motoristek Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 (popravljeno) Daj samo enkrat kakšno dobro besedo za nas navadne smrtnike. Lina je profesionalno odgovorila :yea2: samo, da mi še tega nismo dojeli (na žalost). Zdaj mi pa spet prepopi 10% :kva2: pa ne takoj zbrisati, naj še drugi to plat prečitajo. Za Symčija Popravljeno Julij 14, 2004. Popravil motoristek
motobaby Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Če mene vprašaš, je Motobaby mal prehitro pritisnila petelina in sprožila kataklizmični konflikt. .. Če ne bi objavila prve objave Bla bla bla. Kvasiš in kvasiš vedno znova o stvareh o katerih nimaš pojma. :BUA:
SiR Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Bla bla bla. Kvasiš in kvasiš vedno znova o stvareh o katerih nimaš pojma. :BUA: pravim da je problem v tem, ko se ne znate zmenit ... in potem se začne ,kd obo koga in kdo bo komu bolj zjebal celi prvi red na sahrani ... namesto, da bi motor bil popravljen, je ful ene jeze in konflikta... škoda, res ...
motobaby Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 pravim da je problem v tem, ko se ne znate zmenit ... in potem se začne ,kd obo koga in kdo bo komu bolj zjebal celi prvi red na sahrani ... namesto, da bi motor bil popravljen, je ful ene jeze in konflikta... škoda, res ... Ja škoda res, da se ni drugač izteklo. Po drugi strani pa bolš odpeljat motor po enem tednu, kot po enem mescu in potem še večja jeza. Drugač je pa tebi lahko govorit, kaj se niste mirno pomenli, ko te ni noben nekam pošiljal, ti grozil itd. Če kdo tebi stopi na žulj, pa dvomim, da si tak angelček, kot se tule delaš. O:-) ....... :fight2: ........ :devil:
Pervy Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 oprosti sym ampak gre samo za 1 stvar, ki mene moti pri tej zadevi. no moti me jih več, ampak za ostalo bi bilo treba slišati obe plati zgodbe. ČE je serviser resen ti ne vzame motorja in se ga 1 teden ne dotakne ali pa ti to pove že v naprej. sam nisem imel nikoli težav z serviserji, menjavami gum itd. ampak tisti ki so profiji ti lepo povejo kdaj imajo čas in te naročijo. se mi je že zgodilo da so me na servis naročili čez 7 ali 10 dni, ampak vsaj vedel sem da bo tako in resnično, ko sem prišel na dogovorjen dan in pripeljal motor so mi ga tudi popravili v dogovorjenem roku, ki je pri manjših stvareh bil par ur do 2 dni odvisno od dela. torej niso vzelo motorja in čakali da bodo imeli čas ali dele, ampak so me vzeli ko so resnično imeli namen delati na mojem motorju. tudi mene bi to razjezilo, rajše vem da bom teden ali dva brez motorja kot da čakam v neskončnost na klic, da je motor popravljen in vmes hodim "spodbujat" mojstra če si lahko vzame čas za moj motor. in lina ima prav, stranka je car, če velja to v vseh drugih poklicih, zakaj nebi pri mehanikih.
IKE Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 ... in lina ima prav, stranka je car, če velja to v vseh drugih poklicih, zakaj nebi pri mehanikih ... Pa brez zamere ... kar nekaj, ki jih misli, da so veliki carji so pravi kmetje. Lepa ali prava beseda prej mesto najde, če ne, potem pa s carjem na dan, kar pa ponavadi stvari samo poslabša.
