Skoči na vsebino

Honda CB 900 hornet


Dave

Priporočene objave

Potrebujem samo še ploščo + kovček, najraje GIVI.

Lp

Popravljeno . Popravil crnski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem samo še ploščo + kovček, najraje GIVI.

Lp

Jaz imam eno Maxio E52 za prodat, ki je kot nova, skoraj nič rabljena, če te zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Oj, sršenarji, na netu sem zasledil zanimivo zadnjo luš za sršena: http://www.customled.com/products/integrators/Honda_599_919/honda_599_919.htm .

Ima kdo kakšne izkušnje in če se da to naročit v slo. Če je še kdo zainteresiran bi lahko naročli skupaj.

Ps: imam zaščito motorja viška, če koga zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Oj

A ima slucajno kdo blažilc krmila, na balanci zmontiranga?

Neki sem nasu:

Matris Steering Damper M2 Kit, front mount for Honda Hornet 900

in zanima me ce ima kdo res tako instalacijo:

http://www.carpimoto.it/Images/Products/Pdf/install_generic.pdf

Ob boku motorja ne pride vpostev zaradi plastik, v ostalih primerih na balanci me skrbi distancnik, ki mi povisa 1cm in pribliza 1cm balanco.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vrtanje cez okvir, ali zgolj navoj na eni strani okvirja!!!!!!!!?????

Ali ima kdo izkusnje in ali je mozno kot je iz slike razvidno, povrtati cez okvir, se pravi M8 vijak cez okvir, kot je na sliki z rdeco oznaceno in na drugi strani matica.

Kaj pravite tisti, ki ste ze delali s tem, verjamem da se vas bo mnogo javilo "bog nedaj vrtat in podobno".

Zanima me zgolj nasvet ce prevrtam skozi, ali samo luknja in navoj iz ene strani (orodje za vrtat imam, nimam pa za navoje delat, zato bi raje prevrtal skozi, ce je pametno).

Gre za podobno situacijo z blažilcem, kot je na sliki, samo da bo kontra obrnjen blazilec in vijak ki bi ga želel skozi okvir poslat je očesni vijak M8 in pride iz strani, kot je nasliki.

Hvala,

lp U.

post-14632-0-62388700-1332930193_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že mogoče kdo predeloval zic na hornetki (debelina in širina), z namenom znižat višino motorja?

Oziroma če kdo ve za koliko bi se max. dalo znižat motor z takin posegom ali mogoče kak drug predlog kako na čim bol enostaven način znižat višino motorja?

Lp, Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že mogoče kdo predeloval zic na hornetki (debelina in širina), z namenom znižat višino motorja?

Oziroma če kdo ve za koliko bi se max. dalo znižat motor z takin posegom ali mogoče kak drug predlog kako na čim bol enostaven način znižat višino motorja?

Lp, Gregor

http://www.motosvet.com/tabla/topic/24653-bagster/page__st__15

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

vsak pameten mehanik ti bo povedu, da se ob verigi menja celoten set..Glede izbire verige ne bom govoru ker vem o tem premalo sem pa prepričan, da je originalna dražja in verjetno nič boljša (pomoje še slabša) kot kakšna DID-ova...

Mimogrede orginal (prva vgradnja) verige in DID verige proizvajajo pod isto streho. Tak vsaj google pravi :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že mogoče kdo predeloval zic na hornetki (debelina in širina), z namenom znižat višino motorja?

Oziroma če kdo ve za koliko bi se max. dalo znižat motor z takin posegom ali mogoče kak drug predlog kako na čim bol enostaven način znižat višino motorja?

Lp, Gregor

Hoj, moji sva na 600-tki vilce na križu spostila za cca 1,5 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Poglej na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), pod poškodovana mot. kolesa, moto spirit. Mogoče tam kaj dobiš.

kupuje se senzor za merjenje hitrosti in kilometrov za Hornet 900 l. 2005.

Lp

Poglej na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), pod poškodovana mot. kolesa, moto spirit. Mogoče tam kaj dobiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Oče se zanima za omenjen motor. Ker mu je 600 postalo premlo, se sedaj nekako nagiba na 900.

Vprašanje je, če bi se dal oklep iz 600s na 900, glede na to, da je na slednjem tank večji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse bi se dalo priredit, ampak se moras zavedat da je potrebno zamenjat celoten prednji del, masko z lucjo, pa nosilce za masko naredit, boljsa odlocitev je cb 1300 z masko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Evo tole sem našel pri pospravljanju garaže ;)

 

Če ko rabi menjam za pivo :)

 

Titanium

jaz bi to rabil,dam za dva pira :sleep2: na privat sem ti pustil st.za kontakt :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Zdravo

 

A mogoče kdo ve zakaj mi je dons začela utripat lučka hiss, ko sm motor ugasnu ampak je bil ključ še notr?motor je hornet 900 let.2002!!pa mi je potem motor normalno vžgal in,potem ni več svetila...

 

pa ko bremzam s ta predno je nek tak čudn zvok..pa niso ploščice!!!

Popravljeno . Popravil kawasaki87
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

 

A mogoče kdo ve zakaj mi je dons začela utripat lučka hiss, ko sm motor ugasnu ampak je bil ključ še notr?motor je hornet 900 let.2002!!pa mi je potem motor normalno vžgal in,potem ni več svetila...

 

pa ko bremzam s ta predno je nek tak čudn zvok..pa niso ploščice!!!

 

Lučka HISS načeloma pri Hornet 900 utripa 24 ur od kar ugasneš motor, nato se samodejno izklopi.

Lahko pa to utripanje deaktiviraš. Si imel mogoče prej izkloplejno utripanje in si kaj pritiskal levo tipko na števcu?

Imam navodila, kjer je omenjena tudi HISS lučka, če želiš ti jih poslikam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučka HISS načeloma pri Hornet 900 utripa 24 ur od kar ugasneš motor, nato se samodejno izklopi.

Lahko pa to utripanje deaktiviraš. Si imel mogoče prej izkloplejno utripanje in si kaj pritiskal levo tipko na števcu?

Imam navodila, kjer je omenjena tudi HISS lučka, če želiš ti jih poslikam.

Najlepša hvala za odgovor!!

 

ja, med vožnjo sm neki pritiskal levo in desno tipko, pa je mogoče to krivo!

bi bil zelo vesel če lahko poslikaš?kje se pa drugače najde navodila..ker jih nimam?!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izvoli:

cam013111280x720.jpg

 

cam013121280x720.jpg

 

Hornetko sem nabavil pred kratkim in dobil slovenska navodila poleg. Piše pa na prvi strani 'AS Domžale', tam je bila tudi kupljena kot nova.

Ena navodila v ENG imaš tukaj

Če boš še kaj rabil, mi pa napiši ZS pa bomo poiskali. :)

Popravljeno . Popravil strajnarR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izvoli:

cam013111280x720.jpg

 

cam013121280x720.jpg

 

Hornetko sem nabavil pred kratkim in dobil slovenska navodila poleg. Piše pa na prvi strani 'AS Domžale', tam je bila tudi kupljena kot nova.

Ena navodila v ENG imaš tukaj

Če boš še kaj rabil, mi pa napiši ZS pa bomo poiskali. :)

točn to je blo..neki sm desni gumb prtiskov..res hvala ti še enkrat!

ti sporočim če rabim še kaj!

 

lp Dejan, se slišiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Kaj bi se dalo pr hornetki 900 nardit za boljši zvok brez menjave izpuhov?mam pa original avspuhe gor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!