DAMI34 Objavljeno Marec 21, 2017 Opozori Objavljeno Marec 21, 2017 pred 6 minutami, Cartman pravi: zajebal sem. Zadnje kolo ma 140mm hoda. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_z900 17.htm perdona me porfavor pa še ta podatek je relativen, ker je zadnje vzmetenje horizontal link, kar ni isto (vsaj po dolžini) klasiki. Moram pa napisat, da mi je ta stil vzmetenja zelo všeč in nisem imel nikoli nobenih pripomb, mogoče je celo za odtenek drugačno po občutku, nekoliko bolj umirjeno, težko bi z besedami opisal.
Cartman Objavljeno Marec 21, 2017 Opozori Objavljeno Marec 21, 2017 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: pa še ta podatek je relativen, ker je zadnje vzmetenje horizontal link, kar ni isto (vsaj po dolžini) klasiki. Moram pa napisat, da mi je ta stil vzmetenja zelo všeč in nisem imel nikoli nobenih pripomb, mogoče je celo za odtenek drugačno po občutku, nekoliko bolj umirjeno, težko bi z besedami opisal. Po moje se motiš. Prepričan sem, da se hod kolesa meri na osovini. Noben sistem z vago nima razmerja hod amortizerja:hod kolesa 1:1, ampak cca 1:2. na moji stari gari sem vpetje amortizerja podložil 6mm, je rit dvignilo za 12mm, in parkiran je zgledal ko da se bo prekucnil....Lahko pa de sm totalno falil....
DAMI34 Objavljeno Marec 21, 2017 Opozori Objavljeno Marec 21, 2017 pred eno uro, Cartman pravi: Po moje se motiš. Prepričan sem, da se hod kolesa meri na osovini. Noben sistem z vago nima razmerja hod amortizerja:hod kolesa 1:1, ampak cca 1:2. na moji stari gari sem vpetje amortizerja podložil 6mm, je rit dvignilo za 12mm, in parkiran je zgledal ko da se bo prekucnil....Lahko pa de sm totalno falil.... kako se meri ne vem, vendar mi neki podatki ne grejo v glavo in sicer: SX: Wheel travel front 120 mm Wheel travel rear 144 mm (horizontal link) Tracer: spredaj 137, zadaj 130 Torej ma Tracer zadaj manj hoda kot pa SX
thumper Objavljeno Marec 23, 2017 Opozori Objavljeno Marec 23, 2017 spredaj pa več ..kar verjetno pomeni tudi razliko v trdoti/mehkobi prednjih vilic..
zan0088 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Zdravo, meni so pa spustile prednje vilice. Zanima me koga bi priporocali za predihtat in menjat olje? Carman ima guzvo, se splaca pocakat ali bo OK tudi Amortizer oziroma kar Primec? Hvala in lp
sesir Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 2 urami, zan0088 pravi: Zdravo, meni so pa spustile prednje vilice. Zanima me koga bi priporocali za predihtat in menjat olje? Carman ima guzvo, se splaca pocakat ali bo OK tudi Amortizer oziroma kar Primec? Hvala in lp Pač en moto servis...ni neka znanost menjat semeringe...pač na maticah moraš bit pazljiv,da jih z ključem ne zjebeš...sebi sem to sam naredu...sploh,ker bolj verjamem,če grem jz v delta team ali Eliso kupit yamalube olje...no jz sem kompliciral z gostoto in celo dva mešal...to je drugo.... zan0088 in Wakasaki 2
Wakasaki Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 12 urami, zan0088 pravi: Zdravo, meni so pa spustile prednje vilice. Zanima me koga bi priporocali za predihtat in menjat olje? Carman ima guzvo, se splaca pocakat ali bo OK tudi Amortizer oziroma kar Primec? Hvala in lp Ja amortizer komot..... zan0088 1
XTR Objavljeno Julij 8, 2017 Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 Vprašanje za poznavalce. Na sprednji gumi mi dela zavihke, pojavili so se ko sem za pol obrata odvil prednapetje, ker mi je motor postal pretrd (-10kg teže voznika naredi svoje). Neravnine pobira zelo lepo, v zavojih je lega solidna (brez pozibavanja, linije ne širi). Motijo pa me ta ušesa na sprednji gumi, prej jih ni bilo. Morda kakšen nasvet, da ne obračam na pamet. Odneham malo še kompresijo in povratek ter testiram? Tlak v gumi je preverjeno ok.