motoristek Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 oprosti sym ampak gre samo za 1 stvar, ki mene moti pri tej zadevi. no moti me jih več, ampak za ostalo bi bilo treba slišati obe plati zgodbe. ČE je serviser resen ti ne vzame motorja in se ga 1 teden ne dotakne ali pa ti to pove že v naprej. sam nisem imel nikoli težav z serviserji, menjavami gum itd. ampak tisti ki so profiji ti lepo povejo kdaj imajo čas in te naročijo. se mi je že zgodilo da so me na servis naročili čez 7 ali 10 dni, ampak vsaj vedel sem da bo tako in resnično, ko sem prišel na dogovorjen dan in pripeljal motor so mi ga tudi popravili v dogovorjenem roku, ki je pri manjših stvareh bil par ur do 2 dni odvisno od dela. torej niso vzelo motorja in čakali da bodo imeli čas ali dele, ampak so me vzeli ko so resnično imeli namen delati na mojem motorju. tudi mene bi to razjezilo, rajše vem da bom teden ali dva brez motorja kot da čakam v neskončnost na klic, da je motor popravljen in vmes hodim "spodbujat" mojstra če si lahko vzame čas za moj motor. in lina ima prav, stranka je car, če velja to v vseh drugih poklicih, zakaj nebi pri mehanikih. Sva že najmanj dva, ki isto misliva :OK:
motoristek Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Pa brez zamere ... kar nekaj, ki jih misli, da so veliki carji so pravi kmetje. Lepa ali prava beseda prej mesto najde, če ne, potem pa s carjem na dan, kar pa ponavadi stvari samo poslabša. To imaš čisto prav :yea2: samo, če hočeš, da ti kmetje še hodijo v tvojo štrcuno, se moraš za jezik ugrizniti :hmm: pa Lp :beer2:
balki Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Če mene vprašaš, je Motobaby mal prehitro pritisnila petelina in sprožila kataklizmični konflikt. .. Če ne bi objavila prve objave in bi morda počakala na ponedeljek, torek. ... kaj pa veš, morda bi ji pa motor lepo porihtali ... ampak, ker je pametna in je verjetno vedela, da tudi serviserji berejo motosvet, ... si je pač morda sama kriva za dodatne komplikacije in vročo kri na obeh straneh. .. Ne vem, no ... Tut serviserjem ni treba kr vsega požret, a ne? :hmm: Če bi serviserji brali to temo oziroma motosvet,potem bi svoje napake,oziroma pomanjkljivosti odpravili,razen kar jih pač nekaj zagrešimo konzumerji njihovih storitev. Samo,zgleda da ne berejo ali pa se jim kratko malo fučka,za svoje redne stranke in pač čakajo da pridejo nove žrtve,ki tudi še niso vstopile na motosvetovo stran in ne poznajo razmer. Saj se ponavadi ne zakomplicira pri rednih servisih motorja,ampak pri resnejših poravilih,uveljavljanju garancije in podobno. In če je že motobaby na tapeti,ki je povedala svojo izkušnjo in mnenje o servisu,potem najbolje da zaklenemo,ups oprostite zaklenete temo,da ne bo še kdo povedal kakšne slabe izkušnje čez serviserje in da ne bo kdo užaljen :?
D.J. Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 izjemna pohvala pooblaščenega yamaha servisa na dolgem mostu, Primec Jure s.p., rihta tudi ostale znamke
Pervy Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Pa brez zamere ... kar nekaj, ki jih misli, da so veliki carji so pravi kmetje. Lepa ali prava beseda prej mesto najde, če ne, potem pa s carjem na dan, kar pa ponavadi stvari samo poslabša. Ike saj veš kaj mislim, ne rabiš me pričakati z rdečo preprogo, gre pa za fer odnos. vsi se moramo pri svojem delu kdaj pa kdaj ugrizniti v jezik ko imamo opravka z kakšnim "carjem", pa to vseeno storimo ker je to pač stranka in od strank živimo. očitno pa gre nekaterim še predobro, da bi malo premislili svoj odnos do strank kar ne velja očitno samo za nekatere mehanike ampak tudi za nekatere moto prodajalce oz. uvoznike, če se osredotočim samo na moto sceno. kakorkoli sam vedno probam prijazno in dosedaj se je še vedno dobro izšlo, če pa lepa beseda nebi zalegla pa bi tista oseba kmalu verjetno premislila o svojem odnosu do strank. če kaj ne toleriram je napiz*** in nefer odnos, sploh pri tako emocionalno razdražljivi stvari kot je motor.
IKE Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 ... vsi se moramo pri svojem delu kdaj pa kdaj ugrizniti v jezik ko imamo opravka z kakšnim "carjem" ... če pa lepa beseda nebi zalegla pa bi tista oseba kmalu verjetno premislila o svojem odnosu do strank ... ne toleriram je napiz*** in nefer odnos, sploh pri tako emocionalno razdražljivi stvari kot je motor Ni bilo mišljeno osebno, kot vidim si pravilno razumel in v odgovoru napisal 3, po moje najpomembnejše stvari.
