Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Danes sem se pogovarjal z možakom, ki po naročilu uvaža motorje iz Nemčije.

Zatrdil mi je, da ni možno urediti papirjev za motor, ki je starejši od letnika 2000. Starejši motorji naj ne bi imeli potrdila o izpušnih plinih (oz. nekega potrdila) o tem.

Ali je to res ali mi samo prodaja ''meglo'' in pri višji osnovni ceni sam več zasluži? :hmm:

P.S. V zgornjem tekstu sem pomotoma navedel napačno letnico, zato popravljam v tem tekstu. Prosim moderatorja, če moj zgornji tekst zbriše.

Popravljeno . Popravil tornado2405
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje zadaj sem zasledil ceno homologacije nekih 113eur,ali ta podatek velja za vsa mot.kolesa na splošno ali je kakšna lestvica na kw ali ccm :?

To je strošek "strokovnega pregleda" motocikla in izdaje posamičnega potrdila o skladnosti vozila (po domače homologacije) in velja ne glede na moč oziroma prostornino motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zatrdil mi je, da ni možno urediti papirjev za motor, ki je starejši od letnika 2000. Starejši motorji naj ne bi imeli potrdila o izpušnih plinih (oz. nekega potrdila) o tem.

Ali je to res ali mi samo prodaja ''meglo'' in pri višji osnovni ceni sam več zasluži?

Nihče ne ve??????? :? :? :yea1: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se pogovarjal z možakom, ki po naročilu uvaža motorje iz Nemčije.

Zatrdil mi je, da ni možno urediti papirjev za motor, ki je starejši od letnika 2000. Starejši motorji naj ne bi imeli potrdila o izpušnih plinih (oz. nekega potrdila) o tem.

Ali je to res ali mi samo prodaja ''meglo'' in pri višji osnovni ceni sam več zasluži? :hmm:

P.S. V zgornjem tekstu sem pomotoma navedel napačno letnico, zato popravljam v tem tekstu. Prosim moderatorja, če moj zgornji tekst zbriše.

Prodaja meglo...

Pomembno je, da moped ustreza direktivi 97/24/EU, ki je začela veljati 1997. Pričakovati je, da vsi mopedi, mlajši od tega letnika in uspešno registriranu v EU, ustrezajo, verjetno pa ustrezajo tudi nekateri malo starejši...

Verjetno pa ne škodi, če preveriš vnaprej...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je to možno preveriti?

Pri konkretnem prodajalcu motorja, pri slovenskem uvozniku te znamke, pri proizzvajalcu...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evropka direktiva 97/24/EU v slovenskem prevodu obsega 454 strani, :slap: tako, da je to ''preštudirati nemogoče. Natančno so zapisani vsi kriteriji za kontrolo in prevejanje skladnosti in je namenjena (previdevam) izvajalcem pregledov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evropka direktiva 97/24/EU v slovenskem prevodu obsega 454 strani, :slap: tako, da je to ''preštudirati nemogoče. Natančno so zapisani vsi kriteriji za kontrolo in prevejanje skladnosti in je namenjena (previdevam) izvajalcem pregledov.

Če to piše v Fargzeugbrifu ali homologacijskem/prometnem Nemškem/Avstrijskem kartončku 97/24/EU lahko pripelješ motor neovirano. V koliko tega stavka ni navedenega niti ne kupuj, ker ti v Kopru ne bodo naredeli slo homologacije. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa bi ti študiral direktivo, pokliči uvoznika pa vprašaj, če motor ustreza tej direktivi.

Predvidevam, da če bi prišel k uvozniku motorjev jim razložil, da bi rad uvozil določeni tip motor npr. letnik 1998 in jih prosim, da mi povedo ali je možno ta motor neovirano uvoziti ne bi bil prepričan, da sem dobil korekten odgovor. Kaj lahko se bi zgodilo, da dobim napačno informacijo in pripeljem motor, ki ga ni možno registrirati. Po možnosti bi še me pa potem vljudno odslovili, da o tem ne vedo nič in bi mi ponudili naj pri njih kupim novo mašino.

Žal nimam zaupanja v takšne informacije.

Verjetno z veseljem čakajo takšne tipe, ki bi radi sami uvozil motor.

Če to piše v Fargzeugbrifu ali homologacijskem/prometnem Nemškem/Avstrijskem kartončku 97/24/EU lahko pripelješ motor neovirano. V koliko tega stavka ni navedenega niti ne kupuj, ker ti v Kopru ne bodo naredeli slo homologacije.