ludiluka Objavljeno Julij 8, 2017 Opozori Objavljeno Julij 8, 2017 41 minutes ago, XTR said: Vprašanje za poznavalce. Na sprednji gumi mi dela zavihke, pojavili so se ko sem za pol obrata odvil prednapetje, ker mi je motor postal pretrd (-10kg teže voznika naredi svoje). Neravnine pobira zelo lepo, v zavojih je lega solidna (brez pozibavanja, linije ne širi). Motijo pa me ta ušesa na sprednji gumi, prej jih ni bilo. Morda kakšen nasvet, da ne obračam na pamet. Odneham malo še kompresijo in povratek ter testiram? Tlak v gumi je preverjeno ok. https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ DAMI34 in XTR 2
Kmet2 Objavljeno Julij 9, 2017 Opozori Objavljeno Julij 9, 2017 pred 4 urami, XTR pravi: Vprašanje za poznavalce. Na sprednji gumi mi dela zavihke, pojavili so se ko sem za pol obrata odvil prednapetje, ker mi je motor postal pretrd (-10kg teže voznika naredi svoje). Neravnine pobira zelo lepo, v zavojih je lega solidna (brez pozibavanja, linije ne širi). Motijo pa me ta ušesa na sprednji gumi, prej jih ni bilo. Morda kakšen nasvet, da ne obračam na pamet. Odneham malo še kompresijo in povratek ter testiram? Tlak v gumi je preverjeno ok. Tudi pri meni dela te zavihke in je vzmetenje bp,opazil sem ,da jih ni ko neham pred ovinki zavirat z agregatom in v ovinkih kljub plinu uporabljat zadnjo zavoro. Te linke,sem prebral že milionkrat. Kakšen stil vožnje imaš v povprečju,ker če ni agresiven bo res kajna vzmetenju . XTR 1
DAMI34 Objavljeno Julij 9, 2017 Opozori Objavljeno Julij 9, 2017 Neujemanje prednapetosti in rebounda. Nič posebnega, ampak ker si zmanjšal prednapetost (ne vem sicer zakaj, ker defolt ponavadi ni nikoli pretrd, mogoče si dal bolj gosto olje) moraš prilagoditi še ostale nastavitve. XTR 1
XTR Objavljeno Julij 9, 2017 Opozori Objavljeno Julij 9, 2017 9 hours ago, ludiluka said: https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ Hvala. Sem že bral to, bom odnehal še povratek in kompresijo, kot je omenjeno pri taki obrabi. 5 hours ago, Kmet2 said: Tudi pri meni dela te zavihke in je vzmetenje bp,opazil sem ,da jih ni ko neham pred ovinki zavirat z agregatom in v ovinkih kljub plinu uporabljat zadnjo zavoro. Te linke,sem prebral že milionkrat. Kakšen stil vožnje imaš v povprečju,ker če ni agresiven bo res kajna vzmetenju . Vožnja v tem primeru ni bila agresivna, pred tem pa mi tudi pri malo bolj dinamični vožnji ni vihalo robov. 4 minutes ago, DAMI34 said: Neujemanje prednapetosti in rebounda. Nič posebnega, ampak ker si zmanjšal prednapetost (ne vem sicer zakaj, ker defolt ponavadi ni nikoli pretrd, mogoče si dal bolj gosto olje) moraš prilagoditi še ostale nastavitve. Prednapetost ni bila serijska, sem jo lani nekoliko privil za svojo težo (malo privil tudi kompresijo in povratek), med drugim tudi zaradi tega, ker sem zapel po tleh s cevno zaščito. Motor se je lepše peljal, vožnja še vedno udobna. Shujšal 10 kil, vzmetenje spredaj postalo pretrdo, vsako neravnino čutil na rokah,.. zato sem malenkost odvil prednapetje. Med tem pa menjal tudi olje v vilicah, naj bi bilo enako originalnemu. Sem našel nastavitve nekoga z enako težo in bom testiral. Po spominu sem zelo blizu tem nastavitvam trenutno. DAMI34 1
dejcpob Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 Kakšna imate kaj mnenja o wilbers vzmetenju ki ga promovira čarman
ftp Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 Jaz jih imam na 1150 GS in sem z njimi zelo zadovoljen. Pri 100kkkm je originalno že bilo zelo zdelano pa sem zamenjal z Wilbers. Sedaj z njimi cca. 70kkm, zato jih bom verjetno čez zimo preventivno poslal na servis. Wakasaki 1
Wakasaki Objavljeno December 9, 2017 Opozori Objavljeno December 9, 2017 pomoč želiš znižati motor, pri tem pa ne želiš za to zapraviti še za enega, kakšne so ugodnješe varjante, kot recimo menjava kpl...za 1100eur hvala
marincspeedshop Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 Ob 9. 12. 2017 ob 13:51, Wakasaki pravi: pomoč želiš znižati motor, pri tem pa ne želiš za to zapraviti še za enega, kakšne so ugodnješe varjante, kot recimo menjava kpl...za 1100eur hvala Mortizer se razdre in ˝podlozi˝ batnico. S tem skrajsas hod mortizerja in posledicno znisas motor. Najbol ugodna varijanta je pa predelava vage (dog bone) ce jo imas ali menjava spodnjega ocesa za krajse. sesir in Wakasaki 2
Wakasaki Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 pred 6 urami, marincspeedshop pravi: Mortizer se razdre in ˝podlozi˝ batnico Kje pa to nardijo? Wakasaki 1
sesir Objavljeno Januar 23, 2018 Opozori Objavljeno Januar 23, 2018 pred 19 minutami, Wakasaki pravi: Kje pa to nardijo? Glede na vse njegove poste...pravilno in ne predrago on! marincspeedshop 1
marincspeedshop Objavljeno Januar 26, 2018 Opozori Objavljeno Januar 26, 2018 Gdaj ste nazadnje zamenjali olje v vilicah. Priporocena menjava na 20kkm. #marincspeedshop DAMI34 1
Darko3g Objavljeno Januar 26, 2018 Opozori Objavljeno Januar 26, 2018 A niso vilice nekako primerljive z vzmetenjem pri avtomobilu? Na koliko km se menja tekočina v amortizerju (ali kompleten amortizer)? Podobno je z zavornimi tekočinami. Pri avtu sem jo menjal nikoli, pri motorju pa bi moral tekočino na nekaj tisoč, cevi pa na nekaj let.
