Skoči na vsebino

Honda CB 900 hornet


Dave

Priporočene objave

hod prednjih vilic je 109mm, se pravi, dvigni ga tako, da bo prednje kolo v zraku (nekdo naj ti ga nagnije na tački) in ko bodo vilce kompletno stegnjene, morš met med blatnikom in masko vsaj ene 115mm

jest zasledim povsod podatek "43mm cartridge fork with adjustable preload and compression damping; 4.3 inches travel", ce je to tko k pravs mora bit skor 12cm med blatnikom in strehco. Madona pa to se pogrezne k enduro, no ja tolk placa se mi zdi da ne bo, bomo dvignl pa preverili, hvala za nasvet.

Verjetno je to max. pogrez, ce je vzmetenje nastavljene optimalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest zasledim povsod podatek "43mm cartridge fork with adjustable preload and compression damping; 4.3 inches travel", ce je to tko k pravs mora bit skor 12cm med blatnikom in strehco. Madona pa to se pogrezne k enduro, no ja tolk placa se mi zdi da ne bo, bomo dvignl pa preverili, hvala za nasvet.

Verjetno je to max. pogrez, ce je vzmetenje nastavljene optimalno.

kadar je vilca STEGNJENA, Kadar je motor na tleh, de teža obremenjuje prednje kolo, je poseda cca 3cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kadar je vilca STEGNJENA, Kadar je motor na tleh, de teža obremenjuje prednje kolo, je poseda cca 3cm.

Ja, jest racunam koliko dodatnih cm moram prištet tem 3cm, ko zapeljem v luknjo ali ko orng zaviram s sopotnikom in prtljago. Bi blo logicno da je pogrez takrat še večji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jest racunam koliko dodatnih cm moram prištet tem 3cm, ko zapeljem v luknjo ali ko orng zaviram s sopotnikom in prtljago. Bi blo logicno da je pogrez takrat še večji.

wookej. še enkat. ampak res zadnjič probam razložit. Ker se mi zdi, da ne moreš začeti meriti, če ne veš kje je začetek.

MORAŠ dvigni prednje kolo, da bo razbremenjeno in vilice popolnoma stegnjene. le tako določiš NULTO TOČKO od katere se meri hod prednjih vilic. po podatkih se od tukaj vilice posedejo MAKSIMALNO 109mm. zato more bit v tem položaju med masko in blatnikom vsaj 115mm

ko se vilice posedejo za 109mm so zabite, je konc hoda, tud če vas bo na motorju šestnajst in boste bremzali u smrt čez 30cm globoke lukne.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vilice posedejo za 109mm so zabite, je konc hoda, tud če vas bo na motorju šestnajst in boste bremzali u smrt čez 30cm globoke lukne.

lol :)

to sm hotu slisat...

hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko se vilice posedejo za 109mm so zabite, je konc hoda, tud če vas bo na motorju šestnajst in boste bremzali u smrt čez 30cm globoke lukne.

Samo zaradi te razlage imas v dobrem eno pivo ko se srecava :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomerili zadevsno, bo slo za misjega. 4cm pogreza je, ko motor stoji, takrat je od strehce do maske okol 8.5cm placa. Ce so specifikacije prave se nas bo lahko 16 pelal cez jame brez problemov, lol :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve mogoče kdo za kakšno centralno stojalo in pa stranske nosilce kovčkov za sršena?

Oziroma kje bi bilo ugodno nabavit in ali paše tudi od 600-tke?

Lp Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve mogoče kdo za kakšno centralno stojalo in pa stranske nosilce kovčkov za sršena?

Oziroma kje bi bilo ugodno nabavit in ali paše tudi od 600-tke?

Lp Gregor

http://www.motosvet.com/tabla/topic/1063-top-case-kovcki-in-nosilci-torbe-itd/page__st__705

givi nosilci, pasejo pa 21l in 45l kufri.

Na 600 pa pomoje ne grejo ker ma avspuh prevec vn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Še eno vprašanje za tiste ki so kaj "šraufali" sršena!

Kako odstranit original žmigavev, vse sem razmontiral, problem imam z kablom. Nebi ga pa rad odtrgal ali odščipno!

Kaki nasvet??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje za tiste ki so kaj "šraufali" sršena!

Kako odstranit original žmigavev, vse sem razmontiral, problem imam z kablom. Nebi ga pa rad odtrgal ali odščipno!

Kaki nasvet??

Prednji konektorji so v luči, rabiš 2 križna vijaka ostranit in potegnit luč ven potem boš pa našel konektorje.

Zadnja sta pa zatku motorja, to je pa potrebno bojda odstraniti plastiko zadka, se pravi in držalo za sopotnika in top case nosilc, če ga maš. Jest sm enostavno precvikal, dodal, kabel, vodotesne požirke pa je (ko sem stranske nosilce montiral sem potreboval zadnja šmigovca prestavit nižje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zivjo!

jaz sm zdaj pred menjavo verige motorja hornet 900, pa mam par vprasanj. motor ma sele okoli 24000km, bi bilo potrebno menjat se zobnike?kar sem jih gledal, se mi ne zdijo zviti ali obrabljeni. Pa, ko sem klical na en servis, mi je rekla gospa, naj menjam samo verigo, in to ce se le da z originalno, ker je najboljsa. U glavnem zanima me, ce ve kdo, kje se prodajajo verige za motor po nizkih cenah, ter ali je res najbolj pametno, da dam originalno verigo gor ali je useeno?

