Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Časi se spreminjajo hudo ja.

Še par let nazaj bi kakšna 500ka bila nevozna, vse bi se zvijalo, polomilo, kaj šele da ne bi imela niti 50 ps.

Ali pa prihaja do streznitve pri nekaterih? :) 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Časi se spreminjajo hudo ja.

Še par let nazaj bi kakšna 500ka bila nevozna, vse bi se zvijalo, polomilo, kaj šele da ne bi imela niti 50 ps.

Ali pa prihaja do streznitve pri nekaterih? :) 

verjetno ne, le drug segment se išče. kojnu za cesto ni nikol dovolj. Loh so tut kitajski, sam da vlejčejo. :P

po šoderčku je pa 50 verjetno dovolj (al pa še manj, sicer od viška glava ne boli) Največ je pa v teži.

Objavljeno
pred 15 minutami, Ragezor pravi:

cfmoto je pokazal 450mt in je tezji od kove 800x, ce prav razumem (175kg dry proti 185kg curb)

@DESMODUE kove navaja tezo za 500x skupaj z bencinom, kovcki in zascito okvirja?

 

 

178kg je deklarirana za 500x z vsem. Se pravi polna goriva, sus plata, zascite bokov,centralno stojalo. Pri 510x so zraven se kovcki in nosilci.

Objavljeno
pred 23 minutami, pik1 pravi:

.

... jah, več pristopov prepričevanja "trga" obstaja :D

Tukaj je samo potrebno dopovedati ljidem, da si kove pogledajo v zivo in ga preizkusijo. 

Ostalo naredijo motocikli sami.

Nepredstavljivo za marsikoga, tudi zame je bilo, ko sem prvega sestavil in ga zapeljal.

Se mi je predstava kitajske zasnove in izdelave sesula v prafaktorje

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kovetu 500x po mojem dosti skode naredi tip/izgled motorja. je tisti tip motorja kjer sedis "v" motorju namesto "na" motorju. izgleda kot pac izgleda - grdo. ljudje kupujemo tudi s srcem in izgled motorja je pomemben. 800x je ze dosti boljsi kar se dizajna tice.

 

po mojem mnenju (ker to sam iscem) 400-500ccm segment ne potrebuje adventure motorja ali rally motorja ampak tako imenovan dual sport konkurent honda crf300l, husqvarna 701, AJP PR7. tukaj vmes se mi zdi luknja tako v kubaturi kot tudi cenovno. pr7 ma zdaj tako ceno, da sploh ne vidim vec neke prednosti pred ktm/husqvarna. prav tako so tile trije mogoce malo premocni motorji. honda ima slabe komponente, sramotno mali tank in mogoce je malce presvoh. tako, da bi blo fajn, ce bi nekdo zapolnil tole vrzel. do neke mere sicer kove 450 rally pase sem vmes ampak kot ime pove je to bolj rally stil.

Objavljeno

Kove je meni fantastičen motor.

Kot prvo si lahko kupim zdaj 5 GSA 1250 samo jih ne potrebujem za kurčenje...

Predvsem sem v letih pridelal en kup težkih poškodb, ki me vsako leto bolj opozarjajo, sploh na težkih endurah katere sem nekoč z lahkoto obvladoval na soft terenu.

Cesta ni problem, tam enduro kot GSA obvlada vsak tepec, ker je motor za cesto fantastičen, in tudi dopušča neznanje in napake katere rešuje elektronika, fantastična ciklistika in super zavore.

Sedaj mi teža motorja na soft terenu povzroča težave...seveda je za mene soft teren za nekatere tu off road.🙂

Kove 500x je bil tako lahkoten v vožnji, da nisem mogel vrjeti, resno.

Prevozil in lastil sem si kar nekaj endur in tudi prevozil lep del sveta z njimi, tako da vem kaj govorim, vsaj za sebe.

Ko sem motor položil na tla sem ga dobesedno dvignil z eno roko.