marincspeedshop Objavljeno Januar 26, 2018 Opozori Objavljeno Januar 26, 2018 Vilice so ekstra obremenjene pri motorju zaradi bremzanja. Teflonske puše v vilci se pocasi obrabljajo (pri neredni menjavi olja, se hitreje) in kontaminirajo olje. Sem ze zlival vn sivo olje gosto kot puding. Olje v mortizerju se naceloma ne menja (razen pri racing aplikacijah). Zavorna tekocina se menja ker je hidroskopna (veze nase vlago). V najslabsem primeru ti stara zavorna tekocina ob intenzivnem bremzanju (vrocina) zavre zaradi vsebnosti vode, voda-para ekspandira---> blokirajo bremze--->nesreca. So ze bili primeri ko so letel z glavo cez balanco. Zavorna tekocina se menja na 2 leti in ni pogojena s kilometri. gretzky in DAMI34 2
XTR Objavljeno Januar 26, 2018 Opozori Objavljeno Januar 26, 2018 36 minutes ago, marincspeedshop said: Zavorna tekocina se menja ker je hidroskopna (veze nase vlago). Higroskopna, če smo natančni. gretzky in marincspeedshop 2
XTR Objavljeno Januar 26, 2018 Opozori Objavljeno Januar 26, 2018 2 hours ago, marincspeedshop said: V najslabsem primeru ti stara zavorna tekocina ob intenzivnem bremzanju (vrocina) zavre zaradi vsebnosti vode, voda-para ekspandira---> blokirajo bremze--->nesreca. So ze bili primeri ko so letel z glavo cez balanco. Zavorna tekocina se menja na 2 leti in ni pogojena s kilometri. Najslabši primer je prikazan na sliki, gre za res ekstremen primer 36 let stare zavorne "tekočine" (motor ni bil v uporabi). Pri majhnem puščanju sistema zavorna tekočina absorbira zračno vlago (tudi sicer jo, pri brezhibnem sistemu) in kristalizira. Za nevšečnosti je dovolj že minimalno puščanje. Vem za primer na 10 let starem motorju, kjer je po kakšnem tednu mirovanja sprednja zavorna ročica "padla v prazno", le pri prvem stisku ročice, nato pa čisto normalno prijela. Vse ok, dokler so zavore delale normalno. V naslednji sezoni pa se je ob menjavi zavornih ploščic in zavorne tekočine zapletlo... ročica je blokirala,... na koncu je bila edina rešitev razdreti ABS modul in ga očistiti, ker so kristali zamašili drobne kanale. Motor je imel v desetih letih prevoženih vsega skupaj 25 kkm, v sistemu pa tovarniško zavorno tekočino (ne na mojem motorju, da ne bo pomote). Redna menjava zavorne tekočine ali tveganje okvare? Naj vam ne bo težko odšteti tistih nekaj evrov za kompleten servis. Zok, gretzky, DAMI34 in 1 other 4
ukica Objavljeno Avgust 11, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2018 Eno vprasanje.. na prvih vilicah lahko v krizu dvigujes/nizas motor. Kaj je prednost/slabost? Trenutno je tuono skor cist dvignen.. na zgornji crti.
Ciko86 Objavljeno Avgust 11, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2018 Nizje kot ga das bolj obremenis sprednjo gumo,v pocasnih in srednje pocasnih ovinkih se lazje prelaga ,pri visoki hitrosti rata nestabilen ukica in Wakasaki 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se