Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
kasti

Zobniki, verižniki

Recommended Posts

kasti

Katere zobnike in verigo bolj priporočate?

Kje so prodajalne za DID in Rnthal opremo?

HVALA za odgovore!!!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desmo

Kje so prodajalne za DID in Rnthal opremo?

Kolikor jaz vem je zastopnik za DID Aures iz Sežane. So pa zelo ugodni kit-i (komplet verige in zobnikov) na voljo v Polo in podobnih štacunah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči
Leteči in Miki ... lahko pojasnita zakaj ???

Ker sem se v to sam prepričal.Sicer pa večina proizvajalcev motociklov kot originalno verigo montira DID.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Ker sem se v to sam prepričal.Sicer pa večina proizvajalcev motociklov kot originalno verigo montira DID.

In kako si se prepričal ?

Po tvojem mišlenju je vse kar je original najboljše ?

A si kdaj slišal, da za različna tržišča različno opremljajo motorje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

Ker sem se v to sam prepričal.Sicer pa večina proizvajalcev motociklov kot originalno verigo montira DID.

In kako si se prepričal ?

Po tvojem mišlenju je vse kar je original najboljše ?

A si kdaj slišal, da za različna tržišča različno opremljajo motorje.

najboljš je da zagrizeš vanjo pa probas na kteri si zobe polomiš :shock: :lol:

še vedno je bilo tako, da se je večina odločila za tisto kar uporablja večina, ker s tem dobiš največ informacij (+/-).

jaz osebno še za Renthal sploh slišal nisem :?:

da pa ena firma za različna tržišča montira različne verižne komplete na določen motocikel pa ne verjamem :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

da pa ena firma za različna tržišča montira različne verižne komplete na določen motocikel pa ne verjamem :idea:

Kr verjami ... z gumami se isto dogaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

da pa ena firma za različna tržišča montira različne verižne komplete na določen motocikel pa ne verjamem :idea:

Kr verjami ... z gumami se isto dogaja.

za gume vem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Za renthal verige nisem slišal (croos oprema ja, verige ne) So pa Regina verige in DID. katera je pa boljša pa nimam pojma. Original je ponavadi tista gor ki ima najboljše razmerje cena/kvaliteta

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Če kdo slučajno luta po kakšnih moto trgovinah, naj prosim povpraša, če imajo kje na zalogi DID kit verige in zobnikov za Pegaso letnik 2000!

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Če kdo slučajno luta po kakšnih moto trgovinah, naj prosim povpraša, če imajo kje na zalogi DID kit verige in zobnikov za Pegaso letnik 2000!  

Hvala!

Kaj pa če bi jih poklical in vprašal... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

Ali veste, da je Regina največji evropski proizvajalec verig z osvojenimi več kot petsto svetovnimi prvenstvi v cestnohitrostnem motociklizmu ter kros in enduro sceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

jebe* verigo ki osvaja rezultate pol daš pa po tekmi takoj novo gor

regina ketne steguje ko zlodeja

did je v motocrossu zeloooo trpežna ketna, kolega pravi da tudi za cestnega

renthal vrhunski proizvajalec offroad verig, zobnikov, balanc - samo bad je to da s tako balanco ne smeš pasti (takoj se skrivi), tudi zobniki se mi ne zdijo nevemkako trpežni kot se reklamirajo, s ketnami pa še nisem imel izkušenj

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

jebe* verigo ki osvaja rezultate pol daš pa po tekmi takoj novo gor  

Vprašaj malo fante, ki so vozli cestnohitrostno za DP ... oa boš vidu da so na sezono dve verige porabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

mogoče bi DID-ovo samo eno na sezono pokuril :wink:

najbolš je da imaš feeling za material in čutiš katera ketna je OK in kera ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE

najbolš je da imaš feeling za material in čutiš katera ketna je OK in kera ne

Ta je pa mastna ... takšnega feelinga pa še David Coperfild nima, da bi čutil kako veriga dobro dela ... :?: :idea: ... dodaš malo več gasa in veriga takoj lepo zagrabi pogonski zobnik in seveda tudi gnanega, potem pošlje impulz po sekundarni piramidi na primarno, od tu naprej na glavno gred in ojnico, bat pa z nihanjem in božanjem cilindra sprošča vibracije, ki jih roke in rit na zicu ekzaktno spreminjata v razumevajoče impulze :shock: o kvaliteti verige :oops: :) .

Hmmmm ... mogoče sem malo zakompliciral :evil: :?: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
Če kdo slučajno luta po kakšnih moto trgovinah, naj prosim povpraša, če imajo kje na zalogi DID kit verige in zobnikov za Pegaso letnik 2000!  