Nizko težišče in slabih 180kg je prava poezija za teren.

Dal bi za njega tudi 15.000€ .

In kot pravi @Snečer ,prioritete so se spremenile, predvsem zaradi poškodb je prišlo do streznitve.🙂

Pa seveda rad imam dodatno težo v žepu.😁

Potovalna hitrost na ac tranzitih do ciljne države pa je z lahkoto od 150 do 160kmh kar je meni top.

Prav tako je domet s polnim tankom goriva pri tej brzini od 400 do 500km.

Aprila, če bo geopolitična situacija ugodna pa bom še testiral koliko prenese ta mopi.

Planiranih je 16.000km in ja od tega vsaj 13.000 bz tranzita.

Nekateri carji, ki se tu gor spotikajo v moj tranzit, bi do ciljne države seveda z gsa odpeljali direkt po off roadu in vmes povozili še kako lužico🙂

Jbg jaz res nisem tak hud car...

Tako da mi je Kove 500x en tak super križanec, ki poleg terena prenese tudi dolge tranzite...

Da ne govorim od vzmetenja naprej, sem že napisal v prejšnjem postu, komponente so kvalitetne in ne neko čip kitajsko sranje...

V glavah raznih motoseratorjev tu pa ...

...pač ostali so v svoji preteklosti, ko so kitajci na trg pošiljali vsa mogoča sranja, ki so bila hitro kvarljiva.

Kitajska je prihodnost in vse tako kaže🙂

To je moje mnenje in boli me qrac če ga kdo upošteva ali ne.

Veliko ljudi mi pošilja na zs in msg kaj bi jaz vzel, ko kupujejo motor, sedaj jih bom preusmerjal na enga resnega motorista, ki si je v svoji kratki karieri lastil edini super duper Versys 650, ta je pa car careva ...a vsak enkrat pride do streznitve...🙂

Tako da prodaje se KTM 1190 ADV z ogromno opreme in kot nov 50.000km, letnik 2013

Ter AT 750xrv popolnoma obnovljena, isto z veliko dodatne opreme, letnik 1999.

 

V nabavi pa bo zatem še Kove 450...

 

Aha pa BMW M biturbo, x3 , 130.000km prav tako skoraj z vso možno opremo, letnik 2020 al 19...ne vem na pamet. 

Čakam še Kove avto 4x4 🤣🤣🤣

Lp

 

Objavljeno
pred 41 minutami, Ragezor pravi:

kovetu 500x po mojem dosti skode naredi tip/izgled motorja. je tisti tip motorja kjer sedis "v" motorju namesto "na" motorju. izgleda kot pac izgleda - grdo. ljudje kupujemo tudi s srcem in izgled motorja je pomemben. 800x je ze dosti boljsi kar se dizajna tice.

 

po mojem mnenju (ker to sam iscem) 400-500ccm segment ne potrebuje adventure motorja ali rally motorja ampak tako imenovan dual sport konkurent honda crf300l, husqvarna 701, AJP PR7. tukaj vmes se mi zdi luknja tako v kubaturi kot tudi cenovno. pr7 ma zdaj tako ceno, da sploh ne vidim vec neke prednosti pred ktm/husqvarna. prav tako so tile trije mogoce malo premocni motorji. honda ima slabe komponente, sramotno mali tank in mogoce je malce presvoh. tako, da bi blo fajn, ce bi nekdo zapolnil tole vrzel. do neke mere sicer kove 450 rally pase sem vmes ampak kot ime pove je to bolj rally stil.

Boste kmalu lahko preizkusili. Dva Slovenca sva ga ze lahko. Marsikdo bo zelo presenecen.

Objavljeno
pred 16 minutami, Kmet2 pravi:

Kove je meni fantastičen motor.

Kot prvo si lahko kupim zdaj 5 GSA 1250 samo jih ne potrebujem za kurčenje...

