Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

A je že kdo kupoval od uvoznika? Torej on pripelje motor, ti uredi homologacijo in vse papirje, ti samo kupiš in pelješ. Je treba bit na kaj posebej pozoren?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stasky, a AČI in to italjani že imajo in ga potem sam poštemplajo da je za izvoz al je to papir ki ga nardiš tam na novo?

Koliko časa si bil na uradu? Mogoče veš kako so odprti? Konkretno me zanima za četrtek in petek.

ACI (AČI) Italijani že imajo, vsaj on ga je že imel ko sem prišel po motor, mogoče ga je naredil prej a dvomim, po mojem AČI že imajo. Vse papirje je imel lastnik. Nevem sicer kako gre preko posameznih uradov, on je sklenil vse na enem mestu, to je v bistvu avtošola in tam opravljajo tudi prepise in podobno. Oni konkretno (v Monfalconu) so odprti vsak dan od 9-12 in od 15-17 se mi zdi.

Skratka tako je potekalo:

1. Dobim se z lastnikom, natovorimo motor v kombi

2. Z njim se odpeljemo do omenjene avtošole

3. S seboj je imel Tablico, prometno, ACI, in osebni dokument

4. Uslužbenec naredi kupoprodajno, nalepi eno nalepko v stilu kolekov, da štampiljko in podpis

5. Na prometno in ACI napiše ANNULLATO (da je preklicana veljavnost) in s tem odjavi motor

6. Fotokopijo vseh papirjev dobi lastnik, originale pa js

7. Lastniku plačam dogovorjen znezek, ta pa poravna vse stroške prepisa

8. Odpeljem se domov

9. Čaka me homologacija (čakam lepo vreme, da se z motorjem odpeljem direkt) in registracija

10. Sprašujem se če moram res plačat še kakšen davek tukaj pri nas

To tazadnje vam povem ko ga registriram!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me je neki internet zajeb... pa nisem mogu prej odpisat...

skratka danes zjutraj opravu homologacijo, popoldan registrirau... prenesu bonifikacijo iz avta (50%) pa dodatnih 40% za nepovračilo premije... plačal tehnični, cestno takso, zavarovanje in nezgodno zavarovanje za oba sedeža vsega skupaj 290€ + 97€ homologacija...

glede kupovanja od uvoznika nevem, sklepam da vse uredi on, če pa kupuješ od italijanskega koncesjonarja pa ti da namesto kupoprodajne pogodbe račun, zraven pa mora bit še, tako kot od privatnika, ACI in original prometna. In postopek je isti.

Aja, davka nisem nobenega plačal, upam da ne bodo trgali pri dohodnini :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z uvozom iz ITA recimo RS 250... Recimo, če je letnik 1998 a se to sploh da uvozit in prijavit pri nas? Motor namreč ne ustreza EURO (mislim da 2) standardom, prav tako je star 10 let... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, davka nisem nobenega plačal, upam da ne bodo trgali pri dohodnini :whistle:

Davka ni nobenega za plačat in tudi pri dohodnini ti nebodo nič trgali. :worship:

Dal to skozi leta 2006. :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z uvozom iz ITA recimo RS 250... Recimo, če je letnik 1998 a se to sploh da uvozit in prijavit pri nas? Motor namreč ne ustreza EURO (mislim da 2) standardom, prav tako je star 10 let... ?

Če ne ustreza normam, pol ne bo nič. Ampak imaš neko 97/31 al nevem kolk. Poglej par strani nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr ena misel z neba, zakaj ko ni več meja oz. zapletov s prehodi iz države v državo (mislim samo za Evropo)

moramo mi karkoli homologirat, če pa smo mi vsi evropski državljani? Pa nekako mi vse predpise/zakone/pravila

sprejemamo iz direkcije EU & itd..... :huh:

V bistvu za nazaj mi je vse jasno, misel se mi podaja za prihodnja dejanja. :hmm:

No ja, kr tko mal :topic:

lp

PF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr ena misel z neba, zakaj ko ni več meja oz. zapletov s prehodi iz države v državo (mislim samo za Evropo)

moramo mi karkoli homologirat, če pa smo mi vsi evropski državljani? Pa nekako mi vse predpise/zakone/pravila

sprejemamo iz direkcije EU & itd..... :huh:

V bistvu za nazaj mi je vse jasno, misel se mi podaja za prihodnja dejanja. :hmm:

No ja, kr tko mal :topic:

lp

PF

To jaz pravim že kar nekaj časa, to da moraš homologirat vozilo pri nas, ni nič drugega za mene

kot pipanje dnarja ljudem, oziroma plačujemo za prevod homologacije iz Nemščine/Italijanščine v Slovenščino.

