mat... Objavljeno Marec 26, 2005 Opozori Objavljeno Marec 26, 2005 Hvala danci1973! Bom poskušal še pri uvozniku, ker sem gledau v italjanskem prometnem in ne duha ne sluha o kakšni direktivi. Je pa prodajalec tolko fajn da se bo tudi on sam pozanimal pri italjanskem uvozniku oz. je ta model (letnik) bil tako al tako delan v italiji! Zanimivo pa da na strani HondaEurope, ki si mi jo dal ni Slovenije je pa naša južna soseda Hrvaška - ni kaj zelo spodbudno! nlp Mat...
klemn Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 oi kakšna je možnost, da pripeljem iz tujine motor L.96-98 (ti naj še nebi imeli omenjene direktive 97/24). Se sploh da? LP
pirrulz Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 (popravljeno) Malo mimo aktualne debate, ampak vseeno: evo frišni podatki glede pogodb, overbe in teh pizdarij. danes bil na UE za probne tablce in babe za šalterjem so skokodakale naslednje: - za pridobitev probnih tablc ni potrebno imeti štempla in originalne pogodbe - samo fotokopija je dovolj. Prav tako fotokopija tistega fahrzeugwhatever + sklenjeno zavarovanje za tri ali pet dni. in se čahko pelješ na homologacijo v KP. - za registracijo pa je potrebna original pogodba s štemplom in ostale stvari, ki se jih tukaj omenja že milijonkrat. Če slučajno komu kaj koristi. :ninja: Popravljeno Marec 30, 2005. Popravil pirrulz
mat... Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Toliko v vednost! Na uradnem uvozniku Honda AS Domžale, pravijo da potrdil o skladnosti oz. da motor ustreza direktivi 97/24 ne dajejo za modele starejše od letnika 99', ker baje tako ali tako v Avtoplusu ne spustijo nobenega starejšega motorja skozi homologacijo. Na Avtoplusu pa se s tem sploh ne strinjajo in pravijo da grejo tudi starejši letniki komot skozi. Bo - razumi če moreš! No ja bomo pa spet zapravili nekaj časa na telefonu in teži tu in teži tam! nlp mat...
Leteči Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 Čez gre tudi kak letnik 98 ali 97 za starejše pa ne vem
fabi Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Glih uceri smo debatirali o tem in mi je reku en sodelavc, da to direktivo bi ti mogu izdat glavni uvoznik in da stane 100€. Booo Da se je on pozanimal, ker zdaj uvaza Hondo. Lp, Fabi
danci1973 Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Direktive ne potrebuješ vedno! Ko sem jaz spraševal Suzuki Odar, so tudi rekli da to dobim pri njih in da stane 100 EUR. Povedal sem jim, za kakšen motor in kateri letnik gre (2003), pa so še vedno trdili, da to rabim. Seveda jim 100 EUR nisem dal in tudi tega njihovega papirja za tako 'nov' moped nisem rabil! lp, D.
mat... Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 čas teče in... Ja res je, spet sem se positnaril na AS D... in tokrat dobil nekega prijaznega možakarja, ki je bil malčk bolj na tekočem z zadevo in ni problema, ker je model 98 enak modelu 99 se to potrdilo da dobit. Rabiš pa podatke o motorju, svoje podatke, en teden časa in seveda 30.000sit. Sem pa v tem času našel zelo vredu model 00, se pravi novejši model ki ustreza(prometno) direktivi in zdaj čakam samo še papirje da ga grem iskat. Tudi Italjani so mojstri birokracije, prometno mora baje romati do Rima, da ga odjavijo in ga pošljejo nazaj, pri tem rabijo overjeno kupoprodajno pogodbo, tako da vse skupaj stane nekaj čez 100€. In še zanimivost - ko oni prekličejo zavarovanje jim ne vrnejo razlike, ampak če v določenem času zavarujejo nov motor jim to upoštevajo, če ne pa čau denarčki! nlp Mat...