Predvsem sem v letih pridelal en kup težkih poškodb, ki me vsako leto bolj opozarjajo, sploh na težkih endurah katere sem nekoč z lahkoto obvladoval na soft terenu.

Cesta ni problem, tam enduro kot GSA obvlada vsak tepec, ker je motor za cesto fantastičen, in tudi dopušča neznanje in napake katere rešuje elektronika, fantastična ciklistika in super zavore.

Sedaj mi teža motorja na soft terenu povzroča težave...seveda je za mene soft teren za nekatere tu off road.🙂

Kove 500x je bil tako lahkoten v vožnji, da nisem mogel vrjeti, resno.

Prevozil in lastil sem si kar nekaj endur in tudi prevozil lep del sveta z njimi, tako da vem kaj govorim, vsaj za sebe.

Ko sem motor položil na tla sem ga dobesedno dvignil z eno roko.

Nizko težišče in slabih 180kg je prava poezija za teren.

Dal bi za njega tudi 15.000€ .

In kot pravi @Snečer ,prioritete so se spremenile, predvsem zaradi poškodb je prišlo do streznitve.🙂

Pa seveda rad imam dodatno težo v žepu.😁

Potovalna hitrost na ac tranzitih do ciljne države pa je z lahkoto od 150 do 160kmh kar je meni top.

Prav tako je domet s polnim tankom goriva pri tej brzini od 400 do 500km.

Aprila, če bo geopolitična situacija ugodna pa bom še testiral koliko prenese ta mopi.

Planiranih je 16.000km in ja od tega vsaj 13.000 bz tranzita.

Nekateri carji, ki se tu gor spotikajo v moj tranzit, bi do ciljne države seveda z gsa odpeljali direkt po off roadu in vmes povozili še kako lužico🙂

Jbg jaz res nisem tak hud car...

Tako da mi je Kove 500x en tak super križanec, ki poleg terena prenese tudi dolge tranzite...

Da ne govorim od vzmetenja naprej, sem že napisal v prejšnjem postu, komponente so kvalitetne in ne neko čip kitajsko sranje...

V glavah raznih motoseratorjev tu pa ...

...pač ostali so v svoji preteklosti, ko so kitajci na trg pošiljali vsa mogoča sranja, ki so bila hitro kvarljiva.

Kitajska je prihodnost in vse tako kaže🙂

To je moje mnenje in boli me qrac če ga kdo upošteva ali ne.

Veliko ljudi mi pošilja na zs in msg kaj bi jaz vzel, ko kupujejo motor, sedaj jih bom preusmerjal na enga resnega motorista, ki si je v svoji kratki karieri lastil edini super duper Versys 650, ta je pa car careva ...a vsak enkrat pride do streznitve...🙂

Tako da prodaje se KTM 1190 ADV z ogromno opreme in kot nov 50.000km, letnik 2013

Ter AT 750xrv popolnoma obnovljena, isto z veliko dodatne opreme, letnik 1999.

 

V nabavi pa bo zatem še Kove 450...

 

Aha pa BMW M biturbo, x3 , 130.000km prav tako skoraj z vso možno opremo, letnik 2020 al 19...ne vem na pamet. 

Čakam še Kove avto 4x4 🤣🤣🤣

Lp

 

verjetno kakšna sponzorska naveza, podobno kot vidim švarcija za lidl orodje ... 

pred versys sem imel močnejši motor 4 sezone:)

Kove 500 mi je zanimiv model, le pravim, da so se časi spremenili.

Nisi se pa ti, tako da brez dvoma boš tudi ta motor uničil ... 

Tranzit pri 150kmh, to bo 9000rpm+ in bo vse potrgalo.

Raje 110, boš spočit itd. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

verjetno kakšna sponzorska naveza, podobno kot vidim švarcija za lidl orodje ... 

pred versys sem imel močnejši motor 4 sezone:)

Kove 500 mi je zanimiv model, le pravim, da so se časi spremenili.