Država pač hoče svojo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kod je bilo z nalepkami za tehnični, tako je pač s homologacijo... nekje nas morjo obirat... js mislim še vedno, da če je motor ustrezen za italijo, ki ima strožje zakone oziroma je z zakoni par let pred nami (ker kar sprejme italija danes sprejmemo mi čez 5 let), pol je motor ustrezen tudi za nas. Ampak očitno se motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je da isti motor dobiš na japonskem kot v Sloveniji recimo, ampak če ga uvoziš ga morš dejansko še enkrat homologirat. Prasci :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je da isti motor dobiš na japonskem kot v Sloveniji recimo, ampak če ga uvoziš ga morš dejansko še enkrat homologirat. Prasci :headbang:

Točno tko... no kakorkoli, vseeno prideš ceneje skozi če kupiš motor v tujini in narediš pri nas homologacijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Davka ni nobenega za plačat in tudi pri dohodnini ti nebodo nič trgali. :worship:

Dal to skozi leta 2006. :winkiss:

Torej za uvožen avto je treba plačat DMV, za motor pa ne? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, torej dobim od prodajalca (fizična oseba) Aci, odjavljeno prometno in sklenemo kupoprodajno pogodbo. Motor peljem domov.

Potem pridem v koper homologirat. Zdej me pa zanima če lahko motor najprej zablokiram na 25kW in nato mi pri homologaciji za uvoz vpišejo v homo kartonček še 25 kW?

Torej če je tale vrstni red možen:

- Italia, kupim motor, 3je papirji

- Servis štern - blokada

- Homologacija koper (vpisano 25 kw, prijavljen)

- zavarovalnica

- registracija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, torej dobim od prodajalca (fizična oseba) Aci, odjavljeno prometno in sklenemo kupoprodajno pogodbo. Motor peljem domov.

Potem pridem v koper homologirat. Zdej me pa zanima če lahko motor najprej zablokiram na 25kW in nato mi pri homologaciji za uvoz vpišejo v homo kartonček še 25 kW?

Torej če je tale vrstni red možen:

- Italia, kupim motor, 3je papirji

- Servis štern - blokada

- Homologacija koper (vpisano 25 kw, prijavljen)

- zavarovalnica

- registracija

je možen... samo ko ti bo ugradil blokado morš dobit use papirje in je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako tako ja. Paziti moraš le, da je kupoprodajna poštempljana in podpisana in prelepljena s koleki...

glede homologacije na 25kW pa tko kot rečeno moraš imeti od servisa vse papirje o ustreznosti naprave in strokovni vgradnji ter o meritvah verjetno. če maš vse te papirje lahko normano homologiraš... enako lahko izkoristiš homologacijo za kšnega akrapoviča, da ne plačuješ pol dvakrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj AČI se dobi takoj ali rabijo na uradih kej dlje? Kolega je rekel da ga je dobil po pošti čez približno teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kako bo ti Štern vgradil blokado, če moreš njemu sfotokopirati homologacijo, da ti sploh naroči blokado iz Nemčije, ti pa bi homologacijo dobil šele kasneje...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj AČI se dobi takoj ali rabijo na uradih kej dlje? Kolega je rekel da ga je dobil po pošti čez približno teden.

Jst dobil v pol urce, eni so cakal, da so jim po posti poslali, drugi spet pravijo, da ga je prodajalec ze imel in ga je blo treba samo odnest "odjavit" v stilu prometnega.

Pri prodajalcu preveri kako je v njegovem primeru.

Drugace pa njihovi avtodilerji tako kot nasi uredijo vso dokumentacijo.Cena, ki mi jo je en italijan enkrat omenjal je bila dobrih 150 eur za vse tri dokumente...

