Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
2 hours ago, ProdriveR said:

Sem videl, da ga Kavčič tudi hvali na polno.

V Sloveniji nism nikol prepričan. A je to ziher plus? :D  /joke

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 urami, ProdriveR pravi:

Sem videl, da ga Kavčič tudi hvali na polno.

Da nebo pomote... Kavčič je imel ravno na testu 450rally in ne 800x o katerem je tukaj ta moment govora...tako da za 800x ne on ne jaz ne ti ne mi v Sloveniji še ne vemo kako pa kaj...razen kar vidimo na yt..

Objavljeno

Sej najbrž,da je mislil Prodriver na ta motor ane, kje si pa imel moznost zasledit,da je kdo testiral pri nas 800x, sploh pa ta knedl zaupanja ne vreden od kavcica (ja kavcic z malo)...

Objavljeno
pred 20 minutami, miran985 pravi:

Da nebo pomote... Kavčič je imel ravno na testu 450rally in ne 800x o katerem je tukaj ta moment govora...tako da za 800x ne on ne jaz ne ti ne mi v Sloveniji še ne vemo kako pa kaj...razen kar vidimo na yt..

res je...ma pa usta do uh..ko 450rally nažiga (odprtega po prvem servisu, torej nov ecu..)

 

Četudi se po ne preveč dobrem komentatorju moto GP pljuva (ja, jebiga mu pač ne gre)ampak ko vidim nekoga, ki je marsikaj vozil biti veseu kot otrok----da mi bog izbije vsaj 10 let in me vrne na isti nivo norosti :P

https://www.facebook.com/reel/954046296002591

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Še kompleten test:

 

Objavljeno

Tale diha že s polnimi pljuči?

 

Objavljeno
pred 47 minutami, DAMI34 pravi:

Tale diha že s polnimi pljuči?

 

Tako je

Objavljeno
pred 3 urami, DESMODUE pravi:

Še kompleten test:

 

Tako to zgleda ko motor izvabi iz tebe tisto pravo veselje. Tega ne moreš sfejkat...

🩵

Objavljeno
pred 15 urami, DESMODUE pravi:

Tako je

se sliši in čuti :D

 

pred 13 urami, miran985 pravi:

Tako to zgleda ko motor izvabi iz tebe tisto pravo veselje. Tega ne moreš sfejkat...

🩵

jaz nekako tudi tako mislim, pa čeprav je vozil svega i svašta. Vemo kako se fejka, več al manj je naštevanje suhoparnih podatkov, mal poforsiranega entuziazma in mučenja motorja da izgleda bolje in da več od sebe.

Ma v tem primeru..dvomim da si izmišljuje, še več, zraven ima še 2 voznika, ki govorita samo o uživanciji.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Še en zanimiv produkt iz Kove moto.

KOVE 250 RR

S specifikacijami na las spominja na dvotaktne rakete iz 90-ih let, 143kg teža z gorivom,33 konj,zabava na zavitih cestah in zaprtih dirkališčih zna biti vrhunska...in varna.

Zanimivo je da gre za paralelni twin,ki se vrti do izjemnih 14.500 vrtljajev.

Postavil je tudi rekord kroga na dirkališču v Guiyangu med primerljivimi motocikli.

 

Screenshot_20240501_135852_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240501_135904_Samsung Internet.jpg

Objavljeno

Včeraj spoznal @DESMODUE in @miran985. Moja je komentirala, v redu možaka. In če moja reče, jaz res ne smem ugovarjat :P

V glavnem sem vesel, al pa se mi dopade, da je Kove mal drugače zastavljen, najbrž ni to njihova odlika, le ta se lahko ali pa ne, vidi v določenem izdelku.

Gre se za naše zastopstvo, entuzijazem in filozofijo prodaje (katero bi jaz enako počel, če bi se šel to igrico, kapo dol Aleš in pomočnica doma :D ). Namreč, ni bistvena količina, bistven je zadovoljen kupec. Kar za sabo potegne marsikaj, od enostavno dosegljivih informacij o modelu, do poprodajne podpore. 

