obrnil takoj. Ponavadi je semering, verjetno sta ostali dve stvari bolj redki. Škoda, da nisem s tvojga konca, bi to lahko na hitr poštimal. Je pa še vse original gor staro cca 7 let.
ludiluka Objavljeno Avgust 17, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2015 Hvala ludiluka! Glede na opis bi lahko najbolj verjetna bila druga varianta, ker jih nisem ravno veliko čistil (kljub obilici mrčesa na njih) v glavnem pa se bo zadeva videla šele ko bo stvar razstavljena. Zdaj ne vem ali naj počakam še dva meseca in to poštimam po koncu sezone, ker če grem zdaj to delat se bo mesec obrnil takoj. Ponavadi je semering, verjetno sta ostali dve stvari bolj redki. Škoda, da nisem s tvojga konca, bi to lahko na hitr poštimal. Je pa še vse original gor staro cca 7 let. Eh to maš v dveh urah rešeno razdri dol vilce z motorja. Ko jih boš mel dol vpni vilico v primež (umes daj kos lesa,..) in probaj će ima vsaka vilica kaj lufta. Če nima naroči sam tesnila in si zmagal. Velja pa opozoriti še na to da imajo nekateri motorji narejene vilice tako da se uniči puša ko jih raztavljaš sicer so redke vendar obstajajo pa orodje moreš imet da boš zabil oljni semering nazaj na mesto
jany Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Z amortizacijo se ni za igrat to se porihta hitro.
Popularna objava SLVR Objavljeno Avgust 18, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Če bo kdo naročeval Wilbers vzmetenje iz tujine priporočam trgovino MOT-TEI. Na voljo imajo tudi veliko drugega potrošnega materiala, večinoma je potrebno preveriti s poizvedbo preko e-pošte in pogledajo po katalogu. Za prvotno priporočilo bi se zahvalil članu dlicen, katerega sem spraševal za vzmetenje za mojega Triump Tiger 1050. Pri MOT-TEI gre za družinsko podjetje, ki ima očitno uveljavljen posel in dobijo kar nekaj rabata - posledično so cene občutno nižje. Jaz sem jih lovil ravno teden preden so se odpravili na letni dopust in bi potem 4 tedne čakal, da odpošljejo naročilo. Bili so zelo prijazni, korektni, ter celo uspelo jim je dobiti pošiljko iz tovarne Wilbersa en sam dan preden so šli na dopust - brez doplačila Wilbersu za hitro izdelavo je bil amortizer gotov prej kot v enem tednu, očitno sredi sezone nimajo veliko dela. Tule še primerjava cen, upam da kdo zastopi nemško: Das Wilbers Federbein Adjust Line Typ 640 Road kostet bei uns nur 375,- Euro (normaler Wilbers VK 2015 ist 499,- Euro). Das Wilbers Federbein Adjust Line Typ 641 Competition kostet bei uns nur 515,- Euro (normaler Wilbers VK 2015 ist 699,- Euro). Die optional hydraulische Federvorspannung kostet nur 145,- Euro (normaler Wilbers VK 2015 ist 199,- Euro) Ein Paar progressive Wilbers Racing Suspension Gabelfedern kostet nur 112,50 Euro (normaler Wilbers VK 2015 ist 139,- Euro). Ein Liter sehr hochwertiges Wilbers Racing Suspension Gabelöl SAE 10 kostet nur 16,- Euro (normaler Wilbers VK 2015 ist 19,90 Euro). Bei der Tiger 1050 sind etwas mehr als ein Liter Gabelöl notwendig, Sie müssen deshalb zwei Liter kaufen. Der versicherte DHL international Premium Versand nach Slowenien kostet 18,50 Euro. Alle Preise sind für Vorkassen-Zahlung (Vorab-Überweisung). Bei Paypal erhöhen sich die Preise um 1,9 % (Paypal-Gebühren), also kostet dann das Typ 640 382,50 Euro. Povzetek cen: Wilbers zadnje