Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

V vezi z uvozom je še ena stvar.

Motor iz italije, že hologiran in pripravljena na registracijo, tako so rekli na tehničnem pregledu kjer sme opravljal test.DAVEK ? Nima veze s tem, vendar eni pravijo da je potrebno plačati davek, preden narediš homologacijo (dobiš slovenske papirje), drugi preden ga lahko registriraš, tretji pravijo da moraš plačat davek samo če ima motor manj kot pou leta od nakupa v trgovini.

Kako je sedaj s tem ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja fora je s temi šestimi mesci. glej ne poslušaj vseh starih bab. pokliči na davčno in vprašaj. davka se na rabljene motorje ne plačuje kot sem že napisal nekaj strani nazaj. s temi šestimi mesci pa mislim da je neka fora. pokliči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz sem prebral teme za nazaj pa tega kar iščem nisem našel.

Zanima me ali v Italiji pri nakupu pri trgovcu zraven pri rabljenih motorjih obračunavajo še kakšen davek ali pa so cene, ki so napisane v oglasih vedno že tiste, ki jih kupec plača (če mu cene ne uspe znižati ;) )

Hvala za odgovore in lp,

burgy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prebral teme za nazaj pa tega kar iščem nisem našel.

Zanima me ali v Italiji pri nakupu pri trgovcu zraven pri rabljenih motorjih obračunavajo še kakšen davek ali pa so cene, ki so napisane v oglasih vedno že tiste, ki jih kupec plača (če mu cene ne uspe znižati ;) )

Hvala za odgovore in lp,

burgy

To so cene z davkom, brez jih ne moreš kupiti, če imam prave informacije !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me, ali mogoče kdo pozna oziroma ve za koga ki uvaža rabljene motocikle v tujini, in ne nateguje kot to mnogi počno.

P.S. Zanima me Honda Hornet 600 letnik 99

Hvala!

Če še iščeš Horneta,vem jaz zua tri.Eden je serviser motociklov Leon Bizjak s.p. in ima dva Horneta,oba njegova....drugega ima (če ga še ima ) Mitja iz MVM teama (www.mvm-team.si)...

Povprašaj,mogoče se najde kaj zate.

Zanima me ali v Italiji pri nakupu pri trgovcu zraven pri rabljenih motorjih obračunavajo še kakšen davek ali pa so cene, ki so napisane v oglasih vedno že tiste, ki jih kupec plača (če mu cene ne uspe znižati ;) )

Hvala za odgovore in lp,

burgy

V Italiji v vsakem primeru plačaš davek IVA,ki je kot DDV pri nas.Davek na motorno vozilo DMV,ki se smatra za novo vozilo (če ima manj kot 6000km-tako nekao je blo pred nekaj meseci), pa plačaš pri nas.Če pa zadostuje pogojem za rabljeno vozilo,DMV-ja ne plačaš.

Bilo pa je to v dobrih,zlatih časih,ja,da si IVO nazaj dobil...Torej je vse odvisno kako spreten si v barantanju...

Če ni tako,naj me pa kdo popravi.Zanimamal sem se tudi sam pred kakega pol teta ali letom kako je s tem,ker sem želel tudi sam nekaj uvoziti zase,na koncu sem kupil rabljenega pri nas...pa ne zato,ker bi imel kak drug razlog,prodajal ga je nekdo,ki ga poznam in pozam tudi njegovo rokovanje z motornim kolesom...sicer bi prišel iz Italije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj,

Prosil bi vas za nasvet, ogovor na moje vprasanje,.....

V Nemciji sem kupil motor, ki se nikoli ni bil vožen, ker mi je zmanjkalo financnih sredstev....motor ima papir na katerem pise Certificate of Conformity na katerem so vsi podatki o motorju(moc,maks.hitrost... ) ...je to mogoce homologacija?

Prosil bi Vas skratka za obrazlozitev postopka prodaje tega motorja...

