Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem nov član foruma in imam eno vprašanje glede uvoza. Kako je pa z davčno v SLO, če pripelješ motor iz Italije oz. iz držav EU? Je potrebno v SLO plačati še kakšen davek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj.

Sem nov član foruma in imam eno vprašanje glede uvoza. Kako je pa z davčno v SLO, če pripelješ motor iz Italije oz. iz držav EU? Je potrebno v SLO plačati še kakšen davek?

Za motorje ni vec placila davka ce ga pripeljes sem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je z uvozom motorja iz nemčije( pregledal sem kar nekaj postov pa se skoraj vsi nanašajo na uvoz iz italije, iz nemčije pa ni skoraj nič novega, se je v tem času kaj spremenilo?) Kaj vse moreš zrihtat od papirov preden ga uvoziš, kaj še moreš porihtat v Slo in kakšni so stroški? Se splača dogovorit s kakim dilerjem ali je bolj cenovno ugodno če grem sam po njega? oz kolko kaj računajo dilerji za uvoz?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je z uvozom motorja iz nemčije( pregledal sem kar nekaj postov pa se skoraj vsi nanašajo na uvoz iz italije, iz nemčije pa ni skoraj nič novega, se je v tem času kaj spremenilo?) Kaj vse moreš zrihtat od papirov preden ga uvoziš, kaj še moreš porihtat v Slo in kakšni so stroški? Se splača dogovorit s kakim dilerjem ali je bolj cenovno ugodno če grem sam po njega? oz kolko kaj računajo dilerji za uvoz?

kaj čez zimo kaj padejo cene motrojev v nemčiji oz kdaj je najbolj ugoden čas za nakup?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne it v Ljubljano na LPP po preizkušnjo. :angry: Kr neki. Mi ženska uleti, da morm relacijo napisat, pa jo mal čudn pogledam, pa napišem LJ-KP-MB-LJ :D pa mi reče, ja takole pa ne gre. Vprašam zakaj? Morte napisat relacijo LJ-KP potem pa v KP novo preizkušnjo vzet itd... Pa smo šli brez preizkušnje do Kopra. V Kopru uprašam za preizkušnjo, pa mi reče da so u Lublani itak kr neki. V vednost, motor lahko zavaruješ brez homologacije, potrebuješ pogodbo in prometno.

Na kratko. Za preizkušnjo rabiš:

- prometno (npr. odjavljena italjanska)

- pogodbo (kao račun)

- zavarovalno polico

- osebni dokument

- 10,38€

- motor

Pa še moja zgodba uvoza iz Italije:

Zjutri štartam s kombijem proti Ferrari. Nekaj do 8 sem dol, kjer se dobim z lastnikom in njegovo punco, ker je znala angleško (majhna pa sexi k hudič un pa taprav starejši metalc). Pogledam motor, ustreza opisom ter slikam. Grem na kratko vožnjo, to je to. Pol se pa začne.... papirji :headbang: . Prva postaja neka uprava za promet. Skakanje od okenca do okenca kr nobenmu nč jasno. Ena je celo zahtevala da morm pokazat potrdilo da sm rezident Italije :? Uglavnem, če skrajšam tole laufanje nekje 2,45 ure sem ter tja. Tistim ljudem moreš dopovedat da rabiš:

- odjavljeno prometno (lasnik mora vrnit tablice, ter odjavit vozilo za izvoz). Na tej prometni je štempl "CARTA DI CIRCOLAZIONE ANNULLATA PER DEFINITIVA ESPORTAZIONE IN UN PAESE U.E.- ORIGINALE RESTITUITO DA PRA DI FERRARA

- ACI (ači po slovensk). Latnik da svoj ACI, plačaš 36,68€ za nek export zadevo (navadn račun), počakaš 15min in dobiš nazaj ACI. V spodnjem delu mora biti napisano: ANNONATA CESSAZIONE DELLA CIRCOLAZIONE PER ESPORTAZIONE IL XX/XX/XXXX. Certificazione sostitutiva del certificato di proprieta ....

