Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Ice

Priporočene objave

Ponavad odjadra za 3 tedne na dopust...tko da se naslednji teden ga ni,  pol bi pa ze mogu bit vrjetn. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kdaj Primc spet začne delat? (nedosegljiv na telefon, na vratih servisa/ spletni strani nič ne piše)

 

19.8.2013

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo!

 

Na svojem KLE-ju bi dal preverit ventile in uplinjače (samo iz preventive) in iščem dobrega serviserja, najraje na mariborsko celjskem koncu. Lahko je tudi od drugje ampak mora biti sposoben opraviti delo v enem dnevu (zjutraj pripeljem, popoldne odpeljem), ker je motor moje edino prevozno sredstvo in nažalost ne morem brez njega. 

 

Hvala za pomoč in lp!

 

P.S.: Ali je res da serviserji računajo delo dražje, če imaš nameščene bočne zaščitne na motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

Na svojem KLE-ju bi dal preverit ventile in uplinjače (samo iz preventive) in iščem dobrega serviserja, najraje na mariborsko celjskem koncu. Lahko je tudi od drugje ampak mora biti sposoben opraviti delo v enem dnevu (zjutraj pripeljem, popoldne odpeljem), ker je motor moje edino prevozno sredstvo in nažalost ne morem brez njega. 

 

Hvala za pomoč in lp!

 

P.S.: Ali je res da serviserji računajo delo dražje, če imaš nameščene bočne zaščitne na motorju?

 

Brez razmišljanja...

 

Motorjet  (Matej)

 

Naslov: Ptujska cesta 176, 2000 Maribor

Telefon:(02) 460 40 55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

Na svojem KLE-ju bi dal preverit ventile in uplinjače (samo iz preventive) in iščem dobrega serviserja, najraje na mariborsko celjskem koncu. Lahko je tudi od drugje ampak mora biti sposoben opraviti delo v enem dnevu (zjutraj pripeljem, popoldne odpeljem), ker je motor moje edino prevozno sredstvo in nažalost ne morem brez njega. 

 

Hvala za pomoč in lp!

 

P.S.: Ali je res da serviserji računajo delo dražje, če imaš nameščene bočne zaščitne na motorju?

 

Serviser kasira na uro in če mora jemati dol zaščito in potem nazaj, da pride poleg, potem se to najbrž pozna na računu.

 

gift ti je dal pravi naslov, tam se zmeni za fiksno ceno pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole okoli dobrih in slabih serviserjev...men se je tkole dogajal pretekli vikend...

Cas dopustov, pred dopustom, svojim in serviserjevim grem zamenjat zadnjo gumo, da bo ja zdrzala cez dopust. Pa se je na mojo sreco nabralo kar nekaj kilometrov in je guma ostala brez profila. Serviser se kar na dopustu :D Shit, kaj pa zdej? Ja nic, kupim gumo, probam snet feltno, ne gre. Pa bejzmo h vulkanizerju, bo ze zrihtal. Prletim okoli pol 10ih do vulkanizerja, cakam 10 minut, zacne z delom...ne gre. Sledi.... ni orodja, caka se orodje, naenkrat je scena vec glav vec ve, pride Joze, pa neki znanci vulkanizerja, feltna se kar gor. Po kaksni uri smo jo koncno odsraufal, rezultat pozrt navoj. Super! Izlet na morje se je ravnokar koncal. Klicem okoli vse mogoce mehankarje, ce je za dobit zadnjo os, slaba. Klicem prjatla, ce lahko navoj ureze...seveda, prnes. Leti Josko zadevo pelat urezat, jaz se kuham ves lacen pr vulkanizerju se naslednje 3 ure...medtem klic v Delta Team Krsko narise nasmesek na obraz, zadeva je na zalogi....Jiiiha! Pridem! Sam se obnovljeno akso pocakam, pa je....prleti Joze, gremo akcija.... Zamenjej. Placam, piciva. Med voznjo do Krskega ugotovim, da nekej disk zadej ruzi....ja super, kaj je to? levo, desno ni poravnana feltna, ja dobr, bodo v Krskem postimal. Prletimo dol in mozakar pove, da dobim za skor 100 evrov samo akso, brez matice...ja kaj nej s tako pocnem? A matice pa nimate? Ne. Ja potem pa nimam kej, a lahko vsaj gumo nastelate, da bo poravnana....ja ok. Pa vprasam, ce slucajno ni mozno od salonske TDMke matice vzet, pa ko cez 3 dni dobijo novo, navijejo nazaj? Haha, ah kje si pa videl, da se to dela...kot da bi vrata na avtu snel pa neke fore so pokal....ja dobr, sej nisem prisel zajebavat tja? Sem tam, ker rabim pomoc! Za zadovoljno stranko bi jaz tko naredil, snel uno, pa postimal stranko. In na mojo sreco se potrudi in cez 3 minute rece, da bo zamenjal akso pa matico...med menjavo pokaze, zakaj je disk ruzil, je vulkanizer disk porinil nekam poleg ploscic...povrsno, ni kej...skratka uredil so zadevo. Ok! Super! v 15 minutah motor zrihtan, grem za salter, pljunem vsoto se ene gume in gremo veseli na morje ob 3h popoldan. Si mislim, super, hitr so zrihtal, vazn, da je resen, pejmo. Med voznjo spet neki cudni zvoki, neki ruzi spredej. Ja dobr, kaj je zdej to? Ne vem. Ko mazem verigo opazim, da je cist napeta. Sem sedel gor, se je premikala jedva 1 cm. Ja verjetno je to to....