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kako bo ti Štern vgradil blokado, če moreš njemu sfotokopirati homologacijo, da ti sploh naroči blokado iz Nemčije, ti pa bi homologacijo dobil šele kasneje...?

A ni najprej homologacija v Kopru za "uvozen" motocikel, dobis novo tavelko plahto(z njo gres delat blokado), ko pa urejas nadaljno homologacijo za blokado, pa to lahko naredis v LJU, recimo...?

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj AČI se dobi takoj ali rabijo na uradih kej dlje? Kolega je rekel da ga je dobil po pošti čez približno teden.

AČI je imeu tip od katerega sem motor kupu že doma... Zdej mislim da ga to že imajo lastniki motorjev, fora je sam v tem da je treba pol to odjavit in zrihtat da piše tako na prometni kot na AČIju "Annullato" (preklicano). Tako se mi zdi.

V mojem primeru smo šli z lastnikom na eno "agencijo" ki se poleg drugega ukvarja tudi s prepisi, lastnik je s seboj prinesel AČI, prometno in osebni dokument (ok, tudi zavarovalno polico, ki pa se mene ne tiče). Tam so na prometno in AČI udarli štempelj "ANNULLATO", uslužbenec se podpisal, nato so mi na mojo zahtevo, ker pri njih kao ne rabi, izpolnili kupoprodajno pogodbo, mi prilepli nalepko tipo naši upravni koleki in se tip podpisau (gor kot na naši kupoprodajni pišejo podatki o lastniku, kupcu in motorju...).

In s temi tremi dokumenti na homologacijo. Tam izpolneš zahtevo, tip ti pride pogledat in poslikat motor, plačaš 96€ in počakaš na kartonček ki ga načeloma dobiš po pošti (na mojo srečo preko vez, šou na malco in se vrnu nazaj, kartonček pa me je že čakal). Na homologaciji dobiš vse omenjene papirje nazaj, nardijo si samo fotokopije, ker rabijo tej papirji pri registraciji. Aja, ko greste delat homologacijo ne pozabte davčne številke!

Upam da sem vam kej pomagau.

Lep pozdrav, Stasky

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej pol tista moja zgornja varjanta ne gre skozi. V tem primeru moraš 2x delat homologacijo.

:nono: Homologacijo narediš samo 1x - to je takrat, ko dobiš slovenski homologacijski kartonček.

Tisto, ko na LPP vpisuješ predelave, pa ni več 'homologacija', ampak samo 'pregled ustreznosti vgradnje ... ... ...'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AČI je imeu tip od katerega sem motor kupu že doma... Zdej mislim da ga to že imajo lastniki motorjev, fora je sam v tem da je treba pol to odjavit in zrihtat da piše tako na prometni kot na AČIju "Annullato" (preklicano). Tako se mi zdi.

V mojem primeru smo šli z lastnikom na eno "agencijo" ki se poleg drugega ukvarja tudi s prepisi, lastnik je s seboj prinesel AČI, prometno in osebni dokument (ok, tudi zavarovalno polico, ki pa se mene ne tiče). Tam so na prometno in AČI udarli štempelj "ANNULLATO", uslužbenec se podpisal, nato so mi na mojo zahtevo, ker pri njih kao ne rabi, izpolnili kupoprodajno pogodbo, mi prilepli nalepko tipo naši upravni koleki in se tip podpisau (gor kot na naši kupoprodajni pišejo podatki o lastniku, kupcu in motorju...).

In s temi tremi dokumenti na homologacijo. Tam izpolneš zahtevo, tip ti pride pogledat in poslikat motor, plačaš 96€ in počakaš na kartonček ki ga načeloma dobiš po pošti (na mojo srečo preko vez, šou na malco in se vrnu nazaj, kartonček pa me je že čakal). Na homologaciji dobiš vse omenjene papirje nazaj, nardijo si samo fotokopije, ker rabijo tej papirji pri registraciji. Aja, ko greste delat homologacijo ne pozabte davčne številke!

Upam da sem vam kej pomagau.

Lep pozdrav, Stasky

Kolk pa te pridejo vsi ti papirji? Da vem kolk me bojo terjali. Se kaj razlikuje če greš na upravno enoto, alpa na kako agencijo kot praviš? Mogoče veš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!