- kupoprodajna pogodba. Greš na upravno enoto in rečeš za kupoprodajno pogodbo (DICHIARAZIONE SOSTITUTIVA DELL'ATTO DI NOTORIETA moja varjanta). Načeloma ni važn kakšen obrazec je, lahko ga tud sam sprintaš samo MORA BITI OVEROVLJEN S STRANI NOTARJA. Omenjena pogodba naj bi ob predložitvi kopije osebnega dokumenta veljala isto kot overovljena pogodba. To velja samo za italijo in so me prepričali da bo tud pr nas OK, pol sm se pa pod nosom ubrisu. Sam zahvala gre lastnikom, sta šla uredit novo pogodbo, overovit (20€) ter sta mi jo poslala po pošti 3,45€.

Po vsej kolobociji naložil motor, dal dnar in gasa domov. Cestnine sem plačal cca 30€, dizl 80€, 10 ur vozikanja pa skakanja in 1000km. Rezultat: za nekje manj kot 4000€ (nove gume, zavarovanje, servis, usi stroški) sem dobil Suzuki Marauder VZ 800, letnik 2004, 8200km. Položen je bil na levo stran, kar se pozna z majhno udrtinico na luči ter 1cm dolgim šrimfom na žmigovcu.

Če nadaljujem, homologacija v Kopru. Delovni čas torek, četrtek od 8 - 11 ure. Ob 10:50 sem biu u Kozini :D Mal sm zamudu (11:12) vendar ni bilo panike. Pokažeš use dokumente, tip si uzame 2min časa da motor na razdalji 1m pogleda, nardi par fotk, ter prepiše številke. Račun je 113,20€ in greš domov (al pa na pico u Piran). Par dni čakaš na kartonček (to tud zdle delam :) ).

Naslednji korak je plačilo davka oz. prijava vozila al neki takega (nobedn mi ne pove točno). En odgovor je, da sem oproščen DDV-ja in DMV-ja, drugje spet drgač,..... Bomo vidli kaj bo in če bo use po sreči, bom drug tedn zakluču s celotno kolobocijo.

Ko si bom uzel čas, bom tudi skeniral te dokumente za tiste, ki se tudi podajate na takšno avanturo.

Pa velik sreče,

Igor&Maja

Evo, pa smo ga :D :worship: Če še zaklučim mojo zgodbo. Dobil holomonogolacijo po kur.... 16 dneh :headbang: Uglavnem, šibaš na prvo upravno enoto oddelek za davek na motorna vozila, daš fotokopije dokumentov, plačaš 8,68€ za neko ekološko sraje (o DDV DMV wadever ne duha ne sluha :) ) in šibaš na tehnični prgled. Če je motor star manj kot 4 leta tehničnega NI. Za cestnino, 1. tablce plačal 45€ in en pir za kolega k mi je pormašino posodu. Zdej pa gasaaaaaaa....

Popravljeno . Popravil Ferdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestitke Ferdo in srecno! :)

Jst sm bil pa glih danes v kopru. Ker mi prodajalec (kreten) reku da pac on ni dobil prometne ob odjavi, mi je poslal samo fotokopijo, in jst prejsn tedne poklicm na avtoplus in so mi rekl da bo tud fotokopija ok. Danes pridem dol in konc sveta. Mora bit original prometna oz. overovljena fotokopija (Menda da se da to naredit v najblizjem ACI predstavnistvu). Tko da zdej grem spet veselo tezit naprej prodajalcu da nj najde tisto prometno zaboga milga!!

