gebre Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 Jaz si bom gotov umislil tud hornetko drugo sezono sam mocno niham med 600 pa 900. Zdej mam 250 kros pa mi je ze marsikdo reku da je 600 mal svoh, ce primerjam. Za 900 pa ne vem. A je mal prevec za navadit se ceste? En bi mi ga mogu dat mal za probat al pa me peljat(ce se tok boji zanga), da bi vidu kaj do od sebe. A obstaja s razlicica tko kt pr 600-tki? razlika u moči je samo 15 hp zato je pa 30 Nm navora več pr tavelki hornetki, men osebno je 600 vizualno lepša :P itaq je pa to odvisn od osebe, tastara 600-ka je mela kao bl mehke fedre kar se je poznalo pr bl ostri vožnji, za 900 ne vem kuko je tm, sam letos je pršla nova 600 k nej bi mela bl trde fedre, sam ne vem če so nastavlivi, pr 900 vilce niso nastavlive, razlike u ceni je pa <200k, aja pa 900s ne obstaja... pa vso srečo pri izbiri LP by gebre
BlazS Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 Na hondini strani sem vidu da se da dodatno kupit zascito proti vetru(pleksisteklo).Pise da pri visjih hitrostih pomaga. A je res kej razlike? A je veter res tako motec?
Desmo Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 A je veter res tako motec? Če se nimaš kam skriti ni nad 150 km/h prijetno niti v popolnem brezveterju. ;) :rolleyes:
Dave Objavljeno Maj 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 (popravljeno) Jaz si bom gotov umislil tud hornetko drugo sezono sam mocno niham med 600 pa 900. Zdej mam 250 kros pa mi je ze marsikdo reku da je 600 mal svoh, ce primerjam. Za 900 pa ne vem. A je mal prevec za navadit se ceste? En bi mi ga mogu dat mal za probat al pa me peljat(ce se tok boji zanga), da bi vidu kaj do od sebe. A obstaja s razlicica tko kt pr 600-tki? Jah razlika v ceni je priblizno 150 jurjev... po mojem je to edina merodajna informacija... BTW Mam url od tipa, ki ima originalne honda dele in sipca pride mislim da 15 funtov... Popravljeno Maj 12, 2003. Popravil Dave
Dave Objavljeno Maj 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 In to huliganski. B) B) :P Zavist je to, zavist... :P
Dave Objavljeno Maj 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2003 Jaz si bom gotov umislil tud hornetko drugo sezono sam mocno niham med 600 pa 900. Zdej mam 250 kros pa mi je ze marsikdo reku da je 600 mal svoh, ce primerjam. Za 900 pa ne vem. A je mal prevec za navadit se ceste? En bi mi ga mogu dat mal za probat al pa me peljat(ce se tok boji zanga), da bi vidu kaj do od sebe. A obstaja s razlicica tko kt pr 600-tki? Jah razlika v ceni je priblizno 150 jurjev... po mojem je to edina merodajna informacija... BTW Mam url od tipa, ki ima originalne honda dele in sipca pride mislim da 15 funtov... doh. Sipca je 48 funtov. Drugac pa se mi zdi precej bolj estetska tale resitev - flyscreen od Buella Vec slikic in nacin namescanja: 919 mods (izberite mods in Buell M2 flyscreen)
ak Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 Zdej mam 250 kros pa mi je ze marsikdo reku da je 600 mal svoh, ce primerjam. :lol: razlike (generalno pri sport in supersport klasi med 600 in 900) so za nas smrtnike tako minimalne, da pri pospeševanju tega ne boš opazil - pozna se razlika pri končni hitrosti (predvsem naked) in navori pri konstantni vožnji... PS. Drugač pa raje ne piši takih neumnosti, ker ne primerjaš Lade in Porscheja...
Wobewt Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 (popravljeno) Zgleda mi ko en Monster naprvi luk. :( Šipco dol,spodnja plastika gor. :) Ak, ti še poseduješ Hornetko 600, al si menjal? Popravljeno Maj 14, 2003. Popravil Robycop
ak Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 @Robycop : še kr' vztrajam ;) ... odločil sem se za za rahlo predelavo (mal kozmetično, mal tehnično), menjal sem kpl osvetlitev - smerokazi, luči, dodal pokrov zadnjemu kolesu, druge stopalke... trše prednje vzmeti še čakam, prav tako manjši prednji 'ritzel', treba bo še mal frgazerje in elektriko pošraufat (mi seka nazaj, odkar mam odprt auspuh)... pozimi pa še kak erbraš pade, pa bo...