Res je ni vse zlato kar se sveti, ni to pristop in ni to GS (čeprav 500x spominja nanj). bom zapisal, kar sem že nekajkrat zapisal. V vsej svoji paleti lahko imajo en al dva modela, ki sta "unicorn", oziroma, ki mal štrilta ven zaradi zasnove/teže/enostavnosti uporabe/cene...izberi kar hočeš. In tu se "vse kar ponuja proizvajalec" konča. Torej koga to mika? Nekatere mal mogoče...ampak premalo.

 

Točka dva se začne s podatki:

kdo to ponuja

je zanesljiv

servisi in poprodajna podpora

in dodatno..se bo zlomil, ko bodo količine prodaje prerasle "mikroprodajo" napram eu prodajalcem, ki že prodajajo mopede na kg in imajo en ubogi servis na teritoriju Slovenije?

 

 

Vsaj v štartu in iz pogovora lahko zatrdim. Nekatere zadeve so bolje pošlihtane, kot pri konkurenci. Fajn je iz vidika prodajalca, da se proda vse kar je naročeno in da ni "booma". Koneckoncev kove kupijo tisti ki vedo kaj bodo kupili in za kak denar. Tudi meni je to bolj všeč. Sam kontakt s kupcem, osebni odnos v štartu pomeni in odraža, da bo kupec bolje servisiran kot pri ostali konkurenci, kjer si  zgolj in samo cifra. In to z lahkoto pišem, brez da bi slabo pisal o mojih dosedanjih dobaviteljih, namreč z vsemi imam dobre odnose in reševanje problemov, ko so in če so v roku garancije bp.

pa da ne izpade vse kot reklama:

tako jaz vidim zadevo in ni nujno da imam prav . Sami modeli so daleč od popolnosti ali "boljši" od nečesa. Določeni modeli so pa s tem, kako so zasnovani in samo poprodajno podporo, lahko zanimivi za segment kupca, ki točno ve kaj hoče in zakaj in kak denar. 

 

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Včeraj spoznal @DESMODUE in @miran985. Moja je komentirala, v redu možaka. In če moja reče, jaz res ne smem ugovarjat :P

V glavnem sem vesel, al pa se mi dopade, da je Kove mal drugače zastavljen, najbrž ni to njihova odlika, le ta se lahko ali pa ne, vidi v določenem izdelku.

Gre se za naše zastopstvo, entuzijazem in filozofijo prodaje (katero bi jaz enako počel, če bi se šel to igrico, kapo dol Aleš in pomočnica doma :D ). Namreč, ni bistvena količina, bistven je zadovoljen kupec. Kar za sabo potegne marsikaj, od enostavno dosegljivih informacij o modelu, do poprodajne podpore. 

Res je ni vse zlato kar se sveti, ni to pristop in ni to GS (čeprav 500x spominja nanj). bom zapisal, kar sem že nekajkrat zapisal. V vsej svoji paleti lahko imajo en al dva modela, ki sta "unicorn", oziroma, ki mal štrilta ven zaradi zasnove/teže/enostavnosti uporabe/cene...izberi kar hočeš. In tu se "vse kar ponuja proizvajalec" konča. Torej koga to mika? Nekatere mal mogoče...ampak premalo.

 

Točka dva se začne s podatki:

kdo to ponuja

je zanesljiv

servisi in poprodajna podpora

in dodatno..se bo zlomil, ko bodo količine prodaje prerasle "mikroprodajo" napram eu prodajalcem, ki že prodajajo mopede na kg in imajo en ubogi servis na teritoriju Slovenije?

