seinfeld Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Sem vgradil originalen hondin ščit. Zelo opazen učinek. Brez problema 180 kmh, če se skriješ za ščit.
seinfeld Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Tale tema za hornet 900 kar malo miruje. Ja res je, tale motor je res enkraten in, če bi človek imel čas, bi cel dan gor sedel. :yea1: Me pa zanima nekaj. Vsi pišejo o porabah preko 7, 8 litrov, ampak z mojo hondo še nikoli nisem prišel preko 5,5 litrov. Ne vem, a sem res tako počasne?
Dave Objavljeno Junij 30, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Moj post je absolutno kr neki. Lepo da si opazil. Moja povprecna poraba je bila okrog 6.5 litra, v dolomitih okrog 8, najvisja cez 15. Motorja si nisem kupil zato, da bi z bencinom sparal. Ko voli nek izvoli. Najnizja poraba na S3 je bila 3.7 litra, povprecna 4.7. Nic se ne bo usul. Se grem rajs vozit. Ti si pa lahko zracunas kolk tisoc kilometrov lahko prevozis, da se ti en liter manjsa poraba zares pozna. Jest jih bom pa medtem delal.
bna Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Sem vgradil originalen hondin ščit. Zelo opazen učinek. Brez problema 180 kmh, če se skriješ za ščit. ← kje si ga pa dobil in koliko si plačal ? ali imaš kakšno slikco? dajte še kakšen nasvet kako dobiti buellov ščitek v slo
seinfeld Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Na servisu v Trzinu. Cena okrog 20.000 z montažo.
SiR Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Me pa zanima nekaj. Vsi pišejo o porabah preko 7, 8 litrov, ampak z mojo hondo še nikoli nisem prišel preko 5,5 litrov. Ne vem, a sem res tako počasne? ← Ful ti težko odgovorimo, če si res tako počasne ... Kok hitro pa voziš na določenih odsekih recimo?
seinfeld Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Vozim kolikor gre, oziroma moje znanje in pogum omogočata. Tudi čez 200km/h, gumi pa sta zvoženi do roba. Res pa je, da ne teram v visoke obrate brez potrebe.
ixs Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 Imam originalne auspuhe gor. Moje povsem osebno in subjektivno mnenje je, da kupis akrapovica al pa nic. Ker nimam 200.000 za to, nisem kupil nic... Je pa to zdaj zame tudi manj aktualno (svojega srsena prodajam). ← Zakaj prodajaš oz. si prodajal!? Mislim da sem zasledil da imaš sedaj Z750? Je bila Horneta neokretna, težje obladljiva?!?!? Sam razmišljam da bi poizkusil še kaj in sem razmišljal o Z1000 ali Hornet 900!?
Einherjar Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 Zakaj prodajaš oz. si prodajal!? Mislim da sem zasledil da imaš sedaj Z750? Je bila Horneta neokretna, težje obladljiva?!?!? Sam razmišljam da bi poizkusil še kaj in sem razmišljal o Z1000 ali Hornet 900!? ← Dave trenutno vozi novega Speed Tripla
SiR Objavljeno Avgust 3, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Dave trenutno vozi novega Speed Tripla ← prejšnji model ...
Dave Objavljeno Avgust 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2005 Zakaj prodajaš oz. si prodajal!? Mislim da sem zasledil da imaš sedaj Z750? Je bila Horneta neokretna, težje obladljiva?!?!? Sam razmišljam da bi poizkusil še kaj in sem razmišljal o Z1000 ali Hornet 900!? ← S3 ma boljse fedre, vec navora, boljso ciklistiko, boljsi okvir, boljse bremze, vec konjev, manjso porabo in manjso tezo.
hotschko Objavljeno Avgust 4, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 in "boljšo" ceno ... kar pa marsikomu žal ni jasno, ko gleda razlike v cenah med motorji ... :)
Dave Objavljeno Avgust 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2005 Razlika med ceno, ki sem jo placal za novo Hornet 900 in novega S3 je bila vrtoglavih 270.000 SIT. Temu seveda sedaj ni tako - Hornet se je pocenila, S3 podrazil. Sedaj je razlika kakih 800.000 SIT.
