Skoči na vsebino

Zobniki, verižniki


kasti

Priporočene objave

tule bi nekaj vprašal... kaj zaboga je mišljeno pod presek? da vem koliko dati, naračunavam si koliko manjši rabim zadaj zobnik da bo xt-jka malo bolj uporabna po cesti

lp

180/55-17

Presek je višina gume, izražena v % širine - v zgornjem primeru je višina gume 55% od 180mm - torej 99mm.

V Geardata vpišeš '55'...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

180/55-17

Presek je višina gume, izražena v % širine - v zgornjem primeru je višina gume 55% od 180mm - torej 99mm.

V Geardata vpišeš '55'...

D.

najlepša hvala :) sem razmišljal v tej smeri, pa nisem bil 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp, zanima me kje bi nabavil verižni set za ducatija monstra750, ali pa samo verigo?

hvala :

Mislim da je na prejšnji strani napisana telefonska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Na mojem husotu 650 gre ketna h koncu. Sami ringi so celi ketna tud ni trda vendar se je močno stegnila, tako da mi počasi zmankuje plac za šponanje. Original ketna na husotu je RK type 525, 108 glidov (kere vrste ring je se pa ne spomnem iz glave).

Kaj naj kupim kot nadomestek. RK mi ne diši preveč, saj tale ketna res ni zdržala velik km. Zdj ne vem kako je s ketnami za hyosung verjetno ni velik proizvajalecv k delajo za ta moped. Kaj priporočate(kit) DID, REGINA, IRIS.... Mam pa seveda namen letos moped prodat in kupit kaj večjega, tako da ne rabim everlasting ketne in iščem nekaj cenejšega ampak dokaj kvalitetnega in ne nek čigumi.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben nič? :angry: :angry: :angry:

Na Husotu verige sicer še nismo menjavali. Drugače pa imam precej dobre izkušnje z 'DC' (DynaChains) verigo, ki je kljub relativno nerednemu mazanju zdržala okrog 30k km. Zastopnik za DC je (priljubljeni) Saplex - in imajo tudi set za Cometa.

Drugače pa kupiš pač verigo, ki je ustrezno 'močna' (520, 525, ...) ter ustrezne verižnike (prednji paše od SV650, za zadnjega pa ne vem).

D.

PS: Aja, kompatibilne verižnike najdeš na JT Sprockets - prednji je JTF 520, zadnji pa JTR 1074. Žal nimajo 'obratne' reference, da bi iz tipa verižnika našel, kateri mopedi uporabljajo enakega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DynaChains so precej drage (0.78eur/glid * 108). Na netu sm vidu IRIS chains (ESP/španske), kit komplet golden x ring z zobniki za husota za 90eur + poštnina? Ma kdo kaj izkušnje s to znamko?

:krneki: :krneki: :krneki: :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet noben nč?

:glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DynaChains so precej drage (0.78eur/glid * 108). Na netu sm vidu IRIS chains (ESP/španske), kit komplet golden x ring z zobniki za husota za 90eur + poštnina? Ma kdo kaj izkušnje s to znamko?

:krneki: :krneki: :krneki: :krneki:

Mislim, da je kolaga dal na FZS1000 Iris....nima pripomb zaenkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je kolaga dal na FZS1000 Iris....nima pripomb zaenkrat.

Kolk km pa je prevozu zaenkrat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cca 4k samo

Imam mal mešane občutke glede IRIS ketne? Čeprov ne najdem na netu veliko info od uporabnikov o ketni jo nekateri pluvajo drugi hvalijo. Mal me skrbi ko je nekdo reku da se mu je po 8000km strgala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je relativno....tut DID se bi lahko strgal, ali katera druga.....

Kupi, pa da vidimo kaj bo :P

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede DC chains so pa zelo drage http://www.saplex.si/dokumenti/ceniki/Ceni...8-saplex.si.pdf

161 eur za ta denar že imam verjetno DID komplet, ki je verjetno ena najbolših keten.

:grrr Izkušnje z DID imam sicer samo na prejšnjem mopedu, kjer pa se je slabo izkazala. Trajala je manj kot ostale (med katerimi -se mi zdi- je bila tudi IRIS ketna), bila pa je med dražjimi. Za 'DC' takrat še nisem vedel...

Kolikro se spominjam je DC bila 'original' veriga na mojem SV-ju. Zdržala je cca. 30000km. Tudi druga je bila DC (kupljena pri Saplexu) in je prav tako zdržala cca. 30000km.

Zdaj imam gor eno drugo (mislim, da 'RK') - ta pa ima komaj slabih 17000km za sabo...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni ima RK 17000km pa je v zelo slabem stanju.....stegnjena je k ps. Mel sem pa tud eno leto prvi zobnik 1 zob manjši od original se mi zdi da jo je to tud mal načel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno je tudi od vožnje. Če ga šponaš na pisti, valda ne bo držala kot enemu umirjenemu vozniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ce zamenjam sprednji zobnik za zob manjsi, kaj ne gre potem veriga pretrdo po vilici..po tisti plastiki ki jo varuje? Verjetno jo je treba prej zamenjat ( plastiko ) kot z originalnim zobnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako?

Z kakim kolesarskim se da zadevo rešit, vendar kažejo ponavadi samo do 199 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako?

Predvidevam da pri takih števcih lahko z kombinacijo tipk ali pa s kakim testerjem vpišeš prestavno razmerje.....(vsaj logično bi blo) Poklič na (uradni) servis tam bi mogl vedt....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako?

Zadevi se reče 'SpeedoHealer', stalo bi pa naj cca. 80€. Alternativa je 'Yellow Box', ki pa ni nič kaj cenejša (108 USD v Ameriki).

Seveda lahko takšno zadevo narediš tudi sam, če imaš kaj pojma o elektroniki... Lahko pa tudi poskusiš pre-programirati original števec, če se ne bojiš okvare... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!