Drugac so bli na avtoplus vsaj tok korektni da so mi vseen naredl pregled pa vse, sam mi ne bojo izdal certifikata dokler ne prnesem prometne na vpogled... (so rekl da k prnesem mi bojo prec naredl :rolleyes: )

Eh vsaj lep soncek je bil za en krog :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene zanima, če je res omejitev na letnik motorja? Rad bi si kupil Suzuki DR Big v Ita, kamor gre kolega 2x na mesec in mi ga lahko pripelje za majhen denar, tako da mi ostane še za predelavo. In če je to res, ali obstaja kakšen ovinek, da izpelješ uvoz, ker imam strica v Nemčiji, kjer dela že več kot 20 let in bi ga lahko uvozil na svoje ime?

:?

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, če je res omejitev na letnik motorja?

Načeloma ni omejitev letnik, ampak izpolnjevanje ekoloških norm - vozilo mora izpolnjevati norme iz EU direktive 97/24. Seveda to implicitno pomenu tudi, da starejši motorji ne pridejo v poštev...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ni omejitev letnik, ampak izpolnjevanje ekoloških norm - vozilo mora izpolnjevati norme iz EU direktive 97/24. Seveda to implicitno pomenu tudi, da starejši motorji ne pridejo v poštev...

D.

Torej motociklu na homologaciji preverijo izpušne pline ali samo pogledajo na letnik izdelave? Je možna vgradnja katalizatroja in s tem ugoditi direktivi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej motociklu na homologaciji preverijo izpušne pline ali samo pogledajo na letnik izdelave? Je možna vgradnja katalizatroja in s tem ugoditi direktivi?

Na homologaciji preverijo izključno in samo papirje oz. ujemanje številk. Dvomim, da bi lahko z vgradnjo katalizatorja karkoli rešil - stvar je zelo birokratske narave...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- kupoprodajna pogodba. Greš na upravno enoto in rečeš za kupoprodajno pogodbo (DICHIARAZIONE SOSTITUTIVA DELL'ATTO DI NOTORIETA moja varjanta). Načeloma ni važn kakšen obrazec je, lahko ga tud sam sprintaš samo MORA BITI OVEROVLJEN S STRANI NOTARJA. Omenjena pogodba naj bi ob predložitvi kopije osebnega dokumenta veljala isto kot overovljena pogodba. To velja samo za italijo in so me prepričali da bo tud pr nas OK, pol sm se pa pod nosom ubrisu. Sam zahvala gre lastnikom, sta šla uredit novo pogodbo, overovit (20€) ter sta mi jo poslala po pošti 3,45€.

Igor&Maja

Hvala Ferdo za tvoje napotke. Mi je danes zelo pomagalo. Še dobro, da je prodajalec dojel, da rabim overjeno kupoprodajno pogodbo ker za vse une birokrate v Italiji (to je pa hujš kot balkanska birokracija :headbang: ) je ACI zakon.

Kar se overitve tiče; šla sva z odjavljenim ACI-jem na upravno enoto (communa), kjer je gospa takoj vedla, kaj rabimo. Je zraven ACI-ja spela dodaten list kjer je potrdila podpis prodajalca in list seveda milijonkrat poštempljala. In ker je bil na tem listu dodaten prostor, sva s prodajalcem na roko dopisla še podatke o kupcu (torej meni) ter ceno. V Kopru je šlo vse to skoz.

Poanta je v tem, da samo odjavljen ACI za Slovenijo NE VELJA (kot je že prej omenil Ferdo) in morajo nekje po Slovenskih pravilih biti še napisani podatki o kupcu.

Naj še omenim, da ko sva klicala na notariat, so imeli prvi prost termin 3. julija. Torej po overitev podpisa kar lepo na upravno enoto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa smo ga :D :worship: Če še zaklučim mojo zgodbo. Dobil holomonogolacijo po kur.... 16 dneh :headbang: Uglavnem, šibaš na prvo upravno enoto oddelek za davek na motorna vozila, daš fotokopije dokumentov, plačaš 8,68€ za neko ekološko sraje (o DDV DMV wadever ne duha ne sluha :) ) in šibaš na tehnični prgled. Če je motor star manj kot 4 leta tehničnega NI. Za cestnino, 1. tablce plačal 45€ in en pir za kolega k mi je pormašino posodu. Zdej pa gasaaaaaaa....