Nisi se pa ti, tako da brez dvoma boš tudi ta motor uničil ... 

Tranzit pri 150kmh, to bo 9000rpm+ in bo vse potrgalo.

Raje 110, boš spočit itd. 

Spet na pamet anede...150kmh je pod 7000rpm😉

Dobro da te noben več resno ne jemlje🤣

Stara AT je delala na tranzitih tudi do 2700km na 7000rpm brez problema in če računaš da gre v agregat zelo malo olja😉 kar je seveda slabo in olje zelo hitro izgubi prvotne lastnosti.

Objavljeno
8 minutes ago, Kmet2 said:

Da ne govorim od vzmetenja naprej, sem že napisal v prejšnjem postu, komponente so kvalitetne in ne neko čip kitajsko sranje...

 

To je men ludo. Nissin, Showa, Kayaba so se mi vedno zdeli zadost dobri izdelki, al smo s tem vozili samo bureki, na čip japoncih. Brez öhlinsa in brembota al pa vsaj sachsa si bil obsojen na guncanje in oh in sploh nezadostne vozne lastnosti.  Zašraufa to gor kitajc, BAM! TOP! NI TO ČIP ŠIT, TO JE ORENK ROBA!
wtf? res? NE GA SRAT…Nissin tud žlajfa?! 

IMHO shizofreno  do nezavesti. 

Ne da si padu na ta vlak, vsepoprek berem slavospeve odlicnim japonskim komponentam…/in si mislim, pa ravno zdaj, ko mam končno brembo na bajku hehe

 

2 minutes ago, DESMODUE said:

Boste kmalu lahko preizkusili. Dva Slovenca sva ga ze lahko. Marsikdo bo zelo presenecen.


neznanka je samo kako se bodo vsi ti motorji starali. Novo izpod čekiča je sigurno OK, sploh ker so pricakovanja nizja kot bi bila pred ktm, bmw, hondo…če bo navdušenje čez 5 let enako, bodo pač preplavili EU trg. Se že veselim velike izbire solidnih rabljeni kitajčkov. Ker kot je kmet rekel, potrebno se bo prilagodit, downsizing je neizogiben. 

Objavljeno
pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Spet na pamet anede...150kmh je pod 7000rpm😉

Dobro da te noben več resno ne jemlje🤣

Stara AT je delala na tranzitih tudi do 2700km na 7000rpm brez problema in če računaš da gre v agregat zelo malo olja😉 kar je seveda slabo in olje zelo hitro izgubi prvotne lastnosti.

Saj zato pa AT ni znal noben mehanik popravit :)

Nimaš občutka in uničiš, še zdaj ne kapiraš, da je s stvarmi potrebno pravilno ravnati.

Začuda tudi drugi potujejo z motorji v Iran, brez solznih scen in težav. 

178kg za offroad je 78kg preveč, za neasfaltirano cesto pa ni razlike al je 200 al 178, isti jajc...

Lepo so te sprali.

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

To je men ludo. Nissin, Showa, Kayaba so se mi vedno zdeli zadost dobri izdelki, al smo s tem vozili samo bureki, na čip japoncih. Brez öhlinsa in brembota al pa vsaj sachsa si bil obsojen na guncanje in oh in sploh nezadostne vozne lastnosti.  Zašraufa to gor kitajc, BAM! TOP! NI TO ČIP ŠIT, TO JE ORENK ROBA!
wtf? res? NE GA SRAT…Nissin tud žlajfa?! 

IMHO shizofreno  do nezavesti. 

Ne da si padu na ta vlak, vsepoprek berem slavospeve odlicnim japonskim komponentam…/in si mislim, pa ravno zdaj, ko mam končno brembo na bajku hehe

 


neznanka je samo kako se bodo vsi ti motorji starali. Novo izpod čekiča je sigurno OK, sploh ker so pricakovanja nizja kot bi bila pred ktm, bmw, hondo…če bo navdušenje čez 5 let enako, bodo pač preplavili EU trg. Se že veselim velike izbire solidnih rabljeni kitajčkov. Ker kot je kmet rekel, potrebno se bo prilagodit, downsizing je neizogiben. 