 

 

Vsaj v štartu in iz pogovora lahko zatrdim. Nekatere zadeve so bolje pošlihtane, kot pri konkurenci. Fajn je iz vidika prodajalca, da se proda vse kar je naročeno in da ni "booma". Koneckoncev kove kupijo tisti ki vedo kaj bodo kupili in za kak denar. Tudi meni je to bolj všeč. Sam kontakt s kupcem, osebni odnos v štartu pomeni in odraža, da bo kupec bolje servisiran kot pri ostali konkurenci, kjer si  zgolj in samo cifra. In to z lahkoto pišem, brez da bi slabo pisal o mojih dosedanjih dobaviteljih, namreč z vsemi imam dobre odnose in reševanje problemov, ko so in če so v roku garancije bp.

pa da ne izpade vse kot reklama:

tako jaz vidim zadevo in ni nujno da imam prav . Sami modeli so daleč od popolnosti ali "boljši" od nečesa. Določeni modeli so pa s tem, kako so zasnovani in samo poprodajno podporo, lahko zanimivi za segment kupca, ki točno ve kaj hoče in zakaj in kak denar. 

 

Ej....izredno nakljucje je botrovalo srecanju..in ja..super druzba sta. In lepo si ugotovil,da nisem samo prodajalec,ampak voznik,entuzijast.

Kove motorji so drugačni,prav je,da so drugačni tudi zastopniki. Pa naj bo komu to všeč,ali ne.

 

 

Objavljeno

Naj opišem razlike med 500x in 450 rally.

Po približno dobrem letu in še nekaj malega vožnje z 500x po vsem mogočem sem dobro spoznal kaj zmore in kako zmore. Trenutno na Dunlop RAID pnevmatikah je resnično dodatno zacvetel in dal še dodaten nasmeh poleg prejšnjemu. Sedaj zarine v blato in spleza ven brez debate in ima dodatno stabilnost na makadamu. Tako na kratko pustimo 500x na stran itak večina tukaj ve itak še nekaj več o njem 😆😉.

450 rally...

O marija........Fak.

To je pa direkt v žilo.

Peljal sem ga na regular izvedbi (drug ECU in normalen filter) nekih 52konjev.

Ko zapoje pomeni da treba it, in kar vleče z vsako brzino isto. Ne jebe žive sile. Kar je fascinantno je to da na cesti reže kot nož. Točen, stabilen, nobenih vibracij (cutiš samo grobe gume). Zelo okreten, hitreje pade v ovinek kot 500x. Z njim si resnično hiter na cesti sploh v ovinkih bi rekel kot supermoto.

Trše vzmetenje, ampak sem vedel zakaj kmalu zatem. Zavore primejo kot treba natančno. Sedež na trši strani, balanca paše direkt. Takoj si domač na njem in ti da zaupanje pa adrenalin zraven.

Opazim da sede v pospeševanju na terenu gre lažje in zelo stabilno. Pri 500x na terenu stojim v 95%,tukaj pa ni vedno potrebe po tem. Med 6-10K obrati zelo hitro poskoči. Razdrapan vsesorten makadam požira pri veliki hitrosti kot za šalo, sploh ne veš, hitreje greš bolj je luštno in bolj daje dober feedback. Zelo priliman na tla po vsej podlagi. Asfalt,makadam,blato, nedorečena brezpotja...😅😅

Res je nekaj posebnega in me je šokiral ob prvem stiku in odpiranju plina. Motor te sili da greš bolj in bolj in tam res zasije...

Tako na kratko ob prvem stiku.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

Kove motorji so drugačni ...

Onkraj fizike

haha :D

ma ne, sem hotel povedat, kar sem že nekaj časa sumil ali bral. 

Pot, ki jo je ubral Desmo je edina in prava v poplavi modelov. Al bom kdaj imel kove al ne, sploh ne igra vloge. Nijker nisem niti zapisal da je GS killer/onkraj fizike, pa nit najboljši, najcenejši skratka, must have artikel. :D

Kako se bo vse skupaj obneslo, ker marsikaj žal ni od njega odvisno, bo pa čas pokazal.