BikeRBoY Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Kaj so mogoče kakšne omejitve ob uvozu motorja in homologaciji na letnik. Imam namen uvozit letnik 97 pa me zanima če bi znau bit kakšen problem?
ponky Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Prebral sem večino strani glede uvoza motociklov...pa mi nekaj še vedno ni jasno....nekateri pravite da je DMV potrebno plačati,vmes sem zasledil,da ga ni potrebno plačati (za rabljena motorna kolesa).Torej kakšna je pravilna informacija glede tega? Jaz sem se pred časom že nekaj zanimal na davčni,pa so mi rekli,da se davka na rabljeno motorno kolo NE PLAČA. Druga stvar je uvoz iz Italije.Ker imam sam dosti več možnosti kupiti motorno kolo v Italiji zaradi jezika in bližine,me zanima postopek uvoza in kaj vse potrebuješ pri uvozu in kasnejši registraciji? Hvala za nasvete.
Robert Objavljeno April 23, 2005 Opozori Objavljeno April 23, 2005 Z enakim problemom se sedaj ukvarjam jaz. Na Avtoplusu so mi rekli, da potrebujejo kupoprodajno pogodbo ovirjeno pri notarju (fizična oseba) ali račun (prodajalec) in italijansko prometno odjavljeno iz prometa. Če je motor od letnika `99 naprej ni nobenih problemov z uvozom (po novem pridobitvijo). Vsi grejo skozi. Tako mi je bilo rečeno. DMV na rabljene motorje ni potrebno plačat. Sem se pozanimal na davčni izpostavi. Za registracijo, pa potrebuješ spet odjavljeno italijansko prometno, kupoprodajno pogodbo ter homologacijo. Pri meni, pa se je sedaj pojavil drug problem. Kot prvo v italiji jim ni potrebno več delat kupoprodajne pogodbe, vendar upam, da na mojo željo in ker jo potrebujem jo bomo vseeno naredili. Drugi problem pa je, ker so prodajalcu na njihovi upravni enoti rekli, da italijani lahko motor prodajo le italijanom in ne rezidentom drugih držav :eek: Kar pa sigurno ne mopre držat, če ljudje iz Nemčije, Avstrije in tudi Italije na veliko uvažajo. No z kupcem se slišim ponovno v sredo in me prav zanima s kakšnimi informacijami me bo seznanil. Imam občutek, da bom moral tisto njihovo upravno enoto (oni rečejo uffico ACI) kar sam poklicat in z njimi kakšno rečt. Če je kdo, ki je motor iz Italije v kratkem pridobil naj prosim kaj napiše, kajti v praksi se dogajajo čudne reči. Mi uslužbenka npr. rekla, da tipi, ki uvažajo avtomobile, za motorje ni vedela, plačujejo celo dvojne davke, ki jim ne bi bilo potrebno. Si ponekod v Italiji to pravico še vedno pridržujejo, čeprav tega ne bi smeli. Pozdrav od Roberta
darkie Objavljeno April 23, 2005 Opozori Objavljeno April 23, 2005 Jas pa mam prav specifično vprašanje. gledam da bi si uvozu Kawasaki ER-5 iz Avstrije in sem neodločen med l. 1999 in 2001. Za 99 vem kak zgleda in cena je 2200evrov z 21k prevoženih, 2001 pa ne vem pa je 2000 evrov (kar me dela sumlivega) z 37k prevoženih. Oba si bom pred tem seveda šel osebno ogledat. Ali so to realne cene ali take ki bi naj sprožilo sumničavost? Ali kdo ve če so kaki problemi pri uvozu tega motora in če ustreza 97/24 sranju. Glede na to da ga ma praktično vsaka avtošola te bi že to držalo, samo jaz bi raje bil ziher.
Robert Objavljeno April 23, 2005 Opozori Objavljeno April 23, 2005 Motorji so ravno tako lahko sumničevi kot pri nas, le, da jih dobiš za dosti nižjo ceno .) Take cene kot držijo pri nas ne držijo nikjer .) Kot sem že zgoraj povedal, letniki od `99 navzgor nimajo nobenoh problemov. Vsi naredijo homologacijo. Povedli na Avtoplusu. Pozdrav od Roberta
ponky Objavljeno April 23, 2005 Opozori Objavljeno April 23, 2005 Torej če želiš uvoziti recimo l.98,imaš probleme? Kaj ne gre torej skozi?
