Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
kasti

Zobniki, verižniki

Recommended Posts

Stric Burek

Kaj pa za NSR imajo manjše za spredej ali večje za zadej, se mi zdi brezeveze da ti gre 125ka 160km/h, če pa se voziš tam največ 140km/h, pa še do 160km/h rabiš doooolgoooo ravnico

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

z manjšim spredaj ali večjim zadaj ne bo šlo več 140 ampak manj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Če daš zadi za enega več se ne bo poznalo za 30km/h

Če daš spredi za enga manjšega tudi težko

Na 4-ki se zadej (iz 32 na 33) ni poznalo skor nič, morda 3km/h (Gre pa 95km/h po ravnini)

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

prej sm narobe razumu tvoj post

poišči na netu kalkulatorje za ta prestavna razmerja in si preračunaj za koliko km/h se ti spremeni z različnimi zobniki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Ne najdem takega calca, najdem samo za gear ratio, kar pa ni to, ma kdo morda kej doma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Staycool

prestavno razmerje: i=z1/z2

z1 - število zob prvega zobnika

z2 - število zob drugega zobnika

W1=W2 / i

W - kotna hitrost, iz kotne hitrost dobiš tudi hitrost točke na obodu, ki znaša

v = W2 x R , kjer je R polmer kolesa (od osi do vrha gume)

prvo vstavi zdejšnjo obodno hitrost (m/s) (polmer v metrih!) in zdejšnje prestavno razmerje. dobil boš W1 - kotno hitrost prvega zobnika.

Zdaj z izračunano W1 iščeš prestavno razmerje i.

Torej izračunaš kotno hitrost zadnjega kolesa pri npr željenih 140 km/h, vstaviš v enačbo in dobiš da mora bit

W2 / W1 = i

i bo število manjše od ena. ker velja z1/z2 = i , se sam še odločiš kjri zobnik boš zamenjal in le tistega vzameš kot spremenljivko.

:rolleyes: sej je simpl.

Edited by Staycool

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

staycool, si ti maybe TŠC-jevc :hmm: si kar pošteno podkovan z mehaniko :OK:

misty, kolk maš ti zobnike na CBR-i? Pa povej razliko če se splača al ne. Js mam zadej 43 sm vidu zadnič. Pa a ni to nekam mahn :hmm: če bi blo po moje bi 45-46 ruknu gor :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Staycool

žal, nisem THCjevc.. hodim pa na stroyni fax ja.

A veš kaj je rekel Da Vinci? prof. Kosel je dal to za uvod v njegovo bukvo:

Veda o mehaniki je ena izmed najbolj plemenitih. :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek
prestavno razmerje: i=z1/z2

z1 - število zob prvega zobnika

z2 - število zob drugega zobnika

W1=W2 / i             

W - kotna hitrost,  iz kotne hitrost dobiš tudi hitrost točke na obodu, ki znaša

v = W2 x R , kjer je R polmer kolesa (od osi do vrha gume)

prvo vstavi zdejšnjo obodno hitrost (m/s) (polmer v metrih!) in zdejšnje prestavno razmerje. dobil boš W1 - kotno hitrost prvega zobnika.

Zdaj z izračunano W1 iščeš prestavno razmerje i.

Torej izračunaš kotno hitrost zadnjega kolesa pri npr željenih 140 km/h, vstaviš v enačbo in dobiš da mora bit

W2 / W1 = i

i bo število manjše od ena. ker velja z1/z2 = i , se sam še odločiš kjri zobnik boš zamenjal in le tistega vzameš kot spremenljivko.

:rolleyes:  sej je simpl.

Hmmm, nekako mi ne pride prav,

z_sprednji=14 zob

z_zadnji=36zob

i_dejanski=0.39

i_izračunan=0.87

v_dejanska=160km/h=45m/s

v_željena=140km/h=39m/s

r=17inch=0.432m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Aha, torej zobnik more bit spredej 12, ali pa zadej 42, a se da sploh dobit?

