Jump to content

Zobniki, verižniki


kasti

Recommended Posts

Živjo fantje!

Ali mi lahko svetujete kje-kdo mi lahko zamenja verigo na CBR900rr. Sem iz okolice Kranja.

Sprašujem, ker imate zelo deljena mnenja glede serviserjev. Nisem dirkač imam pa sedaj stegnjeno ketno kar hudo..

Hvala za pomoč lp

Link to comment
Share on other sites

mislim da je menjava ketna na istem zahtevnostnem nivoju, kot menjava motornega olja... ;)

saj bo šlo,saj bo šlo...naredi sam,velja največ!

Link to comment
Share on other sites

mislim da je menjava ketna na istem zahtevnostnem nivoju, kot menjava motornega olja... ;)

saj bo šlo,saj bo šlo...naredi sam,velja največ!

Saj nisem ravno 2levih rok . Vendar vseeno koliko pa pride menjava na servisih. Vsaj približno ker nimam niti minimalne predstave.

Potem pa bi se odločil ali jo zamenjam sam. Gledal pa sem komplete od DID-a..

Link to comment
Share on other sites

več kot 1 uro ti skoraj ne bi smel kasirat...kaj pa vem,ca.25-35e max.

Link to comment
Share on other sites

Saj nisem ravno 2levih rok . Vendar vseeno koliko pa pride menjava na servisih. Vsaj približno ker nimam niti minimalne predstave.

Potem pa bi se odločil ali jo zamenjam sam. Gledal pa sem komplete od DID-a..

dol jo odfleksaš... nazaj jo prinetaš... jest sem si kupil orodje za netat regino, obstaja za vse vrste verig, tisti, ki se z netanjem večkrat ukvarjajo, po mojem, zanetajo brez specialnega orodja... en macolček za utež in en kvaduček za nabijat pa verjetno gre...

kolk je to vredno pa ne vem... vsekakor te menjava olja ne užge po deklcih ali nogah, slabo netana ketna pa lahko...

Link to comment
Share on other sites

dol jo odfleksaš... nazaj jo prinetaš... jest sem si kupil orodje za netat regino, obstaja za vse vrste verig, tisti, ki se z netanjem večkrat ukvarjajo, po mojem, zanetajo brez specialnega orodja... en macolček za utež in en kvaduček za nabijat pa verjetno gre...

kolk je to vredno pa ne vem... vsekakor te menjava olja ne užge po deklcih ali nogah, slabo netana ketna pa lahko...

Ravno to sem imel v mislih glede na to, da je moč na 1kolesu.

Pač bom naredil eno furco do nekoga , da mi jo zamenja.

Hvala za pomoč...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Živjo zanima me ali je kdo že kupoval verižne sete v louisu?

Cene so namreč precej nizke za did komplet bi za mojo zx10r dal 193e D I D

Gledal pa sem tudi komplete REGINA kjer pa je cena samo 165e REGINA

A je to že kdo dal na motor, nebi rad dal gor neke crap robe...

Pozdravljen, jaz sem osebno mnenja da Lousovi D.I.D seti niso primerljivi italjanskim, ti razložim zakaj. Oni sestavijo set z kitajskimi zobniki, med tem ko dobiš v italijaskem setu Sunstar zobnike, ki so termično obdelani, več si preberi tukaj + zraven dobiš pripomoček za spenjanje verige in manjši spray za namazat verigo. Sam sem preveril par ponudnikov pri nas in na koncu sem dobil set TUKAJ pa še na zalogi so ga imeli. Za svojega Kawasakija 636 letnik 2004 sem dal 170€ za verižni set. Cene so pa povsot padle, tako da ni bojazni da ne dobiš pravega materijala. Sam bi ti pa predlagal D.I.D ker je vseeno prva vgradnja na večina motorjih, saj ne da Regina ni v redu.

Lp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Zanima me kateri verižnik naj izberem za kawasaki ninjo zx636 letnik 2004 na izbiro imam sprednji verižnik 14-15 zob in zadaj 40,43,45,46. Zanimajo me mnenja če je že kdo kaj eksperimentiral glede tega.

 

 

L.p

 

Link to comment
Share on other sites

Zanima me kateri verižnik naj izberem za kawasaki ninjo zx636 letnik 2004 na izbiro imam sprednji verižnik 14-15 zob in zadaj 40,43,45,46. Zanimajo me mnenja če je že kdo kaj eksperimentiral glede tega.

 

 

L.p

jaz ti poven 15 43 vzeme..tak man jaz :P:)

Link to comment
Share on other sites

tistega, pri kerem ti števec nebo lagal za 30%

vedno bo lagal ker hitrost meri na menjalniku in ne na kolesu..

Link to comment
Share on other sites

vedno bo lagal ker hitrost meri na menjalniku in ne na kolesu..

 

ja saj, v tem je "problem".

ampak, če bo dal spredaj -2 in zadaj recimo +3, potem bo števec lagal še toliko bolj. no, v tem primeru bo lagal že ekstremno brutalno! xD

ko mu bo števec kazal 130 se bo v resnici peljal dosti počasneje.

in motor mu bo neprimerno več pil, ker bo vedno v obrate tiščal. ...če bo hotel kam prit...

za dirkališče ok, za cesto pa bedarija. no, razen, če motor nima dovolj moči in je nekdo prisiljen v take rešitve.

ali pa, če hoče posnet fake video, kako mu motor v sedmih sekundah potegne do 300.

Link to comment
Share on other sites

speedohealer "pozdravi" te težave; sevede v primeru da nima zajle za števc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zanima me kateri navoj ima matica prednjega verižnika, ker ga nikakor ne morem odtegniti. Če se ne motim ima levi navoj (se pravi, da se odteguje v desno stran)???

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zanima me kateri navoj ima matica prednjega verižnika, ker ga nikakor ne morem odtegniti. Če se ne motim ima levi navoj (se pravi, da se odteguje v desno stran)???

 

Jaz bi rekel, da je desni navoj in da ga odteguješ v levo.

 

lp

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... ;)

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... ;)

Sej maš tko varovalno podložko da se ti matica ne odvija. Vsaj pri mojmu prejšnem motorju je blo tko in pa matica je imela desni navoj.

Link to comment
Share on other sites

Z precej kletvicami sem končno ovil zadevo. Navaden desni navoj Kawasaki ninja 636 2004letnik

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da je odvisno na kateri strani motorja je veriga. Potem se odvije v isti smeri kot se verižnik vrti, ker pri vrtenju mora vedno matico zategovat. V levo, če je veriga na levi strani motorja in obratno... ;)

Na to pa sploh nisem pomislil... :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!