čakaj, da mitasko gor obesi...

v zameno za šilt kapo

Objavljeno
5 minutes ago, Snečer said:

čakaj, da mitasko gor obesi...

 

Pa ravno zdaj, ko sm se za dunlopke stegnu…

  • Haha 2
Objavljeno
pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:

To je men ludo. Nissin, Showa, Kayaba so se mi vedno zdeli zadost dobri izdelki, al smo s tem vozili samo bureki, na čip japoncih. Brez öhlinsa in brembota al pa vsaj sachsa si bil obsojen na guncanje in oh in sploh nezadostne vozne lastnosti.  Zašraufa to gor kitajc, BAM! TOP! NI TO ČIP ŠIT, TO JE ORENK ROBA!
wtf? res? NE GA SRAT…Nissin tud žlajfa?! 

IMHO shizofreno  do nezavesti. 

Ne da si padu na ta vlak, vsepoprek berem slavospeve odlicnim japonskim komponentam…/in si mislim, pa ravno zdaj, ko mam končno brembo na bajku hehe

 


neznanka je samo kako se bodo vsi ti motorji starali. Novo izpod čekiča je sigurno OK, sploh ker so pricakovanja nizja kot bi bila pred ktm, bmw, hondo…če bo navdušenje čez 5 let enako, bodo pač preplavili EU trg. Se že veselim velike izbire solidnih rabljeni kitajčkov. Ker kot je kmet rekel, potrebno se bo prilagodit, downsizing je neizogiben. 

Ti si res moj fen, v vsak post se spotakneš, ni shizofreno, mal skery...🤔

Vse, ampak čisto vse moje motorje sem pošimfal kar je bilo za pošimfat, vse...

Če te daje demenca ali pa neka antipatičnost je to tvoj problem...

Pojdi v temo KTM in si poglej prispevke, sploh pa poglej naslov Tripa Kazahstan,Rusija da ne govorim o knjigi, ki izide po novem letu...Uzbekistan, Kirgizijstan, Kazahstan , Černobil ko sem tak popluval KTM, da mi je sline v gobcu zmanjkal...

Preberi si še recenzije, ki sem jih napisal o MTS 1200 zame pogreb od motorja...

Dijavel isto, sranje na kvadrat...vse to piše draga kugla tu na MS...

Edini motor, ki dobi delne pohvale so GSA, GS 800....toda kot sem napisal, žal mi je teža začela povzročat težave na terenu...

Sploh pa, cinično si mi zaželel vso srečo s Kove in to nekdo, ki vozi staro Aprillijo😅

Mislim vav, še en car motorizma in terena ter tripov v Azijo itd👌

Lep dan ti želim pa dihaj, ker drugače bom mislil, da si se zaljubil v mene...

Nisem te sorte kugla😉

 

Objavljeno
pred 20 minutami, Snečer pravi:

Saj zato pa AT ni znal noben mehanik popravit :)

Nimaš občutka in uničiš, še zdaj ne kapiraš, da je s stvarmi potrebno pravilno ravnati.

Začuda tudi drugi potujejo z motorji v Iran, brez solznih scen in težav. 

178kg za offroad je 78kg preveč, za neasfaltirano cesto pa ni razlike al je 200 al 178, isti jajc...

Lepo so te sprali.

čakaj, da mitasko gor obesi...

v zameno za šilt kapo

Ti si res zadnji, ki bi lahko govoril o terenu, sploh pa o državah, ki si jih videl samo na zemljevidu...

