Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, Rdeči pravi:

Ja se strinjam sam težko uskladiti službo in dopust. Nekak tam okoli 1 maja nekaj praznikov in nekaj dopusta je še spremenljivo in temperatura tam bi še nekak moralo biti. 

Ali greste do Ksar Ghilane - Douz. 

Tam okoli Douza ja. Ksar Ghilane je recimo ena izmed destinacij. Se pa bojim, da bo maja že mnogo prehuda za razmere, v katerih se voziš. Bi šlo, ampak hitro gre lahko kaj narobe.

Objavljeno

Aleš, resno vprašanje(možno da si že odgovoril):

500 vs 510 je samo malo večji agregat in displej boljši ?

Vizuelno sta enaka?

Kuplunga je bolj mehka?

Obstaja 510 v metalik rdeči barvi tako kot 500?

Hvala.

Objavljeno
pred 11 minutami, Buschi pravi:

Aleš, resno vprašanje(možno da si že odgovoril):

500 vs 510 je samo malo večji agregat in displej boljši ?

Vizuelno sta enaka?

Kuplunga je bolj mehka?

Obstaja 510 v metalik rdeči barvi tako kot 500?

Hvala.

Zdravo.

Agregat je drugačen ja, sklopka je mehkejsa in protizdrsna ( vendar je pri modelnem letu 2023 enako pri 500x )

Displej boljsi? Za nekoga da, za nekoga ne.

Kdor ljubi tft tehniko,bo navdusen, kdor pa ne, mu ostane 500x.

510 zaenkrat v 2 barvah, pesceni in azurni.

Screenshot_20231203_183250_Google.jpg

Screenshot_20231123_165812_Google.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Lep. Zeloo lep motor in barvna kombinacija. Je kakšna slika displeja? Meni recimo precej bolj ustreza TFT. 

Gume zgledajo tubless?

Samo čakamo dan, ko bo namesto displeja mobilni telefon in ga boš samo snel ter dal v žep. Gede na to da so Kitajci prvi v izdelovanju bo verjetno kmalu.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

Lep. Zeloo lep motor in barvna kombinacija. Je kakšna slika displeja? Meni recimo precej bolj ustreza TFT. 

Gume zgledajo tubless?

Samo čakamo dan, ko bo namesto displeja mobilni telefon in ga boš samo snel ter dal v žep. Gede na to da so Kitajci prvi v izdelovanju bo verjetno kmalu.

Tubless so ja.

 

 

Screenshot_20231207_162235_YouTube.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, DESMODUE pravi:

 

Screenshot_20231207_162235_YouTube.jpg

A, zdej zastopim!

500X:

 

colove-500X-Adventure-6-1024x683.jpg.webp

Objavljeno

Aleš, še eno vprašanje:

Boš kakšnega 500x rdečega vzel na zalogo ali imaš samo opcijo naročilo vnaprej ?

Objavljeno
pred 13 minutami, Buschi pravi:

Aleš, še eno vprašanje:

Boš kakšnega 500x rdečega vzel na zalogo ali imaš samo opcijo naročilo vnaprej ?

Naroceni v beli in crni barvi,ki je bila najbolj prodajana.

Moznost narocila v proizvodnjo, dobava v aprilu.

Objavljeno

No...kot obljubljeno.

Danes stekla prodaja modela 800x.

Motocikli pridejo v Slovenijo aprila.

2 verziji, regular in pro, oba s kyb, polno nastavljivim vzmetenjem, tcs, pro tudi s quickshifterjem.

Mokre teže, 183 in 185kg.

 

Screenshot_20231208_100653_Gmail.jpg

Screenshot_20231208_100703_Gmail.jpg

Screenshot_20231208_100712_Gmail.jpg

Screenshot_20231208_100721_Gmail.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Zavidljivo nizka teža, verjetno na račun alu okvirja- upam da ne in ima Fe. Če prav vidim, ga pred/pod motorjem ni. In zadek ni privijačen na okvir. Kaj pa navor? Dober motor za offroad ga ima približno kot konj ali več. Kot ponavadi tudi tule crash bari zanič (minimalno trojno vpetje), in tudi zaščita karterja je neuporabna. Zato je tudi vseeno, če še zaščite rok ni. Pa mat barve si tudi ne bi upal privoščiti, ker tu poliranje odpade.

