Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Je možno, da je nov motor,

kupljen pri takem posredniku cca. 200k sit cenejši kot pa

nov motor iz trgovine slovenskega uvoznika?  :hmm:

Ima kdo kakšne konkretne izkušnje s takimi nakupi?

Če si na zahodu spreten pogajalec, se da hitro zmenit za kakšen popust. Ker prodajalcu je še vedno boljše, da ima 5% provizije od 10.000€, kot pa 25% provizije od 0€.

Poleg tega tile posredniki kupujejo pri enakem prodajalcu, pa si je prodajalec izračunal, da bo zgoraj omenjeno provizijo pokasiral desetkrat...

Pri nas pa te postrani gledajo, če si kupiš motor, pa jim omeniš, da bi ti lahko podarili ene rokavice.

Ali pri avtomobilih, kjer jim pustiš 3 ali več mio, pa ti dajo 50.000 SIT popusta in si mislijo, da so ti nevemkaj šenkali........

Poleg tega je pa tudi nekaj res: dokler so ljudje, ki so pripravljeni plačati zahtevano ceno, bi bilo neumno stvari ponujati po nižji.

Popravljeno . Popravil poln presenečenj
Objavljeno
Če si na zahodu spreten pogajalec, se da hitro zmenit za kakšen popust. Ker prodajalcu je še vedno boljše, da ima 5% provizije od 10.000€, kot pa 25% provizije od 0€.

Poleg tega tile posredniki kupujejo pri enakem prodajalcu, pa si je prodajalec izračunal, da bo zgoraj omenjeno provizijo pokasiral desetkrat...

Pri nas pa te postrani gledajo, če si kupiš motor, pa jim omeniš, da bi ti lahko podarili ene rokavice.

Ali pri avtomobilih, kjer jim pustiš 3 ali več mio, pa ti dajo 50.000 SIT popusta in si mislijo, da so ti nevemkaj šenkali........

Poleg tega je pa tudi nekaj res: dokler so ljudje, ki so pripravljeni plačati zahtevano ceno, bi bilo neumno stvari ponujati po nižji.

e, zgodba okoli popustov se lahko konča tudi tak: v bližnji prihodnosti bo motorjev ko dreka, dilerji bojo prodajali brez provizije ker bo kupec tako zahteval, fabrike bojo delale brez provizije ker bo diler tako zahteval, livarne aluminija bojo delale brez provizije ker bo fabrika tako zahtevala. Svet bo super in lep, vse bo skoraj zastonj ker ne bo nobenih provizij!

Keč:

a tudi kupci (razen totngrobarji) ne bojo meli več svoje provizije (plače - tudi to je provizija za njihov znoj ali rutoguljenje). In tako bodo vsi v istem provizijskem d..ku!

Muceki, kar noste dnar k Švabom. Sam ne jamrat ob prvem garancijskem felerju.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ok, mam vprašanje in prošnjo za pomoč.

iščem Kawasaki ER-5 za do 2000 Evrov. Letnik mora bit 1998-2001. Ali je kdo ob ogledovanju motorov v tujini vidu kaki taki primerek?

In:

mi lahko kdo našteje in pove lokacijo trgovin (preprodajalcev) rabljenih motorov v Italiji, blizu meje z Slovenijo?

Ravno sodelujem na licitaciji na eBay.de za letnik 1998 pa da mam več možnosti sem tukaj dal oglas.

Lp.

Darkie

Objavljeno

Okay, licitacija je propadla, torej se vedno velja:

mi lahko kdo pove za nekaj trgovin z rabljenimi motorji v okolici Gorice v ITA? kjer imajo motore po ugodnih cenah?

Objavljeno

Jst bi kupu Bandita 600 S!!!! Ampak, ker ne znam dobr nemško, italijansko sploh ne ... zna biti to problem!!! Cene so pa po motoscoutu za ene 300 kSIT kot na avto netu. Pozna kdo nemčijo, bi kdo pomagal....

Lahko tudi na PM

Objavljeno

Če ima kdo še kako uprašanje glede "homologacije" bom z veseljem pomagal.

Luckyy ce te cist prav razumem, ni potrebno, da je motor l.99 ali novejsi, da ga lahko uvozis, ampak mora imeti samo tisto direktivo, takih motorjev je pa ze od sredine l.97 veliko v tujini ? Se pravi posljem mail prodajalcu, ga vprasam kdaj je bila izdana prometna in je to to.

lp

Objavljeno

Če kdo rabi kakršnokoli pomoč pri uvozu ali iskanju motorja lahko praktično pomagam.