SiR Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Me samo zanima ,al ije Vombergar naši Motobaby povedal, da bo dolgotrajen servisni poseg in je ona vztrajala, da naj to čimprej zrihta, če se da prednostno do ponedeljka, ali pa je on bil res že v štartu ful nekorekten in ne vem kaj, ona pa pravi angelček ... in če ji je rekel, da se z takimi zdrajsanimi gumami ne bo vozil - a nima do tega vso pravico? Mah, pustimo to... se bodo že zmenili med sabo :) Glavno, da je motobaby uspešno še kakšno stranko odgnala... saj to je bil njen namen ...:)
mat Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Če mene vprašaš, je Motobaby mal prehitro pritisnila petelina in sprožila kataklizmični konflikt. .. Če ne bi objavila prve objave in bi morda počakala na ponedeljek, torek. ... kaj pa veš, morda bi ji pa motor lepo porihtali ... ampak, ker je pametna in je verjetno vedela, da tudi serviserji berejo motosvet, ... si je pač morda sama kriva za dodatne komplikacije in vročo kri na obeh straneh. .. Ne vem, no ... Tut serviserjem ni treba kr vsega požret, a ne? Jaz ji pa verjamem, sam sem imel isti problem, pred 5 leti. Motor v garanciji(napako je bilo res zajebano najti), prvič ga je še šrafal, drugič je stal motor 10 dni ob strani v garaži, tudi dotaknili se ga niso(imam pričo), ko sem ga prišel iskat, ja ja smo popravili...................
cvetoo Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 @Pervy S tvojim postom se strinjam v 0. @ Lina Tudi s tvojim. Pa LP Cvetoo.
Leteči Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Me samo zanima ,al ije Vombergar naši Motobaby povedal, da bo dolgotrajen servisni poseg in je ona vztrajala, da naj to čimprej zrihta, če se da prednostno do ponedeljka, ali pa je on bil res že v štartu ful nekorekten in ne vem kaj, ona pa pravi angelček Kolikor sem jaz imel opravka z njim je bilo v veliko primerih ko sem ga po telefonu klical ali je dobil dele ki sem jih naročil in je rekel da ja in da jih ima na mizi, ko sem naredil 70km in prišel do njega je rekel da pač še niso prišli in da bodo čez dva dni. In poznam kar nekaj ljudi ki so tako hodili k njemu. Tako da povsem verjamem Motobaby. LP Leteči
pia Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Moje mnenje, če ti serviser ne odgovarja ga pač zamenjaš.
StormBringer Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Moje mnenje, če ti serviser ne odgovarja ga pač zamenjaš. Včasih je pač žal že prepozno! :hmm: Lahko pa si začneš šraufat sam, pa nimaš več problemov z "nafukanti" :yea1: :D :D :D Tudi v naši družinski firmi se ukvarjamo z določenimi storitvami, pa menim, da bi s takim odnosom, kot ga ima tisti serviser, ki ga je na žalost obiskala Motobaby, bli že zdavnaj vsi na cesti. :BUA:
cvetoo Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 (popravljeno) Ola! Veliko splošnega je bilo v tej temi že povedanega, a mislim, da je vseeno prav, da še nekaj rečem. Veliko hude krvi je tukaj gor zaradi tega ker se nekaj forumašev pozna z določenimi serviserji. Gre predvsem za nekatere servise, saj je očitno ostale dovoljeno kritizirati kar v stilu:Tip je baraba. Ne voziti motorjev k njemu. V primerih poznanstev gre za odnose na drugem nivoju in ne za odnos: ponudnik storitve- ptrošnik. Ker so omenjeni obravnavani kot VIP, na vse kriplje hvalijo te servise, ker seveda nimajo nikakršnih slabih izkušenj. Navadni smrtniki pa imamo občasno slabe izkušnje. Bolj kot imamo komunnikacijske težave(se ne znamo zmenit, serviser sploh nima časa dobro poslušati), več je teh slabih izkušenj. To temo sem prebral, ker sem rabil dober servis za svojo motorko za čas garancije. Je treba marsikaj prebrati, da izveš kaj pametnega. Tudi tole moje nakladanje. Najbrž bo prav, če vsak lepo pove svojo plat medalje. Glede na število članov na Motosvetu je meni povsem normalno, da serviserje zanima kaj naše članstvo misli o njih. Če jih pa še ne danes, jih pa še bo. In končno. Čarman Gašper iz Sore pri Medvodah je kar mož beseda. Popravlja vse japonce. Zaenkrat :OK: Pa LP Cvetoo. Popravljeno Julij 15, 2004. Popravil cvetoo
