Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

Glede na to, da bom v 2 3 letih kupec "novega" motorja, se mogoče odločim za 500-tko. Nekaj kar bo zamenjalo CB500X. Spoznal sem, da "VEČ" ne rabim...

Versač bo ostal. Kupil sem ga potem, ko je @Kmet2 dokazal, da ga je nemogoče uničit  pa čeprav ga je pošimfal na celi črti  :whistle::lol1:

Končno sem za Kove motor dobil pravega testnega pilota na dolgi rok (kilometrino). Forza 💪 Sergej...

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, DESMODUE pravi:

Po začetnem smehu in norcevanju se je le pokazalo,da niso od muh.

Mogoče bomo "bledoliki" počasi le dojeli, da so nas "rumenci" pa vendarle prehiteli....

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2 če tebe "preživi" , potem boljše reklame ne rabi (ne zaj... čisto resno) .

Vsi smo "pičeni" na težo, samo v resničnem življenju je bolje 10 kg več pa manj "švasanja" . Tudi moj "ready to race" , bi bil blizu idealnega, če bi imel bolj zanesljivo elektroniko, "hard ware" je na nivoju.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DESMODUE pravi:

 

Sprejmite raje dejstvo, da japonska ali Evropa tega ne zmore narediti za manj kot 25.000 eur in se ze sam razvoj ne bi izplacal. Kaj sele proizvodnja.

 

.

.... no počasi, počasiiiiii 

kaj lahko naredita Japonska in Evropa ??? :eek::D

... vsekakor VEČ kvalitete in vgrajenega bolj "resnega" materijala od kitajčkov

... žal pa je tudi to res, da se v evropi trenutno obrača "vse" več ali manj v maline ... in tako začenši od hude inflacije pri nas, in seveda padanja kupne moči, bodo taki in podobni izdelki za nas revčke zmer bolj aktualni ... pa če se bo kje kej zlomilo al pa če se ne bo :eek:

... drugo je pa tudi to, da ko bo nekdo že kupil nek tak plastik fantastik, na koncu sigurno ne bo pred celim svetom priznal, kaj sploh ima pravzaprav doma ... tko da ... te ocene "prvih" kupcev sigurno še ne bodo prav relevantne ...  sicer pa ... "umetnost" prodaje je vedno samo prve kupce prepričat v nakup, potem pa običajno itak prodaja steče ... še posebej v okolju močno zmanjšane kupne moči ... tko da ... neko prav posebno jambranje nad temi cenenimi izdelki niti ni za pričakovat :D

 

 

ps.

... moram pa rečt, da bom tud jest začel počas šparat ... pa onda ... "živi bili pa vidjeli" :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, pik1 pravi:

.

.... no počasi, počasiiiiii 

kaj lahko naredita Japonska in Evropa ??? :eek::D

... vsekakor VEČ kvalitete in vgrajenega bolj "resnega" materijala od kitajčkov

... žal pa je tudi to res, da se v evropi trenutno obrača "vse" več ali manj v maline ... in tako začenši od hude inflacije pri nas, in seveda padanja kupne moči, bodo taki in podobni izdelki za nas revčke zmer bolj aktualni ... pa če se bo kje kej zlomilo al pa če se ne bo :eek:

... drugo je pa tudi to, da ko bo nekdo že kupil nek tak plastik fantastik, na koncu sigurno ne bo pred celim svetom priznal, kaj sploh ima pravzaprav doma ... tko da ... te ocene "prvih" kupcev sigurno še ne bodo prav relevantne ...  sicer pa ... "umetnost" prodaje je vedno samo prve kupce prepričat v nakup, potem pa običajno itak prodaja steče ... še posebej v okolju močno zmanjšane kupne moči ... tko da ... neko prav posebno jambranje nad temi cenenimi izdelki niti ni za pričakovat :D

 

 

ps.

... moram pa rečt, da bom tud jest začel počas šparat ... pa onda ... "živi bili pa vidjeli" :D

 

Se skoraj v vsem strinjam..z eno izjemo.

Moja pricakovanja malo denarja malo muzike so se razblinila,ko sem prvi motor dal iz skatle in ga sestavil. In primerjal izdelavo,materiale in komponente. Sele takrat sem dojel v glavi, da je to neka druga zgodba.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, DESMODUE said:

Se skoraj v vsem strinjam..z eno izjemo.