Cena pa res ugodna napram konkurenci, ki so zgubili kompas. 

 

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno
pred 50 minutami, motom pravi:

Zavidljivo nizka teža, verjetno na račun alu okvirja- upam da ne in ima Fe. Če prav vidim, ga pred/pod motorjem ni. In zadek ni privijačen na okvir. Kaj pa navor? Dober motor za offroad ga ima približno kot konj ali več. Kot ponavadi tudi tule crash bari zanič (minimalno trojno vpetje), in tudi zaščita karterja je neuporabna. Zato je tudi vseeno, če še zaščite rok ni. Pa mat barve si tudi ne bi upal privoščiti, ker tu poliranje odpade.

Cena pa res ugodna napram konkurenci, ki so zgubili kompas. 

 

Nekaj zadev iz prve roke.

500x ima na isti način narejeno marsikaj kot 800x. 

Na offroadu ne samo enkrat nasedal na alu plato in je služila namenu. Crash bari so rešili cel motor ko sem ga dal na bok. Motor je padel tudi na zaščito rock ki se je samo uvila in ostala uvita dokler je motor ležal. Ko je šel pokonci je skočila nazaj. Rešila je ročko in vse zraven. 

Tako da ob padcu je ostalo vse na mestu.

Takrat sem spoznal kako je konstrukcijsko dobro sestavljen. 

Zadek res ni privijacen na okvir. Je pa privijaceno vse okoli...od zadnjih tačk itd, kar nekateri nimajo. Kompas so pa nekateri res zgubili in samo spreminjajo plastike in dodajo novo ime. Žal....

Ob slabem letu furanja Koveta grem v nakup bilokaterega izmed njihove flote brez najmanjšega dvoma.

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, raza pravi:

https://www.barankmoto.si/kove-800x-super-adventure/

 

Že osnovni podatki o agregatu so napačni.....

Kove.JPG.6c161924cbb69fe4499d6ea34f1dd346.JPG

 

Vse se bo rešilo. Zadeva je šele od danes na voljo za naročila in so možne napake na strani. Uvoznik bo vse popravil brez skrbi.

Popravljeno . Popravil miran985
Objavljeno

.

... a mi lahko kdo namigne, kje lahko najdem tukaj kakšen cenik, da se bomo znali orientirat naprej ??  

https://www.barankmoto.si/

 

Objavljeno
pred 37 minutami, pik1 pravi:

.

... a mi lahko kdo namigne, kje lahko najdem tukaj kakšen cenik, da se bomo znali orientirat naprej ??  

https://www.barankmoto.si/

 

Saj imas mene za.informacije iz prve roke.

Spletna stran bo pa naslednji teden v nulo imam obljubljeno😉

Objavljeno
pred 1 uro, motom pravi:

Zavidljivo nizka teža, verjetno na račun alu okvirja- upam da ne in ima Fe. Če prav vidim, ga pred/pod motorjem ni. In zadek ni privijačen na okvir. Kaj pa navor? Dober motor za offroad ga ima približno kot konj ali več. Kot ponavadi tudi tule crash bari zanič (minimalno trojno vpetje), in tudi zaščita karterja je neuporabna. Zato je tudi vseeno, če še zaščite rok ni. Pa mat barve si tudi ne bi upal privoščiti, ker tu poliranje odpade.

Cena pa res ugodna napram konkurenci, ki so zgubili kompas. 

 

Okvir je jeklo q355, aluminij Af8899.

80nm navora ima in 3 mape motorja, s katerimi se spreminja predvsem nacin podajnja navora in moci.

Na pro so 48mm vilice kyb z 240mm hoda polno nastavljive, prav tako zadaj.

Aluminij je pa povsod,kjer drugje najdemo fe, tudi ogledala. In centralni rezervoar goriva ima, da je tezisce res nizko.