Uglavnem, jaz ponavad zaupam majstrom, jim tud posteno placam, se nikol nism usajal kva mi tok racunajo, ampak po tem zdej....sam morm pregledat, ce je vse narjen tko kot treba, po tistem ko sem jim posteno placal opravljeno delo. Ma ne me basat. Tok polni sami sebe, da so pozabil razmislat kaj delajo. Hvala za pomoc, ampak naslednjic si bom rajs sam orodje sposodil, pa sam posraufal te enostavne zadeve :)

Od vseh so se prjatli izkazal odlicno.

PS: Na morju je blo kul :P Supr druzba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grozljivka....zaradi podobnih zadev svojih motorjev ne zaupam nobenmu razen sebi pa še drugim kaj pošravfam...razen vulkanizerji so ostali nujnost, ker se mi res ne da zajebavat z pajserji. Pa še njim vedno nesem odmontirano feltno.

Z trenutnim vulkanizerjem sem zadovoljen, sem imel pa okrog gum (edini stvari ki jo sploh kupujem od naših gumpcev) en kup nevšečnosti: od narobe obrnjene pnevmatike do tega da mi tip ni montiral novih zračnic, ki sem mu jih prinesel zraven gum, iz ene spletne trgovine za katero stoji bolj tiho kot ne vulkanizerstvo so mi poslali gumo napačnega hitrostnega razreda, me najprej prepričevali da je guma prava samo da so bili podatki na strani narobe navedeni (mislim HALO sem mogoč jasnoviden al kaj) potem pa da hitriostni razred itak nima veze....pa še in še...skratka en velik šalabajz, neresnost in aroganca podpovprečnih majstrov je kar stalnice pri nas zgleda...seveda pa obstajajo tudi izjeme :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom ene prizadel ampak se težko bolj strinjam

 

Primer 1 - pri enem priznanem in kao picajzlastem serviserju pustim enega od motociklov, naj mi naredi običajni servis, ker sam ne utegnem zaradi preveč obveznosti. Pridem po motor, plačam, grem domov, parkiram. Drugo jutro pod motorjem majhna lužica hladilne tekočine. Grem nazaj in vprašam kaj je narobe in mi reče naj se ne sekiram, da tako je in naj samo zategnem vijak pri objemki ki pride na hladilnik.

 

Se zahvalim za odgovor in si mislim: "Mene že ne boš več videl, lepo nateguj koga drugega, da ni nič narobe če hladilni sistem ne tesni."  in uredil zadevo sam - bilo je počeno rebro, ki pred obiskom servisa ni puščalo. Hladilnik sem nesel k pravemu mojstru, ki je zaprl eno rebro in računal drobiž za delo.

 

Kdo je kriv ne bom razglabljal, mi je vseeno. Da pa temu "mojstru" ni bilo niti da se malo poglobi v motocikel, ampak bi samo olje in filtre menjal in kasiral, pove zame osebno vse o karakterju tega "kvazi-mojstra".

