Jump to content

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Message added by DAMI34,

Recommended Posts

Da ne bo pomote. Jaz verjamem da je rally 450 super motor. Ma ni pa treba ga kovat v zvezde. Če se bo izkazal za dober izdelek boste že prodali dovolj enot. Tako ali drugače.

Edited by Kawl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ko beres kok je hud, bi verjetn folk tud 15 kosov placu zanj, ker pa mac hude performanse oz feeling....ne vem kva tok pucen dajejo vse skp :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Kawl pravi:

A Taisko je zdej spet boljši kot Brembo? Isto kot Kove od večine? 

Ti pa si pilot. 

Kdo je rekel, da so Taisko boljse od Brembo?🤔

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, TakeALookAround pravi:

Ko beres kok je hud, bi verjetn folk tud 15 kosov placu zanj, ker pa mac hude performanse oz feeling....ne vem kva tok pucen dajejo vse skp :)

Ves o cem jaz razmisljam? Je Kove poceni ali so ostali predragi. Je zadeva diskutabilna. Recept drazje je bolje drzi vedno? Odvisno kako glava dojema stvari. Mnogi so pripravljeni odsteti ogromno za nekaj in se ne ubadajo s tem, a je zadeva realno vredna tega denarja. Ce je glava v to prepricana in sosed zavisten, bo ze drzalo.

Link to comment
Share on other sites

No živimo v času kapitalizma. Ceno postavlja povpraševanje in v večini primerov zadeva ni vredna tega denarja pa se ti lahko na glavo postaviš. Včasih so bili Xiaomi telefončki poceni... jurja za flagship pa ni več bakšiš. Kitajska si s svojo delovno silo lahko marsikaj privošči... Izkorišča lahko ceno, velikost, razvoj in tudi okoljske normative.

Če bi bili vsi tako malo zavedni ali je "zadeva vredna tega denarja" nebi kupovali NIČ, pa vsi drvimo proti "zeleni energiji".

Prodajaš cenovno ugodne, dobre motorje (no, malo sprobal in od bližje pogledal samo 450tko) ampak, ko bo enkrat povpraševanje preseglo ponudbo, boš fabrka cene višala... ko bo tebi zalaufalo, si boš tudi kak procent dvignil.  

Moje amatersko videnje... sicer pa nisem v tej branži... Farmacija je še večje S*. 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, mladench pravi:

No živimo v času kapitalizma. Ceno postavlja povpraševanje in v večini primerov zadeva ni vredna tega denarja pa se ti lahko na glavo postaviš. Včasih so bili Xiaomi telefončki poceni... jurja za flagship pa ni več bakšiš. Kitajska si s svojo delovno silo lahko marsikaj privošči... Izkorišča lahko ceno, velikost, razvoj in tudi okoljske normative.

Če bi bili vsi tako malo zavedni ali je "zadeva vredna tega denarja" nebi kupovali NIČ, pa vsi drvimo proti "zeleni energiji".

Prodajaš cenovno ugodne, dobre motorje (no, malo sprobal in od bližje pogledal samo 450tko) ampak, ko bo enkrat povpraševanje preseglo ponudbo, boš fabrka cene višala... ko bo tebi zalaufalo, si boš tudi kak procent dvignil.  

Moje amatersko videnje... sicer pa nisem v tej branži... Farmacija je še večje S*. 

Si lepo opisal situacijo ja. Našo realnost.

Vem,kako tečejo zadeve s ponudbo in povprasevanjem,delovno silo,inflacijo,omejitvami,izkoriščanjem in bogatenjem peščic.

Ko si omenil xiaomi recimo: seveda je cena močno zrasla. Prodajna. Kaj pa nabavne?

Ko sem leta 2019 kupil t7, sem jo dobil za 9250 eur, danes je model 2023 v akciji za 10.700, 2024 pa okrog 11.500 se mi zdi.

Dvig cen na japonskem ali na zahodu?

