sikman Objavljeno Februar 23, 2010 Deli Objavljeno Februar 23, 2010 Pomoje se ti bo že en člen dost poznal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alex11 Objavljeno Februar 28, 2010 Deli Objavljeno Februar 28, 2010 Živjo fantje! Ali mi lahko svetujete kje-kdo mi lahko zamenja verigo na CBR900rr. Sem iz okolice Kranja. Sprašujem, ker imate zelo deljena mnenja glede serviserjev. Nisem dirkač imam pa sedaj stegnjeno ketno kar hudo.. Hvala za pomoč lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno Februar 28, 2010 Deli Objavljeno Februar 28, 2010 mislim da je menjava ketna na istem zahtevnostnem nivoju, kot menjava motornega olja... saj bo šlo,saj bo šlo...naredi sam,velja največ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alex11 Objavljeno Februar 28, 2010 Deli Objavljeno Februar 28, 2010 mislim da je menjava ketna na istem zahtevnostnem nivoju, kot menjava motornega olja... saj bo šlo,saj bo šlo...naredi sam,velja največ! Saj nisem ravno 2levih rok . Vendar vseeno koliko pa pride menjava na servisih. Vsaj približno ker nimam niti minimalne predstave. Potem pa bi se odločil ali jo zamenjam sam. Gledal pa sem komplete od DID-a.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno Marec 1, 2010 Deli Objavljeno Marec 1, 2010 več kot 1 uro ti skoraj ne bi smel kasirat...kaj pa vem,ca.25-35e max. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno Marec 1, 2010 Deli Objavljeno Marec 1, 2010 Saj nisem ravno 2levih rok . Vendar vseeno koliko pa pride menjava na servisih. Vsaj približno ker nimam niti minimalne predstave. Potem pa bi se odločil ali jo zamenjam sam. Gledal pa sem komplete od DID-a.. dol jo odfleksaš... nazaj jo prinetaš... jest sem si kupil orodje za netat regino, obstaja za vse vrste verig, tisti, ki se z netanjem večkrat ukvarjajo, po mojem, zanetajo brez specialnega orodja... en macolček za utež in en kvaduček za nabijat pa verjetno gre... kolk je to vredno pa ne vem... vsekakor te menjava olja ne užge po deklcih ali nogah, slabo netana ketna pa lahko... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alex11 Objavljeno Marec 2, 2010 Deli Objavljeno Marec 2, 2010 dol jo odfleksaš... nazaj jo prinetaš... jest sem si kupil orodje za netat regino, obstaja za vse vrste verig, tisti, ki se z netanjem večkrat ukvarjajo, po mojem, zanetajo brez specialnega orodja... en macolček za utež in en kvaduček za nabijat pa verjetno gre... kolk je to vredno pa ne vem... vsekakor te menjava olja ne užge po deklcih ali nogah, slabo netana ketna pa lahko... Ravno to sem imel v mislih glede na to, da je moč na 1kolesu. Pač bom naredil eno furco do nekoga , da mi jo zamenja. Hvala za pomoč... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tine83 Objavljeno Avgust 23, 2010 Deli Objavljeno Avgust 23, 2010 Živjo zanima me ali je kdo že kupoval verižne sete v louisu? Cene so namreč precej nizke za did komplet bi za mojo zx10r dal 193e D I D Gledal pa sem tudi komplete REGINA kjer pa je cena samo 165e REGINA A je to že kdo dal na motor, nebi rad dal gor neke crap robe... Pozdravljen, jaz sem osebno mnenja da Lousovi D.I.D seti niso primerljivi italjanskim, ti razložim zakaj. Oni sestavijo set z kitajskimi zobniki, med tem ko dobiš v italijaskem setu Sunstar zobnike, ki so termično obdelani, več si preberi tukaj + zraven dobiš pripomoček za spenjanje verige in manjši spray za namazat verigo. Sam sem preveril par ponudnikov pri nas in na koncu sem dobil set TUKAJ pa še na zalogi so ga imeli. Za svojega Kawasakija 636 letnik 2004 sem dal 170€ za verižni set. Cene so pa povsot padle, tako da ni bojazni da ne dobiš pravega materijala. Sam bi ti pa predlagal D.I.D ker je vseeno prva vgradnja na večina motorjih, saj ne da Regina ni v redu. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dkamen2 Objavljeno Maj 12, 2013 Deli Objavljeno Maj 12, 2013 Zanima me kateri verižnik naj izberem za kawasaki ninjo zx636 letnik 2004 na izbiro imam sprednji verižnik 14-15 zob in zadaj 40,43,45,46. Zanimajo me mnenja če je že kdo kaj eksperimentiral glede tega. L.p Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NinjaRider04 Objavljeno Maj 12, 2013 Deli Objavljeno Maj 12, 2013 Zanima me kateri verižnik naj izberem za kawasaki ninjo zx636 letnik 2004 na izbiro imam sprednji verižnik 14-15 zob in zadaj 40,43,45,46. Zanimajo me mnenja če je že kdo kaj eksperimentiral glede tega. L.p jaz ti poven 15 43 vzeme..tak man jaz Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hector Objavljeno Maj 13, 2013 Deli Objavljeno Maj 13, 2013 tu si malo poglej: http://www.gearingcommander.com/ iom in dkamen2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Maj 13, 2013 Deli Objavljeno Maj 13, 2013 -1 spredaj,plus 2 zadaj dkamen2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dkamen2 Objavljeno Maj 13, 2013 Deli Objavljeno Maj 13, 2013 tu si malo poglej: http://www.gearingcommander.com/ To je to HVALA!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Maj 13, 2013 Deli Objavljeno Maj 13, 2013 tistega, pri kerem ti števec nebo lagal za 30% Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 14, 2013 Deli Objavljeno Maj 14, 2013 tistega, pri kerem ti števec nebo lagal za 30% vedno bo lagal ker hitrost meri na menjalniku in ne na kolesu.. dkamen2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lencdo Objavljeno Maj 14, 2013 Deli Objavljeno Maj 14, 2013 se komu vala slučajno zobnik s 15 zobi za hondo cbr 954??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Maj 16, 2013 Deli Objavljeno Maj 16, 2013 vedno bo lagal ker hitrost meri na menjalniku in ne na kolesu.. ja saj, v tem je "problem". ampak, če bo dal spredaj -2 in zadaj recimo +3, potem bo števec lagal še toliko bolj. no, v tem primeru bo lagal že ekstremno brutalno! xD ko mu bo števec kazal 130 se bo v resnici peljal dosti počasneje. in motor mu bo neprimerno več pil, ker bo vedno v obrate tiščal. ...če bo hotel kam prit... za dirkališče ok, za cesto pa bedarija. no, razen, če motor nima dovolj moči in je nekdo prisiljen v take rešitve. ali pa, če hoče posnet fake video, kako mu motor v sedmih sekundah potegne do 300. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Maj 17, 2013 Deli Objavljeno Maj 17, 2013 speedohealer "pozdravi" te težave; sevede v primeru da nima zajle za števc cikadina 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dkamen2 Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 Zanima me kateri navoj ima matica prednjega verižnika, ker ga nikakor ne morem odtegniti. Če se ne motim ima levi navoj (se pravi, da se odteguje v desno stran)??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 Zanima me kateri navoj ima matica prednjega verižnika, ker ga nikakor ne morem odtegniti. Če se ne motim ima levi navoj (se pravi, da se odteguje v desno stran)??? Jaz bi rekel, da je desni navoj in da ga odteguješ v levo. lp dkamen2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 desen navoj odteguje se v levo stran dkamen2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bosa Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... Sej maš tko varovalno podložko da se ti matica ne odvija. Vsaj pri mojmu prejšnem motorju je blo tko in pa matica je imela desni navoj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dkamen2 Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 Z precej kletvicami sem končno ovil zadevo. Navaden desni navoj Kawasaki ninja 636 2004letnik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Maj 27, 2013 Deli Objavljeno Maj 27, 2013 Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... Na to pa sploh nisem pomislil... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se