Moja pricakovanja malo denarja malo muzike so se razblinila,ko sem prvi motor dal iz skatle in ga sestavil. In primerjal izdelavo,materiale in komponente. Sele takrat sem dojel v glavi, da je to neka druga zgodba.

neka druga zgodba v primerjavi s? S kitajci iz 2000?

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Kugelschreiber pravi:

neka druga zgodba v primerjavi s? S kitajci iz 2000?

 

 

 

To zagotovo! 

Pa ne samo s Kitajci, ampak tudi z "budget" japonskimi in evropskimi izdelki zadnjih let.

Kot povdarjeno ze mnogokrat. Sele ko v zivo vidis, ti je jasno. Kaj si pa mislis o necem,kar nisi videl ali sprobal, je pa samo akademska razprava brez konca in kraja.

Zapeljite se do Milana,kjer ima Kove predstavljenih 10 modelov in iscite napake,povrsnost in slabe materiale.

Potem pa lahko debatiramo naprej

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DESMODUE pravi:

Se skoraj v vsem strinjam..z eno izjemo.

Moja pricakovanja malo denarja malo muzike so se razblinila,ko sem prvi motor dal iz skatle in ga sestavil. In primerjal izdelavo,materiale in komponente. Sele takrat sem dojel v glavi, da je to neka druga zgodba.

japonci imajo že dolgo tak model :)

malo denarja, največ muzike

tudi pri avtomobilih (el.) so kinezi že v samem vrhu

Vseeno pa se mi zdijo malo pretirana navajanja o Kove, da gre za butični model. Jaz vidim, da gre za generični kitajski motor, ki ima na različnih trgih različne nalepki.

Dvomim, da bi Kove kaj sam naredil, vsaj iz fotk se to ne vidi oziroma se vidi, da gre za klone.

Mi pa fama okoli teže tega modela še vedno ni jasna :) lej spodnji oglas (najbrž tvoj)

Spet neka nova številka.akano.jpg.d0e4492eb82c457f500795ec4d4eaec1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

japonci imajo že dolgo tak model :)

malo denarja, največ muzike

tudi pri avtomobilih (el.) so kinezi že v samem vrhu

Vseeno pa se mi zdijo malo pretirana navajanja o Kove, da gre za butični model. Jaz vidim, da gre za generični kitajski motor, ki ima na različnih trgih različne nalepki.

Dvomim, da bi Kove kaj sam naredil, vsaj iz fotk se to ne vidi oziroma se vidi, da gre za klone.

Mi pa fama okoli teže tega modela še vedno ni jasna :) lej spodnji oglas (najbrž tvoj)

Spet neka nova številka.akano.jpg.d0e4492eb82c457f500795ec4d4eaec1.jpg

Generičen klon? Original je colove 500x, izdelan leta 2017 kot prvi model lastnika in direktorja Zhang Xua. Ta model se je na kitajskem prodal v okrog 40.000 primerkih. Leta 2019 so ga uvozili Španski Macbor, argentinski Rvm, grski Daytona in filipinski Bristol, kasneje tudi Jawa. Na njih so dali svoje nalepke.ko sem podpisal pogodbo,se je podjetje še vedno imenovalo Colove, za nastop na globalnem trgu, se je ime spremenilo v Kove.

185kg je pa zvagana teža polnega motorja,skupaj z nosilci kovčkov.

če mislite, da je Honda cb500x original in Kove ponaredek...je to velika zabloda.razen agregata nimata nič skupnega.

Mislim da je tukaj neki lastnik cb500x,ki ga z veseljem povabim na ogled In primerjavo s Kove500x

Za nekatere bodo Kitajci vedno samo kopije,tu kaj dosti ne morem storiti.

Koga so kopirali z modeloma 450 rally in 800x? 

Stvari,ki jih imamo v glavah niso vedno resnica.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Snečer pravi:

japonci imajo že dolgo tak model :)

malo denarja, največ muzike

tudi pri avtomobilih (el.) so kinezi že v samem vrhu

Vseeno pa se mi zdijo malo pretirana navajanja o Kove, da gre za butični model. Jaz vidim, da gre za generični kitajski motor, ki ima na različnih trgih različne nalepki.

Dvomim, da bi Kove kaj sam naredil, vsaj iz fotk se to ne vidi oziroma se vidi, da gre za klone.