 

Primer 2 - kolega pelje menjat gume k priznanemu serviserju, ki ga vsi tukaj super hvalite in nimate ene slabe izkušnje. Mojster zamenja gumo, ne da bi preveril, ali je ohlapnost verige primerna za voznika, ki tehta čez 110kg. Mu vrne motor z minimalno ohlapnostjo in kolega se odpelje. Pride nazaj in reče da se slišijo zobniki in da je veriga prenapeta. Mu "kao" uredijo, vrnejo motor, ne da bi poštimal. Se spet vrne in popizdi! Tokrat šele uredijo kot se šika ("Usedite se prosim na motor, da vidimo kako se veriga napne).

 

Se bojim, da ko bo stara generacija ljudi, okoli 50 in več let, šla po rušo, bo z njimi šlo tudi pravo mojstrsko rokodelstvo, ki se je vedno gojilo v teh krajih, kjer so zaradi majhnih mezd, bili prisiljeni stvari popraviti ali narediti sami. Ostali nam bodo sami nakladaški pozerji, ki bi za lahka dela pisali mega-račune in se fijakali naokoli v superavtih, gobec otresali na polno, naredili pa bolj malo.

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Primer 2 - kolega pelje menjat gume k priznanemu serviserju, ki ga vsi tukaj super hvalite in nimate ene slabe izkušnje. Mojster zamenja gumo, ne da bi preveril, ali je ohlapnost verige primerna za voznika, ki tehta čez 110kg.

 

To še nisem slišal :D

 

Če bi bilo to tako, kot ti navajaš, potem bi morali vsi, ki imamo pogon (hvala bogu) na ketno zmeraj ketno odšpanat, ko bi se sopotnica na motor vsedla.

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom ene prizadel ampak se težko bolj strinjam

 

Primer 1 - pri enem priznanem in kao picajzlastem serviserju pustim enega od motociklov, naj mi naredi običajni servis, ker sam ne utegnem zaradi preveč obveznosti. Pridem po motor, plačam, grem domov, parkiram. Drugo jutro pod motorjem majhna lužica hladilne tekočine. Grem nazaj in vprašam kaj je narobe in mi reče naj se ne sekiram, da tako je in naj samo zategnem vijak pri objemki ki pride na hladilnik.

 

Se zahvalim za odgovor in si mislim: "Mene že ne boš več videl, lepo nateguj koga drugega, da ni nič narobe če hladilni sistem ne tesni."  in uredil zadevo sam - bilo je počeno rebro, ki pred obiskom servisa ni puščalo. Hladilnik sem nesel k pravemu mojstru, ki je zaprl eno rebro in računal drobiž za delo.

 

Kdo je kriv ne bom razglabljal, mi je vseeno. Da pa temu "mojstru" ni bilo niti da se malo poglobi v motocikel, ampak bi samo olje in filtre menjal in kasiral, pove zame osebno vse o karakterju tega "kvazi-mojstra".

 

Primer 2 - kolega pelje menjat gume k priznanemu serviserju, ki ga vsi tukaj super hvalite in nimate ene slabe izkušnje. Mojster zamenja gumo, ne da bi preveril, ali je ohlapnost verige primerna za voznika, ki tehta čez 110kg. Mu vrne motor z minimalno ohlapnostjo in kolega se odpelje. Pride nazaj in reče da se slišijo zobniki in da je veriga prenapeta. Mu "kao" uredijo, vrnejo motor, ne da bi poštimal. Se spet vrne in popizdi! Tokrat šele uredijo kot se šika ("Usedite se prosim na motor, da vidimo kako se veriga napne).

 

Se bojim, da ko bo stara generacija ljudi, okoli 50 in več let, šla po rušo, bo z njimi šlo tudi pravo mojstrsko rokodelstvo, ki se je vedno gojilo v teh krajih, kjer so zaradi majhnih mezd, bili prisiljeni stvari popraviti ali narediti sami. Ostali nam bodo sami nakladaški pozerji, ki bi za lahka dela pisali mega-račune in se fijakali naokoli v superavtih, gobec otresali na polno, naredili pa bolj malo.