Hvala, to pa je že bolj konkreten odgovor in vem kako ukrepati dalje in kje iskati nadaljne informacije. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prideš v Italijo, najdeš motor od fizične osebe (ki jo poznaš), on odjavi moped iz prometa, overita kupoprodajno pogodbo, ti s kombijem prepelješ k nam.

Je to vse, kar je za narediti v Italiji ali sem še kaj pozabil?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prideš v Italijo, najdeš motor od fizične osebe (ki jo poznaš), on odjavi moped iz prometa, overita kupoprodajno pogodbo, ti s kombijem prepelješ k nam.

Je to vse, kar je za narediti v Italiji ali sem še kaj pozabil?

Hvala

Če to piše v Fargzeugbrifu ali homologacijskem/prometnem Nemškem/Avstrijskem/Italjanskem kartončku 97/24/EU lahko pripelješ motor neovirano. V koliko tega stavka ni navedenega niti ne kupuj, ker ti v Kopru ne bodo naredeli slo homologacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped bo l.2001 ali 2002.

Če to piše v Fargzeugbrifu ali homologacijskem/prometnem Nemškem/Avstrijskem/Italjanskem kartončku 97/24/EU lahko pripelješ motor neovirano.

Kaj si mislil s tem?

P.S. Hvala za pomoč

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prideš v Italijo, najdeš motor od fizične osebe (ki jo poznaš), on odjavi moped iz prometa, overita kupoprodajno pogodbo, ti s kombijem prepelješ k nam.

Je to vse, kar je za narediti v Italiji ali sem še kaj pozabil?

Hvala

Ja, rabiš se ACI ("ači), dokument, na katerim je napisano, da gre motor ven iz IT.

Na strani 49 tega topica, je par slikic, kako to zgleda...

Lp!

Flight

Pa se mal obnove: :whistle:

CITAT(Ferdo @ 19 May 2007 @ 10:07)

Sam ne it v Ljubljano na LPP po preizkušnjo. Kr neki. Mi ženska uleti, da morm relacijo napisat, pa jo mal čudn pogledam, pa napišem LJ-KP-MB-LJ pa mi reče, ja takole pa ne gre. Vprašam zakaj? Morte napisat relacijo LJ-KP potem pa v KP novo preizkušnjo vzet itd... Pa smo šli brez preizkušnje do Kopra. V Kopru uprašam za preizkušnjo, pa mi reče da so u Lublani itak kr neki. V vednost, motor lahko zavaruješ brez homologacije, potrebuješ pogodbo in prometno.

Na kratko. Za preizkušnjo rabiš:

- prometno (npr. odjavljena italjanska)

- pogodbo (kao račun)

- zavarovalno polico

- osebni dokument

- 10,38€

- motor

Pa še moja zgodba uvoza iz Italije:

Zjutri štartam s kombijem proti Ferrari. Nekaj do 8 sem dol, kjer se dobim z lastnikom in njegovo punco, ker je znala angleško (majhna pa sexi k hudič un pa taprav starejši metalc). Pogledam motor, ustreza opisom ter slikam. Grem na kratko vožnjo, to je to. Pol se pa začne.... papirji . Prva postaja neka uprava za promet. Skakanje od okenca do okenca kr nobenmu nč jasno. Ena je celo zahtevala da morm pokazat potrdilo da sm rezident Italije Uglavnem, če skrajšam tole laufanje nekje 2,45 ure sem ter tja. Tistim ljudem moreš dopovedat da rabiš:

- odjavljeno prometno (lasnik mora vrnit tablice, ter odjavit vozilo za izvoz). Na tej prometni je štempl "CARTA DI CIRCOLAZIONE ANNULLATA PER DEFINITIVA ESPORTAZIONE IN UN PAESE U.E.- ORIGINALE RESTITUITO DA PRA DI FERRARA

- ACI (ači po slovensk). Latnik da svoj ACI, plačaš 36,68€ za nek export zadevo (navadn račun), počakaš 15min in dobiš nazaj ACI. V spodnjem delu mora biti napisano: ANNONATA CESSAZIONE DELLA CIRCOLAZIONE PER ESPORTAZIONE IL XX/XX/XXXX. Certificazione sostitutiva del certificato di proprieta ....

