Kugelschreiber Objavljeno April 22 Opozori Objavljeno April 22 2 hours ago, ProdriveR said: Sem videl, da ga Kavčič tudi hvali na polno. V Sloveniji nism nikol prepričan. A je to ziher plus? /joke ProdriveR, Joker in Hytech 1 2
miran985 Objavljeno April 22 Opozori Objavljeno April 22 pred 4 urami, ProdriveR pravi: Sem videl, da ga Kavčič tudi hvali na polno. Da nebo pomote... Kavčič je imel ravno na testu 450rally in ne 800x o katerem je tukaj ta moment govora...tako da za 800x ne on ne jaz ne ti ne mi v Sloveniji še ne vemo kako pa kaj...razen kar vidimo na yt.. ProdriveR in DAMI34 1 1
Hytech Objavljeno April 22 Opozori Objavljeno April 22 Sej najbrž,da je mislil Prodriver na ta motor ane, kje si pa imel moznost zasledit,da je kdo testiral pri nas 800x, sploh pa ta knedl zaupanja ne vreden od kavcica (ja kavcic z malo)... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 22 Opozori Objavljeno April 22 pred 20 minutami, miran985 pravi: Da nebo pomote... Kavčič je imel ravno na testu 450rally in ne 800x o katerem je tukaj ta moment govora...tako da za 800x ne on ne jaz ne ti ne mi v Sloveniji še ne vemo kako pa kaj...razen kar vidimo na yt.. res je...ma pa usta do uh..ko 450rally nažiga (odprtega po prvem servisu, torej nov ecu..) Četudi se po ne preveč dobrem komentatorju moto GP pljuva (ja, jebiga mu pač ne gre)ampak ko vidim nekoga, ki je marsikaj vozil biti veseu kot otrok----da mi bog izbije vsaj 10 let in me vrne na isti nivo norosti https://www.facebook.com/reel/954046296002591 DESMODUE, miran985 in Kugelschreiber 3
DESMODUE Objavljeno April 24 Opozori Objavljeno April 24 Še kompleten test: ProdriveR, miran985, GregorM in 2 others 5
DESMODUE Objavljeno April 24 Opozori Objavljeno April 24 pred 47 minutami, DAMI34 pravi: Tale diha že s polnimi pljuči? Tako je
miran985 Objavljeno April 24 Opozori Objavljeno April 24 pred 3 urami, DESMODUE pravi: Še kompleten test: Tako to zgleda ko motor izvabi iz tebe tisto pravo veselje. Tega ne moreš sfejkat... 🩵
DAMI34 Objavljeno April 25 Opozori Objavljeno April 25 pred 15 urami, DESMODUE pravi: Tako je se sliši in čuti pred 13 urami, miran985 pravi: Tako to zgleda ko motor izvabi iz tebe tisto pravo veselje. Tega ne moreš sfejkat... 🩵 jaz nekako tudi tako mislim, pa čeprav je vozil svega i svašta. Vemo kako se fejka, več al manj je naštevanje suhoparnih podatkov, mal poforsiranega entuziazma in mučenja motorja da izgleda bolje in da več od sebe. Ma v tem primeru..dvomim da si izmišljuje, še več, zraven ima še 2 voznika, ki govorita samo o uživanciji. Mavti, ProdriveR in miran985 3
DESMODUE Objavljeno Maj 1 Opozori Objavljeno Maj 1 Še en zanimiv produkt iz Kove moto. KOVE 250 RR S specifikacijami na las spominja na dvotaktne rakete iz 90-ih let, 143kg teža z gorivom,33 konj,zabava na zavitih cestah in zaprtih dirkališčih zna biti vrhunska...in varna. Zanimivo je da gre za paralelni twin,ki se vrti do izjemnih 14.500 vrtljajev. Postavil je tudi rekord kroga na dirkališču v Guiyangu med primerljivimi motocikli. DAMI34, MiNa, Zivnorc in 1 other 4
Popularna objava dog66 Objavljeno Maj 1 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 1 (popravljeno) Zmontiran normal ECU in tisti pravi air filter namesto EU5 airboxa. Cca 1 uro dela. Evo to je to! Kako lepo motor vleče v tistih spodnjih obratih, na tehničnih zadevah lahko peljem v višjih prestavah, ker še težje “crkne”, kot traktor. Čez korenine ipd. ga čisto enostavno z gasom vlečeš na zadnjo, med 6-8k obratov pa ima še več moči. Zadnje kolo je v 3., 2. prestavi sedaj enostavno powerslidat. Res zanimivo kakšna občutna razlika med prejšnjo EU5 konfiguracijo in trenutno, skoraj drug motor! Revček je bil prej res zadušen 🏍️ Ropota res lepo, glasneje ampak ne preveč. Verjetno bi bil z Titanium izpuhom lahko že preglasen. Zdi se mi tudi da se manj segreva in da lepše vžge. In kar je najpomembnejše, fun factor motorja lahko pomnožim z 2 😂 Popravljeno Maj 1. Popravil dog66 Quest, GregorM, Mavti in 12 others 13 1 1
