Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, Cartman pravi:

zajebal sem. Zadnje kolo ma 140mm hoda. 

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_z900 17.htm

 

perdona me porfavor

pa še ta podatek je relativen, ker je zadnje vzmetenje horizontal link, kar ni isto (vsaj po dolžini) klasiki. :P

Moram pa napisat, da mi je ta stil vzmetenja zelo všeč in nisem imel nikoli nobenih pripomb, mogoče je celo za odtenek drugačno po občutku, nekoliko bolj umirjeno, težko bi z besedami opisal.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

pa še ta podatek je relativen, ker je zadnje vzmetenje horizontal link, kar ni isto (vsaj po dolžini) klasiki. :P

Moram pa napisat, da mi je ta stil vzmetenja zelo všeč in nisem imel nikoli nobenih pripomb, mogoče je celo za odtenek drugačno po občutku, nekoliko bolj umirjeno, težko bi z besedami opisal.

:hmm: Po moje se motiš. Prepričan sem, da se hod kolesa meri na osovini. Noben sistem z vago nima razmerja hod amortizerja:hod kolesa 1:1, ampak cca 1:2. na moji stari gari sem vpetje amortizerja podložil 6mm, je rit dvignilo za 12mm, in parkiran je zgledal ko da se bo prekucnil....Lahko pa de sm totalno falil....

 

Objavljeno
pred eno uro, Cartman pravi:

:hmm: Po moje se motiš. Prepričan sem, da se hod kolesa meri na osovini. Noben sistem z vago nima razmerja hod amortizerja:hod kolesa 1:1, ampak cca 1:2. na moji stari gari sem vpetje amortizerja podložil 6mm, je rit dvignilo za 12mm, in parkiran je zgledal ko da se bo prekucnil....Lahko pa de sm totalno falil....

 

kako se meri ne vem, vendar mi neki podatki ne grejo v glavo in sicer:

SX: 

Wheel travel front 120 mm 
Wheel travel rear 144 mm (horizontal link)
 
Tracer:
spredaj 137,
zadaj 130
 
Torej ma Tracer zadaj manj hoda kot pa SX
 
Objavljeno

spredaj pa več ..kar verjetno pomeni tudi razliko v trdoti/mehkobi prednjih vilic..

Objavljeno

Zdravo, meni so pa spustile prednje vilice. Zanima me koga bi priporocali za predihtat in menjat olje? Carman ima guzvo, se splaca pocakat ali bo OK tudi Amortizer oziroma kar Primec? Hvala in lp

Objavljeno
pred 2 urami, zan0088 pravi:

Zdravo, meni so pa spustile prednje vilice. Zanima me koga bi priporocali za predihtat in menjat olje? Carman ima guzvo, se splaca pocakat ali bo OK tudi Amortizer oziroma kar Primec? Hvala in lp

Pač en moto servis...ni neka znanost menjat semeringe...pač na maticah moraš bit pazljiv,da jih z ključem ne zjebeš...sebi sem to sam naredu...sploh,ker bolj verjamem,če grem jz v delta team ali Eliso kupit yamalube olje...no jz sem kompliciral z gostoto in celo dva mešal...to je drugo....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, zan0088 pravi:

Zdravo, meni so pa spustile prednje vilice. Zanima me koga bi priporocali za predihtat in menjat olje? Carman ima guzvo, se splaca pocakat ali bo OK tudi Amortizer oziroma kar Primec? Hvala in lp

Ja amortizer komot.....

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za poznavalce. Na sprednji gumi mi dela zavihke, pojavili so se ko sem za pol obrata odvil prednapetje, ker mi je motor postal pretrd (-10kg teže voznika naredi svoje). Neravnine pobira zelo lepo, v zavojih je lega solidna (brez pozibavanja, linije ne širi). Motijo pa me ta ušesa na sprednji gumi, prej jih ni bilo. Morda kakšen nasvet, da ne obračam na pamet. Odneham malo še kompresijo in povratek ter testiram? Tlak v gumi je preverjeno ok.  596145361144b_2017-07-0422_27_51.thumb.jpg.721c8aeacfb59d037eca7ad962b63e9c.jpg

Objavljeno
41 minutes ago, XTR said:

Vprašanje za poznavalce. Na sprednji gumi mi dela zavihke, pojavili so se ko sem za pol obrata odvil prednapetje, ker mi je motor postal pretrd (-10kg teže voznika naredi svoje). Neravnine pobira zelo lepo, v zavojih je lega solidna (brez pozibavanja, linije ne širi). Motijo pa me ta ušesa na sprednji gumi, prej jih ni bilo. Morda kakšen nasvet, da ne obračam na pamet. Odneham malo še kompresijo in povratek ter testiram? Tlak v gumi je preverjeno ok.  596145361144b_2017-07-0422_27_51.thumb.jpg.721c8aeacfb59d037eca7ad962b63e9c.jpg

https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, XTR pravi:

Vprašanje za poznavalce. Na sprednji gumi mi dela zavihke, pojavili so se ko sem za pol obrata odvil prednapetje, ker mi je motor postal pretrd (-10kg teže voznika naredi svoje). Neravnine pobira zelo lepo, v zavojih je lega solidna (brez pozibavanja, linije ne širi). Motijo pa me ta ušesa na sprednji gumi, prej jih ni bilo. Morda kakšen nasvet, da ne obračam na pamet. Odneham malo še kompresijo in povratek ter testiram? Tlak v gumi je preverjeno ok.  596145361144b_2017-07-0422_27_51.thumb.jpg.721c8aeacfb59d037eca7ad962b63e9c.jpg

Tudi pri meni dela te zavihke in je vzmetenje bp,opazil sem ,da jih ni ko neham pred ovinki zavirat z agregatom in v ovinkih kljub plinu uporabljat zadnjo zavoro. Te linke,sem prebral že milionkrat. Kakšen stil vožnje imaš v povprečju,ker če ni agresiven bo res kajna vzmetenju .

Objavljeno

Neujemanje prednapetosti in rebounda. Nič posebnega, ampak ker si zmanjšal prednapetost (ne vem sicer zakaj, ker defolt ponavadi ni nikoli pretrd, mogoče si dal bolj gosto olje) moraš prilagoditi še ostale nastavitve.

 

Objavljeno
9 hours ago, ludiluka said:

Hvala. Sem že bral to, bom odnehal še povratek in kompresijo, kot je omenjeno pri taki obrabi. 

 

5 hours ago, Kmet2 said:

Tudi pri meni dela te zavihke in je vzmetenje bp,opazil sem ,da jih ni ko neham pred ovinki zavirat z agregatom in v ovinkih kljub plinu uporabljat zadnjo zavoro. Te linke,sem prebral že milionkrat. Kakšen stil vožnje imaš v povprečju,ker če ni agresiven bo res kajna vzmetenju .

Vožnja v tem primeru ni bila agresivna, pred tem pa mi tudi pri malo bolj dinamični vožnji ni vihalo robov. 

 

4 minutes ago, DAMI34 said:

Neujemanje prednapetosti in rebounda. Nič posebnega, ampak ker si zmanjšal prednapetost (ne vem sicer zakaj, ker defolt ponavadi ni nikoli pretrd, mogoče si dal bolj gosto olje) moraš prilagoditi še ostale nastavitve.

 

Prednapetost ni bila serijska, sem jo lani nekoliko privil za svojo težo (malo privil tudi kompresijo in povratek), med drugim tudi zaradi tega, ker sem zapel po tleh s cevno zaščito. Motor se je lepše peljal, vožnja še vedno udobna. Shujšal 10 kil, vzmetenje spredaj postalo pretrdo, vsako neravnino čutil na rokah,.. zato sem malenkost odvil prednapetje. Med tem pa menjal tudi olje v vilicah, naj bi bilo enako originalnemu. 

Sem našel nastavitve nekoga z enako težo in bom testiral. Po spominu sem zelo blizu tem nastavitvam trenutno.     

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kakšna imate kaj mnenja o wilbers vzmetenju ki ga promovira čarman

Objavljeno

Jaz jih imam na 1150 GS in sem z njimi zelo zadovoljen. Pri 100kkkm je originalno že bilo zelo zdelano pa sem zamenjal z Wilbers. Sedaj z njimi cca. 70kkm, zato jih bom verjetno čez zimo preventivno poslal na servis.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pomoč želiš znižati motor, pri tem pa ne želiš za to zapraviti še za enega, kakšne so ugodnješe varjante, kot recimo menjava kpl...za 1100eur

 

hvala 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 9. 12. 2017 ob 13:51, Wakasaki pravi:

pomoč želiš znižati motor, pri tem pa ne želiš za to zapraviti še za enega, kakšne so ugodnješe varjante, kot recimo menjava kpl...za 1100eur

 

hvala 

Mortizer se razdre in ˝podlozi˝ batnico. S tem skrajsas hod mortizerja in posledicno znisas motor. Najbol ugodna varijanta je pa predelava vage (dog bone) ce jo imas ali menjava spodnjega ocesa za krajse.