 

Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

Kove motorji so drugačni ...

Onkraj fizike

Onkraj? Ne ne...je pa blizu meja. Za opis in polno doživetje je pa potrebna testna vožnja in ne klobasanje na pamet. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, DESMODUE pravi:

Onkraj? Ne ne...je pa blizu meja. Za opis in polno doživetje je pa potrebna testna vožnja in ne klobasanje na pamet. 

fizikalne lastnosti nimajo veze s testom, če ma 200kg, ima 200kg

ne pisat pravljično, to sem hotel povedat

če pa se Kove bolje upira gravitaciji pa kapo dol

ni nobenega razloga, da bi 200kg+ motor testiral

Objavljeno

evo, se miran je navdusen, ko je koncno probal motor, ki je pod 200kg

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

Kove motorji so drugačni ...

Onkraj fizike

Ja. Versys killer.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 19 minutami, Ragezor pravi:

evo, se miran je navdusen, ko je koncno probal motor, ki je pod 200kg

Ja 450 ima pod 200kg res je.

Z 500x ki se vrti okoli 200kg (odvisno koliko Benza imaš) se komot peljem marsikje in poberem sam in to večkrat če treba. 

Pri 450 me ni navdušila teža ampak kako deluje vzmetenje in kakšno ciklistiko ima nasploh vsepovsod. Jaz se ne oziram na številke kg na papirju ampak kako se motor obnaša. Kakšen občutek mi daje nazaj itd....

Objavljeno
pred 6 minutami, miran985 pravi:

Ja 450 ima pod 200kg res je.

Z 500x ki se vrti okoli 200kg (odvisno koliko Benza imaš) se komot peljem marsikje in poberem sam in to večkrat če treba. 

Pri 450 me ni navdušila teža ampak kako deluje vzmetenje in kakšno ciklistiko ima nasploh vsepovsod. Jaz se ne oziram na številke kg na papirju ampak kako se motor obnaša. Kakšen občutek mi daje nazaj itd....

Jaz se tudi z motorjem pogovarjam :) to je najbolj važno in lepo se razumeva.

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

Jaz se tudi z motorjem pogovarjam :) to je najbolj važno in lepo se razumeva.

Sta z versysom ravno na isti valovni dolžini...super si pašeta

Objavljeno

Po 20ih letih spet na tem forumu🙂

Nekaj let ze vozim Triumph Tigra 800. Super motor drugace, a zadnje case ugotavljam, da bi mogoce raje sel na kaj lazjega. Obcasno se zapeljem s KTMom duke 390 in to je skiro v primerjavi s tigrom. 

So bogokletne misli, ce bi ga zamenjal za 510X?

Nov kove stane toliko kot bi dobil od prodaje tigra. Ja, ima 45 konj manj, pa vzmetenje in zavore tudi verjetno slabse. Bo pa nov, 10 let mlajsi od tigra, kar nekaj kg lazji in lahkotnejsi za uporabo.

 

Objavljeno
pred 9 urami, Tiger800 pravi:

Po 20ih letih spet na tem forumu🙂

Nekaj let ze vozim Triumph Tigra 800. Super motor drugace, a zadnje case ugotavljam, da bi mogoce raje sel na kaj lazjega. Obcasno se zapeljem s KTMom duke 390 in to je skiro v primerjavi s tigrom. 

So bogokletne misli, ce bi ga zamenjal za 510X?

Nov kove stane toliko kot bi dobil od prodaje tigra. Ja, ima 45 konj manj, pa vzmetenje in zavore tudi verjetno slabse. Bo pa nov, 10 let mlajsi od tigra, kar nekaj kg lazji in lahkotnejsi za uporabo.

 

Pravilno razmišljaš...manj je več 😉. Najbolje od vsega bo pomagal edino test motorja. Obširen opis sem ti pa poslal na zs.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • motovajenc
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!