Ti si bolj google generacija, po moje ti je google atek🤣

Predvsem nimaš pojma kaj pišeš, si spet revijo bral🙂

Jbg na AT smo zajebali samo pole pri montiranju nove avionske bencinske pumpe...moswet😉

Ampak so rešili, jaz nisem znal🙂 nisem tak stručko, kot ti...na portalu, v živo je vse malo drugače, kot v tvojem virtualnem svetu.😉

Objavljeno

dej se omejit na naslov teme!

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

Si ga dejansko stehtal? 

Jaz na fotkah vidim enaka motorja, razen nalepk...

 

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Si ga dejansko stehtal? 

Jaz na fotkah vidim enaka motorja, razen nalepk...

So ga oni stehtali?

Zakaj se ne oglasis pri meni pa preveris a je blizje 210kg a 160kg?

A ni to enostavneje kot ugibat?

Poglej prispevke iz eicme. Kove postavil rekord ne samo v 800 klasi, ampak je tudi izdelal najlazji motokros 450 na trgu..98 kg

 

Objavljeno

https://www.motoavantura.si/test-kove-500x-potovalni-enduro-z-velikim-potencialom/

Citiraj

Masa z vsemi tekočinami (razen goriva): 178kg

torej je 205 kg kot npr t7...

nekaj tu ne štima a ne ...

 

Pravkar, DESMODUE pravi:

 

So ga oni stehtali?

Zakaj se ne oglasis pri meni pa preveris a je blizje 210kg a 160kg?

A ni to enostavneje kot ugibat?

Poglej prispevke iz eicme. Kove postavil rekord ne samo v 800 klasi, ampak je tudi izdelal najlazji motokros 450 na trgu..98 kg

 

Napolni kesl, olje itd. (fahrberajt) in ga daj na vago, pa da vidimo če je 178kg.

Na fotkah vidim identična motocikla, podatki se pa razlikujejo od strani do strani. Kako je sedaj s težo?

mogoče ga pa @Kmet2 lahko da stehtat, njemu verjamem edino

Objavljeno
pred 41 minutami, DESMODUE pravi:

Edina deklarirana suha masa za ta motor je colove500x iz Gruzije se mi zdi. 148kg

184 kg :?

Imam praktično enak motor (letnik 2021), le drugačne nalepke in izdelan v drugi državi. Mogoče original? Nekako v tem smislu sem tudi postavil naslov tele teme.

"mokra" teža Honde CB500X po podatkih proizvajalca 197kg. Če odštejem 17,5 l goriva (1l = 0755kg), cca 3l Olja in cca 1,5l hladilne tekočine in cca 0,5l zavorne tekočine, ne pridem na manj kot cca 183kg.

Zanimivo je, da so postali motorji "moderne" dobe zelo težki.

Za primerjavo bi dal naprimer  XT600 tam izpred 39 let.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DESMODUE pravi:

Poglej prispevke iz eicme. Kove postavil rekord ne samo v 800 klasi, ampak je tudi izdelal najlazji motokros 450 na trgu..98 kg

 

Ni problem izdelati lahek motokros motor. Težje je doseči, da se ta motor ne zlomi, ko prvič zgrešiš iztek trojnega skoka...

Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

184 kg :?

Imam praktično enak motor (letnik 2021), le drugačne nalepke in izdelan v drugi državi. Mogoče original? Nekako v tem smislu sem tudi postavil naslov tele teme.

"mokra" teža Honde CB500X po podatkih proizvajalca 197kg. Če odštejem 17,5 l goriva (1l = 0755kg), cca 3l Olja in cca 1,5l hladilne tekočine in cca 0,5l zavorne tekočine, ne pridem na manj kot cca 183kg.

Zanimivo je, da so postali motorji "moderne" dobe zelo težki.

Za primerjavo bi dal naprimer  XT600 tam izpred 39 let.

Kove 500x ima praktično vse kovinske dele izdelane iz aluminija aa8899, okvir pa je iz jekla q355. Puse v obeh kolesih in skozi nihajko so votle. Samo pri pusah so prihranili 1,2kg, da o okvirju sploh ne govorim.

