gregorD Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Lep pozdrav, mene zanima katere disk ploščice uporabljate na svojih sršenih (spredaj in zadaj), oz me zanimajo kakeršnekoli izkušnje. Gregor
urkoman Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Vse kr sem zamenjal v 50,000 kilometrih na sedanji je termostat...prejšna pa mi je tudi 20k km delala BP preden sem jo v franže poslal... A termostati pravis. Jest sm z obema ze okol 60k naredu skupaj, moram trkat, zaenkrat ni da ni.
urkoman Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Lep pozdrav, mene zanima katere disk ploščice uporabljate na svojih sršenih (spredaj in zadaj), oz me zanimajo kakeršnekoli izkušnje. Gregor original, druge so cvilile, ce te pa to ne moti...
Miha Z. Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 A termostati pravis. Jest sm z obema ze okol 60k naredu skupaj, moram trkat, zaenkrat ni da ni. Ja na faaker zee od nabijanja tistih krogov v vročini in gužvi... Ploščice pa samo od Nissin...ostale škripajo.
Enduro Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Ja na faaker zee od nabijanja tistih krogov v vročini in gužvi... Ploščice pa samo od Nissin...ostale škripajo. Tudi jaz imam najboljše izkušnje z original (Nissin) sem pa poizkusu še AP Racing in Lucas, pa oboje cvilijo pri nizkih hitrostih. AP Racing pa še diske ful pobirajo ...
gregorD Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Hvala za info... Sicer se pa tud sam bolj nagibam h original stvarem... Kje pa kupujete potem original ploščice pa cca. cena?
sen Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Hvala za info... Sicer se pa tud sam bolj nagibam h original stvarem... Kje pa kupujete potem original ploščice pa cca. cena? Jast sem jih nabavil pri vulkanizerju Šega v Cerknici. Cena za prva dva diska je 74e
T Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 K ste glih pr bremzah doma imam še vedno prednje diske Braking za Hornet 900 če bi kdo imel pocen...
sen Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Evo še predelava stranskih nosilcev. Ceprav GIVI makaronarji pravjo da je lepše če so šmigovci pod TOPCASE kufrom in da kabli binglajo sem ter tja sem jim poslal naslednje slike: lp U. p.s.: meni osebno je tole bomba in brez kakega dodatnega vijaka, samo kar dobis original zraven nosilcev. Kufri pa morjo bit tamali 21l, da se lahko med avti guzvas. oj imam en problem če naprimer v drugi ali tretji brzini spustim bilanco (majhni hitrosti) mi začne otresat bilanco . to mi je začelo učiraj . Ali mogoče veš kaj bi bilo. motor ni bil natleh nikoli. honda honet900 let 2003 L.P sen
axilon Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 kombinacija guma-motor (na nekaterih motorjih nekatere gume baje enostavno tresejo), mogoče je krivec zadni kovček ki z zračnim uporom potem povzroči to, mogoče padla utež z feltne...
urkoman Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 oj imam en problem če naprimer v drugi ali tretji brzini spustim bilanco (majhni hitrosti) mi začne otresat bilanco . to mi je začelo učiraj . Ali mogoče veš kaj bi bilo. motor ni bil natleh nikoli. honda honet900 let 2003 L.P sen kombinacija guma-nosilc kufra 1.) ce prej ni treslo potem je tezava sedaj nastala na gumi: - mogoče padla utež z feltne, - ali pa ima guma bulo in se ne vrti kot bi mogla (moj primer 2 meseca nazaj, je blo treba gumo zamenat) 2.) mogoče je krivec zadnji kovček ki z zračnim uporom potem povzroči to (to bi verjetno ze prej opazu, sej nisi dal kufra ucer prvic gor) Ce pa nisi do sedaj vozil s kufrom potem pa lahko, da je vse tako kot mora bit, pri nekih 40-50km/h zna mal plesat krmilo levo desno in se nadlezno stopnuje. lp U.
MarduK Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Ponavadi je samo obrabljenost gum, predvsem prednje... Če voziš kufer, je pa itak to krivo.
urkoman Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Ponavadi je samo obrabljenost gum, predvsem prednje... Če voziš kufer, je pa itak to krivo. Nope, ni vedno obrabljena guma kriva, meni se je to dogajalo na novi :evilgrin:
Miha Z. Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 kot je napisal MarduK...obrabljenost gume al pa kufer... Malenkost boš ublažil to z stabilizatorjem krmila.
ZaskA Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 A ma kdo kakšno tabelo o nastavitvah vzmetenja, al pa kakšne lastne izkušnje
urkoman Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 A ma kdo kakšno tabelo o nastavitvah vzmetenja, al pa kakšne lastne izkušnje Vsak ma za svojo težo in v odvisnosti preostale prtljage primerno nastavljeno vzmetenje.
ZaskA Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Za zadnji amortizer ni problema, za vilice me mal več zanima :naughty:
MarduK Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Za zadnji amortizer ni problema, za vilice me mal več zanima :naughty: Pejt na eno traso, s sabo vzemi ključe, se vozi gor in dol in štelaj vzmetenje...čeprav nekega blaznega odziva od tega vzmetenja ne pričakuj. Mogoče se ti splača razmislit o kakšnih progresivcih.
T Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Dejstvo je da ima Hornet 900 geštel iz PREtankega pleha. Naštelat vzmetenje kar se da, pa mogoče stabilizator. Menjat je brez veze ker se ze s serijkim ob priganjanju motor zvija kot prestica (sploh očitno v dolgih hitrih ovinkih ) lp T
urkoman Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Dejstvo je da ima Hornet 900 geštel iz PREtankega pleha. Naštelat vzmetenje kar se da, pa mogoče stabilizator. Menjat je brez veze ker se ze s serijkim ob priganjanju motor zvija kot prestica (sploh očitno v dolgih hitrih ovinkih ) lp T Zvija se vsak kot presta, ce nimas vredu nastavljenega vzmetenja, preden zacnes verjet podobnim komentarjem pojdi do koga ki se spozna na vzmetenje in motorje kot je Horneta. Verjetno se struckotom zvija pri brzini nad 260km/h v sanjah. lp
Cartman Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Zvija se vsak kot presta, ce nimas vredu nastavljenega vzmetenja, preden zacnes verjet podobnim komentarjem pojdi do koga ki se spozna na vzmetenje in motorje kot je Horneta. Verjetno se struckotom zvija pri brzini nad 260km/h v sanjah. lp ne ne kolega. zvija se samo okvir. ko zapeleš v hiter ovink, začne navijat okvir, in to se čuti. žal se hornetov okvir obnaša slabo. tud zato je biu 900 relativno slabo sprejet motor, in so ga ukinili. honda pravi, da je z hornetom 900 zgrešila, in da je cb1000rr povsem druga stvar. . . Verjamem da se da z nastavitvami kej poštimat, ampak ko ga boš prgonu z eno dobro brzino v ovinek, ga začne navijat. BTW: z mojim proačunom je biu u igri tud hornet 900, ampak sm o njem iz prve roke slišal marsikaj kar mi ni bilo všeč. vsi so pohbvalili motor. . .ciklistika. . . hm. . .
urkoman Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 ne ne kolega. zvija se samo okvir. ko zapeleš v hiter ovink, začne navijat okvir, in to se čuti. žal se hornetov okvir obnaša slabo. tud zato je biu 900 relativno slabo sprejet motor, in so ga ukinili. honda pravi, da je z hornetom 900 zgrešila, in da je cb1000rr povsem druga stvar. . . Verjamem da se da z nastavitvami kej poštimat, ampak ko ga boš prgonu z eno dobro brzino v ovinek, ga začne navijat. BTW: z mojim proačunom je biu u igri tud hornet 900, ampak sm o njem iz prve roke slišal marsikaj kar mi ni bilo všeč. vsi so pohbvalili motor. . .ciklistika. . . hm. . . Glih ni za primerjat cb1000rr s Horneto 900, prej bi gledal razlike med CBR-ko in cb1000rr. Ze na pogled je Horneta vecja, daljsa medosna razdalja, hkrati udobnejsa za dva in daljse fure, tako da se prej s kako fazer al pa FJRjko lahk spogleduje. Poznam več zadovoljenih lastnikov Hornet 900 od tišačov do takih bl u izy pa ne prodajo motorja za noben dnar. 600tke se prodajajo, 900tke ostanejo, ker je dober kompromis med ceno, močjo in uporabnostjo. Meni se ne zvija in na misel mi ne pride da bi tišal ta motor kot cestaka, raje zamenjam motor če bi hotel neke ektremne brzine. Naj še kdo kaj pove o svoji 900tki, da vidmo ce se soočamo s podobnimi problemi. lp U.
Miha Z. Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 (popravljeno) Urkoman pošteno si to napisal Ničkolikokrat sem reku ,da bom Horneto zamenjal za kak drug motor...pa nikakor ne more od hiše. Poroblemov ni...Pomankljivosti pa so za moje pojme to tresenje balance in ceneno vzmetenje... Zvijanje okvirja me sploh ne moti...čeprav mam težko desno roko. lp Popravljeno Julij 10, 2009. Popravil Miha Z.
axilon Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 BTW: z mojim proačunom je biu u igri tud hornet 900, ampak sm o njem iz prve roke slišal marsikaj kar mi ni bilo všeč. vsi so pohbvalili motor. . .ciklistika. . . hm. . . Kako pa to zgleda če iz prve roke nekaj slišiš? Če nis probal, težko veš...če pa si pa se ti je to zgodilo, potem pa svaka čast LP
Cartman Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 (popravljeno) Kako pa to zgleda če iz prve roke nekaj slišiš? Če nis probal, težko veš...če pa si pa se ti je to zgodilo, potem pa svaka čast LP glej, men se neda. ampak, de nebo kdo užaljen in reku de ne lapam u prazno. iz prve roke slišal. od lastnika. happend to be moj bratranc, nism je peljal, ker živi v la speziji, in jo je prodal. vozila sva ene par enakih motorjev in se kr dobro razumeva. vozila sva tud hornete 600 in se zelo točno zastopla kaj naju pr njemu moti. . . zelo lepo je opisal kaj 900 počne, in kdaj. . .ampak, vem če je človek trdno prepričan de ma tabulši motor na svetu, je nedopustno de kdorkoli reče, de se geštel zvija. iskreno se opravičujem vsem, ki jih je moje videnje horneta 900 prizadelo. od zdej naprej o tem nebom več debatiral. Hvala. Popravljeno Julij 13, 2009. Popravil Cartman
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se