Crash bari delujejo v piko v praksi,prav taku sus plata. Veckrat preverjeno vse.

Objavljeno
pred 2 urami, motom pravi:

Zavidljivo nizka teža, verjetno na račun alu okvirja- upam da ne in ima Fe. Če prav vidim, ga pred/pod motorjem ni. In zadek ni privijačen na okvir. Kaj pa navor? Dober motor za offroad ga ima približno kot konj ali več. Kot ponavadi tudi tule crash bari zanič (minimalno trojno vpetje), in tudi zaščita karterja je neuporabna. Zato je tudi vseeno, če še zaščite rok ni. Pa mat barve si tudi ne bi upal privoščiti, ker tu poliranje odpade.

Cena pa res ugodna napram konkurenci, ki so zgubili kompas. 

 

Imaš ppf folijo,ki je zaščitna folija proti kamenčkom pa gloss opcijo imaš tudi, kvalitetna ima tudi po 10let garancije, je pa dodatni strošek ja.

Objavljeno
pred 1 uro, Hytech pravi:

Imaš ppf folijo,ki je zaščitna folija proti kamenčkom pa gloss opcijo imaš tudi, kvalitetna ima tudi po 10let garancije, je pa dodatni strošek ja.

Ali pa vsak konec sezone popraskane plastike zamenjati. Kot pri enduro motorju. Tudi cena je podobna😉

Pa se ne sekiras za praske in poskodbe, poliranje in zascito.

Objavljeno

Men je prav všeč 500x. Naslednje leto bo v ožjem izboru nakupa za boljšo polovico. Me prav zanima "občutek " teže z 790 Adv. 😊

Mogoče bo celo 800x prišel v upoštev. To moram še razmislit 🤔🙄.

Lp,

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, dolenc100 pravi:

Men je prav všeč 500x. Naslednje leto bo v ožjem izboru nakupa za boljšo polovico. Me prav zanima "občutek " teže z 790 Adv. 😊

Mogoče bo celo 800x prišel v upoštev. To moram še razmislit 🤔🙄.

Lp,

Če si res Dolenc kot piše tvoj nickname potem se lahko oglasiš do mene (Novo mesto) pa boš videl in probal 500x. Pa boš videl "občutek" teže. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Fino bi bilo prebrati kak vtis in razlike med 450 Rally in 500x.

Agregat, obnašanje, občutek teže, agilnost, razlike v servisnem inmtervalu itd..

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Fino bi bilo prebrati kak vtis in razlike med 450 Rally in 500x.

Agregat, obnašanje, občutek teže, agilnost, razlike v servisnem inmtervalu itd..

450 rally je čisto drug princip motorja in primerjava teh dveh nebi bila realna. Ne moreš primerjat ne agregat ne okvir itd itd...450rally je res namenski motor. 

 

500x lahko primerjaš z nekim podobnim 500ccm dvovaljnikom...recimo Honda cb500x...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

image.png.40865c4014bc6c1c79820019bcf2d8fe.png

tale ima 175kg, sicer 150ccm manj, tako da 500x nima impresivne "teže", ki je dok ne vidim vage med 185-204 kg...

malo se dela fantazijska zgodba okoli Kove :) 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

image.png.40865c4014bc6c1c79820019bcf2d8fe.png

tale ima 175kg, sicer 150ccm manj, tako da 500x nima impresivne "teže", ki je dok ne vidim vage med 185-204 kg...

malo se dela fantazijska zgodba okoli Kove :) 

Žal se glede komponent in dosega ne more primerjat...350ccm proti 500ccm pa je pri teh "malih" motorjih že kar razlika.

Objavljeno
pred eno uro, miran985 pravi:

450 rally je čisto drug princip motorja in primerjava teh dveh nebi bila realna. Ne moreš primerjat ne agregat ne okvir itd itd...450rally je res namenski motor. 

 

500x lahko primerjaš z nekim podobnim 500ccm dvovaljnikom...recimo Honda cb500x...

tudi to je res. Sicer pa nisem mislil "po asfaltu" :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!