Pri Hondi CB500x upostevajva se to da nima sus plate,centralnega stojala in bocnih zascit,ki jih ima kove serijsko.

 

Objavljeno
pred 3 urami, Snečer pravi:

https://www.motoavantura.si/test-kove-500x-potovalni-enduro-z-velikim-potencialom/

torej je 205 kg kot npr t7...

nekaj tu ne štima a ne ...

 

Napolni kesl, olje itd. (fahrberajt) in ga daj na vago, pa da vidimo če je 178kg.

Na fotkah vidim identična motocikla, podatki se pa razlikujejo od strani do strani. Kako je sedaj s težo?

mogoče ga pa @Kmet2 lahko da stehtat, njemu verjamem edino

Seveda mu verjamete ja🤣..

Povabil sem Vas, odziv je bil,kakrsen je pac bil.

Vec ne morem storiti.

Spremljajte Kove na Eicmi. 800x postavil rekord v masi v klasi middle adventure. Vas zanima kakšna je? Ga greste zvagat? Predstavljen tudi novi Kove450rally pro za udeležbo na Dakarju 2024. Z 125kg in 65 konji.

Zdaj pa pametujmo naprej ane?

Sprejmite raje dejstvo, da japonska ali Evropa tega ne zmore narediti za manj kot 25.000 eur in se ze sam razvoj ne bi izplacal. Kaj sele proizvodnja.

 

Objavljeno
pred 3 urami, Snečer pravi:

Si ga dejansko stehtal? 

Jaz na fotkah vidim enaka motorja, razen nalepk...

Dry weight, curb oziroma kerb weight in wet weight...ko bodo novinarji znali prevajati pojme in besedne zveze bo tudi slehernik lažje razumel stvari.

Pridi,potežkaj,pelji in povej.

Potem se bova pa od nalepk pogovarjala.

Zvagam pa vsak motor,ki ga prodajam ja. Pri skoraj vseh so precejšnja odstopanja od deklariranih mas.

Objavljeno

ne razumem tistega italijanskega videja, ce mogoce povejo. kaksna je razlika med 800x rally in 800x pro, da je rally 165kg, pro je pa 190kg?

predvidevam sicer, da bodo pri teh dveh motorjih tudi ceno priblizali kaki yamahi tenere.

Objavljeno
pred 7 urami, DESMODUE pravi:

Dry weight, curb oziroma kerb weight in wet weight...ko bodo novinarji znali prevajati pojme in besedne zveze bo tudi slehernik lažje razumel stvari.

Pridi,potežkaj,pelji in povej.

Potem se bova pa od nalepk pogovarjala.

Zvagam pa vsak motor,ki ga prodajam ja. Pri skoraj vseh so precejšnja odstopanja od deklariranih mas.

Torej kolko tehta 500x s polnim tankom za vožnjo?

205 al 178kg?

 

Objavljeno
pred 6 urami, Ragezor pravi:

ne razumem tistega italijanskega videja, ce mogoce povejo. kaksna je razlika med 800x rally in 800x pro, da je rally 165kg, pro je pa 190kg?

predvidevam sicer, da bodo pri teh dveh motorjih tudi ceno priblizali kaki yamahi tenere.

3 izvedenke obstajajo.

Osnovna ( bolj cesti in makadamom namenjena razlicica) z 183kg v voznem stanju. ( z gorivom ) in nizjim sedezem

Pro verzija ki je visja,opremljen z elekteonskimi pomagali in kyb polno nastavljivim vzmetenjem 185kg

Rally verzija ( brez prtljaznika,drugacen izpuh,en disk spredaj,drugacna platisca..) 300mm oddaljenostjo od tal, 169kg

Glede cen imam podatek samo za osnovno,ki znese 9200 eur,za ostali 2 pa se ne,predvidevam pa, da bo rally nekako poravnan z osnovno izvedenko t7 ja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!