 

Saj kakšno ime ali lokacija se lahko povesta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Se bojim, da ko bo stara generacija ljudi, okoli 50 in več let, šla po rušo, bo z njimi šlo tudi pravo mojstrsko rokodelstvo, ki se je vedno gojilo v teh krajih, kjer so zaradi majhnih mezd, bili prisiljeni stvari popraviti ali narediti sami. Ostali nam bodo sami nakladaški pozerji, ki bi za lahka dela pisali mega-račune in se fijakali naokoli v superavtih, gobec otresali na polno, naredili pa bolj malo.

 

Tukaj pa se popolnoma strinjam. Pravi mojstri odhajajo, na sceno pa prihajajo mladi napizdovalci, ki se jim gre itak samo za zaslužek.

Za življenje motorista, ki jim je zaupal svoj motor, posledično tudi svoje življenje, pa se jim kratko malo jebe (se opravičujem za besede).

 

@suntrace

 

Kar na dan z imenom servisa, da preprečiš nadaljne nategovanje, ali nočeš povedat zato, ker uživaš v tem, da nategnejo drugega zato, ker so tebe?

Zakaj se mora ne tem forumu vedno, ampak resno vedno prosit za informacije??

Popravljeno . Popravil BREITNER
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serviserju ne zaupamo samo svojega motorja, ampak tudi svoje življenje. Dobre serviserje je potrebno hvaliti, slabe pa grajati. Sam menim, da se je motiti človeško in, da se lahko vsakemu zgodi kakšna nevšečnost. Ne sme se pa dogajati. Za to ni opravičila. Rad bi pohvalil serviserja Marčela Hervatina iz Nove Gorice in Jureta Primca iz Ljubljane. Jima zaupam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar na dan z imenom servisa, da preprečiš nadaljne nategovanje, ali nočeš povedat zato, ker uživaš v tem, da nategnejo drugega zato, ker so tebe?

Zakaj se mora ne tem forumu vedno, ampak resno vedno prosit za informacije??

 

 

Zakaj? Zato ker živimo v Sloveniji in bo vsak zagovarjal svoje do smrti in se zavoljo zagovarjanja svojega prava spuščal v nizkotne debate - šikaniranje, zasmehovanje, itd, itd...  Osebno nimam časa odgovarjat vsak dan na forumu in sem tudi mnenja, da so ti servisi lahko povsem zadovoljivi za povprečnega uporabnika, sicer ne bi imeli toliko zadovoljnih strank, kot jih imajo. Konec koncev je šla tehnika tako daleč, da večjih posegov ni potrebno delati in se bloki redko odpirajo, menjalniki zdržijo huda maltretiranja,ventile se štima vsako prestopno leto. Zakaj bi se potem izpostavljal? Samo pravim, da jaz osebno pač raje uredim sam, pa ne samo zaradi mojih izkušenj s serviserji, ampak tudi osebnega interesa, kot hobi.

 

Kolega je recimo danes ugotovil, da je mazalka od Scottoiler-ja bila zvita in sumi, da je serviser nerodno nataknil feltno na motocikel. Je to usodna napaka? Ne. Grenak priokus? Seveda. Je zato slab serviser? Ne vem, verjetno ne, a mene to ne zanima. Želim samo vedeti v kakšnem stanju je MOJ motocikel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se navadil, da vedno vržem uček preden plačam. Pa nisem tiste sorte, da bi majstrom moril ali pa poskušal izsiliti popust, kot to počnejo nekateri. Časi so takšni hecni...  Imajo tisti program vzdrževanja in se ga držijo kot pijanec plota. Pol te pa hecno gledajo, ker si predčasno zaželiš nov zračni filter, ker se vsak dan moraš vozit po makadamu. Ali pa test avtomobilskih zavor na valčkih. Še ena novodobna bedarija. Pri 110K km, prvih ploščicah in prvih diskih ti tip prijavi, da so zavore še OK. Včasih bi ti majster snel kolo in posvetil z baterijo. Brez naprave za 10K evrov bi ti rekel; "diski imajo več kot mm roba in ploščice imajo manj kot 2mm mesa". Tole boste moral v kratkem vse skupi zamenjat. Ker delam po 7K mesečno je ta v "kratkem" lahko pri meni zelo kmalu in da si tisto "da so zavore še OK" lahko nekam zataknejo. To, da je na motorju po menjavi gum treba doma nastavit ketno in zadnje kolo sem že vajen. Pa menjave olja tudi niso tako nedolžna stvar. Se pa lahko vsakem še tako dobrem mehaniku kdaj kaj zalomi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bojim, da ko bo stara generacija ljudi, okoli 50 in več let, šla po rušo, bo z njimi šlo tudi pravo mojstrsko rokodelstvo, ki se je vedno gojilo v teh krajih, kjer so zaradi majhnih mezd, bili prisiljeni stvari popraviti ali narediti sami. Ostali nam bodo sami nakladaški pozerji, ki bi za lahka dela pisali mega-račune in se fijakali naokoli v superavtih, gobec otresali na polno, naredili pa bolj malo.

