Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

komentar iz videa:

al je brate RUŽAN :P

Benti, kdaj je bil Sid iz "ledene dobe" grd? Bil je car in smešen, predvsem pa iznajdljiv...tip je na vsej črti falil komentar :P po mojem so čist zadel bistvo motorja :P

 

 

sid_sloth_ice_age.jpg

Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

komentar iz videa:

al je brate RUŽAN :P

Benti, kdaj je bil Sid iz "ledene dobe" grd? Bil je car in smešen, predvsem pa iznajdljiv...tip je na vsej črti falil komentar :P po mojem so čist zadel bistvo motorja :P

 

 

sid_sloth_ice_age.jpg

Imaš človeka,ki je že vnaprej obremenjen s predsodki o poreklu. Mnenje je oblikovano že vnaprej, oči so slepe, ušesa gluha.

Ko pa človek gleda neobremenjeno in brez predsodkov in zadevo sproba,so pa komentarji drugačni.

 

Kdo se bolj približa resnici,naj si pa vsak sam odgovori.😊

Objavljeno

Saj dvomim da je problem iz videoposnetka v poreklu, mislim da so tisti konci manj obremenjeni s poreklom. Dejansko se gre za videz. to pa vemo da majo vsake oči svojga malarja. Jaz sem se bolj šalil kot ne.

 

Objavljeno

Po prvem in drugem mestu na swank tunisia rally še en uspeh:

Lamas rally 2024 v Maroku..

Serijski kove 450 rally zasedel prvo mesto overall.💪💪💪

 

Objavljeno
Ob 30. 3. 2024 ob 7:04, DESMODUE pravi:

Se mi dopade, da si si čas vzel in skrbno beležil komentarje in modrovanja. Ko greš na BJB forum, so komentarji drugačni. Ampak ti verjamem, ker so iz prve roke.

THX 😉 nisem beležil komentarje, pač pa malo poslušal in se pogovoril z bajkerji, obiskovalci, o svemu i svačemu, na temo motorizma seveda, Srbi so odprti ljudje, hitro steče debata.... izgled je pač stvar okusa, morda bi lahko naredili s par drugačnimi plastikami in nalepkami, nekoliko drugačnimi lučmi dizajnersko malo bolj všečnega za EU kupca, pa za to je še čas...... tudi, njegovo poslanstvo je drugačno, kot biti zelo všečen......predvsem je velik  da je bili Kove prisoten na sejmu, niti niso bili vsi večji "renomirani" proizvajalci......in to v paviljonu povsem zraven rdečih, ki jih je folk oblegal..... človek je moral it mimo, so nedvomno dobro razmislili in se dogovorili z organizatorji, kam bi postavili svojega paradnega konja, vsekakor very clever 👍....večinoma vsi vedeli, da so končali Dakar..... ta rally je očitno odlična reklama za prepoznavnost brendov, nedvomno zelo dobra poteza, še posebej, ker so prišli do cilja, ni poceni, pa morda cenejše in bolj verodostojno, kot plačevati reklame v medijih. Vsekakor je dol obetajoč trg za njih, zaradi dostopnejših cen za njihovo kupno moč, ter vse bolj široki paleti bajkov v prihodu in predvsem veliki naklonjenosti družbe kinezom v vseh pogledih, njihovim proizvajalcev je bilo dol na 2 in 4 kolesih XY, niti nisem poznal vse, zelo različne kvalitete.....tako, da vse dobro tudi v SLO 👍

Objavljeno

Ena zanimiva iz Anglije.

Na državnem prvenstvu je dirkaču harryju hillierhu reesu Sherco ponagajal. Zato je v drugem krogu odpeljal dirko na kove 450 rally. In zasedel 11 mesto med 50imi tekmovalci. 

Zanimiv motorček, z res širšim spektrom uporabe,kot bi marsikdo pričakoval.

Sposoben je zmagati na rallyjih, dobro se znajde tudi na enduro dirki, lahko ne pa prijeten sopotnik za pot od Anglije do Bosne,kot je dokazal John Bell,ki se je lansko leto ustavil na čaju pri meni.

 

Screenshot_20240402_074541_Facebook.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Aleš, nujno: dolžina gripov na 500X !

Exfordi se naročujejo po dolžini.

Hvala.

Objavljeno
pred 11 urami, Buschi pravi:

Aleš, nujno: dolžina gripov na 500X !

Exfordi se naročujejo po dolžini.

Hvala.

12cm

Objavljeno

Oxford, katere boš montiral obstajajo v dolžini:

132-122

123-114

120-110

138

Objavljeno

 Tehtanje modela 800x rally.

S polno posodo za gorivo in dodano heavy duty aluminijasto šus plato 176kg.