DAMI34 Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 Včeraj spoznal @DESMODUE in @miran985. Moja je komentirala, v redu možaka. In če moja reče, jaz res ne smem ugovarjat V glavnem sem vesel, al pa se mi dopade, da je Kove mal drugače zastavljen, najbrž ni to njihova odlika, le ta se lahko ali pa ne, vidi v določenem izdelku. Gre se za naše zastopstvo, entuzijazem in filozofijo prodaje (katero bi jaz enako počel, če bi se šel to igrico, kapo dol Aleš in pomočnica doma ). Namreč, ni bistvena količina, bistven je zadovoljen kupec. Kar za sabo potegne marsikaj, od enostavno dosegljivih informacij o modelu, do poprodajne podpore. Res je ni vse zlato kar se sveti, ni to pristop in ni to GS (čeprav 500x spominja nanj). bom zapisal, kar sem že nekajkrat zapisal. V vsej svoji paleti lahko imajo en al dva modela, ki sta "unicorn", oziroma, ki mal štrilta ven zaradi zasnove/teže/enostavnosti uporabe/cene...izberi kar hočeš. In tu se "vse kar ponuja proizvajalec" konča. Torej koga to mika? Nekatere mal mogoče...ampak premalo. Točka dva se začne s podatki: kdo to ponuja je zanesljiv servisi in poprodajna podpora in dodatno..se bo zlomil, ko bodo količine prodaje prerasle "mikroprodajo" napram eu prodajalcem, ki že prodajajo mopede na kg in imajo en ubogi servis na teritoriju Slovenije? Vsaj v štartu in iz pogovora lahko zatrdim. Nekatere zadeve so bolje pošlihtane, kot pri konkurenci. Fajn je iz vidika prodajalca, da se proda vse kar je naročeno in da ni "booma". Koneckoncev kove kupijo tisti ki vedo kaj bodo kupili in za kak denar. Tudi meni je to bolj všeč. Sam kontakt s kupcem, osebni odnos v štartu pomeni in odraža, da bo kupec bolje servisiran kot pri ostali konkurenci, kjer si zgolj in samo cifra. In to z lahkoto pišem, brez da bi slabo pisal o mojih dosedanjih dobaviteljih, namreč z vsemi imam dobre odnose in reševanje problemov, ko so in če so v roku garancije bp. pa da ne izpade vse kot reklama: tako jaz vidim zadevo in ni nujno da imam prav . Sami modeli so daleč od popolnosti ali "boljši" od nečesa. Določeni modeli so pa s tem, kako so zasnovani in samo poprodajno podporo, lahko zanimivi za segment kupca, ki točno ve kaj hoče in zakaj in kak denar. miran985, markII, Kawl in 1 other 4
DESMODUE Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: Včeraj spoznal @DESMODUE in @miran985. Moja je komentirala, v redu možaka. In če moja reče, jaz res ne smem ugovarjat V glavnem sem vesel, al pa se mi dopade, da je Kove mal drugače zastavljen, najbrž ni to njihova odlika, le ta se lahko ali pa ne, vidi v določenem izdelku. Gre se za naše zastopstvo, entuzijazem in filozofijo prodaje (katero bi jaz enako počel, če bi se šel to igrico, kapo dol Aleš in pomočnica doma ). Namreč, ni bistvena količina, bistven je zadovoljen kupec. Kar za sabo potegne marsikaj, od enostavno dosegljivih informacij o modelu, do poprodajne podpore. Res je ni vse zlato kar se sveti, ni to pristop in ni to GS (čeprav 500x spominja nanj). bom zapisal, kar sem že nekajkrat zapisal. V vsej svoji paleti lahko imajo en al dva modela, ki sta "unicorn", oziroma, ki mal štrilta ven zaradi zasnove/teže/enostavnosti uporabe/cene...izberi kar hočeš. In tu se "vse kar ponuja proizvajalec" konča. Torej koga to mika? Nekatere mal mogoče...ampak premalo. Točka dva se začne s podatki: kdo to ponuja je zanesljiv servisi