8.68€ si vrgel stran. :yes:

Popravljeno . Popravil SENIOR-Z
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za italijo vem, da so oglasniki polni ,prodaja se slabo (okolica Trsta ).Razlika v cenah pa... odvisno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

sej mogoče je že kje kej pisalo o tem, samo se ne spomnim da bi...

A je možno uvozit motor recimo l.93 , ki je rariteta in bi bil skoraj da edini pri nas?? zdej neki sem slišal, da če pošlješ prošnjo na ministrstvo, ki je za to pristojno in , če ti kak oldtimer klub obljubi oz. zagotovi certifikat za tako vozilo ...da to je izvedljivo

namreč s takim motorjem, ki bi bil eden izmed treh pri nas bi v bistvu nekaj naredil za kulturno tehnično dediščino :P

kdo kaj več ve o tem???

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povprašaj na:

Direkcija RS za ceste

Sektor za vozila

Tržaška cesta 19a

1000 Ljubljana

Telefon: 01/ 478 84 30

e-pošta: drsc@gov.si

Pridobitev statusa starodobnega vozila

(Zadnja sprememba: 07.06.2007)

Organ, ki jo ureja MINISTRSTVO ZA PROMET DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA CESTE

Uvod

Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil (Uradni list RS, št.30/04 in 17/07) v svojem 36. členu določa, da se pri uvozu starodobnega vozila, opravi pri postopku ugotavljanja skladnosti, samo identifikacija vozila, to pomeni, da se zberejo razpoložljivi tehnični podatki vozila, potrebni za vpis vozila v centralni register. To opravi strokovna organizacija, ki je pooblaščena od organa za posamično odobritev vozil.

Fizična ali pravna oseba, ki uvozi vozilo lahko pri strokovni organizaciji vloži zahtevo za podelitev statusa starodobnega vozila (starodobnik). Po izvedeni identifikaciji vozila strokovna organizacija podeli status starodobnika vozilu, ki izpolnjuje pogoje iz drugega odstavka 36. člena Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil.

Status starodobnika se podeli vozilu, ki je starejše od 25 let, ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko, in se zaradi tega svojega zgodovinskega in tehničnega pomena praviloma ne uporablja za vsakodnevne prevoze.

Zahtevi za podelitev statusa starodobnika je treba priložiti dokumente, iz katerih so razvidni proizvajalec, leto izdelave vozila in tehnični podatki o vozilu. Strokovna organizacija lahko od vložnika zahteva predložitev mnenja o izpolnjevanju zahtev iz prejšnjega odstavka, ki ga izda nacionalna organizacija za starodobnike, ki je članica Mednarodne zveze starodobnih vozil (FIVA), s pravico izdaje dokumentov o razvrstitvi vozil po pravilih te mednarodne organizacije.«

Vložnik, ki želi za vozilo, ki ga uvaža iz tujine, pridobiti status starodobnega vozila, mora vložiti vlogo na pristojno Strokovno organizacijo.

Strokovne organizacije za ugotavljanje skladnosti vozil so naslednje:

- JP Ljubljanski potniški promet d.o.o., Celovška cesta 160, Ljubljana

(osebni avtomobili, lahka tovorna vozila, lahki priklopniki, traktorji)

- RTI d.o.o., Cesta k Tamu 14, Maribor (gospodarska vozila),

- Štajerski avto dom d.o.o., Tržaška cesta 38, Maribor (osebni avtomobili) in

- AVTOPLUS d.d., Istrska cesta 55, Koper (osebni avtomobili in motorna kolesa).

