FunBiker Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Živjo fantje! Kupujem hornetko 900, prebral sem tudi kar nekaj testov, kjer se motor menda kar dobro obnese. Kako je pa kaj na dolgi rok - ima kake napake, ki se rade pojavijo ali kaj takega , ker še nisem imel časa prebrati vseh 59 strani postov?! Kateri je kaj pameten vetrobran, ki se ga splača dati gor za kake daljše in hitrejše ture, pa da ti potem ne hrumi okrog čelade ko hudič? Poraba goriva pri normalni vožnji po navadni cesti - ker so si podatki o povprečni porabi zelo različni od 5,5 pa do 7 l?! LP vsem
NX650 Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Živjo fantje! Kupujem hornetko 900, prebral sem tudi kar nekaj testov, kjer se motor menda kar dobro obnese. Kako je pa kaj na dolgi rok - ima kake napake, ki se rade pojavijo ali kaj takega , ker še nisem imel časa prebrati vseh 59 strani postov?! Kateri je kaj pameten vetrobran, ki se ga splača dati gor za kake daljše in hitrejše ture, pa da ti potem ne hrumi okrog čelade ko hudič? Poraba goriva pri normalni vožnji po navadni cesti - ker so si podatki o povprečni porabi zelo različni od 5,5 pa do 7 l?! LP vsem Imel sem Hornet 900 6 sezon, lahko ti povem za letnik 2007 za starejše ne vem... nisem poskusil.. razlika je koliko sem se pozanimal prednje nastavljive vilice... ko sem jo prodal je imela 42 tisoč km. Problemov ni imela čisto nobenih v tem času, brez vsake napake samo redni servisi. Vetrobran se mi je najbolje obnesel od puiga, ne kupuj kakega velikega ker začne rahlo vibrirat in to se prenaša na motor... glej to je naked in ne pričakuj čudeža da ne bo pihalo na njej, pri visoki hitrosti tudi noge trpijo... Ko je zadaj kovček se pojavi shimy efekt (trese krmilo če spustiš), Glede porabe je brezpredmetno debatirat ker je pri tej hornetki zelo odvisna od tvoje desne roke, najmanjša je bila 4,6l samo enkrat ker to je res taka vožnja da je bolje da je v garaži.... največ pa 10l, to je pa ožemanje na cesti....povprečno je pa odvisno koliko je prehitevanja.. koliko jo siliš v obrate... tisto prav šele zaživi nad 6k obrati... Če nisi nek zahteven voznik te ne bo razočarala, zelo zanesljiva zadeva. Ni pa nek biser ko si rečeš vau
FunBiker Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Imel sem Hornet 900 6 sezon, lahko ti povem za letnik 2007 za starejše ne vem... nisem poskusil.. razlika je koliko sem se pozanimal prednje nastavljive vilice... ko sem jo prodal je imela 42 tisoč km. Problemov ni imela čisto nobenih v tem času, brez vsake napake samo redni servisi. Vetrobran se mi je najbolje obnesel od puiga, ne kupuj kakega velikega ker začne rahlo vibrirat in to se prenaša na motor... glej to je naked in ne pričakuj čudeža da ne bo pihalo na njej, pri visoki hitrosti tudi noge trpijo... Ko je zadaj kovček se pojavi shimy efekt (trese krmilo če spustiš), Glede porabe je brezpredmetno debatirat ker je pri tej hornetki zelo odvisna od tvoje desne roke, najmanjša je bila 4,6l samo enkrat ker to je res taka vožnja da je bolje da je v garaži.... največ pa 10l, to je pa ožemanje na cesti....povprečno je pa odvisno koliko je prehitevanja.. koliko jo siliš v obrate... tisto prav šele zaživi nad 6k obrati... Če nisi nek zahteven voznik te ne bo razočarala, zelo zanesljiva zadeva. Ni pa nek biser ko si rečeš vau Najlepša hvala za odgovor iz kot kaže kar bogatih izkušenj. Tudi jaz kupujem