Hvala vam za pomoc

Popravljeno . Popravil conciz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak pameten mehanik ti bo povedu, da se ob verigi menja celoten set..Glede izbire verige ne bom govoru ker vem o tem premalo sem pa prepričan, da je originalna dražja in verjetno nič boljša (pomoje še slabša) kot kakšna DID-ova...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivjo!

jaz sm zdaj pred menjavo verige motorja hornet 900, pa mam par vprasanj. motor ma sele okoli 24000km,

Hvala vam za pomoc

Na svoji (pa jo res pedenam) menjam zobčenike ob menjavi druge ketne, se pravi okoli 26k km gre nova ketna in novi zobčeniki. Ketne dajem pa RK iz Villacha, mislm da pride 110€ z členom.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam 24000km pa je se nikoli nism menjal-je se originalna gore. Pa sm gledal za did set, pa pride okoli 170€(skupaj z zobniki), ce pa samo veriga pa okoli 110. mislis, da so zobniki pri teh km se dobri?kar sem gledal zadnjega, zobi niso zviti in ne zgledajo nekaj mocno obrabljeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam 24000km pa je se nikoli nism menjal-je se originalna gore. Pa sm gledal za did set, pa pride okoli 170€(skupaj z zobniki), ce pa samo veriga pa okoli 110. mislis, da so zobniki pri teh km se dobri?kar sem gledal zadnjega, zobi niso zviti in ne zgledajo nekaj mocno obrabljeni.

Letos sem menjal verigo in oba zobnika na 26000 km, je bila v slabem stanju (motor ni imel več take moči kot zdaj z novo), bi moral menjat že prej, nekje na 22000- 23000 km. Tako na oko sta se tudi meni zdela še oba zobnika čisto v redu (nisem videl da bi bila kaj obrabljena), ko daš pa novega zraven pa na prednjem vidiš da je malenkost obrablejn, ni nekaj ampak škoda nove verige na stare zobnike. Dal sem zadnjega većjega, 44 zob, prednji pa enak 16 zob. Se mi zdi dobra kombinacija, ker zdaj res vleče tako kot treba :P Z dvemi nekje podobno kot prej sam... Dal sem pa DID 50VX, s to kombinacijo zobnikov je prišlo 200 eur vse skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam 24000km pa je se nikoli nism menjal-je se originalna gore. Pa sm gledal za did set, pa pride okoli 170€(skupaj z zobniki), ce pa samo veriga pa okoli 110. mislis, da so zobniki pri teh km se dobri?kar sem gledal zadnjega, zobi niso zviti in ne zgledajo nekaj mocno obrabljeni.

ti kr dej ketno gor, pa se vozi, bos prej ketno sfural, ce se bo izkazal za da so zobniki pr koncu, se pravi bos takrat se enkrat menjal vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sm prebral zadnja dva posta sm prisel do spoznanja, da je res boljse menjat cel set. zdaj pa moram samo se ugotoviti, kje jih dobim po najnizji ceni:P hvala usem za pomoc:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sm prebral zadnja dva posta sm prisel do spoznanja, da je res boljse menjat cel set. zdaj pa moram samo se ugotoviti, kje jih dobim po najnizji ceni:P hvala usem za pomoc:)

Ketno cenej u Austriji, sm že napisal kje, tam lahk tudi DID uzameš če ti gre znamka bl u uho, zobnike pa JT bliz Cela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam 24000km pa je se nikoli nism menjal-je se originalna gore. Pa sm gledal za did set, pa pride okoli 170€(skupaj z zobniki), ce pa samo veriga pa okoli 110. mislis, da so zobniki pri teh km se dobri?kar sem gledal zadnjega, zobi niso zviti in ne zgledajo nekaj mocno obrabljeni.

mene skoraj čudi, da je original veriga že fuč. Če je res uničena, menjaj set. Verigo in verižnike. (če dlakocepimo, zobniki so v menjalniku, na kolesu pa je verižnik)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene skoraj čudi, da je original veriga že fuč. Če je res uničena, menjaj set. Verigo in verižnike. (če dlakocepimo, zobniki so v menjalniku, na kolesu pa je verižnik)

Tudi mene je čudilo enčas... pa sem se potem sprijaznil.. B) res jo hitro vzame.. verjetno originalna ni nek pojem kvalitete...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Še malenkostni popravki, sicer pa usešno zaključil s predelavo Hornete v malo bolj udoben potovalnik

Upam, da se da tole dokaj enostavno snet, da Hornetka postane spet lepa... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da se da tole dokaj enostavno snet, da Hornetka postane spet lepa... :naughty:

Na masko sem se custveno in casovno navezal (prvi epoxi izdelk u lajfu racunalnicarja :) ), tako kot na hornetko :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!