NejcZ Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Se pravi ne rabim nič drugega kot plačati motor in pa par € za pairologijo?
Stric Burek Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Neki sem bral in vidu da so neke razlike pri novih in rabljenih motorjih. Neki glede plačila davka. Torej, najdu sem motor, letnik 2005, ki pa je praktično NOV, torej nerabljen(0 km), verjetno nikoli registriran, oz. predvidevam. Je pa to 700km stran v ITA. Zdej zanima me kaj in kako je s tem. Motor se prodaja v trgovini, ki je pooblaščena za znamko Honda, motor pa je KTM... Oni ga imajo v rubriki "Usato" kar pomeni rabljeno, če se ne motim. Cena pa je 5k€, cena novega okrog 8500-9000€. Morm isto pridobiti ACI in te papirje? Bi bila dosti ITA homologacija in kupoprodajna oz. račun(odvisno od trgovine)
GREY WOLF Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Po moje ga lahko imajo tudi v rubriki sconto o saldi, ostaja dejstvo da ni bil registriran ( o km)... allora non e usato ma nuovo.
Stric Burek Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Po moje ga lahko imajo tudi v rubriki sconto o saldi, ostaja dejstvo da ni bil registriran ( o km)... allora non e usato ma nuovo. Kar pomeni? Da se ga tretira kot nov motor? In plačam v Slo davek, ki je koliko?
danci1973 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 (popravljeno) Kar pomeni? Da se ga tretira kot nov motor? In plačam v Slo davek, ki je koliko? Lenoba... :whistle: DURS - DMV DURS - DDV Za novo vozilo plačaš DMV, nato pa na vse skupaj še DDV. D. Popravljeno November 29, 2007. Popravil danci1973
royal Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Lenoba... :whistle: DURS - DMV DURS - DDV Za novo vozilo plačaš DMV, nato pa na vse skupaj še DDV. D. Ne glede na drugi odstavek 6. člena ZDMV se za nova motorna vozila, proizvedena ne prej kakor 1. 1. 2003 in katerih uradna specifična emisija ogljikovega dioksida ne presega 110 gramov na prevoženi kilometer, DMV ne plačuje do 31. decembra 2009 (6. a člena ZDMV). se pravi ....če ne presega 110 gr se DMV ne plača :naughty:
danci1973 Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 Ne glede na drugi odstavek 6. člena ZDMV se za nova motorna vozila, proizvedena ne prej kakor 1. 1. 2003 in katerih uradna specifična emisija ogljikovega dioksida ne presega 110 gramov na prevoženi kilometer, DMV ne plačuje do 31. decembra 2009 (6. a člena ZDMV). se pravi ....če ne presega 110 gr se DMV ne plača :naughty: Pa res - morda pa zato nisem rabu plačat DMV-ja, ko sem uvozu moped? :hmm: D.
Stric Burek Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 Dejstvo je da se v tem "mojem" primeru vozilo tretira kot NOVO. Tam so navedena ta dejstva: Za NOVO prevozno sredstvo se po ZDDV šteje kopensko motorno vozilo s prostornino motorja nad 48 kubičnih centimetrov ali močjo motorja nad 7,2 kilovata, namenjeno za prevoz ljudi in blaga, ki je bilo dobavljeno pred potekom šestih mesecev od datuma prve uporabe, ali s prevoženimi manj kakor 6.000 km. Ta motor ima 0 km, čeprav je 2005 letnik. To torej pomeni da DMVja verjetno ne plačam zaradi emisij, ki so pomoje manjše...Pa tudi če plačam DMV, je itak 1.4%, kar ni dosti. Bolj me skrbi tale DDV, ki je 20%. To je 1000€ davka. To se mi potem sigurno ne splača.. Me pa neki zanima. Po kateri ceni se to obračuna, tukej piše "na podlagi obračuna DDV" Ker če je 20% na kupno ceno, potem bi se mogoče dalo zmeniti s prodajalcem da mi napiše ceno 500€(motor je bil totalka razbit med prevozom v trgovino :D ) in bi tako plačal le 100€... :whistle:
danci1973 Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 Dejstvo je da se v tem "mojem" primeru vozilo tretira kot NOVO. Tam so navedena ta dejstva: Ta motor ima 0 km, čeprav je 2005 letnik. To torej pomeni da DMVja verjetno ne plačam zaradi emisij, ki so pomoje manjše...Pa tudi če plačam DMV, je itak 1.4%, kar ni dosti. Bolj me skrbi tale DDV, ki je 20%. To je 1000€ davka. To se mi potem sigurno ne splača.. Me pa neki zanima. Po kateri ceni se to obračuna, tukej piše "na podlagi obračuna DDV" Ker če je 20% na kupno ceno, potem bi se mogoče dalo zmeniti s prodajalcem da mi napiše ceno 500€(motor je bil totalka razbit med prevozom v trgovino :D ) in bi tako plačal le 100€... :whistle: Osnova sicer je kupnina, a če je cena vpadljivo prenizka, se lahko odločijo in osnovo določijo po svoji oceni. D.