Mi pa fama okoli teže tega modela še vedno ni jasna :) lej spodnji oglas (najbrž tvoj)

Spet neka nova številka.akano.jpg.d0e4492eb82c457f500795ec4d4eaec1.jpg

Še nekaj glede Kove500x..2 leti zapored je osvojil tretje mesto na dirki Basella v španiji. Letos je v kategoriji 2 cilindričnih adv motorje za Pol Tarresom na predelani yamahi t7 zaostal 3 sekunde..na 15 minutni dirki. Z motorjem,ki je imel med 30 in 60 konj manj kot konkurenti.

Dobro za nebuticnega genericnega klona?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Še nekaj glede Kove500x..2 leti zapored je osvojil tretje mesto na dirki Basella v španiji. Letos je v kategoriji 2 cilindričnih adv motorje za Pol Tarresom na predelani yamahi t7 zaostal 3 sekunde..na 15 minutni dirki. Z motorjem,ki je imel med 30 in 60 konj manj kot konkurenti.

Dobro za nebuticnega genericnega klona?

V Monacu lahko tudi zmaga f1 bolid, ki ima 30-60ps manj :) 

Generični klon sem mislil prav nate jawa, colove, kove, kjer pokličeš v tovarno, naročiš 100 kosov in jih tržiš pod drugo nalepko.

Danes je tehnologija že toliko napredovala, da tudi kitajec lahko naredi (sestavi) odličen motor, tu ni nobenega dvoma, nenazadnje letijo tudi v vesolje.

Ni pa pri tem motorju vse plod kitajske garaže, pravim, da je veliko pobrano od drugod, podobno kot se je tega lotil CF Moto in kopiral japonsko znamko.

Da ne boš narobe razume, to kar so Kitajci naredili oz dali na trg je za kapo dol.

Motor je tudi ličen, razen morebiti zadnjega "blatnika", ki je bolj aliexpress. Ostalo pa zgleda kar na nivoju.

500ccm in 2valja polna kapa za 99% ljudi, to že dolgo pravim, pa baje nisem "resen", a lej ga zlomka, kdo je to kupil :)

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

V Monacu lahko tudi zmaga f1 bolid, ki ima 30-60ps manj :) 

Generični klon sem mislil prav nate jawa, colove, kove, kjer pokličeš v tovarno, naročiš 100 kosov in jih tržiš pod drugo nalepko.

Danes je tehnologija že toliko napredovala, da tudi kitajec lahko naredi (sestavi) odličen motor, tu ni nobenega dvoma, nenazadnje letijo tudi v vesolje.

Ni pa pri tem motorju vse plod kitajske garaže, pravim, da je veliko pobrano od drugod, podobno kot se je tega lotil CF Moto in kopiral japonsko znamko.

Da ne boš narobe razume, to kar so Kitajci naredili oz dali na trg je za kapo dol.

Motor je tudi ličen, razen morebiti zadnjega "blatnika", ki je bolj aliexpress. Ostalo pa zgleda kar na nivoju.

500ccm in 2valja polna kapa za 99% ljudi, to že dolgo pravim, pa baje nisem "resen", a lej ga zlomka, kdo je to kupil :)

 

No tale zadnji zapis glede konj in kubikov...kapo dol. Par let nazaj tudi sam ne bi niti pomislil, da ti taka zadeva prinese tako veselje v vožnji.

Dejstvo pa je, da je kove500x original. Seveda ima na sebi komponente,kupljene pri ostalih proivajalcih ( kyb,nissin,akront,bosch), zasnova okvirja,nihajke,izbira in izdelava ostalih komponent ina materialov...vse made by Kove. Motor je nastal iz nule. 

Če ima preveč podobno obliko z nekaterimi..ja morda je to dobro ali slabo, bo pa v kratkem prenovljena v stilu 800x in 450 rally,450rr , ki imajo kar prepoznavno hišno obliko.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

V živo sem si ogledal CF800MT, s španskimi tablicami in tremi kufri, Pač ličen izdelek, tudi na cesti je zgledal suveren.

Ker sm str pa tečn, se spomnim Korejskega booma s hyosungi comet650. "Isti ko SV650. še bolš, ima USD vilice!!!", le da na koncu niso bili, in je v naših krajih zgodba hitro utihnila. Za to me čudi, koliko prahu dvigujejo kitajci za 6000€, med tem ko je Honda za 7500€ totaln začetniški šit. 

