Skoči na vsebino

Honda CB 900 hornet


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav,

mene zanima katere disk ploščice uporabljate na svojih sršenih (spredaj in zadaj), oz me zanimajo kakeršnekoli izkušnje.

Gregor

Objavljeno
Vse kr sem zamenjal v 50,000 kilometrih na sedanji je termostat...prejšna pa mi je tudi 20k km delala BP preden sem jo v franže poslal...

A termostati pravis. Jest sm z obema ze okol 60k naredu skupaj, moram trkat, zaenkrat ni da ni.

Objavljeno
Lep pozdrav,

mene zanima katere disk ploščice uporabljate na svojih sršenih (spredaj in zadaj), oz me zanimajo kakeršnekoli izkušnje.

Gregor

original, druge so cvilile, ce te pa to ne moti...

Objavljeno
A termostati pravis. Jest sm z obema ze okol 60k naredu skupaj, moram trkat, zaenkrat ni da ni.

Ja na faaker zee od nabijanja tistih krogov v vročini in gužvi...

Ploščice pa samo od Nissin...ostale škripajo.

Objavljeno
Ja na faaker zee od nabijanja tistih krogov v vročini in gužvi...

Ploščice pa samo od Nissin...ostale škripajo.

Tudi jaz imam najboljše izkušnje z original (Nissin) sem pa poizkusu še AP Racing in Lucas, pa oboje cvilijo pri nizkih hitrostih. AP Racing pa še diske ful pobirajo ...

Objavljeno

Hvala za info... Sicer se pa tud sam bolj nagibam h original stvarem... Kje pa kupujete potem original ploščice pa cca. cena?

Objavljeno
Hvala za info... Sicer se pa tud sam bolj nagibam h original stvarem... Kje pa kupujete potem original ploščice pa cca. cena?

Jast sem jih nabavil pri vulkanizerju Šega v Cerknici.

Cena za prva dva diska je 74e

Objavljeno

K ste glih pr bremzah doma imam še vedno prednje diske Braking za Hornet 900 če bi kdo imel pocen...

Objavljeno
Evo še predelava stranskih nosilcev.

Ceprav GIVI makaronarji pravjo da je lepše če so šmigovci pod TOPCASE kufrom in da kabli binglajo sem ter tja sem jim poslal naslednje slike:

lp U.

p.s.: meni osebno je tole bomba in brez kakega dodatnega vijaka, samo kar dobis original zraven nosilcev. Kufri pa morjo bit tamali 21l, da se lahko med avti guzvas.

oj imam en problem če naprimer v drugi ali tretji brzini spustim bilanco (majhni hitrosti) mi začne otresat bilanco . to mi je začelo učiraj . Ali mogoče veš kaj bi bilo. motor ni bil natleh nikoli.

honda honet900 let 2003

L.P sen

Objavljeno

kombinacija guma-motor (na nekaterih motorjih nekatere gume baje enostavno tresejo), mogoče je krivec zadni kovček ki z zračnim uporom potem povzroči to, mogoče padla utež z feltne...

Objavljeno
oj imam en problem če naprimer v drugi ali tretji brzini spustim bilanco (majhni hitrosti) mi začne otresat bilanco . to mi je začelo učiraj . Ali mogoče veš kaj bi bilo. motor ni bil natleh nikoli.

honda honet900 let 2003

L.P sen

kombinacija guma-nosilc kufra

1.) ce prej ni treslo potem je tezava sedaj nastala na gumi:

- mogoče padla utež z feltne,

- ali pa ima guma bulo in se ne vrti kot bi mogla (moj primer 2 meseca nazaj, je blo treba gumo zamenat)

2.) mogoče je krivec zadnji kovček ki z zračnim uporom potem povzroči to (to bi verjetno ze prej opazu, sej nisi dal kufra ucer prvic gor)

Ce pa nisi do sedaj vozil s kufrom potem pa lahko, da je vse tako kot mora bit, pri nekih 40-50km/h zna mal plesat krmilo levo desno in se nadlezno stopnuje.

lp U.

Objavljeno

Ponavadi je samo obrabljenost gum, predvsem prednje...

Če voziš kufer, je pa itak to krivo.

Objavljeno
Ponavadi je samo obrabljenost gum, predvsem prednje...

Če voziš kufer, je pa itak to krivo.

Nope, ni vedno obrabljena guma kriva, meni se je to dogajalo na novi :evilgrin:

Objavljeno

kot je napisal MarduK...obrabljenost gume al pa kufer...

Malenkost boš ublažil to z stabilizatorjem krmila.

Objavljeno

A ma kdo kakšno tabelo o nastavitvah vzmetenja, al pa kakšne lastne izkušnje :whistle:

Objavljeno
A ma kdo kakšno tabelo o nastavitvah vzmetenja, al pa kakšne lastne izkušnje :whistle:

Vsak ma za svojo težo in v odvisnosti preostale prtljage primerno nastavljeno vzmetenje.

Objavljeno

Za zadnji amortizer ni problema, za vilice me mal več zanima :naughty:

Objavljeno
Za zadnji amortizer ni problema, za vilice me mal več zanima :naughty:

Pejt na eno traso, s sabo vzemi ključe, se vozi gor in dol in štelaj vzmetenje...čeprav nekega blaznega odziva od tega vzmetenja ne pričakuj.

Mogoče se ti splača razmislit o kakšnih progresivcih.

Objavljeno

Dejstvo je da ima Hornet 900 geštel iz PREtankega pleha.