Robert Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 V tem primeru je najbolje, da ti prodajalec pošlje kopijo prometnega, da vidiš ali je na njem tista famozna direktiva. Če je, potem ni problemov. Očitno imajo letniki od `99 sigurno vsi, za prejšnje pa ni mus in je to potrebno prej preverit preden uvažaš. So nekateri uvozili tudi starejše letnike, tako da samo preveri prometno oziroma pošlji kopijo prometnega na Avtoplus in oni ti bodo na njegovi podlagi povedali ali je možno uvozit ali ne. Pozdrav od Roberta
danci1973 Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Če direktiva ni vpisana na prometnem, imaš še vedno možnost, da potrdilo o skladnosti 'kupiš' od uvoznika - verjetno bi ga lahko dobil tudi od glavnega EU distributerja (npr. Suzuki Europe je meni brez problema in brez stroškov zame poslal dokument COC - Certificate of Conformity - ki sicer tudi ni omenjal direktive). lp, D. -
Robert Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Kot vidim si ti tole dobil brez stroškov, vendar sem tukaj prebral, da so nekateri pri nas plačevali 100 EUR za ta papir. Očitno se ta dokument izplača pridobit od Evropskega distributerja in ne Slovenskega. Mogoče to drži? Pozdrav od Roberta
danci1973 Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Jaz sem dobil COC - ki pa ni TOČNO TA dokument, ki bi ga naj dobil za 100 EUR, saj direktive sploh ni omenjal. Je pa res, da je moj motor bil letnik 2003 - morda bi na COC za motor letnika 1998 bila omenjena tudi ta. Vsekakor pa je smotrno poslati mail ali kar poklicati EU distributerja in povprašati o tem dokumentu, saj se očitno mnogo bolje zavedajo, da zadovoljni kupci ostanejo 'njihovi' kupci... :) D.
Robert Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 A, ma tvoj je bil 2003. To je pa že druga pašta, ker kot sem prej dejal tudi meni niso nič o direktivi rekli, ampak mi je bilo rečeno:"Nobene kopije prometnega Vam ni potrebno pošiljat, ker vsi motorji od letnika 99 gredo skozi". Mogoče pa zdaj s tem manj komplicirajo. Ne vem, sem povedal le kaj so mi rekli. Pozdrav od Roberta
mat... Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Ker sem glih pred kratkim pripeljal motor iz Italije, naj na kratko povzamem komplet postopek: - najdi motor, ki ti ustreza, pojdi si ga ogledat in seveda peljat. Kot je bilo že večkrat napisano prepričaj se ali v prometnem piše da ustreza direktivi 97/24 (rispeta la diretiva 97/24), če tega ne piše se pri našem uvozniku pozanimaj o tem, je pa tako da za motorje novejše od letnika 1999, ne bi smel bit problem, za starejše ti bodo za homologacijo že komplicirali – boš rabu potrdilo našega uvoznika, ki je dodatnih 30ksit. O ceni motorja se da zmeraj kaj pogajat, vsaj v Italiji se to da. - ko se zmenita za kupčijo, seznani prodajalca kaj rabiš za uvoz in sicer: overovljeno kupoprodajno pogodbo (lahko v italiji ali pa pri nas, s tem da je v ita cca 40€ pri nas pa cca 250 sit na občini), odjavljeno prometno dovoljenje (po njihovo Carta di circolazione). Da v Ita vse te papirje zrihtajo potrebujejo poleg papirjev motorja in tablic tudi tvoje podatke in cca en teden (ta čas se da rahlo skrajšat, če na agenciji vztrajaš da napišejo nujno oz. urgiente). Vse skupaj pa stane 110 €. (pri meni jih je plačal prodajalec, nisem pa prepričan da je to pravilo!) - v tem tednu imaš cajt da si zrihtaš prevoz motorja domov, ker je motor v Ita odjavljen in seveda brez tablic se s takim ne moreš pripeljat domou. Jaz sem pač upregel prikolico in nekaj zategovalnih pasov ter še eno človeško silo, da mi ga je pomagala naložit. Drugače se da v Ita naredit tudi preizkušnjo vendar je to baje kar precej drago! - čez mejo nima kdo kaj komplicirat, največ kar je te lahko vprašajo o lastništvu motorja, kar mu dokažeš s kupoprodajno pogodbo in čau. - Homologacijo oz. izjavo o skladnosti ti pri nas izdajo v Kopru(avtoplus) ali Ljubljani(lpp), s tem da se moraš naročit in potem motor tja pripeljati - lahko spet s prikolico ali jaz sem naredil pri nas preizkušnjo odštel cca 2600sit in se peljal do Kopra in nazaj, še isti dan naredil tehnični in motor registriral. Če to narediš v par dneh (do 3), ti za preizkušnjo ni potrebno delat novega oz. dodatnega zavarovanja ampak preizkušnjo narediš na podlagi obveznega zavarovanja motorja, s tem da se mora datum izdaje preizkušnje ujemat z datumom na zav. polici. Izjava o skladnosti stane 26600 sit, s tem da če si srečen ti bodo za ta denar pogledali celo številko motorja in ti izdali motoristu prijazen format A4 obrazec, ki ga moraš potem imeti stalno pri sebi. Vse skupaj cca 10minut. - Tehnični je normalen s tem da bodo motor vpisali v register. Po novem morajo tudi motorji na valje, kar je pa zelo opasno dejanje in ti ponavadi rečejo da ga pelji sam, ker se ga oni bojijo zvrnit. - Registracija je spet normalna, s tem da sedaj ne rabiš več flikat nalepke! Za uvožene motorje ni potrebno plačevati nobenih davkov (ne DMV, ne DDV …) razen seveda cestne takse. - To je to in uživancijam na proti! Če še kaj ni jasno kar na plan z vprašanji! nlp Mat..