Make no mistake, jaz se čez par let komot vidim na Beneliju, CFju, Vogeju, Koveju...

 

hehe to čist drži, al ipak, po poletju na pegasotu 650 sem vendarle dobil kos in sestavil VTR. Prva fura  je bla zame eno malo erotično doživetje. 

 

Enako kot je dosti lahko preveč, je malo lahko premalo. 90% vozim v dvoje. 650 strom in versis sta foilgala, bi se dalo živet. A bi raje 800-900 pa 100 konj? Absolutno. Mi je jurja še pogoj? Ne.  Bi razmisljal o 500ccm 2valjniku? Ne. 

Se ena iz sejma. Kvaliteta z roko v roki s kvaliteto😉

Screenshot_20231107_094925_Facebook.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Snečer pravi:

image.png.04038902ea84a7f8ea8f0e812012dbbc.png

Evo še z drugo z nalepko.

https://daytonamotors.gr/model/maverick-500/

v Grčiji se brenda s tem imenom :)

image.png.bb26c0ca2b7defad721abea876d93eeb.png

 

 

Sem napisal kako je slo s kove 500x? Sem omenil da v grciji spada pod daytono? Sem.

Se rvm tekken preverite in prilepite slike. Pa bristol venturi 500😉

So nekatere znamke prepoznale za kaksen motor je in so ga rebadgale. Kar je super. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, ProdriveR pravi:

Čudno, da nimamo takih predsodkov z drugimi kitajskimi izdelki :) 

 Meni se tudi čedalje bolj dopade takle kove in jih tudi že nekaj časa spremljam (al pa hondo cb 500x). Čeprav imata 1/3 moči mojega trenutnega cestaka.

Mi gre pa na živce gužva, miljavžent del na cesti, kjer mi na cestaku teče od jajc k se počas premikam in mi poleg vročine še ventilator nažiga vroč zrak. Kakih gozdnih obvozov pa na cestaku lih ne morš iskat. Se že tako preveč vozim po luknjah in makedamu, k mamo take ceste.

Če bi imel pa kak tak motorček, pol pa komot smukneš po kaki bolj čudni cesti :quad:

Kar pogumno...na takih "cestah" se zabava sele zacne

20231007_172553.jpg

20231007_130906.jpg

20230909_114025.jpg

20230903_153237.jpg

20230815_123722.jpg

20230527_132058.jpg

20230527_111715.jpg

20230422_111043.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DESMODUE said:

Se enkrat: kove500x je prvi model iz nule skonstruiran in zasnovan s strani direktorja Kove ...

Meni so tele novi vzhodnjaski motorji super simpatični, zato ker znajo, kot si sam nekje zapisal, na cesto postavit enostaven in ne pretežek motocikl. Vidim pa, da ti je MS dežurna sekcija pobrala živce, kot jih ponavadi vsakemu, mogoče boljše da spustiš kak post kot pa da s takimi bučkami zgubljaš kredibilnost. Tudi Steve Jobs, pa je bil totalen egomanijak si ni upal trditi da je on zasnoval iphone. Upam pa da bo oni mali kitajec tudi v prihodnje uspešno dihal za ovratnik inženirjem in prodajnikom.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, ProdriveR said:

Čudno, da nimamo takih predsodkov z drugimi kitajskimi izdelki :) 

 Meni se tudi čedalje bolj dopade takle kove in jih tudi že nekaj časa spremljam (al pa hondo cb 500x). Čeprav imata 1/3 moči mojega trenutnega cestaka.

Mi gre pa na živce gužva, miljavžent del na cesti, kjer mi na cestaku teče od jajc k se počas premikam in mi poleg vročine še ventilator nažiga vroč zrak. Kakih gozdnih obvozov pa na cestaku lih ne morš iskat. Se že tako preveč vozim po luknjah in makedamu, k mamo take ceste.

Če bi imel pa kak tak motorček, pol pa komot smukneš po kaki bolj čudni cesti :quad:

Tudi tebe lovijo leta, a? Pustmo Snečerja, on se je rodil star dobrih 40, pa pustmo mausa, on je večni mladenič...

 

@DESMODUE, vprašanje se zastavlja samo po sebi, pomladni dan odprtih vrat bo?