Naštelat vzmetenje kar se da, pa mogoče stabilizator.

Menjat je brez veze ker se ze s serijkim ob priganjanju motor zvija kot prestica (sploh očitno v dolgih hitrih ovinkih :))

lp

T

Objavljeno
Dejstvo je da ima Hornet 900 geštel iz PREtankega pleha.

Naštelat vzmetenje kar se da, pa mogoče stabilizator.

Menjat je brez veze ker se ze s serijkim ob priganjanju motor zvija kot prestica (sploh očitno v dolgih hitrih ovinkih :))

lp

T

Zvija se vsak kot presta, ce nimas vredu nastavljenega vzmetenja, preden zacnes verjet podobnim komentarjem pojdi do koga ki se spozna na vzmetenje in motorje kot je Horneta.

Verjetno se struckotom zvija pri brzini nad 260km/h :) v sanjah.

lp

Objavljeno
Zvija se vsak kot presta, ce nimas vredu nastavljenega vzmetenja, preden zacnes verjet podobnim komentarjem pojdi do koga ki se spozna na vzmetenje in motorje kot je Horneta.

Verjetno se struckotom zvija pri brzini nad 260km/h :) v sanjah.

lp

ne ne kolega. zvija se samo okvir. ko zapeleš v hiter ovink, začne navijat okvir, in to se čuti. žal se hornetov okvir obnaša slabo. tud zato je biu 900 relativno slabo sprejet motor, in so ga ukinili. honda pravi, da je z hornetom 900 zgrešila, in da je cb1000rr povsem druga stvar. . . Verjamem da se da z nastavitvami kej poštimat, ampak ko ga boš prgonu z eno dobro brzino v ovinek, ga začne navijat.

BTW: z mojim proačunom je biu u igri tud hornet 900, ampak sm o njem iz prve roke slišal marsikaj kar mi ni bilo všeč. vsi so pohbvalili motor. . .ciklistika. . . hm. . .

Objavljeno
ne ne kolega. zvija se samo okvir. ko zapeleš v hiter ovink, začne navijat okvir, in to se čuti. žal se hornetov okvir obnaša slabo. tud zato je biu 900 relativno slabo sprejet motor, in so ga ukinili. honda pravi, da je z hornetom 900 zgrešila, in da je cb1000rr povsem druga stvar. . . Verjamem da se da z nastavitvami kej poštimat, ampak ko ga boš prgonu z eno dobro brzino v ovinek, ga začne navijat.

BTW: z mojim proačunom je biu u igri tud hornet 900, ampak sm o njem iz prve roke slišal marsikaj kar mi ni bilo všeč. vsi so pohbvalili motor. . .ciklistika. . . hm. . .

Glih ni za primerjat cb1000rr s Horneto 900, prej bi gledal razlike med CBR-ko in cb1000rr.

Ze na pogled je Horneta vecja, daljsa medosna razdalja, hkrati udobnejsa za dva in daljse fure, tako da se prej s kako fazer al pa FJRjko lahk spogleduje.

Poznam več zadovoljenih lastnikov Hornet 900 od tišačov do takih bl u izy pa ne prodajo motorja za noben dnar. 600tke se prodajajo, 900tke ostanejo, ker je dober kompromis med ceno, močjo in uporabnostjo.

Meni se ne zvija in na misel mi ne pride da bi tišal ta motor kot cestaka, raje zamenjam motor če bi hotel neke ektremne brzine.

Naj še kdo kaj pove o svoji 900tki, da vidmo ce se soočamo s podobnimi problemi.

lp U.

Objavljeno (popravljeno)

Urkoman pošteno si to napisal :worship:

Ničkolikokrat sem reku ,da bom Horneto zamenjal za kak drug motor...pa nikakor ne more od hiše. :blush:

Poroblemov ni...Pomankljivosti pa so za moje pojme to tresenje balance in ceneno vzmetenje...

Zvijanje okvirja me sploh ne moti...čeprav mam težko desno roko.

lp

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno
BTW: z mojim proačunom je biu u igri tud hornet 900, ampak sm o njem iz prve roke slišal marsikaj kar mi ni bilo všeč. vsi so pohbvalili motor. . .ciklistika. . . hm. . .

Kako pa to zgleda če iz prve roke nekaj slišiš? :rolleyes:

Če nis probal, težko veš...če pa si pa se ti je to zgodilo, potem pa svaka čast :)

LP

Objavljeno (popravljeno)
Kako pa to zgleda če iz prve roke nekaj slišiš? :rolleyes:

Če nis probal, težko veš...če pa si pa se ti je to zgodilo, potem pa svaka čast :)

LP

glej, men se neda. ampak, de nebo kdo užaljen in reku de ne lapam u prazno. iz prve roke slišal. od lastnika. happend to be moj bratranc, nism je peljal, ker živi v la speziji, in jo je prodal. vozila sva ene par enakih motorjev in se kr dobro razumeva. vozila sva tud hornete 600 in se zelo točno zastopla kaj naju pr njemu moti. . . zelo lepo je opisal kaj 900 počne, in kdaj. . .ampak, vem če je človek trdno prepričan de ma tabulši motor na svetu, je nedopustno de kdorkoli reče, de se geštel zvija.

iskreno se opravičujem vsem, ki jih je moje videnje horneta 900 prizadelo.

od zdej naprej o tem nebom več debatiral. Hvala.

Popravljeno . Popravil Cartman

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!