Maloprodajna cena kove 500x, konec 2022 je bila 6.990 eur, na začetku 2024, je še vedno enaka. Nabavna cena za ta motor je pa enaka že od leta 2017.

Cena za 450 rally v Franciji je 9.990 eur, v Belgiji 10.700 eur. Nabavna cena je za vse enaka.

Si to vedel?

Ps. Vesel sem, da ti je bila 450ka vsec😉

 

 

Link to comment
Share on other sites

... bom jest povedal eno mojo štorijo izpred slabih 15 let, ko sem prodajal svojega Suzuki SV 1000.

Na Avto netu so bili še ene trije "enaki" (moj je bil itak najlepši in najboljši  :P ) ... in sem dal ceno najnižjo od vseh. ... kar konkretno nižjo.

..in kdo me je klical?

... prodajalci ostalih treh motorjev, zakaj imam tako nizko ceno, da so zdaj oni "izpadli iz konkurence".... in me spraševali, a je zbit.. pokvarjen... neoriginalen... pa da sem jih zdej zajebal ..itd

..ko pa je prišel kupec pogledat motor, je pa rekel, da ga mora vzeti, ker mu je žena rekla, da je daleč najlepši motor na Avto netu, ne samo najlepši izmed teh štirih SVjev ... ga ni zanimalo, zakaj je najcenejši, pa če je poceni zaradi tega, ker bi bil zbit/zariban/pokvarjen/ 100.000km ...ali kaj podobnega. Res sem se potrudil z oglasom in slikami... slikal sem ga pa, če se lahko pohvalim :P , skoraj profesionalno ... sem ga skoraj sam kupil nazaj od sebe..  :P ..tolk lepe slike so bile.

..no, motor sem prodal za oglaševano ceno, med dvournim ogledom sem mu povedal vso zgodovino motorja, povedal sem mu tudi, da sem se enkrat ulegel z njim, pokazal mu slike, kaj je bilo pobuškano in popraskano... skratka korektno od mene..in tudi sam kupec je bil korekten do mene.

Kaj hočem reči, boste verjetno ugotovili s primerjalno analizo prejšnjih postov s tem  mojim postom..  :P 

 

Link to comment
Share on other sites

Dokler časa še pusti bruselj poceni vozila in ostalo robo iz vzhoda smo na dobrem. No v Franciji je že drugače..... 

Evropa se je zaklala že zdavnaj - pa še kar dela samoumor.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jaz pa ne razumem zakaj ne morejo furat hišnega dizajna, a je šminka res tok pomembna da se kopira oblika "nadmašin?" Ja očitno je.

S 450rally pa 800x so dosegli eno svojo lastno obliko (všeč ne všeč je itak osebna preferenca). Motorji so prepoznavni, ne moreš zgrešiti že na daleč. Potem pa gredo nardit Ducatija :P Škoda.  

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Jaz pa ne razumem zakaj ne morejo furat hišnega dizajna, a je šminka res tok pomembna da se kopira oblika "nadmašin?" Ja očitno je.

S 450rally pa 800x so dosegli eno svojo lastno obliko (všeč ne všeč je itak osebna preferenca). Motorji so prepoznavni, ne moreš zgrešiti že na daleč. Potem pa gredo nardit Ducatija :P Škoda.  

Vse je odvisno od pristopa in iskanja originala in podobnosti in pa seveda zornega kota.

Enega spominja na nekaj, drugega na nekaj drugega. Smo si razlicni😉

Screenshot_20240227_131405_Gallery.jpg

Screenshot_20240227_131328_Google.jpg

Screenshot_20240227_131114_Google.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ste mi dali idejo s temi primerjanji...objava se ne tiče Kove sicer, pa vseeno prilagam par slik iz zgodnjih 90-ih. Kdo je komu podoben, se pa imenuje igrica.

Bi kdo znal iz obeh  segmentov povedati, kateri je bil prvi?