Stric Burek Objavljeno November 30, 2007 Opozori Objavljeno November 30, 2007 Osnova sicer je kupnina, a če je cena vpadljivo prenizka, se lahko odločijo in osnovo določijo po svoji oceni. D. Hmmm, kolega ki se nekaj bavi s tem, ampak nima (še) take izkušnje pravi, da bi se dalo če se dobi cenilca, ki motor oceni na totalko(ali da ima motor tovarniško zaribano mašino, bla bla bla) na recimo 500€. Samo nevem kako je s tem točno... Bom poklical v PON na urad... Mogoče kdo ve kako je s tem... Drug kolega pravi da je 99% da obračunajo po evrotaxu...
G-L-I-H-Y Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Lep pozdrav! Situacija je taka da hocem nabavit po zelo ugodni ceni motor yamaho R1 ki je pripeljana iz italije.Po nekih verih sem slisal da nebom mogel narediti homologacije ker je motor bojda prestar in se nekaj.. sedaj me pa zanima ce je res ,ali me mogoce nekdo samo neteguje in bi rad mogoce bi pa cez teden dni ravno on kupil ta motor! prosim vas in se 1x prosim ce mi razlozite kaj in kako? motor je YAMAHA R1 letnik 1998 od motorja ima sedajsni lastnik italjansko prometno dovolenje, placan AČI ter potrdilo oz račun iz štempli! prometno dovolenje je v priponki! Hvala za odgovore!
kuntakinte Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) Lep pozdrav!Situacija je taka da hocem nabavit po zelo ugodni ceni motor yamaho R1 ki je pripeljana iz italije.Po nekih verih sem slisal da nebom mogel narediti homologacije ker je motor bojda prestar in se nekaj.. sedaj me pa zanima ce je res ,ali me mogoce nekdo samo neteguje in bi rad mogoce bi pa cez teden dni ravno on kupil ta motor! prosim vas in se 1x prosim ce mi razlozite kaj in kako? motor je YAMAHA R1 letnik 1998 od motorja ima sedajsni lastnik italjansko prometno dovolenje, placan AČI ter potrdilo oz račun iz štempli! prometno dovolenje je v priponki! Hvala za odgovore! Hmm ne piše, da bi ustrezal 97/24 E(EURO normi ki je minimum za uvoz). Po moje bi se dal te papirje pri uvozniku uredit(da ustreza EURO 1 kar se emisij tiče). Sam raje prej preveri. Problem pri letnikih 97/98 iz Italije, da v teh letih ta norma ni bila nujna za Italijo(čeprav so motorji ustrezal je niso vpisoval v prometno-si je enkrat en italjanček vzel čas pa mi tako razložil) Popravljeno December 3, 2007. Popravil kuntakinte
G-L-I-H-Y Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Hmm ne piše, da bi ustrezal 97/24 E(EURO normi ki je minimum za uvoz). Po moje bi se dal te papirje pri uvozniku uredit(da ustreza EURO 1 kar se emisij tiče). Sam raje prej preveri.Problem pri letnikih 97/98 iz Italije, da v teh letih ta norma ni bila nujna za Italijo(čeprav so motorji ustrezal je niso vpisoval v prometno-si je enkrat en italjanček vzel čas pa mi tako razložil) Ewo sem klical na delta team krško in so mi povedali da se nebo dala narediti homologacija ker je kao 13% lahko pršanih delcev dovoljenih ta motor jih ima pa 15% al nekako tako :headbang: kaj naj sedaj iz tem motorjem? ma mogoce kdo kaksne veze da bi dal kaksen stempl da ustreza?ker se mi zdi nesmiselno da zaradi take malenkosti motr dobesedno propade:(in se mi zdi tudi zdi brezveze da mi motor stoji v garazi pa ceprav mam urejeno vso dukomentacijo razen homologacije ter posledicno registracije :closedeyes: , motor je brezhiben, odlično ohranjen, akrapovica ima ter vse je tip top :/ Ah ja vidim da res nimam sreče v živlenju :(
biker77 Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) Ewo sem klical na delta team krško in so mi povedali da se nebo dala narediti homologacija ker je kao 13% lahko pršanih delcev dovoljenih ta motor jih ima pa 15% al nekako tako :headbang: kaj naj sedaj iz tem motorjem? ma mogoce kdo kaksne veze da bi dal kaksen stempl da ustreza?ker se mi zdi nesmiselno da zaradi take malenkosti motr dobesedno propade:(in se mi zdi tudi zdi brezveze da mi motor stoji v garazi pa ceprav mam urejeno vso dukomentacijo razen homologacije ter posledicno registracije :closedeyes: , motor je brezhiben, odlično ohranjen, akrapovica ima ter vse je tip top :/Ah ja vidim da res nimam sreče v živlenju :( prej bi na to mislu.. ampak ker je, je..najbrž bi se dal dobit slovenske papirje..pa pač daš spremenit številke ker je tvoj motor bil na tleh in si kupu drug grušt bla bla bla.. druga varianta je da ga maš sam za pisto..hrvaška ata carnet, evropa nič.. Popravljeno December 3, 2007. Popravil biker77