balki Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Tud jaz moram pohvalt Gašpra. :notworthy: Naredi tako kot se zmeniva,če kaj ne štima ali še kaj opazi me pokliče če naj še to popravi,če nima časa mi reče sorči ne bo šlo,prpel ga ta pa ta dan ko bom imel čas,in jaz ga prpelem in pridem iskat ob dogovorjenem času. Zato bo moja mašinca še k njemu hodila,razen če me nav Gašper zjagov če se bom preveč carsko obnašal. :D
RS50 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Ker sem tu videl dosti stvari cez Vomi d.o.o servis bom se sam nekaj pripomnil. Lansko leto sem pri njem kupil nov motor za gotovino + nekaj opreme. Vse uredu. Zena zelo prijazna on ne. Nakar letos motor nekaj zajebava. Ga pokličem traja 1mesec da pride po motor nakar ga odpelje ne da nobenega naloga ali kaj podobnega. Pravi da ko bo motor zrihtan pokliče. Pokliče me NE! Jezn ga pokličem ali je ze. Pravi da ja nakar pravim pridem po motor. Cez 2 uri seveda kolikor sem odmaknjen od njega res pridem. Motor stoji pred delavnico. Se pogovorim kaj je bilo narobe pravi da nic. OK si recem. Hocem odpeljat motor pa pravi 10 000sit za prevoz? Haloooooo!!!!! vprasam zakaj pa pravi da to ni v garanciji. Se 1x vprasam kaj je bilo z motorjem da mi tok racuna ce je reku da nic pa pravi da ga je mogu zlavfat ker se nism dosti vozu in da zato racuna 1 uro dela + prevoz. Plačam in grem. Me ne vidi vec. 100% P.S.: Kaj ni tako da ce je motor kupljen pri njem in v garanciji + redno servisiran da ga pride on iskat ce je kaj narobe in odpravi napako brez placevanja. Saj motorja se tut dotaknil nisem glede sravfanja itd. Za mojih 10 000sit pa niti racuna niti cesar drugega nisem dobil. Denar je pobasal v denarnico pa je bilo to to. Sprasujem pa kje najbolj servisirat aprilio in yamaho? danes dobil sporocilo od RS50 naj pobrisem tole. RS50 Prosnja, Danes, 03:32 PM Ice lepo te prosim ce v temi serviserji najboljsi in najslabsi pobrises moje sporocilo na 20 strani, zaradi dolocenih razlogov....danes me je srecal prav ta serviser in mi rekel nekaj v smislu:"saj se bova se videla"...pred tem pa bar besed, v stilu kaj jokas itd. Hvala.
jipidipi Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Glede na vse prebrano tudi mene zanima kje bi lahko ugodno in predvsem kvalitetno servisiral yamaho? Ce je mozno stajerski konec drugace pa bo vse prav prislo. ;)
simonsi Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Elisa v Domžalah, čeprav ni ravno štajerska, a so raznorazne tablice parkirane pred servisom.
IKE Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 P.S.: Kaj ni tako da ce je motor kupljen pri njem in v garanciji + redno servisiran da ga pride on iskat ce je kaj narobe in odpravi napako brez placevanja. Garancija žal ne pokriva stroškov nastalih z dostavo ali prevozom motorja do servisa. Vsekakor pa ni pošteno, če ti preden je prišel po motor ni povedal, da se prevoz plača.
.T. Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 (popravljeno) ....najlažje je nekoga opljuvat..treba pa je definitivno slišati obe strani :topic: Torej naj gospod Vombergar zaviha rokave in svojo plat zgodbe razloži tukaj na forumu. To bi pošten in dober serviser naredil in to zlasti v primeru, če bi Motobaby lagala. Motobaby ima vso pravico, da je tukaj opisalal svoje slabe izkušnje. Lahko bi rekli, da je imela pač smolo, ker je imel serviser pač slab, ampak iz postov drugih forumašev vidimo, da temu ni bilo tako - da je v bistvu slab serviser. Slabi serviserji bodo lahko počasi zaprli svoje delavnice, saj je konkurenca vse večja. Primer dobrih serviso po izkušnjah forumašev - Medvode in na Dolgem mostu. Tadej Popravljeno Julij 20, 2004. Popravil Tadej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se