Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Vsak teden drugače...

trenutno nucaš prometno, farcojgbrif ali kako podobno ekvivalenco

kupoprodajno, račun, nekej poštamplanga z imenom prodajalca in kupca.

daš vlogo za certifikat (može i ministrstvo za promet in zveze), dobiš certifikat (če ga dobiš)

greš narest homologacijo (avtoplus koper, LPP v LJ,.... cca 17.500 sit)

tehničnega

zavarovanje

registracija

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem delal homologacijo na avtoplusu v kopru me je prišlo 27k.

ne verjamem da je za starodobnike cenejše, mogoče se motim.

je pa ravnokrat bil tam en moto guzzi, falcone mislim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je mimo teme: A mi lahko kdo pove koliko mora biti motor star za oldtimerja? 20 ali 25 let?

piše v drugi temi. 25 let.

Popravljeno . Popravil kocka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

Zanima me, če je že kdo kupil nov motor v Nemčiji, tako da mu je handler napisal, da je kao rabljen in se potem izognil plačilu 20% davka v Sloveniji. Je to sploh možno?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? :? kako si ti mislu "kao rabljem" Al je rabljen al pa ni rabljen. Če je rabljen ima Nemško prometno dovoljenje, ki ga potrebuješ tukaj pri registraciji, če pa ni rabljen oz. je novi, moraš pa imet račun , ki ga zopet rabiš tukaj pri registraciji. Kaj vse pa v prometni piše pa veš. (leto izdelave, leto prve registracije...itd)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, jaz bi rad kupil nov motor, natančneje ktm, ker so gor ceneši kot pri nas, zdaj pa če kupim novega, moram plačati 20% davka v Sloveniji(če se motim me prosim popravite)kar potem stane isto ko v Sloveniji, če je pa rabljen pa ni potrebno plačati 20% davka. Sklepam, da bi potemtakem moral nekdo(recimo handler) motor registrirat za recimo 1 dan (samo to se verjetno njemu ne splača), da bi dobil prometno, da meni potem nebi bilo treba plačat davka na nov motor(20%).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si pa bister.... tega se bi verjetno že kdo spomnu..... dvomim da se splača, ker mora potem tale handler tud zavarovanje plačat, pa pol čez en dan odjavit.... ne vem ... res ne vemo dvisn kakšna je razlika v ceni.

Lahko ti pa dam mobi numero od tipa, ki te stvari obvlada. Mislim, ve kako gre pri uvozu....jih je že nekaj uvozil. Če hočeš numero, se mi javi na PM.

Sicer pa dvomim.... davek se mora zmeraj plačat v tisti državi, kjer je motor prvič registriran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijavljanje novih avtomobilov za en dan in potem prodaja kot rabljenih je pri nas redna praksa pri prodaji avtomobilov. Mora pa tak avtomobil pri prodajalcu stati kar nekaj tednov, mesecev. Verjetno so pravila različna pri različnih znamkah. Torej bi bilo možno enako storiti tudi pri motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni rečeno, da mora stati dolgo v zalogi.

Pri nas vodijo statistiko na novo registiriranih osebnih vozil.

Ta je osnova za določanje lestvice najbolje prodajanih znamk in modelov.

In če kakšna znamka ali model prične pešati

na lestvici najuspešnejših,

jih nekaj na brzino enodnevno registrirajo,

da si popravijo oceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, in če ga za en dan registrirajo, morajo kot kupec plačat davek. In kaj so profitiral??? Kot oceno. Mislim, da je več stroška s to enodnevno registracijo, kot koristi z oceno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno prideš ceneje, ker ti Nemci ne zaračunajo davka, zato pa pri nas potem plačaš DDV .) Kar se pa tiče rabljen, ne rabljen motor, pa so bili važni kilometri. Motor je moral imet več kot 6000 km, drugače se je štel kot novo vozilo. Mogoče so sedaj kaj spremenili, zato se pozanimaj, kako je sedaj s tem.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno prideš ceneje, ker ti Nemci ne zaračunajo davka, zato pa pri nas potem plačaš DDV .) Kar se pa tiče rabljen, ne rabljen motor, pa so bili važni kilometri. Motor je moral imet več kot 6000 km, drugače se je štel kot novo vozilo. Mogoče so sedaj kaj spremenili, zato se pozanimaj, kako je sedaj s tem.

Pozdrav od Roberta

Tole s 6000 km, ne vem če je res. Na motorju eni naredijo/naredimo 6000km v dveh letih. Pa se ne more potem šteti, kot da je nov :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole s 6000 km, ne vem če je res. Na motorju eni naredijo/naredimo 6000km v dveh letih. Pa se ne more potem šteti, kot da je nov :grrr

To je bilo res, če je še, pa ne vem. Glupost, ampak tako je bilo še lansko leto, ko sem jaz uvažal motor .) Niso mi pa rekli, če je to pogojeno z leti :)

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bilo res, če je še, pa ne vem. Glupost, ampak tako je bilo še lansko leto, ko sem jaz uvažal motor .) Niso mi pa rekli, če je to pogojeno z leti :)

Pozdrav od Roberta

Živijo!