Objavljeno

Ima kdo kakšne informacije, za kakšen denar bi se dalo dobit v tujini kakšen cross motor 125 ali 250 ccm, lahko tudi v slabšem stanju.

Objavljeno

Muceki, kar noste dnar k Švabom. Sam ne jamrat ob prvem garancijskem felerju.

Kaj pa jaz morem našim prodajalcem, če so preveč pohlepni???????

(in našim kupcem, če so pripravljeni plačati vsako ceno, kar je seveda predpogoj za visoke cene)

Kar se tiče garancije, pa je takole:

pri rabljenem prevzame garancijo prodajalec, če jo sploh prevzame, kar je pri rabljenih prej izjema kot pravilo.

Pri novem pa je tako, da garancija praviloma velja po vsej Evropi. Torej lahko greš h kateremukoli pooblaščenemu serviserju v Evropi, ker je garancijo prevzel PROIZVAJALEC.

Zatakne se lahko, če je proizvajalec trgovcem ponudil vozilo po zelo znižani ceni, vendar pod pogojem, da garancijo prevzame PRODAJALEC.

V tem primeru pa imaš problem, če boš motor moral peljati na popravilo v Bremen.

Sicer pa, če si spreten pogajalec, ga boš prepričal, da je popravilo v Sloveniji zaradi nižjih stroškov dela cenejše. Če ne, pa v Bremen, ali pa popravilo na lastne stroške.......

Objavljeno

Sem čist nov na forumu.

Iz Nemčije bi rad pripeljal novo motorno kolo BMW GS 650 z ABS.Zanima me,kakšen je protokol in pa na katere stroške naj še računam in pa katere papirje potrebujem.Ali ima kdo izkušnje s tem?

LP Brabos

Objavljeno

Poišči Robbertt -a na forumu in mu pošlji PM .)

My advice <_<

Objavljeno

POMOTA Robberrt :P

Objavljeno

cross motorji so načeloma po tujini dražji kot pri nas, ostalo je pa odvisno s kakšnimi stroški najdeš motor.

V kolikor kdo potrebuje kakšne informacije ali pomoč se lahko slišimo, najbolje kar preko PM. Od uvoza pa do homologacije pri nas...

Objavljeno
cross motorji so načeloma po tujini dražji kot pri nas, ostalo je pa odvisno s kakšnimi stroški najdeš motor.

V kolikor kdo potrebuje kakšne informacije ali pomoč se lahko slišimo, najbolje kar preko PM. Od uvoza pa do homologacije pri nas...

Pred zimo se javim, imam namen takrat kupit in ga čez zimo poštimat.

Hvala

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, ker pač kupujem italijanske moto cajtenge sem si mislil, da bo mogoče koga zanimalo kakšne ponudbe imajo Italijani. Če nič drugega, vsaj za orientacijo. Poskeniral sem samo ponudbo novih motorjev s popustom. Ko sem sam gledal redno ceno novega V-Stroma 1000 in BMW R1200GS, sta bila oba motorja dražja kot v Sloveniji ali Nemčiji. Ne vem pa kako je z drugimi.

Objavljeno

Problemi z dolžino priponk :blink:

post-1019-1121628067_thumb.jpg

post-1019-1121628088_thumb.jpg

Objavljeno

In na koncu še ena reklama s ponudbami.

post-1019-1121628330_thumb.jpg

Če bo koga zanimalo, lahko prakso nadaljujem.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo,

potem ni nobenih možnosti, da bi iz tujine pripeljal motor l.94-96 oz starejšega od l.98 ?

thx

lp

Objavljeno
Živjo,

potem ni nobenih možnosti, da bi iz tujine pripeljal motor l.94-96 oz starejšega od l.98 ?

thx

lp

Je in ni možno, zato se moraš pozanimat o tisti famozni direktivi za željen model in letnik.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

Kako je a z uvozom 50 oz 49ccm motorjev? A je postopek enak (direktiva nato v koper)

ali je kaj preprostejši?

Objavljeno
Kako je a z uvozom 50 oz 49ccm motorjev? A je postopek enak (direktiva nato v koper)

ali je kaj preprostejši?

Tega ne vem, pomoje ja, ker pa v to nisem siguren, vprašaj koga v topiku za skuterje. Mogoče ga je kdo uvozil, pa ti bo znal odgovorit.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima če kdo kej ve ke bi se dal dobit uvožn motor iz nemčije pa za kok denarja pa če mrbit kdo kšnga puzna da se s tem ukvarja to 125 ccm motor

Popravljeno . Popravil _rAcEr_

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!