nekaj podobnega tvoji bivši - letnik 2006, nastavljive vilice pa so bile res od letnika 2004 dalje. Saj ne pričakujem, da ne bo pihalo - raje to in enakomeren tok zraka, kot pa turbulence in hrup okrog glave za popenit , zato tudi kupujem nakeda, samo malo zaščite pa pride prav na daljši turi ali dežju. Nisem nek poseben zahtevnež in divjak (tista leta so že mimo in hvala bogu, da smo jih preživeli :grim ), pa se mi zdi da je hornetka 900 za relativno manjši denar kar dober motor in nakup, ki ima tudi sedež in stopalke za sopotnico na še kar kulturnem nivoju, da se da peljat tudi kam dlje, kar je zame tudi važen kriterij, ker je takih danes pravzaprav kar malo modelov, sploh pri novih agresivnih nakedih. Kako je pa kaj hornetka v primerjavi s tvojim 1250 SA banditom - tudi jaz sem ga namreč imel tri leta (pa je žal moral od hiše s samo 6.500 km na števcu, zaradi klinčevega denarja - beri: gradnje hiše), pa da bolj vem kaj naj pričakujem? Jaz sem bil z banditom zelo zadovoljen , samo za na daljšo turo je imel pa kar trd sedež in me je kar pošteno bolela tazadnja, tako da sem si ga mislil dat porihtat, če bi še ostal pri hiši - je tu hornetka kaj boljša? LP
NX650 Objavljeno Junij 27, 2014 Opozori Objavljeno Junij 27, 2014 Najlepša hvala za odgovor iz kot kaže kar bogatih izkušenj. Tudi jaz kupujem nekaj podobnega tvoji bivši - letnik 2006, nastavljive vilice pa so bile res od letnika 2004 dalje. Saj ne pričakujem, da ne bo pihalo - raje to in enakomeren tok zraka, kot pa turbulence in hrup okrog glave za popenit , zato tudi kupujem nakeda, samo malo zaščite pa pride prav na daljši turi ali dežju. Nisem nek poseben zahtevnež in divjak (tista leta so že mimo in hvala bogu, da smo jih preživeli :grim ), pa se mi zdi da je hornetka 900 za relativno manjši denar kar dober motor in nakup, ki ima tudi sedež in stopalke za sopotnico na še kar kulturnem nivoju, da se da peljat tudi kam dlje, kar je zame tudi važen kriterij, ker je takih danes pravzaprav kar malo modelov, sploh pri novih agresivnih nakedih. Kako je pa kaj hornetka v primerjavi s tvojim 1250 SA banditom - tudi jaz sem ga namreč imel tri leta (pa je žal moral od hiše s samo 6.500 km na števcu, zaradi klinčevega denarja - beri: gradnje hiše), pa da bolj vem kaj naj pričakujem? Jaz sem bil z banditom zelo zadovoljen , samo za na daljšo turo je imel pa kar trd sedež in me je kar pošteno bolela tazadnja, tako da sem si ga mislil dat porihtat, če bi še ostal pri hiši - je tu hornetka kaj boljša? LP Ja nekaj izkušenj sem si nabral z njo Sem čisto enakega mnenja kot ti, bandit ima zelo trd sedež, bolj mislim da je problem ker je ozek in ima rob. Na prvi malo daljši furi me je res bolela tazadnja da sem se kar čudil kaj mi je ... no v glavnem sedaj sem se nekak navadil pa mi je ok... tu je hornetka velik boljša, ima širok sedež in brez tega roba, tako da ok ne bom rekel da te tazadnja nikoli ne boli ampak je njen sedež luksuz proti banditovemu glede sopotnice, njen glas je za hornetko Primerjava da veš kaj pričakovat.... hm... bandit je težji ampak v sami vožnji se to ne občuti tako močno, mislim da je hornet malo bolj vodljiv, predvsem v S ovinkih jo je lažje premetat in je bolj točna v ovinku... glede moči jo je treba precej več prestavljat sploh ko sta dva gor, tole območje vrtljajev ki ga uporabljaš največ v vožnji je bandit občutno močnejši vleče odločno, medtem