Bojim se da imas prav, le da razloge za ta strah vidim malo drugace. Ni problem v neznanju. Odnosa do dela ni vec. Respekt do samega sebe ljudje merijo samo se z lahkotno zasluzenim denarjem. Da je delo pocarsko narejeno, ni vazno. Kaksne bodo posledice zarad slamparije tud ni pomembno. Vazno de zblefiramo skoz in pokasiramo par €€, krivdo bomo ze prevalili, ce ne, pa sej smo zavarovani...

V mehaniki je hudo, se hujse pa se mi zdi v zidarstvu/zakljucnih delih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že nekaj let nazaj je prjatu prpelu skoraj nov moped na nek Honda servis pa mu je vajenc začel plastike dol šraufat kar z navadnim šraufcigrom čeprav so bili imbus vijaki, dobr da je stal v bližini da je videl in ukrepal :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojim se da imas prav, le da razloge za ta strah vidim malo drugace. Ni problem v neznanju. Odnosa do dela ni vec. Respekt do samega sebe ljudje merijo samo se z lahkotno zasluzenim denarjem. Da je delo pocarsko narejeno, ni vazno. Kaksne bodo posledice zarad slamparije tud ni pomembno. Vazno de zblefiramo skoz in pokasiramo par €€, krivdo bomo ze prevalili, ce ne, pa sej smo zavarovani...

V mehaniki je hudo, se hujse pa se mi zdi v zidarstvu/zakljucnih delih.

popolnoma se strinjam. ne bi mogel bolje napisati... mater jim...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? Zato ker živimo v Sloveniji in bo vsak zagovarjal svoje do smrti in se zavoljo zagovarjanja svojega prava spuščal v nizkotne debate - šikaniranje, zasmehovanje, itd, itd...  Osebno nimam časa odgovarjat vsak dan na forumu in sem tudi mnenja, da so ti servisi lahko povsem zadovoljivi za povprečnega uporabnika, sicer ne bi imeli toliko zadovoljnih strank, kot jih imajo. Konec koncev je šla tehnika tako daleč, da večjih posegov ni potrebno delati in se bloki redko odpirajo, menjalniki zdržijo huda maltretiranja,ventile se štima vsako prestopno leto. Zakaj bi se potem izpostavljal? Samo pravim, da jaz osebno pač raje uredim sam, pa ne samo zaradi mojih izkušenj s serviserji, ampak tudi osebnega interesa, kot hobi.

 

Kolega je recimo danes ugotovil, da je mazalka od Scottoiler-ja bila zvita in sumi, da je serviser nerodno nataknil feltno na motocikel. Je to usodna napaka? Ne. Grenak priokus? Seveda. Je zato slab serviser? Ne vem, verjetno ne, a mene to ne zanima. Želim samo vedeti v kakšnem stanju je MOJ motocikel.

 

Preostro si vzel moj odgovor, sem dobil občutek, da si v jezi odgovarjal.

Nisem mislil nič slabega, če je moj odgovor tako izpadel, to ni bil moj namen in se opravičujem.

 

Hotel sem povedat, da SI MORAMO pomagat in eden drugega obveščat, saj samo tako bodo potem ostali res SAMO dobri serviserji, ker bodo šalabajzerji - garažni serviserji primorani zapret svoje luknje.

Samo to sem hotel, da obelodaniš ime serviserja, da se ga bodo/bomo izognili.