...motor ki ga prodajam je KTM 250 exc Racing 2005... vec na... http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1069490

LP ter hvala za odgovore... :blush:

Popravljeno . Popravil rizlas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodaj ga pač s temi papirji.....

kroserja itak ne moreš registrirat :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, potem je pač potrebno od generalnega uvoznika dobit homologacijo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

COC, Certificate of Conformity (Potrdilo o ustreznosti) je homologacija (skladnost, ustreznost). Za registracijo, ne pa tudi prodajo, v Sloveniji potrebuješ slovensko homologacijo, ki jo kupiš na Avtoplusu v Kopru. Če bo v tvojem konkretnem primeru moral v zgodbo biti vpleten tudi kateri od "dealerjev" (za izdelke iz EU od 1.5.2004 v Sloveniji ni več uvoznika, torej tudi generalnega ne), ti povedo tam, vendar mislim, da za tvoj konkreten model to ne bo potrebno.

Torej, za prodajo in uporabo brez registracije v Sloveniji slovenska homologacija ni potrebna (kakor ne homologiraš zobne ščetke, kupljene izven SI), potreboval jo bo tisti, ki ga bo registriral. Če ga želiš prodati, opravi postopek nostrifikacije sam, tako bo kupec šel le še zavarovanje plačat in tablice prevzet.

Sicer pa predlagam, da se objave premaknejo v že obstoječo temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na kratko (nimam časa prebrati vseh 50 strani): Kaj vse moram še dodatno plačati pri nas (poleg nabavne cene) pri nakupu novega/rabljenega motorja v Nemčiji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Ali imajo Avstrijci v dokumentih motorja tudi zapisano tisto slavno direktivo E97...?

Gre za Suzukija Freewinda letnik 2001.

Ali bo treba Odarju dat 100€?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Fantje zdej pa zares kako je z davkom ..

Motor sem pripeljal 2 leti star iz italije in sedaj sem opravil ze homologacijo in ga zablokiral na 25kw, sedaj pri registraciji bojo vprašali za kakšen davek ? Eni pravijo da moraš plačat davek eni samo če je star manj kot pol leta, sedaj nevem točno, kako je bilo pri vas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje zdej pa zares kako je z davkom ..

Motor sem pripeljal 2 leti star iz italije in sedaj sem opravil ze homologacijo in ga zablokiral na 25kw, sedaj pri registraciji bojo vprašali za kakšen davek ? Eni pravijo da moraš plačat davek eni samo če je star manj kot pol leta, sedaj nevem točno, kako je bilo pri vas

Jaz sem v začetku 2005 'uvozil' motor letnik 2003, pa nisem rabil plačati nobenega davka.

Sem pa moral it na davkarijo prijavit uvoz (oz. pridobitev vozila iz EU), kjer sem dobil tudi dva papirja:

  • Priloga 3: OKOLJSKA DAJATEV - motorna vozila - pridobitev - 'Prijava pridobitve motornega vozila iz druge države članice EU, ki jo opravi fizična oseba'
  • Priloga XXVI: Obrazec DDV-RPS - 'Prijava pridobitve rabljenega prevoznega sredstva iz druge države članice EU'
Brez teh papirjev motorja v Mariboru ne bi mogel registrirati.

So pa nekateri drugi forumaši povedali, da niso šli na davkarijo, da niso imeli teh papirjev in da so lahko registrirali mopede...

Najbolje, da dvigneš telefon, pokličeš svojo lokalno enoto DURS in jih vprašaš.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, informacije na uradni AMZS.SI strani so take, nevem pa koliko so točne in za časom.

Za registracijo vozila je potrebno predložiti originalna dokazila:

- dokaz o lastništvu vozila (npr. račun),

- dokument o skladnosti vozila s tehničnimi predpisi (homologacija tipa SA, SB, SC),

- dokazilo o plačanem davku,

- dokazilo o plačani carini, če je vozilo carinsko blago ali obrazec Pridobitev vozila iz tujine (izdaja DRSC) in tuje prometno dovoljenje, tuj račun,

- fizične osebe osebni dokument (če opravljate registracijo za drugo osebo, poleg svojega osebnega dokumenta potrebujete še pooblastilo in osebni dokumet pooblastitelja),

pravne osebe: statistični obrazec (AJPES), sklep sodišča, žig, davčna številka.