Stric Burek Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Zato se pa prej pozanimaš, ne pa pol piz.darija. Tko je zmer, na birokraciji te zjebejo. Čeprav takrat si kupu tle ISTI motor in je blo vse OK... Pa kako to da če kupiš v ITA homologiran motor ga morš pol tle še enkrat. Dejansko se pa motorji ne razlikujejo NIČ, pa al ga kupiš v angliji alpa v avstraliji alpa v Sloveniji... Sam da dnar poberejo... Glede unega mojega primera: Pri uvozu NOVEGA vozila celo ni treba opravljati homologacije(pa še to ni 100%), DDV plačaš samo v Sloveniji, kar pomeni, da v trgovini v ITA ne plačaš IVE(ITA DDV). Se baje tudi da tmeniti da se motor proda po nekoliko nižji ceni, trgovcu plačaš nekaj več da napiše nižjo ceno, davek v SLO je posledično nižji. DDV se ne obračunava po wurotaxu, obračunava se pa DMV po eurotaxu za rabljena vozila. Popoldne zvem še nekaj več informacij in jih napišem sem...
Gizmo_ Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Zato se pa prej pozanimaš, ne pa pol piz.darija. Tko je zmer, na birokraciji te zjebejo. Čeprav takrat si kupu tle ISTI motor in je blo vse OK... Pa kako to da če kupiš v ITA homologiran motor ga morš pol tle še enkrat. Dejansko se pa motorji ne razlikujejo NIČ, pa al ga kupiš v angliji alpa v avstraliji alpa v Sloveniji... Sam da dnar poberejo...Glede unega mojega primera: Pri uvozu NOVEGA vozila celo ni treba opravljati homologacije(pa še to ni 100%), DDV plačaš samo v Sloveniji, kar pomeni, da v trgovini v ITA ne plačaš IVE(ITA DDV). Se baje tudi da tmeniti da se motor proda po nekoliko nižji ceni, trgovcu plačaš nekaj več da napiše nižjo ceno, davek v SLO je posledično nižji. DDV se ne obračunava po wurotaxu, obračunava se pa DMV po eurotaxu za rabljena vozila. Popoldne zvem še nekaj več informacij in jih napišem sem... Jst sm kupu novga tuonota 125 letnik 2004, lansko leto(2006).... v Italiji so mi odbili dol IVO (20% SE MI ZDI)... v Sloveniji sem pa plačal davek kot za rabljen motor (prbližno 1,4%)....lahko da se je teta na davčni zmotila(nisem pa ziher):evilgrin: :evilgrin: samo sem dobil pa nov motor z 0km po ugodni ceni :naughty: :naughty: :naughty: swa pa sedaj z fotrom sprašvala za cbr600rr 2007... in bi se jih dalo dobit z minimalnimi km (2000-5000km)...za tako ceno kot se pri nas prodajajo 2005-2006 letniki :naughty: :naughty: ---> neka varianta je da pri njih niso registrirali motorja... uradno nov..davek dol... tu pa poveš da je rabljen ker ima tistih par tisoč km :naughty: :naughty: in je davek na rabljeno vozilo... kej več povem če to izpeljemo...(najbrž v roku 1, 2 meseca)
Stric Burek Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Jst sm kupu novga tuonota 125 letnik 2004, lansko leto(2006).... v Italiji so mi odbili dol IVO (20% SE MI ZDI)... v Sloveniji sem pa plačal davek kot za rabljen motor (prbližno 1,4%)....lahko da se je teta na davčni zmotila(nisem pa ziher):evilgrin: :evilgrin: samo sem dobil pa nov motor z 0km po ugodni ceni :naughty: :naughty: :naughty: swa pa sedaj z fotrom sprašvala za cbr600rr 2007... in bi se jih dalo dobit z minimalnimi km (2000-5000km)...za tako ceno kot se pri nas prodajajo 2005-2006 letniki :naughty: :naughty: ---> neka varianta je da pri njih niso registrirali motorja... uradno nov..davek dol... tu pa poveš da je rabljen ker ima tistih par tisoč km :naughty: :naughty: in je davek na rabljeno vozilo... kej več povem če to izpeljemo...(najbrž v roku 1, 2 meseca) Motor je nov če ima manj kot 6000km ne glede na registracijo...