ponky Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Evo,to sem rabu,hvala,Mat....zdaj je treba samo še pravo zverino poiskat...
Brrrm Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 - Tehnični je normalen s tem da bodo motor vpisali v register. Po novem morajo tudi motorji na valje, kar je pa zelo opasno dejanje in ti ponavadi rečejo da ga pelji sam, ker se ga oni bojijo zvrnit. Tega za nobeno ceno ne delati. Če se na valjih zvrnete in poškodujete, še slabše, če poškodujete opremo, last tehničnega pregleda, jo lahko obliznete po vprašanju nepooblaščene osebe in varstva in zdravja pri delu in podobnega. Nikarte jim delati usluge in izpostavljati sebe in svojega žepa.
Robert Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Stroške prepisa bom plačal jaz, ker mi je ceno znižal še za 100 EUR. Me pa nekaj zanima, če kupoprodajno pogodbo overovim v Sloveniji, jo mogoče prodajalec potrebuje v IT in jo je potem potrebno prevajat? V času overovljanja, mora bit kupec z mano ali lahko to naredim brez njega. So mi na upravni enoti rekli, da mora bit njegov podpis overovljen. Je temu res tako? Kajti, če je tako, potem bo potrebno kupoprodajno pogodbo overovit v IT isti dan, kob i šel po motor, ker smo 400 km oddaljeni eden od drugega. Pozdrav od Roberta
Brrrm Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Štos overjanja pogodbe je v tem, da je overjen prodajalčev podpis in ne kupčev. Zato mora biti pri overjanju obvezno prisoten prodajalec. Kupcu ni potrebno biti zraven.
mat... Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Stroške prepisa bom plačal jaz, ker mi je ceno znižal še za 100 EUR. Me pa nekaj zanima, če kupoprodajno pogodbo overovim v Sloveniji, jo mogoče prodajalec potrebuje v IT in jo je potem potrebno prevajat? V času overovljanja, mora bit kupec z mano ali lahko to naredim brez njega. So mi na upravni enoti rekli, da mora bit njegov podpis overovljen. Je temu res tako? Kajti, če je tako, potem bo potrebno kupoprodajno pogodbo overovit v IT isti dan, kob i šel po motor, ker smo 400 km oddaljeni eden od drugega. Pozdrav od Roberta ← Kupoprodajno je potrebno podpisati pred notarjem oz. na občini pred uslužbenko in sicer iz strani prodajalca, tako da bi moral on priti v Slo! Pri vsem tem tebe sploh ni potrebno! Zato sem jaz prodajalca poslau vse potrebno uredit - toliko bo pa že naredu če hoče motor prodat! In kot sem že napisal, za odjavit prometno morejo vse skupaj (prometno, kupoprodajno in tablice) poslati, če se ne motim v Rim, kar nekaj časa traja - v mojem primiru so poslali v ponedeljek in v petek smo papirje prevzeli (to je blo "urgnte"). Tako da je bolje to zrihtat prej kot greš po motor in greš potem po motor z vsemi papirji! nlp mat...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se