 

Omenil si, da je kolegu eden preslabo privijačil kolo. Halooo, to ni hec. To so resne in smrtno nevarne zadeve in potrebno je opozorit motoriste na to. Če je to naredil 1x se zna zgodit, da se mu "napaka" ponovi in prvič, drugič še gre, naslednjič bo pa nekdo umrl. Zato pa, pomagajmo si in širimo dobre in slabe informacije.

 

Pa srečno!

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa sem mislila, da ubogi frisi kvazi zgaranih in preobremenjenih mehanikov, v usranih kombinezonih, s 'težkim' delom služijo prigarani kruh, zavedejo samo naivne ženskice in starejše gospode. Pa vidim, da tudi vas, ''stručkote, ki se spoznajo na svoje stroje''.

 

Res nevem, kaj se je zgodilo, da se tolerira, če ti mehanik 'malo poškoduje' ali 'uniči' kaj na vozilu, med servisiranjem, ali da nekaj ne zategne dobro ali kaj drugega od felerjev, ki ste jih zgoraj našteli??

 

Tip je plačan za storitev, ki jo opravlja in je skrajno butasto, da nekateri plačujete slabo opravljene storitve, pri katerih je treba še doma vse še enkrat preveriti, ali je dobro narejeno, ugotovite, da ni, potem pa še zagovarjate tega človeka.

 

To je samo podpiranje nategovanja, ki se ga dandanes poslužuje vsaj 90 % mehanikov (svetle izjeme potrjujejo pravilo). Pa ni važno, ali greste na pooblaščeni servis, ali pa k fušarju. Ni pravila, kateri je dober, kateri slab.

Delajo se reveže, preobremenjene, ki hočejo (kao) vsakemu ''pomagat'', ne priznajo, če so kej zjebal, na koncu pa stvar obrnejo tako, da si itak sam kriv, ker si peljal tja. Res ne vem, kako lahko zagovarjate tako površnost, nepoštenost in nizkoten odnos do dela in tuje lastnine.

 

Potemn se pa še hvalisajo okrog, kako so svoje avtomobile pa tudi za motorje sem že slišala, popravili na račun nevednih in naivnih strank.

 

Mehanik bi ti moral kot strokovnjak na svojem področju stvari pojasnit in razložit, ne pa da samo gleda, katerega nevedneža bo lahko nategnil za kak del ali euro. Če moram sama vedet vse o svojem motorju ali avtu, potem vzame manj časa, predvsem pa denarja, če sama vzamem manual in zamenjam kar je treba, si sposodim orodje, itn...

 

Še enkrat bom povdarila, niso vsi taki, ampak tisti kvalitetni in pošteni so res v veliki manjšini.

 

In ja, napake se dogajajo, ampak ne toliko njih in če so napake, se ljudje zanje ponavadi tudi opravičijo.

 

Pa še to. Če ti pri popravilu ali menjavi gum uniči ali poškoduje kaj, JE SLAB SERVISER!!!

(primer: če imaš na avtu alu platišča, po možnosti draga k ps, pa ti jih vulkanizer pri menjavi pnevmatik vidno popraska, boš mirno plačal in si rekel, je bogi revež preobremenjen, a ne?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse serviserje, tako dobre in slabe, bi bilo potrebno poimensko objaviti. Tako se lahko tržišče očisti in se bodo slabi popravili, ali pa propadli

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato sem pa pohvalil dva serviserja. Sem pa imel do sedaj enkratno izkušnjo s servisom Panigaz (silom prilike), kateri je zelo površno in nestrokovno opravil svoje delo. Šlo je za pripravo novega motorja, kjer so pozabili pregledati več stvari; pozabili so doliti motorno olje, pritisk v pnevmatikah je bil prenizek, pri vijačenju vijakov so podrsali krmilo, pa še neke malenkosti, katere so ušle iz sivih celic. Motor nisem prevzel v Kranju, temveč na nekem drugem servisu na drugem delu Slovenije, kjer so pač odpravili Panigazovo "strokovno in profesionalno opravljen nulti servis". Mogoče se je to zgodilo in se ne dogaja, ampak jaz imam vseeno slab občutek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to je že nekaj..

 

Ker res ne poznam človeka, ki ne bi imel slabe izkušnje (najmanj ene, pa raje več njih) s serviserjem. Motorjev ali avtomobilov. In krivi smo sami, ker to pustimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!