Gizmo_ Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Motor je nov če ima manj kot 6000km ne glede na registracijo... Moj jih je mel 0... oziroma 200m ko smo ga do kobija peljal :whistle: :whistle: Štel je pa 2 pomladi,... pa je biu tretiran kot rabljen v Sloveniji na davčni :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
Stric Burek Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Moj jih je mel 0... oziroma 200m ko smo ga do kobija peljal :whistle: :whistle: Štel je pa 2 pomladi,... pa je biu tretiran kot rabljen v Sloveniji na davčni :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: So se pač zmotli in imaš 20% v žepu, je pa res da te lahko še vedno tretirajo...
Gizmo_ Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 So se pač zmotli in imaš 20% v žepu, je pa res da te lahko še vedno tretirajo... težko ker bo kmal prodan... (za kasnejše reklamacije ne odgovarjamo) :evilgrin: , sicr je pa od tega leto in pol tako da... drgač sm pa lih prej z fotrom govoru... ko ga peljš čez mejo pač napišejo da ima 6000km .... tut če jih ma sam 1000.. se da use uštimat, da je pol tuki kot rablen priznan
flight69 Objavljeno December 4, 2007 Opozori Objavljeno December 4, 2007 (popravljeno) Je prevec za prebrat v tej temi, ane ? :evilgrin: V glavnem, ko hoces moped registrirat kot rabljenega, rabis odjavljeno prometno. Kje ga dobis,ce sam navrtis kilometre? Kar se tice same kolicine km(6000) ali starosti(6 mesecev) - v Kranju na AMZS so mi dejali, da jih ne zanimajo, za njih je glavni podatek odjavljeno prometno dovoljenje, ki je potrdilo, da je motor rabljen. Verjamem, da so mozna odstopanja na razlicnih uradih za registracijo... Lp! Flight Popravljeno December 4, 2007. Popravil flight69
Stric Burek Objavljeno December 5, 2007 Opozori Objavljeno December 5, 2007 Je prevec za prebrat v tej temi, ane ? :evilgrin: V glavnem, ko hoces moped registrirat kot rabljenega, rabis odjavljeno prometno. Kje ga dobis,ce sam navrtis kilometre? Kar se tice same kolicine km(6000) ali starosti(6 mesecev) - v Kranju na AMZS so mi dejali, da jih ne zanimajo, za njih je glavni podatek odjavljeno prometno dovoljenje, ki je potrdilo, da je motor rabljen. Verjamem, da so mozna odstopanja na razlicnih uradih za registracijo... Lp! Flight Maaa, ni nujno, če je bil motor vožen po pisti npr. in ima več kot 6000km je tretiran kot rabljen
Kölm Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Eno vprašanje: - Kje zavraga ti pogledajo koliko kilometrov ima motor prevoženo ( če ima pod 6000 naj bi kao plačali davek kot za novega? - kaj kur** še na davčni ne vejo natančno kako je vse s tem). Mogoče v Kopru na homologaciji? Na tehničnem? Pri registraciji? Kaj če je števc kilometrov prejahan pa premal kaže?... Lep pozdrav
Stric Burek Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Eno vprašanje: - Kje zavraga ti pogledajo koliko kilometrov ima motor prevoženo ( če ima pod 6000 naj bi kao plačali davek kot za novega? - kaj kur** še na davčni ne vejo natančno kako je vse s tem). Mogoče v Kopru na homologaciji? Na tehničnem? Pri registraciji? Kaj če je števc kilometrov prejahan pa premal kaže?... Lep pozdrav Verjetno je dosti če imaš prometno, kar je dokaz da je bilo vozilo enkrat registrirano in je preteklo 6 mesecev, km pa pomoje pogledajo samo na kupoprodajno...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se