Vse imam, samo neko dokazilo o plačanem davku mu ne gre v poštev, izgleda da to velja samo za vozila mlajša od 6 mesecev, tako je bilo nekoč. Kot račun imam pogodbo kjer je napisana cena, seveda 1000€, original računa kjer je on kupil motor v Italiji žal nimam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse imam, samo neko dokazilo o plačanem davku mu ne gre v poštev, izgleda da to velja samo za vozila mlajša od 6 mesecev, tako je bilo nekoč. Kot račun imam pogodbo kjer je napisana cena, seveda 1000€, original računa kjer je on kupil motor v Italiji žal nimam

A ti je tako težko dvignit telefon in poklicat?

V času, ko si to pisal, bi verjetno zvedu vse pa še malo več.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje zdej pa zares kako je z davkom ..

Motor sem pripeljal 2 leti star iz italije in sedaj sem opravil ze homologacijo in ga zablokiral na 25kw, sedaj pri registraciji bojo vprašali za kakšen davek ? Eni pravijo da moraš plačat davek eni samo če je star manj kot pol leta, sedaj nevem točno, kako je bilo pri vas

ti si malo zaletav in len, a ne? motor že pripelješ in ga plačaš, potem pa komaj ugotavljaš kaj vse rabiš od papirjev in glede davka :slap:

samo glej da ne boš jamral in pluval v kaki drugi temi, da te je vse stalo dosti več kot si pričakoval :whistle:

enega takega genialca poznam, je ugodno kupil motor v nemčiji brez papirjev zdaj pa se lahko vozi po dvorišči in nima teorije da bi ga registriral ali dobil papirje. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ummm.. meni je dokaj jasna zadeva, samo 3 vprasanja imam:

1. DMV pa takso za okolje ni treba placat za rabljeno vozilo. Kaj pa DDV? Tudi oprosceno?

2. Neke davke verjetno placas tudi v tujini, ne? 5% za kupoprodajno pogodbo? Al ne?

3. Vozilo dobi status rabljenega vozila ce je staro 0,5 leta in ima 6000km na stevcu? Kaj pa ce izpolnjuje samo 1 od teh dveh pogojev? Naprimer da je star 3 leta pa ima samo 4000km? Se potem obracunava kot novo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ummm.. meni je dokaj jasna zadeva, samo 3 vprasanja imam:

1. DMV pa takso za okolje ni treba placat za rabljeno vozilo. Kaj pa DDV? Tudi oprosceno?

Jasno, ker ni novo vozilo, ni 'dodane vrednosti'. Torej ni DDV. :)

2. Neke davke verjetno placas tudi v tujini, ne? 5% za kupoprodajno pogodbo? Al ne?

Načeloma ne. Če so že kakšni davki, jih plača prodajalec.

3. Vozilo dobi status rabljenega vozila ce je staro 0,5 leta in ima 6000km na stevcu? Kaj pa ce izpolnjuje samo 1 od teh dveh pogojev? Naprimer da je star 3 leta pa ima samo 4000km? Se potem obracunava kot novo?

Mislim, da morata biti oba pogoja izpolnjena... Se pa ne spomnim tak 100%...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem, danes klical na AMZS bazo v Kranju, oddelek za registracije.

Prijazna gospa mi je (ob posvetu z drugo gospo) na vprasanje kdaj se steje uvozen motor kot rabljen odgovorila,

da, cim je bil ze registriran se steje kot rabljen.

Moped, ki naj bi ga jst pripeljal je mlajsi od enega leta/6500 km.

Pravi, da je slisala, da ponekod tezijo s kilometrino in starostjo pri njih pa se nikoli niso.

LP!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tut ne vem, če je to na teh 50 straneh že napisano, uglavnm, emajlu sem v Avtoplus Koper in jih vprašal, kaj vse rabim za homologacijo. Pa so mi napisali: original prometno, ACI, in račun, poleg tega je potrebno motor pregledati. To lahko storite v torek in četrtek od 8-12 ure, cena je 114€. Za uvoz morate preveriti, če ima prodajalčev motor na prometni napisano emisijsko normo 97/24. Če nima, se ne more homologirat.

Pozabil pa sem jih vprašat, kaj je to ACI :hmm: ? A kdo ve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!