cicko Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 Živ, sem nadzadovoljen novi lastnik hornetke 900 in imam nekaj vprašanj: 1. kazalec na števcu temperature motorja se tudi med dolgo vožnjo dvigne le malo nad oznako C, na začetek bele črte. Na mestu temperatura naraste do polovice, nakar se vključi ventilator (OK). Ko speljem temperatura ponovno pade na začetek bele črte. Zdi se mi, da termostat ne odpira pravilno (prekmalu), kar je vzrok za prenizko delovno temp. motorja, . Načelom v navodilih piše, da je delovna temp. motorja v območju bele črte, a mi ne gre v račun, da bi bila regulacija temp. tako ohlapno nastavljena. 2. originalni izpušni cevi sta pretihi. Kako se odpre originalne dušnike, če je to sploh mogoče, oziroma katere svetujete. Za odgovore se vam zahvaljujem. LP, Cicko
seinfeld Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 Tudi pri meni kaže temparaturo motorja enako. Mislim, da je to normalno. Glede izpuha, po približno 5000 km bo glasnejši. Daj gas.
Dave Objavljeno September 27, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 27, 2005 Živ, sem nadzadovoljen novi lastnik hornetke 900 in imam nekaj vprašanj: 1. kazalec na števcu temperature motorja se tudi med dolgo vožnjo dvigne le malo nad oznako C, na začetek bele črte.... Načelom v navodilih piše, da je delovna temp. motorja v območju bele črte, a mi ne gre v račun, da bi bila regulacija temp. tako ohlapno nastavljena. 2. originalni izpušni cevi sta pretihi. Kako se odpre originalne dušnike, če je to sploh mogoče, oziroma katere svetujete. ← 1. Moji horneti po nekako 22.000 kilometrih identicno obnasanje termostata ni pustilo nobenih posledic. Mogoce si prevec zaskrbljen? Poleg tega, ce si novopecen lastnik, nisi vozil po vrocini. Logicno, da se motor ne pregreva pri zdajsnjih zunanjih temperaturah. V navodilih pise, da je motor dovolj ogret ko pride cez crko C. Mislim, da sem nekje na forumu objavil slikico. 2. Akrapovic. Slabih 200.000 pa so tvoji.
Thundercat Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 Kako se odpre originalne dušnike, če je to sploh mogoče, oziroma katere svetujete. ← odprtje originalnih dušnikov ti ne svetujem...raje izberi drug izpušni sistem ali le lonec.... akrapovič ali cenejši wings ali ostali
cicko Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Hvala za odgovore, zdaj bolj mirno spim. Lp, Cicko
ribican Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Sem lastnik honde cb 900 letnik 2005 in imam vprašanje glede motorja. Prevoženih ima dobrih 4000 km, v mašini pa se sliši nek zvok od 3500 obr/min do 4500 obr/min nad temi obrati in pod njimi se tega zvoka ne sliši. Sliši se samo v primeru ko pospešuješ. Me pa zanima če se pri ostalih, ki imajo ta motor tudi pojavlja ta zvok ali je z mojem neki narobe. Pri Elisi mi je serviser sicer rekel da je to normalno pri teh motorjih.
seinfeld Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Razmišljam o montaži Akrapovičevih izpuhov na mojo hornet 900. Ima kdo izkušnje in kakšna je razlika v moči in navoru? Ali se skrajša življenska doba motocikla?
Insallah Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Kakšno in čigavo (proizvajalec) šipico priporočate na hornetko??? :?
seinfeld Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Imam originalno hondino (cca. 25.000,00). Je učinkovita.
Insallah Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Imam originalno hondino (cca. 25.000,00). Je učinkovita. Ok hvala. Je to slučajno kje na netu oz. kakšne so dimenzije te šajbe? Kaj pa Givi? Ima kdo Givi?
Dave Objavljeno Februar 11, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Ok hvala. Je to slučajno kje na netu oz. kakšne so dimenzije te šajbe? Kaj pa Givi? Ima kdo Givi? Meni je najbolj vsec Buellova. Poglej malo nazaj po tej temi. Givi je za moj okus ogabna.
Rokovnjač Objavljeno Marec 10, 2006 Opozori Objavljeno Marec 10, 2006 Meni je najbolj vsec Buellova. Poglej malo nazaj po tej temi. Givi je za moj okus ogabna. gega je med zimo "spimpal" hornetko...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se