vrho1679 Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 Ali kdo ve, kaj vse moraš placat, uredit, itd., ce prepelješ motorno kolo (novo/rabljeno) iz npr. Nemcije. Ali se še splaca ?
vrho1679 Objavljeno Junij 13, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 Cena npr. ZZR 600, ki sem ga gledal: 1991: SLO = 6.500 , D = 4.500 1992: SLO = 7.500 , D = 4.500-5500 1993: SLO = 8.500 , D = 5.200-6.500 1997: SLO = rajš ne bi , D = 8.000 Povrhu vsega pa pri nas še nimaš ne vem kakšne izbire.
Ice Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 a ne obstaja moznost,da ga uvozis po delih? kot "rezervne" dele za motor.pogojuje najbrz,da ze imas papirje za ta model. best Ice
vrho1679 Objavljeno Junij 13, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 Ne bi se šel kakšnega razstavljanja na prafaktorje in spreminjanja serijskih številk. Mislil sem na legalen nacin. (ce seveda ne bo šlo pa bo drugi tud OK, sam de bo motor)
Ice Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 ne rok.sem mislil,da masino kot celo in sasijo,vilice itd. uvozis brez pretolcevanja stevilk.normalni rezervni del.moras dokazati,da imas ze tak model doma,ali tako nekako.to ne gre? best Ice
badfreek Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 Mislim, da je na japonske motorje vecja stopnja davka pri uvozu iz Evrope, kot pa ce porerklo motorja iz EU. badfreek
Noise Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 Tako je, poleg DDV moraš placati še carino... Oz. je tako, da placaš carino na osnovno vrednost (brez davka), nato pa na OW+carino placaš še 19% DDV... //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
uzzy Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 Ali kdo ve kako, zadeva zgleda, ce je motor letnika okol 80
A_je_to Objavljeno Junij 27, 2001 Opozori Objavljeno Junij 27, 2001 Zadeva igleda ZELO STARO hehe _________________________ Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI
Brrrm Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 in dvakrat letno moraš na tehnicni pregled Brrrm
Gregs Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: in dvakrat letno moraš na tehnicni pregled Eh, le zakaj??? Saj ga tako ali tako lahko vozis samo pol leta, potem ga das pa spat...
Brrrm Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Jaz vozim tudi pozimi. Od oktobra 2000 do konca januarja 2001 naredil 1000 km, potem pa je itak pricela pomlad. Brrrm
Gregs Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Pohvalno, Brrrm. Jaz ga na zimo ene dvakrat zapeljem (brez registracije, pa ne okol govort!), da ga zluftam, drugace pa kar malo pociva, zato pa smucke toliko vec delajo...
zohi Objavljeno Junij 29, 2001 Opozori Objavljeno Junij 29, 2001 quote: Jaz vozim tudi pozimi. Od oktobra 2000 do konca januarja 2001 naredil 1000 km, potem pa je itak pricela pomlad. Brrrm Jest sem febrarja board-al na bližnjem hribu, ti se se pa januarja okol vozu-z motorjam!? A ni to mal cudn? Ce ni snega, oz. poledice na cesti, ga pa najbl zebe!!!??? By zohi
Brrrm Objavljeno Junij 29, 2001 Opozori Objavljeno Junij 29, 2001 Še nisem imel motoristicnih cot (usnje in ostala krama), zato sem vozil v smucarskih cotah, pa dolge gate in štrampli etc. Brrrm
easyrider Objavljeno Junij 29, 2001 Opozori Objavljeno Junij 29, 2001 Ce je pozimi kak lep dan in so ceste suhe, je prav prijetno narediti kakšen krog po okolici. Res se moraš bolj obleci in biti še bolj previden (predvsem zaradi avtomobilistov, ki niti pod razno ne pricakujejo kakšnega motorista na cesti), je pa obcutek enkraten. Sicer pa imajo Celjani (MK Savinja) navado, da se 1. januarja zberejo na kavici in naredijo skupinsko otvoritveno vožnjo po bližnji okolici. Imaš pa tudi drugo skrajnost: 3. sobota v januarju Elefantentreffen v Nemciji, kjer se zbere nekaj 1000 motoristov iz cele Evrope ne glede na vremenske in vozne razmere (tudi ce sneži). lp Easyrider
Gregs Objavljeno Julij 1, 2001 Opozori Objavljeno Julij 1, 2001 Uf, v take skrajnosti pa vseeno ne bi sel... Je dovolj dvakrat v zimi, ko je res lepo in malce toplejse vreme.
boostjan Objavljeno Julij 9, 2001 Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 A kdo ve kako je z uvozom rabljenega motorja (npr. iz nemcije)? Kako je z uvozom rabljenih delov? THX
hotschko Objavljeno Julij 9, 2001 Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 quote: A kdo ve kako je z uvozom rabljenega motorja (npr. iz nemcije)? Kako je z uvozom rabljenih delov? THX Nekaj na to temo je bilo že povedano v "Splošno -> Uvoz rabljenega motorja". hotschko
vrho1679 Objavljeno Julij 9, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 Nekaj, pa vseeno nic pametnega, tako da še sedaj ne vem ali bi motor uvozil, ali kupil tu.
hotschko Objavljeno Julij 9, 2001 Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 quote: Nekaj, pa vseeno nic pametnega, tako da še sedaj ne vem ali bi motor uvozil, ali kupil tu. Mislim, da je bila vecina nasvetov bolj v smeri nakupa v SLO. hotschko
vrho1679 Objavljeno Julij 9, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 Samo da je pri nas izbira zelo slaba, nekaterih modelov pa sploh ne dobiš. Mislil sem, da bi nekdo ki ima s tem že izkušnje OPISAL CELOTEN POSTOPEK ISKANJA NAKUPA, PREVOZA IN UREJANJA PAPRJEV. lp
boostjan Objavljeno Julij 9, 2001 Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 Ja.Se strinjam z Rokom. Sam imam yamaho XJ750 F. Baje je bil ta model delan predvsem za Kanado. Take informacije sem nasel na netu. Je pa letnik 1984. In mam totelne probleme najti rezervne dele. Auspuh se dobi, pa zmigouci tud kaj vec pa je res problem. Fino bi bilo, ce bi na motosvetu pod nasveti res opisali postopek uvoza rabljenega motorja. LP
boostjan Objavljeno Julij 14, 2001 Opozori Objavljeno Julij 14, 2001 Ja imam infrmacije kako je s prevozom motorja iz Nemcije do nase meje. Tablica "preizkusnja" stane 23 DEM. Potem je treba placat 150 DEM za zavarovanje pa se 23 DEM je nekih dodatnih stroskov. Se pravi prevoz neregistriranega motorja iz Nemcije do meje pride skupaj cca. 200 DEM + bencin. Ce pa ima kdo prikolico mu ti stroski odpadejo. Iscem naprej kako je s carino in ostalim birokratskim sranjem na nasi meji in znotraj nje.
Ice Objavljeno Julij 14, 2001 Opozori Objavljeno Julij 14, 2001 zadnjic vam dam eno zamisel: pred leti smo "uvazali" motorje kot rezevne dele; motor si v tujini kupil,ga tam razstavil (masina,vilice,kolesa,ogrodje itd.) in ga po delih pripeljal v SLO.naj se kdo pozanima,ce to se gre. ----- chrome won´t get you home
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se