Jump to content

Zobniki, verižniki


kasti

Recommended Posts

in kaksen je rezultat? zanima me kako se obnasa glede na obrate

lp Loyo

Edited by loyo
Link to comment
Share on other sites

in kaksen je rezultat? zanima me kako se obnasa glede na obrate

lp Loyo

Pri Hornet-u 600 so tovarniško naštimal razmerje (15/42 zobniki) tako, da teoretično lahko motor doseže 275 km/h v šesti prestavi pri ca.12000 obratih...

V praksi je zgledal tako, da si v lahko peti prestavi dosegel maksimalno hitrost 225 km/h, pri prestavljanju v šesto, pa mu je zmanjkal...

Sicer z novimi zobnikom še nisel naredil dost km (60), vendar je razlika občutna. Pospeševanje (še) boljše, sedaj lahko tudi v šesti brez napora (pretikanja navzdol) posepešuješ od 120 km/h dalje, na določenem odseku, kjer sem prej pred zaviranjem lahko dosegel max.160 km/h, sem sedaj peljal 190 km/h, gladko pa potegne do 210 km/h - hitreje še nisem mel šanse zarad prometa (relacija Celje-Velenje) - vendar pričakujem da bo končna nekje 240-245 km/h (po števcu seveda).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
vem da je bilo ze dost pisano o zobnikih in prestavnih razmerjih imam pa eno vprašanje : sedaj imam spredaj 16 zob,zadaj pa 45 ,če zamenjam da bom imel spredaj 14 in zadaj 47 (spredaj-2,zadaj+2)ali se mi spremeni dolžina verige ,ali je enako dolga kot pri prejšnih zobih,če rečemo da so španerji nekje na istem položaju. :shock: :shock: :shock:

Veriga bo isto dovga saj kle oduzames 2 tm pa dodas 2. Prestave pa bodo krajse (hitrrej set bo zvrtel :) )

Link to comment
Share on other sites

Veriga bo isto dovga saj kle oduzames 2 tm pa dodas 2. Prestave pa bodo krajse (hitrrej set bo zvrtel :) )

ti pa nisi prebral, kaj smo pisali tukaj do zdaj ... a ne ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Pot členka verige je pri večjem zadnjem zobniku (za en zob) sigurno daljša, kljub temu da je hkrati sprednji zobmik manjši (za en zob). Teoretično mora biti zato tudi veriga daljša.

Obseg zadnjega zobnika (premer razdelnega valja) in zato tudi pretečena pot verige se poveča bolj, kot pa se zmanjša obseg sprednjega zbnika.

Link to comment
Share on other sites

Pred kratkim sem menjal sprednji zobnik (dal sem manjšega za 1 zob)...

Kupil sem ga pri Motacc group d.o.o. v Sloveniji. Cena ca. 20 Eur.

PS

Telefon Motacc 041 671 018

v Lj???

sem klical, "zame" pride prednji zobnik 2 jurja :) , samo se čaka 14 dni :( , baje da imajo nek katalog na svoji WWW, ko pa odpreš je le nek oguljen page

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jaz sem na krosu imel prej Renthal zobnike zdej mam pa Raecon al neki tazga. Zadovoljen sem z obema. Itak enkrat na sezono vse skupej zamenjam. Ketno mam pa Regina pa mi tud zaenkrat vredu sluzi. Za cel set sem dal neki cez 20 kSIT. Ce kdo ve za kej cenejsga nej mi prosim pove.

JanezD poj mi pa razlozi zakaj sem moral ene 3x sponat ketno ko sem dal novo gor, zdej mi jo pa ni vec treba. Ne morjo se mi valjcki v eni uri tok znucat.

Link to comment
Share on other sites

Za renthal verige nisem slišal (croos oprema ja, verige ne) So pa Regina verige in DID. katera je pa boljša pa nimam pojma. Original je ponavadi tista gor ki ima najboljše razmerje cena/kvaliteta

Regina koj zarjavi tako da je DID dost bol kvaliteta!

Link to comment
Share on other sites

Verige D.I.D. so najboljš, RENTHAL zobniki ravn tako, Renthal verige tud niso slabe, REGINA pa nebi namontiru pa če mi plačaš......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Imam eno vprašanje. Opazil sem, da se mi med vrtenjem zadnjega kolesa veriga napenja in nato spet popušča. Približno na vsakih pol obrata zadnjega zobnika se mi zelo močno napne. Veriga je namazana s sprejem in členki lepo gibljejo. Je

možno, da je kako deformirana ? Zanima me, če je možno, da zobnik sčasoma postane rahlo neokrogle oblike ??

Link to comment
Share on other sites

...... če je možno, da zobnik sčasoma postane rahlo neokrogle oblike ??

ne samo da je mozno, je kar sigurno. zobi veriznika se scasoma obrabijo in postanejo "votli" oz. neenakomerno oblikovani ce pogledas s strani.

veriga naj bi na najbolj "napetem" delu bila napeta toliko, da lahko verigo premikas vertikalno ca. 20 - 30 mm. ce je na enem delu veriga zelo napeta oz. je ne mores vertikalno premikati potem popusti napetost. prenapeta veriga lahko povzroci sekundarne posledice pri lezajih na izhodu iz masine ali na samem izhodu.

Link to comment
Share on other sites

ni nujno, če le niso preveč požrti ali če ni kaka daljša relacija v igri

napetost verige pa je predpisana posebej za motor in se štela na najbolj napetem delu, kokr je izčrpno povedal Ice

Link to comment
Share on other sites

ŽE že, sam ure so ji štete in se bliža svojemu koncu, vsaj jaz imam takšne izkušnje

Link to comment
Share on other sites

ja itaq, saj se vsaki, tudi frisni, ketni blizajo stete ure. :lol: tako da........ odvisno od se zeljene relacije za prevoziti. bi pa najbrz res bilo najbolj pametno menjati vse skupaj. :)

Link to comment
Share on other sites

A kdo ve kje točno je tista trgovina motacc ? Da bi vprašal za zobnike. Vem samo da je na dolenjski cesti, kje točno pa ne :?

Link to comment
Share on other sites

Ti to pa nevem. Vem da je bla k sm biu enkrat notr. Zdej je pa tam trgovina z motornimi olji in avtodeli. Motul 600 je 1700 SIT se mi zdi(približno).

Crownless

Edited by Crownless
Link to comment
Share on other sites

Še neki mam za vprašat, če je kšn poznavalec tukaj. Se vam zdi 25.000 prevelika

cena za komplet verige in obeh zobnikov (gre za firmo DID), da ne bom dnarja

stran metal ?

Pa da še mal zamorim .) : ve kdo poleg motacc še za kšno trgovino (v SLO) z

to robo?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ce tak zobnik sploh obstaja vecji, (manjsi obstajajo) potem v vsaki resnejsi trgovini :devil: z motoristicno opremo! Tud kaksen servis, cez mejo seveda!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!