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, nejc74 pravi:

Meni so tele novi vzhodnjaski motorji super simpatični, zato ker znajo, kot si sam nekje zapisal, na cesto postavit enostaven in ne pretežek motocikl. Vidim pa, da ti je MS dežurna sekcija pobrala živce, kot jih ponavadi vsakemu, mogoče boljše da spustiš kak post kot pa da s takimi bučkami zgubljaš kredibilnost. Tudi Steve Jobs, pa je bil totalen egomanijak si ni upal trditi da je on zasnoval iphone. Upam pa da bo oni mali kitajec tudi v prihodnje uspešno dihal za ovratnik inženirjem in prodajnikom.

Poskusam se brzdati pred provokacijami nekaterih in karseda lepo in vljudno odgovarjati. Nic me ne moti kritika, ne na racun motorjev,ne mene osebno. Zafrkavanja pa ne maram prevec. Bom pa uposteval nasvet. Hvala😉

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Tudi tebe lovijo leta, a? Pustmo Snečerja, on se je rodil star dobrih 40, pa pustmo mausa, on je večni mladenič...

 

@DESMODUE, vprašanje se zastavlja samo po sebi, pomladni dan odprtih vrat bo?

Vrata so vedno odprta😉

Testni motor tudi.

Cakam pa na Januar,ko dobim se 2 dodatna modela in bo testiranje se bolj zanimivo. Direktne primerjave so najboljse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DESMODUE pravi:

Poskusam se brzdati pred provokacijami nekaterih in karseda lepo in vljudno odgovarjati. Nic me ne moti kritika, ne na racun motorjev,ne mene osebno. Zafrkavanja pa ne maram prevec. Bom pa uposteval nasvet. Hvala😉

 

.

... jah, lej ... marketing in samo trženje pač ni mačji kašelj ... tako da ... je za pričakovat, da moraš imaš trdo kožo ... in pripravljene smiselne odgovore na marsikatero vprašanje :eek:

 

ps.

... sicer pa ... že samo dejstvo, da se bo tale tema že skor vžgala od vseh postov, je lep dosežek zate ... povsod kjer se veliko piše, se dela najboljša reklama :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, zdaj ko se je prah polegel

 

s katerim motociklom torej clovek lazje in varneje prevozi TET, Pamir highway, gre v Magadan in nazaj? Kove 450 rally ali 500x?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Ragezor pravi:

ok, zdaj ko se je prah polegel

 

s katerim motociklom torej clovek lazje in varneje prevozi TET, Pamir highway, gre v Magadan in nazaj? Kove 450 rally ali 500x?

Če štartaš od doma kove 450 takoj odpade, ker je  veliko tranzita...

Pišem za Magadan ali Pamir...

Najboljši pa če govorimo o Kove bi bil 800 adv

Dejansko je v Pamirju bilo kar nekaj motoristov, do Magadana pa jih lahko prešteješ na prste ene roke...pišem za Slovence.

Imaš pa tu forumaša DRSPEED(PETER) ki je do Magadana in še dlje prevozil s staro AT xrv 750 in je bila kar jeba😇

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah pol bo pa treba nabavit 500x zdaj ko bodo bozicni popusti

pricakujem tudi organiziran izlet v tunizijo za vse lastnike kove tko kot ma ktm relije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Ragezor pravi:

ok, zdaj ko se je prah polegel

 

s katerim motociklom torej clovek lazje in varneje prevozi TET, Pamir highway, gre v Magadan in nazaj? Kove 450 rally ali 500x?

Moja izbira bi bil 500x.

Udobnejsi in hitrejsi na transferjih,vecja nosilnost,daljsi intervali menjave olja, pa vseeno vec kot dovolj sposoben za take ture kar se tice offroada

John bell,je prevozil tet europe iz Anglije preko Slovenije in bosne v romunijo..4500km..z rally 450.

Rally 450 je boljsi na offroadu zahtevnejsega tipa,hkrati dovoljuje potovalno hitrost med 120 in 130kmh.

Tet slovenijo sem prevozil s 500x..bi bil 450rally zabavnejsi? DA.

Pot do tunizije sem izvedel s 500x. Od tistih 3000km, bi bil 450 rally boljsi na priblizno 500km.

Cakam pa 800x, da ocenim, ce je sposoben premagati vrzel med 450rally in 500x.

500x je pa nesporni zmagovalec v enostavnosti voznje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • miran985
    • bearded
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!