vzmetenje Adjust Line Type 640 Road je pri njih 375€, po katalogu pa 500€, takšna cena je tudi pri večini trgovin pri nas, npr. pri Čarmanu. Torej kar 25% ceneje! Tip 641 Competition je cena 515€, po katalogu 700€ (omogoča dodatne nastavitve dušenja). Hidravlično nastavljanje preloada stane 145€ namesto 200€. Progresivne vzmeti prednjih vilic: Wilbers Racing Suspension 112,5 namesto 139€. Vse skupaj pošljejo preko DHL international Premium, ki je izredno hitra dostava, pošiljka je zavarovana, cena poštnine je 18,5€. Za zgornje cene je potrebno nakazilo na TRR po predračunu, sicer pa je možno tudi nakazilo preko Paypala, kjer se cenam prišteje še 1,9% stroške obdelave plačila preko sistema Paypal. Wilbersu oodajo naročilo iz trgovine, sporočiti jim je potrebno podatke o teži in stilu vožnje. Npr. 50% solo športna vožnja z obremenitvijo 100kg, 50% turistična vožnja v dvoje s kufri, obremenitev 250kg. Temu primerno potem po naročilu izdelajo amortizer, ki je prilagojen tem razmeram. Opcijsko se lahko motocikel tudi zviša ali zniža za nekaj cm - brez doplačila. Možno je izbirati tudi barvo vzmeti - črna, modra, z doplačilom pa je možna dobava po RAL barvni lestvici, vendar traja malce dalj časa. Amortizer lahko kasneje tudi obnovijo ali pa ga predelajo za drug motocikel, kjer ga lahko ponovno vgradiš. To je super rešitev, če ne moreš prodati motocikla po sorazmerno višji ceni, enostavno nazaj daš original amortizer in predelanega Wilbersa namontiraš na svojega novega - bistveno ceneje kakor ponoven nakup. Torej odločil sem se za amortizer Wilbers 640 + hidravlični preload (imam zelo otežen dostop do vzmeti) + progresivne vzmeti v prednjih vilicah ... Potrebe po tipu 641, ki omogoča fine nastavitve dušenja ne čutim, saj večinoma vozim bolj turistično. Razliko v denarju sem raje porabil za prednje vzmetenje, ni mi žal! Z vožnjo sem izjemno zadovoljen, žal pa nimam neke dobre reference za primerjavo od prej, saj sem imel premalo olja v prednjih vilicah in prešibak max preload zadnjega amortizerja že ko sem motor kupil in z njim naredil kakšnih 1000 km. Po jamah motor več ne poskakuje in se ne gunca, prav tako polno naložen ne počepne preveč, kar pomeni, da bom lahko polno naložen nehal brusit centralno stojalo po jamah v ovinkih. Skratka pelje se tako, kot se motor mora peljati - brez da razmišljaš o luknjah in neravninah, nagneš in greš na oblačku kot po tračnicah. Upam, da komu prideta prav moja pozitivna izkušnja ter priporočilo iz prve roke! HyperJack, dlicen, ZaskA in 8 others 11
dlicen Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Vesel sem, da si zadovoljen! SLVR 1
Dejanx Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Dober dan! Imamo v Sloveniji kakšno firmo, majstra, ki lahko naredi re-valve na zadnjem original amortizerju in ga v celoti poservisira? Gre se za suzuki gsxr 750. Lahko je tudi firma iz avstrije(steiermarkt). LP
svobodnaptica01 Objavljeno September 4, 2015 Opozori Objavljeno September 4, 2015 Dober dan! Imamo v Sloveniji kakšno firmo, majstra, ki lahko naredi re-valve na zadnjem original amortizerju in ga v celoti poservisira? Gre se za suzuki gsxr 750. Lahko je tudi firma iz avstrije(steiermarkt). LP Amortizer d.o.o. Dol pri Ljubljani Wakasaki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se