ko hornetka nima te moči ona zaživi tako kot treba šele nad 6k obrati. Nevem kak je bil tvoj bandit, moj je ima že odkar sem ga kupil spodnji oklep (gt model) in mra vario vetrno zaščito tako da je teško primerjat, tu je bandit v ogromni prednosti na njem se lahko dva peljeva 200 pa sploh ni problem z vetrom, medtem ko mi je na hornetki če sva bla gor dva hotelo glavo odtrgat pri 180... no če se vozita dva bi dal prednost banditu, je težji in nekako močnejši okvir tako da dva skoraj ne čuti. Za hitrosti nekje do 120- 130 mi pa ni bil noben problem glede vetra na hornetki. Na njej me je motil ta shimy efekt tresenja balance, sploh če gor dva in naložena je še posebej izrazit (tega na banditu ni), ter zadnja vzmet preslaba ker jo začne guncat na kakih bolj zaprtih ovinkih. Če te še karkoli zanima o njej povem
FunBiker Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 Ja nekaj izkušenj sem si nabral z njo Sem čisto enakega mnenja kot ti, bandit ima zelo trd sedež, bolj mislim da je problem ker je ozek in ima rob. Na prvi malo daljši furi me je res bolela tazadnja da sem se kar čudil kaj mi je ... no v glavnem sedaj sem se nekak navadil pa mi je ok... tu je hornetka velik boljša, ima širok sedež in brez tega roba, tako da ok ne bom rekel da te tazadnja nikoli ne boli ampak je njen sedež luksuz proti banditovemu glede sopotnice, njen glas je za hornetko Primerjava da veš kaj pričakovat.... hm... bandit je težji ampak v sami vožnji se to ne občuti tako močno, mislim da je hornet malo bolj vodljiv, predvsem v S ovinkih jo je lažje premetat in je bolj točna v ovinku... glede moči jo je treba precej več prestavljat sploh ko sta dva gor, tole območje vrtljajev ki ga uporabljaš največ v vožnji je bandit občutno močnejši vleče odločno, medtem ko hornetka nima te moči ona zaživi tako kot treba šele nad 6k obrati. Nevem kak je bil tvoj bandit, moj je ima že odkar sem ga kupil spodnji oklep (gt model) in mra vario vetrno zaščito tako da je teško primerjat, tu je bandit v ogromni prednosti na njem se lahko dva peljeva 200 pa sploh ni problem z vetrom, medtem ko mi je na hornetki če sva bla gor dva hotelo glavo odtrgat pri 180... no če se vozita dva bi dal prednost banditu, je težji in nekako močnejši okvir tako da dva skoraj ne čuti. Za hitrosti nekje do 120- 130 mi pa ni bil noben problem glede vetra na hornetki. Na njej me je motil ta shimy efekt tresenja balance, sploh če gor dva in naložena je še posebej izrazit (tega na banditu ni), ter zadnja vzmet preslaba ker jo začne guncat na kakih bolj zaprtih ovinkih. Če te še karkoli zanima o njej povem Hvala za odgovor. Evo, me veseli da je sedež hornetke boljši, da si malo šparam tazadnjo in da ne bo pritoževanja moje boljše polovice kot sopotnice. Da ti še jaz vrnem kako informacijo - glede trdega sedeža Bandita imam en zelo dober naslov za predelavo sedeža, kamor sem ga mislil poslati jaz, da mi ga predelajo. Ta je v Nemčiji eden najboljših in znanih predelovalcev sedežev - firma Jungbluth - www.alles-fuern-arsch.de, pošlješ jim starega in ga v parih dneh dobiš nazaj predelanega. Predelava stane cca. 200€ + poštnina ampak mislim da se to splača, če se več voziš na dolge proge. Jaz sem Imel 1250 SA - s poloklepom, brez spodnjega dela, kot je tvoj - GT in vetrna zaščita je bila OK, tudi brez MRA vario nastavka, hornetka bo tukaj najbrž precej slabša tudi če bom dal gor kak