Pristojni organi:

Ministrstvo za promet

Za izvajanje:

Strokovne organizacije za ugotavljanje skladnosti vozil

Pritožbeni (nadzorstveni):

Direkcija RS za ceste

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Mene pa zanima kako je z uvozom motorja iz nemčije( pregledal sem kar nekaj postov pa se skoraj vsi nanašajo na uvoz iz italije, iz nemčije pa ni skoraj nič novega, se je v tem času kaj spremenilo?) Kaj vse moreš zrihtat od papirov preden ga uvoziš, kaj še moreš porihtat v Slo in kakšni so stroški? Se splača dogovorit s kakim dilerjem ali je bolj cenovno ugodno če grem sam po njega? oz kolko kaj računajo dilerji za uvoz?

Moja izkušnja (kupil sem R 1200RT):

najprej sem pregledal mobile.de in izbral kakšnih dvajset interesantnih ponudb. Vsakega od izbranih ponudnikov sem prosil za informacijo o zadnji ceni. Dobil sem kakšnih pet odgovorov, od katerih sem se odločil za ponudnika, ki mi je takoj v štartu spustil ceno za 800€. Za ceno se ni dalo več pogajati, se je pa za opremo. Dodal mi je še centralni kovček (cca 400€) in tank torbo (cca 250€). Dodatna ugodnost je bila tudi bližina (kakšnih 70 km pred Munchenom).

Motor je bil "rabljen", ker je bil registriran 1 (en) dan. To je trik dilerjev, da tovarni prikazujejo prodajo in si pridobivajo bonus pri dobavi.

V ponedeljek zjutraj sem se odpeljal s kombijem, popoldne sem bil nazaj in takoj dvignil preizkusno tablico za vožnjo po celotni RS (na PM sporočim kje).

V torek sem se odpeljal v Koper delat homologacijo. S prijazno prošnjo sem dobil dokument ob 16. uri. Isti dan je bil motor tudi registriran.

V sredo sem opravil že prvi servis (po 600 prevoženih km). Motor je sedaj pripravljen za normalno vožnjo.

Dokumenti:

Nemško prometno dovoljenje, odjavljeno iz prometa

EU potrdilo o ustreznosti

račun

Enostavneje in hitreje verjetno ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A je res homologacijo možno delat samo v kopru?

Ker do kopra mi je >300km :unsure:

Vem pa da za homologacijo za zatemnjene šipe za avto se da tudi v mb delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je res homologacijo možno delat samo v kopru?

Ker do kopra mi je >300km :unsure:

haha, ... a si še na kaj pozabu pomislit pred nakupom "poceni"? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je res homologacijo možno delat samo v kopru?

Ker do kopra mi je >300km :unsure:

Vem pa da za homologacijo za zatemnjene šipe za avto se da tudi v mb delat.

Žal je res - Avtoplus v Kopru je edini pooblaščen za tovrstne homologacije motornih koles.

haha, ... a si še na kaj pozabu pomislit pred nakupom "poceni"? :biggrin:

:? Zakaj tebe tuje težave tako veselijo? A svojih nimaš?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je res homologacijo možno delat samo v kopru?

Ker do kopra mi je >300km :unsure:

Vem pa da za homologacijo za zatemnjene šipe za avto se da tudi v mb delat.

Menda majo oni tamdol vsake tolko sportni dan in grejo tud malo po sloveniji in ti lahko pridejo celo na dom (mislim da se m to prebral nekje v tej temi). Drugace pa das 10E za preizkusnjo in naredis unih 600km za zabavo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno malo offtopic vprašanje...pač za motorje vem da ne sme bit starejši od letnika99 al kok ...a za avte isto velja če jih hočš uvozt?TOČEN podatek rabm

tnx :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je res - Avtoplus v Kopru je edini pooblaščen za tovrstne homologacije motornih koles.

MAh ne veseli me tuja težava, samo ... veliko ljudi se ne pozanima o teh zadevah, vsi vidijo sam cenejši uvoz ... ker jih razni "uvozniki" našopajo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno malo offtopic vprašanje...pač za motorje vem da ne sme bit starejši od letnika99 al kok ...a za avte isto velja če jih hočš uvozt?TOČEN podatek rabm

tnx :)

Avto gre l. 97 skoz pa EURO 2 motor mora met.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!