A veš mogoče kje, bi lahko to preveril?

HVALA!

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

A veš mogoče kje, bi lahko to preveril?

HVALA!

LP!

Vprašaj na oba konca, tako Davčni urad kot tudi na Upravno enoto. Če sem pošten sem pozabil kdo od teh dveh mi je to rekel, mislim, da na Upravni enoti, čeprav bi bilo bolj logično da na Davčnem uradu. Pokliči oboje, da bo zadeva 100%, ker kot so že nekateri napisali, zadeve so se med področji v Sloveniji (upravnimi enotami,... ) razlikovale.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Status starodobnega vozila se lahko podeli vozilu, ki je starejše od 25 let, (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let), ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko, in ki zaradi tega svojega zgodovinskega in tehničnega pomena ni namenjeno redni uporabi, ampak se uporablja predvsem na prireditvah, posebej organiziranih za starodobna vozila. Vozilo mora biti v voznem stanju in primerno za vožnjo po javnih cestah.

Vlagatelj, ki želi za vozilo, ki ga uvaža iz tujine, pridobiti odločbo o statusu starodobnega vozila, mora vložiti vlogo na Direkcijo Republike Slovenije za ceste.

Vloga mora biti pravilno izpolnjena in v skladu z Zakonom o upravnih taksah kolkovana z upravnimi koleki v višini 4250 SIT.

Vlogi je potrebno priložiti:

kopijo prometnega dovoljenja vozila,

fotografije vozila,

tehnične podatke o vozilu in

morebitne druge primerne dokumente.

DRSC preveri vlogo, po potrebi zahteva dopolnitve in v primeru izpolnjevanja pogojev, izda vložniku odločbo o priznanju statusa starodobnega vozila. S to odločbo lahko nato lastnik vozila pri strokovni organizaciji pridobi potrdilo o skladnosti vozila, samo na podlagi identifikacije vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bok

jst grem pa jutr v italijo mal pogledat za crosske...pa me zanima če poznate kako pametno trgovino...kupujem pa rableno...

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no nekako bi rabil pomoč od vas.

zanimam se za en motor iz italije. ki ga nažalost ni možno prinas dobit ker se nikoli ni kot nov prodajal prinas. gre za kawasaki zxr 400. tak da bi vas prosil če kdo ve za omenjen motor v slo bi bil ful srečen.

no pa da nadaljujem zanima me vse kaj potrebujem da lahko motor od tam uvozim katere papire, da ga sploh lahko pol na homologacijo in to peljem nasplošno me zanimajo problemi težave ki me čakajo.

evo motroček ki ga želim kupit:

evo jo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko človeka nekaj zanima ni nobene pomoči :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Nekaterim se tega ne da več pisarit, ker se vam ne da brat nazaj. Tisočkrat smo nekateri to že napisali, zato lepo obrni strani nazaj in si preberi namesto, da se tle nekaj zgražaš .)

Drugače, pa pokliči v Koper na homologacije, povej jim za model in letnik motorja, pa ti bodo povedali, če lahko motor sploh uvoziš. Ko to izveš si preberi nazaj kakšne papirje potrebuješ če kupuješ od fizične osebe ali trgovine. Ne zameri, ampak lenobe tudi jaz ne podpiram :)

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Fantje jas mam eno specifično vprašanje:

al pozna kdo koga, ki je uspel uvozit Moto Guzzi Nevada 750 oz če ve kdo če je ta model mogoče uvozit?

Gledam na netu Nevado, prva registracija 1997, kot nov, za zelo pristopačno ceno (mašina zaribala samo ni problem).

Mislim da sem v neki idločbi bral da če je bilo vozilo izdelano v EU, po EU standardih, da naj ne bi bilo problemov. Je to res?

Hvala!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi mi lahko kdo poslal na pm kontaktne številke dilerjev, ki uvažajo motorje iz nemčije. Zanimam se za kawasaki z750. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje jas mam eno specifično vprašanje:

al pozna kdo koga, ki je uspel uvozit Moto Guzzi Nevada 750 oz če ve kdo če je ta model mogoče uvozit?

Gledam na netu Nevado, prva registracija 1997, kot nov, za zelo pristopačno ceno (mašina zaribala samo ni problem).

Mislim da sem v neki idločbi bral da če je bilo vozilo izdelano v EU, po EU standardih, da naj ne bi bilo problemov. Je to res?

Hvala!

lp

Vse je bilo že več kot enkrat napisano, bo treba malo pomigat z mišjakom .)

LEnobe pa res ne bomo podpirali kajne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!