vetrobran. Ja, bandit res vleče od spodaj ko traktor, voziš se 3000-5000 obratov in je to zadost za navadno cesto, kar pa seveda naredijo kubiki in moment, tako da bo treba tukaj hornetko sigurno precej več prestavljat in vrtet (saj je to vendar ukročen bivši motor od Fireblada l.98), je pa ta spet 35kg lažja, kar je njena prednost pri handlingu in premetavanju skoz ovinke. Saj bi zdaj spet raje vzel Bandita 1250, ampak je še pol dražji v primerjavi z hornetko 900, kar pa mi trenutno ne znese - je treba šparat in vlagat v te jeb.. opeke in beton pri hiši, tako da tukaj potegne moj hoby žal bolj takratko. Tole tresenje balance oz. shimy pri hornetki - ga čutiš tudi pri normalni vožnji v dvoje in s kovčkom ali pa samo, če takrat spustiš balanco? LP
NX650 Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 @FunBiker: Tole s sedežem bom reševal pozimi če bom... zaenkrat se tazadnja nekako navadila Tale shimy pri hornetki je taka zanimiva zadeva .) Zelo občutljiva je na pnevmatike, meni se je najbolj obnesla Michelin pilot power, ti jih priporočam so poceni in zelo dobre gume. Z njimi se je shimy najmanj občutil, ko sem bil sam in brez kovčka ga ni bilo, če sta pa gor dva in kovček ga boš pa čutil če spustiš balanco ali pa pri taki bolj divji vožnji pri kakih posebnih 'pogojih' drugače pa ne Dunlop sportsmart se pa na tem motorju ne obnesejo.. slab občutek kaj se dogaja in tresejo tudi če ne spustiš balanco.. Aja porabi pa hornet cirka pol litre na sto manj od bandita (cirka podobna vožnja)... Cenovno je pa to res ugoden motor, veliko da za ta denar...
urkoman Objavljeno Junij 30, 2014 Opozori Objavljeno Junij 30, 2014 Z malo predelav, postane hornetka potovalnik... Tresenje med 50-55km/h in okoli 70km/h (s stranskimi kufri), pri drugih brzinah ni tezav in lahko izpustis krmilo. Se res pozna, ko das nove gume, tresenja ne obcutis (pri meni sprednjo gumo pobira bolj po desni strani, ali je to zaradi veterne zascite, ali ker vozim vedno s kufri, kjer prihaja do shimy efekta in posledicno neanakomerna obraba gume) Dunlopke se mi niso dobro obnesle, kontinental mi je ok, michelina se nisem poizkusil.
ZaskA Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Jaz sem jo imel dve leti letnik 2006. Z njo nisem imel nobenega problema. Poraba je bila 6-6,5 litra pri sport turing vožnji. Pri hitrejši vožnji ti hitro da vedeti da ni SS motor, je pa za povprečnega voznika dober motor. Meni je bil motor kot celota dober. Lp :yes:
dAlencc87 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Prosim za pomoč, če mogoče kdo ve..na moji hornetki 900 se mi je zablokirala ključavnica na sedežu :blush:kako se da to rešit?sploh ne morem dvignit zica ali karkol..
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Prosim za pomoč, če mogoče kdo ve..na moji hornetki 900 se mi je zablokirala ključavnica na sedežu :blush:kako se da to rešit?sploh ne morem dvignit zica ali karkol.. Našpricaj v ključavnico malo VD-eja in naj se ti nekdo vsede na sedež tako,da ga malo dol pritisne ! Če nebo šlo se obrni na kak servis za izdelavo ključev oni imajo tako orodje za odpret klučavnice v najhujšem slučaju pa se ključavnico zvrta in potem naročiš novo na servisu po številki ključa !
dAlencc87 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 z wd-jem sem že probov na vse možne načine..za servis bom pa res vprašov,mogoče bo pa šlo.. Najlepša hvala!!!!