in poprodajna podpora in dodatno..se bo zlomil, ko bodo količine prodaje prerasle "mikroprodajo" napram eu prodajalcem, ki že prodajajo mopede na kg in imajo en ubogi servis na teritoriju Slovenije? Vsaj v štartu in iz pogovora lahko zatrdim. Nekatere zadeve so bolje pošlihtane, kot pri konkurenci. Fajn je iz vidika prodajalca, da se proda vse kar je naročeno in da ni "booma". Koneckoncev kove kupijo tisti ki vedo kaj bodo kupili in za kak denar. Tudi meni je to bolj všeč. Sam kontakt s kupcem, osebni odnos v štartu pomeni in odraža, da bo kupec bolje servisiran kot pri ostali konkurenci, kjer si zgolj in samo cifra. In to z lahkoto pišem, brez da bi slabo pisal o mojih dosedanjih dobaviteljih, namreč z vsemi imam dobre odnose in reševanje problemov, ko so in če so v roku garancije bp. pa da ne izpade vse kot reklama: tako jaz vidim zadevo in ni nujno da imam prav . Sami modeli so daleč od popolnosti ali "boljši" od nečesa. Določeni modeli so pa s tem, kako so zasnovani in samo poprodajno podporo, lahko zanimivi za segment kupca, ki točno ve kaj hoče in zakaj in kak denar. Ej....izredno nakljucje je botrovalo srecanju..in ja..super druzba sta. In lepo si ugotovil,da nisem samo prodajalec,ampak voznik,entuzijast. Kove motorji so drugačni,prav je,da so drugačni tudi zastopniki. Pa naj bo komu to všeč,ali ne. pik1, Kugelschreiber, MiNa in 3 others 6
Snečer Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 Kove motorji so drugačni ... Onkraj fizike Luka66, DAMI34, smasher in 3 others 6
miran985 Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 Naj opišem razlike med 500x in 450 rally. Po približno dobrem letu in še nekaj malega vožnje z 500x po vsem mogočem sem dobro spoznal kaj zmore in kako zmore. Trenutno na Dunlop RAID pnevmatikah je resnično dodatno zacvetel in dal še dodaten nasmeh poleg prejšnjemu. Sedaj zarine v blato in spleza ven brez debate in ima dodatno stabilnost na makadamu. Tako na kratko pustimo 500x na stran itak večina tukaj ve itak še nekaj več o njem 😆😉. 450 rally... O marija........Fak. To je pa direkt v žilo. Peljal sem ga na regular izvedbi (drug ECU in normalen filter) nekih 52konjev. Ko zapoje pomeni da treba it, in kar vleče z vsako brzino isto. Ne jebe žive sile. Kar je fascinantno je to da na cesti reže kot nož. Točen, stabilen, nobenih vibracij (cutiš samo grobe gume). Zelo okreten, hitreje pade v ovinek kot 500x. Z njim si resnično hiter na cesti sploh v ovinkih bi rekel kot supermoto. Trše vzmetenje, ampak sem vedel zakaj kmalu zatem. Zavore primejo kot treba natančno. Sedež na trši strani, balanca paše direkt. Takoj si domač na njem in ti da zaupanje pa adrenalin zraven. Opazim da sede v pospeševanju na terenu gre lažje in zelo stabilno. Pri 500x na terenu stojim v 95%,tukaj pa ni vedno potrebe po tem. Med 6-10K obrati zelo hitro poskoči. Razdrapan vsesorten makadam požira pri veliki hitrosti kot za šalo, sploh ne veš, hitreje greš bolj je luštno in bolj daje dober feedback. Zelo priliman na tla po vsej podlagi. Asfalt,makadam,blato, nedorečena brezpotja...😅😅. Res je nekaj posebnega in me je šokiral ob prvem stiku in odpiranju plina. Motor te sili da greš bolj in bolj in tam res zasije... Tako na kratko ob prvem stiku. Kmet2 in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 1 uro, Snečer pravi: Kove motorji so drugačni ... Onkraj fizike haha ma ne, sem hotel povedat, kar sem že nekaj časa sumil ali bral. Pot, ki jo je ubral Desmo je edina in prava v poplavi modelov. Al bom kdaj imel kove al ne, sploh ne igra vloge. Nijker nisem niti zapisal da je GS killer/onkraj fizike, pa nit najboljši, najcenejši skratka, must have artikel. Kako se bo vse skupaj obneslo, ker marsikaj žal ni od njega odvisno, bo pa čas pokazal. miran985 1