Screenshot_20240227_124218_Google.jpg

Screenshot_20240227_130337_Google.jpg

Screenshot_20240227_130409_Google.jpg

Screenshot_20240227_124146_Google.jpg

Screenshot_20240227_130445_Google.jpg

Screenshot_20240227_130556_Google.jpg

Screenshot_20240227_130740_Google.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, DESMODUE pravi:

Vse je odvisno od pristopa in iskanja originala in podobnosti in pa seveda zornega kota.

Enega spominja na nekaj, drugega na nekaj drugega. Smo si razlicni😉

Screenshot_20240227_131405_Gallery.jpg

Screenshot_20240227_131328_Google.jpg

Screenshot_20240227_131114_Google.jpg

image.png.358176ec67b4fdb05b7c854726cb0e37.png

12 let nazaj...

Link to comment
Share on other sites

@DESMODUE     ..men se zdi, ko da tisti sportaki malce škilijo....

...tisti drugi pa gledajo, kot da so se ustrašili nečesa..  :eek: 

 

... drugače pa ja... dobro primerjavo si dal tole..  :OK:

 

..aja.. Pa 450RR je Dučetu in Triumphu podoben samo v barvni kombinaciji, če mene vprašaš...pa še to sem moral vprašati sodelavko, kake barve so, ker sem farbenblind...  :D 

Edited by Zivnorc
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Snečer pravi:

image.png.358176ec67b4fdb05b7c854726cb0e37.png

12 let nazaj...

16 let nazaj...

Screenshot_20240227_134954_Google.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami, DESMODUE pravi:

Vse je odvisno od pristopa in iskanja originala in podobnosti in pa seveda zornega kota.

Enega spominja na nekaj, drugega na nekaj drugega. Smo si razlicni😉

Screenshot_20240227_131405_Gallery.jpg

Screenshot_20240227_131328_Google.jpg

Screenshot_20240227_131114_Google.jpg

saj ni edini proizvajalec, vendar z vidika dizajna je fajn če je rdeča nit. torej prepoznavne maske, ki si vsaj nekaj malega delijo, barve itd...ne pa da en model zgleda kot GS, drug kot Ducati. In v končni fazi RR sploh ni grd. Ni pa svoj.

Sicer je pa tudi BMW je pokvaril dizajn GSa z modelom 1300, še bolj pa zF 900 gs, ki zgleda kot kopija kirajskih mopedov...jebat ga bi rekli, globalizacija.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

@DESMODUE     ..men se zdi, ko da tisti sportaki malce škilijo....

...tisti drugi pa gledajo, kot da so se ustrašili nečesa..  :eek: 

 

... drugače pa ja... dobro primerjavo si dal tole..  :OK:

 

..aja.. Pa 450RR je Dučetu in Triumphu podoben samo v barvni kombinaciji, če mene vprašaš...pa še to sem moral vprašati sodelavko, kake barve sta, ker sem farbenblind...  :D 

Ja..kot sem rekel...ce si na vso moc zelis iskati kopiranje, ga bos nasel.😉

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, DESMODUE pravi:

16 let nazaj...

Screenshot_20240227_134954_Google.jpg

17 let nazaj (MK1)

image.png.8a659126ea6ea1d90bd3232210b1fd76.png

Edited by Snečer
Link to comment
Share on other sites

... če bi se tale tema odvijala poleti, bi bilo verjetno napisanih 6 strani in ne 64...

 

.. no, da še jaz povem mnenje glede oblikovanja:

..recimo GS 1300 (da ne bom delal reklame za KOVE). Če bi bil podoben staremu, bi bili nezadovoljni, ker bi rekli, da niso naredili nič novega, in so ga spet samo povrtali za 50 ccm.... in mastno zaračunali...

..a zdej, ko so naredili čisto drugačnega, je pa ves folk spet v luftu, da je grd ko stekel pes..