13528692_1709906365917302_1760824608727348495_n.jpg

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 6 urami, marincspeedshop pravi:

Mortizer se razdre in ˝podlozi˝ batnico

Kje pa to nardijo?

Objavljeno
pred 19 minutami, Wakasaki pravi:

Kje pa to nardijo?

Glede na vse njegove poste...pravilno in ne predrago on!

  • Hvala 1
Objavljeno

Gdaj ste nazadnje zamenjali olje v vilicah. Priporocena menjava na 20kkm. #marincspeedshop

IMG_20180126_152130.jpg

Objavljeno

A niso vilice nekako primerljive z vzmetenjem pri avtomobilu? Na koliko km se menja tekočina v amortizerju (ali kompleten amortizer)?

Podobno je z zavornimi tekočinami. Pri avtu sem jo menjal nikoli, pri motorju pa bi moral tekočino na nekaj tisoč, cevi pa na nekaj let.

Objavljeno

Vilice so ekstra obremenjene pri motorju zaradi bremzanja. Teflonske puše v vilci se pocasi obrabljajo (pri neredni menjavi olja, se hitreje) in kontaminirajo olje. Sem ze zlival vn sivo olje gosto kot puding. Olje v mortizerju se naceloma ne menja (razen pri racing aplikacijah). Zavorna tekocina se menja ker je hidroskopna (veze nase vlago). V najslabsem primeru ti stara zavorna tekocina ob intenzivnem bremzanju (vrocina) zavre zaradi vsebnosti vode, voda-para ekspandira---> blokirajo bremze--->nesreca. So ze bili primeri ko so letel z glavo cez balanco. Zavorna tekocina se menja na 2 leti in ni pogojena s kilometri.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
36 minutes ago, marincspeedshop said:

 Zavorna tekocina se menja ker je hidroskopna (veze nase vlago).

Higroskopna, če smo natančni. :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 hours ago, marincspeedshop said:

V najslabsem primeru ti stara zavorna tekocina ob intenzivnem bremzanju (vrocina) zavre zaradi vsebnosti vode, voda-para ekspandira---> blokirajo bremze--->nesreca. So ze bili primeri ko so letel z glavo cez balanco. Zavorna tekocina se menja na 2 leti in ni pogojena s kilometri.

Najslabši primer je prikazan na sliki, gre za res ekstremen primer 36 let stare zavorne "tekočine" (motor ni bil v uporabi). Pri majhnem puščanju sistema zavorna tekočina absorbira zračno vlago (tudi sicer jo, pri brezhibnem sistemu) in kristalizira.

Za nevšečnosti je dovolj že minimalno puščanje. Vem za primer na 10 let starem motorju, kjer je po kakšnem tednu mirovanja sprednja zavorna ročica "padla v prazno", le pri prvem stisku ročice, nato pa čisto normalno prijela. Vse ok, dokler so zavore delale normalno. V naslednji sezoni pa se je ob menjavi zavornih ploščic in zavorne tekočine zapletlo... ročica je blokirala,... na koncu je bila edina rešitev razdreti ABS modul in ga očistiti, ker so kristali zamašili drobne kanale. Motor je imel v desetih letih prevoženih vsega skupaj 25 kkm, v sistemu pa tovarniško zavorno tekočino (ne na mojem motorju, da ne bo pomote).

Redna menjava zavorne tekočine ali tveganje okvare? Naj vam ne bo težko odšteti tistih nekaj evrov za kompleten servis.  

tumblr_lhr63mhAi81qhzlm1o1_1280.jpg

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Eno vprasanje.. na prvih vilicah lahko v krizu dvigujes/nizas motor. Kaj je prednost/slabost? Trenutno je tuono skor cist dvignen.. na zgornji crti.

Objavljeno

Nizje kot ga das bolj obremenis sprednjo gumo,v pocasnih in srednje pocasnih ovinkih se lazje prelaga ,pri visoki hitrosti rata nestabilen :bike:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!