DESMODUE Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 1 uro, Snečer pravi: Kove motorji so drugačni ... Onkraj fizike Onkraj? Ne ne...je pa blizu meja. Za opis in polno doživetje je pa potrebna testna vožnja in ne klobasanje na pamet. miran985 in GregorM 2
Snečer Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 5 minutami, DESMODUE pravi: Onkraj? Ne ne...je pa blizu meja. Za opis in polno doživetje je pa potrebna testna vožnja in ne klobasanje na pamet. fizikalne lastnosti nimajo veze s testom, če ma 200kg, ima 200kg ne pisat pravljično, to sem hotel povedat če pa se Kove bolje upira gravitaciji pa kapo dol ni nobenega razloga, da bi 200kg+ motor testiral pik1 in ZED 1 1
Ragezor Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 evo, se miran je navdusen, ko je koncno probal motor, ki je pod 200kg DAMI34 1
skalar36 Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 2 urami, Snečer pravi: Kove motorji so drugačni ... Onkraj fizike Ja. Versys killer. GregorM in miran985 2
miran985 Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 19 minutami, Ragezor pravi: evo, se miran je navdusen, ko je koncno probal motor, ki je pod 200kg Ja 450 ima pod 200kg res je. Z 500x ki se vrti okoli 200kg (odvisno koliko Benza imaš) se komot peljem marsikje in poberem sam in to večkrat če treba. Pri 450 me ni navdušila teža ampak kako deluje vzmetenje in kakšno ciklistiko ima nasploh vsepovsod. Jaz se ne oziram na številke kg na papirju ampak kako se motor obnaša. Kakšen občutek mi daje nazaj itd....
Snečer Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred 6 minutami, miran985 pravi: Ja 450 ima pod 200kg res je. Z 500x ki se vrti okoli 200kg (odvisno koliko Benza imaš) se komot peljem marsikje in poberem sam in to večkrat če treba. Pri 450 me ni navdušila teža ampak kako deluje vzmetenje in kakšno ciklistiko ima nasploh vsepovsod. Jaz se ne oziram na številke kg na papirju ampak kako se motor obnaša. Kakšen občutek mi daje nazaj itd.... Jaz se tudi z motorjem pogovarjam to je najbolj važno in lepo se razumeva. Najots 1
DESMODUE Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 pred eno uro, Snečer pravi: Jaz se tudi z motorjem pogovarjam to je najbolj važno in lepo se razumeva. Sta z versysom ravno na isti valovni dolžini...super si pašeta miran985 1
Tiger800 Objavljeno Maj 5 Opozori Objavljeno Maj 5 Po 20ih letih spet na tem forumu🙂 Nekaj let ze vozim Triumph Tigra 800. Super motor drugace, a zadnje case ugotavljam, da bi mogoce raje sel na kaj lazjega. Obcasno se zapeljem s KTMom duke 390 in to je skiro v primerjavi s tigrom. So bogokletne misli, ce bi ga zamenjal za 510X? Nov kove stane toliko kot bi dobil od prodaje tigra. Ja, ima 45 konj manj, pa vzmetenje in zavore tudi verjetno slabse. Bo pa nov, 10 let mlajsi od tigra, kar nekaj kg lazji in lahkotnejsi za uporabo.
miran985 Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 pred 9 urami, Tiger800 pravi: Po 20ih letih spet na tem forumu🙂 Nekaj let ze vozim Triumph Tigra 800. Super motor drugace, a zadnje case ugotavljam, da bi mogoce raje sel na kaj lazjega. Obcasno se zapeljem s KTMom duke 390 in to je skiro v primerjavi s tigrom. So bogokletne misli, ce bi ga zamenjal za 510X? Nov kove stane toliko kot bi dobil od prodaje tigra. Ja, ima 45 konj manj, pa vzmetenje in zavore tudi verjetno slabse. Bo pa nov, 10 let mlajsi od tigra, kar nekaj kg lazji in lahkotnejsi za uporabo. Pravilno razmišljaš...manj je več 😉. Najbolje od vsega bo pomagal edino test motorja. Obširen opis sem ti pa poslal na zs.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se