... v današnjem svetu folk NIKOLI več ne bo zadovoljen z ničemer, ker ima polne riti vsega.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Snečer pravi:

17 let nazaj (MK1)

image.png.8a659126ea6ea1d90bd3232210b1fd76.png

In supersportniki so kopirali er6? Vse je mogoce ja. Morda pa tudi er6 ni bil prvi z nizkim izpuhom?🤔

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, DESMODUE pravi:

In supersportniki so kopirali er6? Vse je mogoce ja. Morda pa tudi er6 ni bil prvi z nizkim izpuhom?🤔

Ninja 650r, znana tudi kot f pri nas...

Kawasaki je spodnji izpuh sunil pri lahih... da

Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami, Zivnorc pravi:

... če bi se tale tema odvijala poleti, bi bilo verjetno napisanih 6 strani in ne 64...

 

.. no, da še jaz povem mnenje glede oblikovanja:

..recimo GS 1300 (da ne bom delal reklame za KOVE). Če bi bil podoben staremu, bi bili nezadovoljni, ker bi rekli, da niso naredili nič novega, in so ga spet samo povrtali za 50 ccm.... in mastno zaračunali...

..a zdej, ko so naredili čisto drugačnega, je pa ves folk spet v luftu, da je grd ko stekel pes..

... v današnjem svetu folk NIKOLI več ne bo zadovoljen z ničemer, ker ima polne riti vsega.

ok, te bom drugače vprašal, ker najprej sem zapisal samo, da kove pri določenih modelih ne sledi hišnemu dizajnu, kateri je postal prepoznaven v modelu 450 rally in X800. 

Ali ti prepoznaš kove v 450RR? Jaz ga pač ne. 500x prav tako leti ven iz zgoraj omenjenih dveh. Samo to. 

Nisem razglabljal dalje, da so si pa motorji, sploh specialke precej podobni je jasno, vsi so nizki športni itd..ločijo jih luči, linije in določene barve.

Seveda smo potem iz tega nardili celo znanost :D

 

 

kar se mene tiče je to Kove:

For-KOVE-800X-800-X-2023-2024-Motorcycle-Accessories-GPS-Navigation-Bracket-Mobile-Phone-Holder-Stand.webp.aa708c68ed0a646e353f3bfab4753812.webp

KOVE-FSE-450R-Rally-5.jpg.a47d505cfbb0d12b344c67d1eb8d7a26.jpg

verjetno se isti stil z značilno prednjo masko da lepo vkomponirati v vse modele. Razen če je tržna strategija drugačna. Potem pa zapišem isto kot sem: škoda 

Link to comment
Share on other sites

Sej BMWji niso predragi, sej majo Easy 3, tko da k puf usekam, ga rajs za r1300 k Kove :)

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ok, te bom drugače vprašal, ker najprej sem zapisal samo, da kove pri določenih modelih ne sledi hišnemu dizajnu, kateri je postal prepoznaven v modelu 450 rally in X800. 

Ali ti prepoznaš kove v 450RR? Jaz ga pač ne. 500x prav tako leti ven iz zgoraj omenjenih dveh. Samo to. 

Nisem razglabljal dalje, da so si pa motorji, sploh specialke precej podobni je jasno, vsi so nizki športni itd..ločijo jih luči, linije in določene barve.

Seveda smo potem iz tega nardili celo znanost :D

 

 

kar se mene tiče je to Kove:

For-KOVE-800X-800-X-2023-2024-Motorcycle-Accessories-GPS-Navigation-Bracket-Mobile-Phone-Holder-Stand.webp.aa708c68ed0a646e353f3bfab4753812.webp

KOVE-FSE-450R-Rally-5.jpg.a47d505cfbb0d12b344c67d1eb8d7a26.jpg

verjetno se isti stil z značilno prednjo masko da lepo vkomponirati v vse modele. Razen če je tržna strategija drugačna. Potem pa zapišem isto kot sem: škoda 

Saj pravim...ko se poglobis in poskusas razumeti,je vse lazje. Kaj je na sliki?

Screenshot_20240227_154140_Google.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!