HHV Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 Ja kaj so pa tiste packe na tleh pod motorjem?? :o
Desmo Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 Ja kaj so pa tiste packe na tleh pod motorjem?? :o Take packe jaz gledam vsak dan... :D :P :lol:
ak Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 Ja kaj so pa tiste packe na tleh pod motorjem?? :o Enmu je prišlo, ko je motor vidu :P
Dave Objavljeno Maj 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 Ja kaj so pa tiste packe na tleh pod motorjem?? :o Zakaj pa mislis, da ima belly-pan (desmo press)? :P
BlazS Objavljeno Maj 14, 2003 Opozori Objavljeno Maj 14, 2003 Drugač pa raje ne piši takih neumnosti, ker ne primerjaš Lade in Porscheja... To sem napisal zaradi obcutka moci. Gotov se je drgac peljat s 600 al pa 900. ;)
ak Objavljeno Maj 15, 2003 Opozori Objavljeno Maj 15, 2003 Drugač pa raje ne piši takih neumnosti, ker ne primerjaš Lade in Porscheja... To sem napisal zaradi obcutka moci. Gotov se je drgac peljat s 600 al pa 900. ;) Poskusi :D ...
BlazS Objavljeno Maj 15, 2003 Opozori Objavljeno Maj 15, 2003 Z veseljem, sam ne poznam osebno nobenega lastnika.
ak Objavljeno Maj 15, 2003 Opozori Objavljeno Maj 15, 2003 Na DSF-u vrtijo že cel teden primerjalne teste na ZX6R in ZX9R s tonom in sliko... cesta, dirkališče, etc. Poglej si oddajo, pa ti bo bolj jasno...
Dave Objavljeno Maj 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2003 Z veseljem, sam ne poznam osebno nobenega lastnika. A ma sploh se kdo na motosvetu razen mene 900?
BaTeMaN Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 Kako težko se je potem s tem peljati recimo 200km/h ??? kakšen občutek je ??? Vpliv vetra me najbolj zanima... :D Ali pa pri končni hitrosti ?
marem Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 Kako težko se je potem s tem peljati recimo 200km/h ??? kakšen občutek je ??? Vpliv vetra me najbolj zanima... :D Ali pa pri končni hitrosti ? točno tega motorja še nisem vozil samo, sem pa vozil podobne naked motorje in več ali manj je povsod isto, brez šipce do ene 120 km/h BP, pol pa veter začne nagajat tud če ležiš na tanku in te buta v čelado men ni blo da bi šu več k 180, se mi je zdel da bo čelada šla po svoje!!!
Berty Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 Kako težko se je potem s tem peljati recimo 200km/h ??? kakšen občutek je ??? Vpliv vetra me najbolj zanima... :D Ali pa pri končni hitrosti ? Ja pri velikih hitrostih je tko, kot da te nekdo ves čas z lopato po čeladi. Tudi 200+ se da, samo le za kratek čas pa še za to morš bit kar nakvihtan. Da bi se pa dalj časa tko pelu??? Sej načeloma se ne peleš velik časa nad 200 - Ali pač? Problem kar uspešno rešiš s šipo, ki pa na žalost precej vpliva na izgled. Če daš pa premajhno gor (sicer zgleda OK), ne dosežeš željene zaščite. Se pravi, HORNET-ka 900 je odličen motor. --> Šipa je OBVEZNA! LP, Berty
hotschko Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 (popravljeno) Kako težko se je potem s tem peljati recimo 200km/h ??? kakšen občutek je ??? Vpliv vetra me najbolj zanima... :D Ali pa pri končni hitrosti ? imam podoben motor ... v brezvetrju brez šipe do 120kmh ... z malo šipo (10 cm nad balanco) do 140-150kmh ... več me pa ne zanima in je zaradi vetra tudi precej naporno ... ... v neenakomerno vetrovnem vremenu pa se zadeve poslabšajo že prej oz. se exponentno slabšajo z višjo hitrostjo sunkov vetra in hitrostjo motorja ... Popravljeno Maj 21, 2003. Popravil hotschko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se