Hvala!

ti malo zalutaj v telefonski menik in pokliči :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JanezD
Ali veste, da je Regina največji evropski proizvajalec verig z osvojenimi več kot petsto svetovnimi prvenstvi v cestnohitrostnem motociklizmu ter kros in enduro sceni.

Verige za dirke so drugačne od navadnih ( brez O,X-ringov - manj trenja ) . Če bi bile dobre , bi bile na Ducatiju ( original DID ) !

Še nekaj glede verig . Verige se ne stegujejo , pač pa se začnejo obrabljati valjčki ( zunanje mazanje ) in čepi ( notranje mazanje ) !

Pa brez zamere !

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.
suzuki250 je napisal:  

najbolš je da imaš feeling za material in čutiš katera ketna je OK in kera ne  

 

Ta je pa mastna ... takšnega feelinga pa še David Coperfild nima, da bi čutil kako veriga dobro dela ...   ... dodaš malo več gasa in veriga takoj lepo zagrabi pogonski zobnik in seveda tudi gnanega, potem pošlje impulz po sekundarni piramidi na primarno, od tu naprej na glavno gred in ojnico, bat pa z nihanjem in božanjem cilindra sprošča vibracije, ki jih roke in rit na zicu ekzaktno spreminjata v razumevajoče impulze  o kvaliteti verige   .  

we both know that was a joke :wink:

najboljše je pa da daš malo več papirčkov (denarja), kupiš dobro ketno, redno čistiš- mažeš in to je to

jaz sem za DID, čeprav sploh ne vem ktero imam trenutno na mopedu- treba pogledat (začutit material :shock: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Zadnjic: omenjanje Honde in Ducatija ima smisel, ker sem zelel pokazati da dolocen dirkac potrebuje dolocen motor. In pri Ducatiju in Hondi se je pokazalo, da imajo mnogi, tudi odlicni dirkaci (tudi Zarco na KTMu) s tem probleme. To, da Fabiu lezi motor, ne pomeni da mora tudi Vinalesu ali Rossiju ali komerkoli. Z nasim znanjem z kavca tud priblzno ne vemo ali ima Vinales mogoce pa prav. In japonske firme so tradicionalno znane kot zelo zelo trmaste. Velikost ni vedno prednost. KTM par let nazaj sploh ni imel motorja za GP, pa ze ima zmago in to v res nori konkurenci. KTM ima cevni okvir, cez noc lahko naredijo novega, poceni. Ima svoje vzmetenje, velja enako, ne gre cez posrednike ipd. Zato napredujejo hitro. To je moj pogled na to. Ne maram Rossija, ampak to nima veze, ker govorimo o tem, ali naj firma poslusa dirkaca. Zadnji dokaz za to je KTM: prisel je Dani, nikoli prvak, upokojenec z veliko izkusnjami in po pol leta je tu zmaga... in Rossi ima izkusnje. In na koncu: yamaha dela po svoje in kam gre zadnjih par let? In reakcija nas, vseznalcev: rossi je zanic, vinales samo jamra... bi opozoril se na tretjo moznost: pri yamahi so butli. Se en skok drugam: ducati je trmasto vztrajal pri L polozaju motorja, kao tradicija. Rezultat je bil, da je samo Stoner se nekako vozil to rec, drugi pa ne. Ducati kljub Stonerju ni bil dober motor v tistih letih.   
    • Shillien
      še enkrat, delat tako kot zahteva rossi in spreminjat neki kar deluje je numno. rossi ima sedež pri yamahi samo še zaradi imena, problem pa je vinales ki bi moral zmagovat pa je vedno kriv motor on pa nikol, čeprav je quartararo lani lepo pokazal da ni bila problem sezone 2018 yamaha kot sta jokala ross in vinales ampak omenjena dirkača, nihče ne more zanikat da je rossi bil vrhunski dirkač ampak čas dohiti vsakega in tudi njega je. Omenjanje honde in dukatija tule pa nima nobenega smisla ker noben ni govoril o njima. Je pa dejstvo da samo zato ker dirkač zahteva nemorejo spremeniti celega motorja čez noč, verjetno niti v eni sezoni.
    • car_freak
      Imaš verjetno prav, obrabljen ležaj na križu vilic oz. na vpetju vilic. 
    • ftp
      Saj je v penziji, pa si tudi karanteno lahko privošči 😋
    • dr.looney
      Piflar .... 😁😁😁😁😜😜
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!