- kupoprodajna pogodba. Greš na upravno enoto in rečeš za kupoprodajno pogodbo (DICHIARAZIONE SOSTITUTIVA DELL'ATTO DI NOTORIETA moja varjanta). Načeloma ni važn kakšen obrazec je, lahko ga tud sam sprintaš samo MORA BITI OVEROVLJEN S STRANI NOTARJA. Omenjena pogodba naj bi ob predložitvi kopije osebnega dokumenta veljala isto kot overovljena pogodba. To velja samo za italijo in so me prepričali da bo tud pr nas OK, pol sm se pa pod nosom ubrisu. Sam zahvala gre lastnikom, sta šla uredit novo pogodbo, overovit (20€) ter sta mi jo poslala po pošti 3,45€.

Po vsej kolobociji naložil motor, dal dnar in gasa domov. Cestnine sem plačal cca 30€, dizl 80€, 10 ur vozikanja pa skakanja in 1000km. Rezultat: za nekje manj kot 4000€ (nove gume, zavarovanje, servis, usi stroški) sem dobil Suzuki Marauder VZ 800, letnik 2004, 8200km. Položen je bil na levo stran, kar se pozna z majhno udrtinico na luči ter 1cm dolgim šrimfom na žmigovcu.

Če nadaljujem, homologacija v Kopru. Delovni čas torek, četrtek od 8 - 11 ure. Ob 10:50 sem biu u Kozini Mal sm zamudu (11:12) vendar ni bilo panike. Pokažeš use dokumente, tip si uzame 2min časa da motor na razdalji 1m pogleda, nardi par fotk, ter prepiše številke. Račun je 113,20€ in greš domov (al pa na pico u Piran). Par dni čakaš na kartonček (to tud zdle delam ).

Naslednji korak je plačilo davka oz. prijava vozila al neki takega (nobedn mi ne pove točno). En odgovor je, da sem oproščen DDV-ja in DMV-ja, drugje spet drgač,..... Bomo vidli kaj bo in če bo use po sreči, bom drug tedn zakluču s celotno kolobocijo.

Ko si bom uzel čas, bom tudi skeniral te dokumente za tiste, ki se tudi podajate na takšno avanturo.

Pa velik sreče,

Igor&Maja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se mal obnove: :whistle:

Pa še moja zgodba uvoza iz Italije:

Bravo zelo nazorno in prepričljivo napisano. :worship: Če ti ne bo odveč nas tako izčrpno obveščaj tudi vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo take konkretne informacije si želimo!

Keep us posted :yea1:

Namreč čedalje bolj se odločam o nakupu Aprilie Futura.

V sloveniji ravno ni izbire, zato vse kaže, da bo treba v tujino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej bi rad pozdravu vse, pa pohvalu rubriko, pa stran nasploh. Sem bol nou tukej, ste mi bli pa full v pomoč, kaj rabim za uvoz motorja.

Sem pa prpelou v garažico Yamahco R6 iz Italije :)

Še enkrat hvala !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Nekaj sem prebral, vsega pa se mi res ne ljubi.. V Italiji bi kupil motor. Motor tam ni registriran ali kaj podobnega, tudi jaz ga nebi registriral. Kaj vse je potrebno za to urediti da ga pripeljem domov? Tam prepis motorja, potem plačati mogoče kakšno carino? Koliko bi znalo komplicirati na meji-šlo bi za dirkalni motor?

LP in hvala :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Nekaj sem prebral, vsega pa se mi res ne ljubi.. V Italiji bi kupil motor. Motor tam ni registriran ali kaj podobnega, tudi jaz ga nebi registriral. Kaj vse je potrebno za to urediti da ga pripeljem domov? Tam prepis motorja, potem plačati mogoče kakšno carino? Koliko bi znalo komplicirati na meji-šlo bi za dirkalni motor?

LP in hvala :whistle:

Če ga ne nameravaš registrirat ...narediš pač pogodbo toliko, da se vidi da si ti lastnik ...pol enostavno pripelješ domov saj smo v EU ni carine ker ne gre za uvoz :naughty: :naughty: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga ne nameravaš registrirat ...narediš pač pogodbo toliko, da se vidi da si ti lastnik ...pol enostavno pripelješ domov saj smo v EU ni carine ker ne gre za uvoz :naughty: :naughty: :yea1:

Oni imajo ACI (potrdilo o lastništvu) in po mojem imajo to tudi za motorje ki niso registrirani. Dobiš ACI, narediš kupoprodajno, jo za vsak slučaj overiš na upravni enoti (če boš rabil rihtat ATA karnet lahko da bodo od tebe zahtevali potrdilo o lastništvu) in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!