Kake imate izkušnje z zobniki ki so jih mojstri naredili po meri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty
staycool, si ti maybe TŠC-jevc :hmm: si kar pošteno podkovan z mehaniko :OK:

misty, kolk maš ti zobnike na CBR-i? Pa povej razliko če se splača al ne. Js mam zadej 43 sm vidu zadnič. Pa a ni to nekam mahn :hmm: če bi blo po moje bi 45-46 ruknu gor :unsure:

15/46 namesto original 16/46

za grobnik je kar se končne tiče to idealno, na koncu ciljne se 6. zvrti, mal težav v rupi, bi blo treba 3jo podaljšat.

na mobikrogu me motilo na zadnjem levem ovinku pred ciljno, ker je 2. prestava tam prekratka ratala (bi mogu šaltat v dokaj nagibu)

če te pa zanima na splošno, pa tko, še zadaj 2 zoba več in se bo šaltalo kot na krosu :D

točne razlike pa ne vem, ker sem hkrati menjal še akrapoviča

2. gre na zadnjo BP, če si to hotu slišat :P

dimmni, mojstri pri didu, renthalu, rkju, morda tudi regini obvladajo zadeve. ;)

narejeno po meri za cbr ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

kaj pa cena teh verig in obeh zobnikov? tko od oka .)

a je razlika v ceni če je posebej narejeno po meri-ne standardno

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

če kupiš original za tvoj motor zobnike in ketno ponavadi dobiš v kompletu malo ceneje. Če si izmišljaš in daš druge zobnike gor in močnejšo ketno pa zna kar nanest.

did 15/46 zobnika + 525 ZVM ketna me je z delom vred prišla 51.000 SIT :BUA:

Poleg tega je tole ketna za motorje do 900 ccm, za NSR je ustrezno cenejša.

sicer pa ne vem kje boš ti našel majstra, ki ti bo naredil po meri zobnik (oz. za razumno ceno). Sem med drugim zadosti strojnika da vem, da je izdelava zobnikov cela znanost ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

sicer pa ne vem kje boš ti našel majstra, ki ti bo naredil po meri zobnik (oz. za razumno ceno). Sem med drugim zadosti strojnika da vem, da je izdelava zobnikov cela znanost ;)

Niti ni taka znanost izdelat verižnik (zobnik je nekaj povsem drugega) če poznaš kakega mojstra iz Litostroja ali kake podobne firme bi ti ga znal naredit za zmerno ceno (na fuš seveda).

Večji problem bo dobit podatke o verižniku in izbrat pravi material.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

evo, pa so me začeli loviti na detajlih :blush:

:D

res je, verižnik je, ampak pustimo to, še vedno je najceneje kupit v trgovini

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Iz Louis-a:

KETTENSATZ DID O-RING

NSR125 80KM/H (110/12/36)

Ekola, sam to je za NSRko ki je zablokirana na 80km/h, nemška varjanta, mislite da bo ta dobra, ker original je spredi 14 zobnik, po mojem izračunu bi mogel bit spredej 12 da bi šlo 140km/h, se pravi lih prav

Cena je 95€.

KETTENSATZ REGINA O-RING

NSR125 JC22 96-(106/12/35)

Tle je pa še ta REGINA, razmerje skor isto 3km/h se pozna

Cena te je 99€

Katere so boljše? DID ali REGINA?

Kakšna je pa razlika med X pa O-ring

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Se pravi je X-ring boljše tesnilo od O-ring, to da ne pride umazanija, se pravi veriga zdrži dlje... Zanimivo ja

Torej kaj je bolše? DID ali Regina? :hmm: :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

gizmo, bodi pozoren na to katere zobnike ima motor original gor in ne kaj je TRENUTNO gor!

ne vem točnega letnika tvoje CBRke, vendar starejše od 98 so imele 15/43, 99 in 00 letnik 16/44, od 2001 pa 16/46

naj me kdo popravi če se motim

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak
gizmo, bodi pozoren na to katere zobnike ima motor original gor in ne kaj je TRENUTNO gor

99 in 00 letnik 16/44

that's it :grim pa če bo yozo ruknu gor 15/46 pole lahko tudi jest brez skrbi :)

trenutno ima pa 16/43

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!