Ta model je med vsemi tremi najlažji,ima drugačna kolesa,subframe,nima abs in spredaj en disk namesto dveh,odsotne so tudi stopalke za sopotnika in zadnji prtljažnik, 5 kg je lažji tudi izpuh,rezkani križi...

V primerjavi z 800x pro so težo oklestili za dodatnih 15kg.

 

Screenshot_20240405_073751_Facebook.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

 

Objavljeno
pred 3 urami, miran985 pravi:

Ni se noben spomnil....

Dober opis ja 👍

Dobre recenzije ima ta mulc. Podrobno in natačno pove vse.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Dobre recenzije ima ta mulc. Podrobno in natačno pove vse.

Kmalu pa sledi še njegov test Regular PRO verzije.

Ravno danes sem jo vozil in malo primerjal vtise obeh izvedenk

Objavljeno

 

Prvi testi predserijskega modela 800x iz Italije.

7 uredništev testiralo 800x.

Objavim samo enega...najbolj kritičnega,ki je recino skupno oceno za bmw s 1000xr,ki velja za alfo in omego, nastavil na 7,7.

Njihov najbolje ocenjeni adv model je honda africa twin 1100, z oceno 8,8.

Potem skeptični kot so,dobijo v roke kitajca,ki je na trgu prvo leto.

In mu podelijo oceno 8,9.

Ja...tudi zvagali so ga!😅

Štartali pa s testom z enako skepso,kot večina...primerjali z voge 900dsx,benelli 702,tenere700,v strom 800,aprilio touareg 660 ktm 890r...

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20240421_100342_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240421_100656_Samsung Internet.jpg

Objavljeno

192kg poln rezervar :D

 

 

Objavljeno
pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

192kg poln rezervar :D

 

 

kot 40 let stari kle :)

Objavljeno
pred 29 minutami, Snečer pravi:

kot 40 let stari kle :)

Al 30kg manj kot moj ktm. 😆Kar se mene tiče je to dokaj dobra teža za 800ccm. Ajd dodaj še 5 kg recimo večja šus plata pa zaščita krmila in cevni nosilci zadaj. 

Objavljeno

20 do 30 kg manj od konkurence ja. Kar se po besedah novinarjev močno pozna tako na cesti,kot na terenu.

So Italijani kar navdušeni,kmalu pa ga sprobamo še mi.😉

Niso pa navdušeni samo nad kilogrami,da smo si na jasnem. 

Ni sicer kle500, je pa verjetno precej blizu

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, DESMODUE pravi:

20 do 30 kg manj od konkurence ja. Kar se po besedah novinarjev močno pozna tako na cesti,kot na terenu.

So Italijani kar navdušeni,kmalu pa ga sprobamo še mi.😉

Niso pa navdušeni samo nad kilogrami,da smo si na jasnem. 

Ni sicer kle500, je pa verjetno precej blizu

 

Taljani (eu cigoti, da ne bo dvoma :P ) potrjujejo kitajski potni list, a EU kvaliteto. Večina je navdušena nad tem kaj nudi za tak denar. Tudi sam sem mnenja, da z lahkoto v smislu kvalitete parira EU znamkam tipa KTM, Aprilija, Duče (Japonci niso niti v tem rangu)

-solidna teža, dobra ciklistika/uravnoteženost/masa ali občutek le te, so glavne odlike. Izredne pohvale pri offroad vožnji. Da je tehnologija malce zastarela (ride by žica kabl), da malce zašepa z on/off efektom na ročici gasa, se dejansko nihče kaj preveč ne ubada. Da ABS in TC delujeta na način in po principu prvih vozil, ki so to imela pred 10imi leti (s svojimi hibami) je bolj opazka kot "hudo moteč" faktor. Prav tako velja poudariti, da je (vsaj kove 800pro) vzmetenje 48mm in popolnoma nastavljivo, kar je prekleto pozitivna zadeva, pa tudi ne pozabijo poudariti. 

Nihče v tem momentu ne more zagotoviti "zanesljivosti" agregata (beri long term test), v glavnem se gre za špekulacijo o podobnosti s 790ktm. to bo pač pokazal čas.

Predvsem pa ni nekih hudih zamer, bolj bi rekel za 10k € navdušenost nad tem kar kupiš.

Kaj se ta moment dobi za 10k€? (no mal več)

KTM 790 v akciji, T700....in smo že končali.

 

pa da ne bo dvoma o teži:

image.png.a0c2725d563b33e69aa7f67ae8f78ca0.png

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Sem videl, da ga Kavčič tudi hvali na polno.

Objavljeno

Pa tole je potrebno omeniti:

vsi testi so še vedno na prototipnem modelu. Verjetno bo serijski vsaj glasovno bolj zadušen. Tako pravijo tubarji.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!