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 z wd-jem sem že probov na vse možne načine..za servis bom pa res vprašov,mogoče bo pa šlo.. Najlepša hvala!!!! Še prej probaj kot sem ti napisal da sedežali fajn pritisneš in probaš odklenit s tem da ključ res malo bolj potiskaš navznoter in levo desno !
dAlencc87 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 (popravljeno) tut to sem že probov na vse možne načine..problem je ker mi je ključ ostal v ključavnici in sem ga komaj spulil ven.. Popravljeno Avgust 3, 2014. Popravil kawasaki87
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 tut to sem že probov na vse možne načine..problem je ker mi je ključ ostal v ključavnici in sem ga komaj spulil ven.. Ključa nebi smel spulit ven ampak najprej probat obklenit, dokler je bil še zlomljen kluč v cilindru ključavnice(z izvijačem) in šele ko bi sedež odklenil vzet ven iz cilindra star kos ključa.Verjetno si poškodoval z kako špico cilinder, moral boš zvrtat in naročit nov cilnder.
dAlencc87 Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 ne saj nisem zlomil ključa..ključ je čisto ok, samo v ključavnici ga je nekaj prijelo tako močno, da sem ga komaj spulil ven..ključavnica pa se vrti v prazno levo ali desno..
Bremzer Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 ne saj nisem zlomil ključa..ključ je čisto ok, samo v ključavnici ga je nekaj prijelo tako močno, da sem ga komaj spulil ven..ključavnica pa se vrti v prazno levo ali desno.. To bi moral že prej napisat,namreč če se "cilinder" ključavnice vrti v prazno potem se je na ključavnici nekaj zlomilo-staknilo. Tu ni druge pomoči kot pogledat na identičnem motorju na kak način ključavnica sedež zahakla in probat odhaklat z kako žico ali narediti potrebno orodje.Moj nasvet obrni se na servis mogočo so že imeli tak slučaj in ti oni poskušajo odpreti.
dAlencc87 Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 bom šel na kak servis pa bo mogoče..a mogoče veš za kak dober servis?
Bremzer Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 bom šel na kak servis pa bo mogoče..a mogoče veš za kak dober servis? To ti nebi vedel povedat edini, ki servisira Honde v okolici Nm je servis Barborič v Žužemberku.
dAlencc87 Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 barboriča sem že enkrat klicov zarad servisa,pa ni blo nič z njim..bom šel kam v lj.hvala ti:-)))))))
strajnarR Objavljeno Avgust 7, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2014 Zapelji se magar do njega, jaz sem do sedaj pri njemu vse zrihtal. Drugače pa imaš v Kršgem trgovino Trgo moto in oni imajo tudi delavnico-servis. Če sem prav seznanjen so pooblaščeni tudi za Hondo.
dAlencc87 Objavljeno Avgust 7, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2014 oj..bom pa res šel do njega..do kdaj pa dela?a to je v Žužemberku?kaj si pa rihtal?
strajnarR Objavljeno Avgust 7, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2014 Mislim, da dela do 16h ali 17h. Smo pa avgusta, ponavadi imajo kakšen dopust. Pokliči vsaj toliko, da vidiš če delajo. Tako je, v žužemberku je to. Rihtal sem pri prejšnjem motorju. Vgradnja blokade, servis vilic, pa še ene malenkosti...
rejsr Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 kako pa je z velikostjo tega motorja? sem ravno pri nakupu nečesa podobnega, pa me je pri svojih 190cm kar strah, da bi noge po tleh vleku...
Scarlett Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 To se bos mogu pa gor usest in sprobat. Za prvi vtis poguglaj med specifikacijami mer (visina sedeza npr).
rejsr Objavljeno Marec 22, 2015 Opozori Objavljeno Marec 22, 2015 pogooglu že vse, se mi zdi da je celo isti okvir kot od 600 (razlika sam v materialih?)...probat pa itak ja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se