Skoči na vsebino

Zobniki, verižniki


kasti

Priporočene objave

Živjo fantje!

Ali mi lahko svetujete kje-kdo mi lahko zamenja verigo na CBR900rr. Sem iz okolice Kranja.

Sprašujem, ker imate zelo deljena mnenja glede serviserjev. Nisem dirkač imam pa sedaj stegnjeno ketno kar hudo..

Hvala za pomoč lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je menjava ketna na istem zahtevnostnem nivoju, kot menjava motornega olja... ;)

saj bo šlo,saj bo šlo...naredi sam,velja največ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je menjava ketna na istem zahtevnostnem nivoju, kot menjava motornega olja... ;)

saj bo šlo,saj bo šlo...naredi sam,velja največ!

Saj nisem ravno 2levih rok . Vendar vseeno koliko pa pride menjava na servisih. Vsaj približno ker nimam niti minimalne predstave.

Potem pa bi se odločil ali jo zamenjam sam. Gledal pa sem komplete od DID-a..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj nisem ravno 2levih rok . Vendar vseeno koliko pa pride menjava na servisih. Vsaj približno ker nimam niti minimalne predstave.

Potem pa bi se odločil ali jo zamenjam sam. Gledal pa sem komplete od DID-a..

dol jo odfleksaš... nazaj jo prinetaš... jest sem si kupil orodje za netat regino, obstaja za vse vrste verig, tisti, ki se z netanjem večkrat ukvarjajo, po mojem, zanetajo brez specialnega orodja... en macolček za utež in en kvaduček za nabijat pa verjetno gre...

kolk je to vredno pa ne vem... vsekakor te menjava olja ne užge po deklcih ali nogah, slabo netana ketna pa lahko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dol jo odfleksaš... nazaj jo prinetaš... jest sem si kupil orodje za netat regino, obstaja za vse vrste verig, tisti, ki se z netanjem večkrat ukvarjajo, po mojem, zanetajo brez specialnega orodja... en macolček za utež in en kvaduček za nabijat pa verjetno gre...

kolk je to vredno pa ne vem... vsekakor te menjava olja ne užge po deklcih ali nogah, slabo netana ketna pa lahko...

Ravno to sem imel v mislih glede na to, da je moč na 1kolesu.

Pač bom naredil eno furco do nekoga , da mi jo zamenja.

Hvala za pomoč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Živjo zanima me ali je kdo že kupoval verižne sete v louisu?

Cene so namreč precej nizke za did komplet bi za mojo zx10r dal 193e D I D

Gledal pa sem tudi komplete REGINA kjer pa je cena samo 165e REGINA

A je to že kdo dal na motor, nebi rad dal gor neke crap robe...

Pozdravljen, jaz sem osebno mnenja da Lousovi D.I.D seti niso primerljivi italjanskim, ti razložim zakaj. Oni sestavijo set z kitajskimi zobniki, med tem ko dobiš v italijaskem setu Sunstar zobnike, ki so termično obdelani, več si preberi tukaj + zraven dobiš pripomoček za spenjanje verige in manjši spray za namazat verigo. Sam sem preveril par ponudnikov pri nas in na koncu sem dobil set TUKAJ pa še na zalogi so ga imeli. Za svojega Kawasakija 636 letnik 2004 sem dal 170€ za verižni set. Cene so pa povsot padle, tako da ni bojazni da ne dobiš pravega materijala. Sam bi ti pa predlagal D.I.D ker je vseeno prva vgradnja na večina motorjih, saj ne da Regina ni v redu.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Zanima me kateri verižnik naj izberem za kawasaki ninjo zx636 letnik 2004 na izbiro imam sprednji verižnik 14-15 zob in zadaj 40,43,45,46. Zanimajo me mnenja če je že kdo kaj eksperimentiral glede tega.

 

 

L.p

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kateri verižnik naj izberem za kawasaki ninjo zx636 letnik 2004 na izbiro imam sprednji verižnik 14-15 zob in zadaj 40,43,45,46. Zanimajo me mnenja če je že kdo kaj eksperimentiral glede tega.

 

 

L.p

jaz ti poven 15 43 vzeme..tak man jaz :P:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tistega, pri kerem ti števec nebo lagal za 30%

vedno bo lagal ker hitrost meri na menjalniku in ne na kolesu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedno bo lagal ker hitrost meri na menjalniku in ne na kolesu..

 

ja saj, v tem je "problem".

ampak, če bo dal spredaj -2 in zadaj recimo +3, potem bo števec lagal še toliko bolj. no, v tem primeru bo lagal že ekstremno brutalno! xD

ko mu bo števec kazal 130 se bo v resnici peljal dosti počasneje.

in motor mu bo neprimerno več pil, ker bo vedno v obrate tiščal. ...če bo hotel kam prit...

za dirkališče ok, za cesto pa bedarija. no, razen, če motor nima dovolj moči in je nekdo prisiljen v take rešitve.

ali pa, če hoče posnet fake video, kako mu motor v sedmih sekundah potegne do 300.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

speedohealer "pozdravi" te težave; sevede v primeru da nima zajle za števc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me kateri navoj ima matica prednjega verižnika, ker ga nikakor ne morem odtegniti. Če se ne motim ima levi navoj (se pravi, da se odteguje v desno stran)???

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kateri navoj ima matica prednjega verižnika, ker ga nikakor ne morem odtegniti. Če se ne motim ima levi navoj (se pravi, da se odteguje v desno stran)???

 

Jaz bi rekel, da je desni navoj in da ga odteguješ v levo.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... ;)

Sej maš tko varovalno podložko da se ti matica ne odvija. Vsaj pri mojmu prejšnem motorju je blo tko in pa matica je imela desni navoj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z precej kletvicami sem končno ovil zadevo. Navaden desni navoj Kawasaki ninja 636 2004letnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... ;)

Na to pa sploh nisem pomislil... :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!