enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 jz sploh prvič slišm ,da bi to lukne v mašino delal :blink:
lightning Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Sva že dva!In če malo gledaš offroad magazin se ti kmalu zazdi da do cilja ne bi prišel nobeden če bi bilo to res!!Ne rečem pa da se to ne more zgodit,sam je to verjetno bolj redka izjema kot pa pravilo(upam)! LP
cyc Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Ej, ne mene gledat, je nekdo drug to napisal, upam, da bo se kaj povedal na to temo :unsure: ;) Ampak tkole ... ce je 5ER to ze videl, mora biti nekaj na tem, se mi zdi :unsure: <_<
enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 pomojm je tole tud bolj izjema kot pravilo. Ker ,da tole lukno naredi se morš pa res potrudt... pomojm :D
mimixtz Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 (popravljeno) Popravljeno Maj 3, 2003. Popravil mimixtz
5ER Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Ja gotov se pr SM to prej nardi, brzine so večje in padci posledično trši.
enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 a se men sam zdi al je pokrov motorja na levi strani moji DTjke plastičen :blink: ... ker če je... lohk z nogo lukno not nardim? :huh:
k69mj Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Glede luknjanja pokrovov pri DRZ400 - se dogaja kar pogosto - v vsakem primeru ko se rocica nasloni na pokrove sklopke/elektrike. Problem je da so pokrovi zelo tanki + iz magnezijeve zlitine. Obstajajo rešitve - ena je taka kot za stare husqvarne - podložka v obliki kovanca privarjena na konec ročic ali pa zascita v naslednji obliki: http://www.thumpertalk.com/bike/images/cfc...case_savers.htm Za vec o drz-ju (in prebitih pokrovih) na: http://www.thumpertalk.com/bike/ubbthreads...at=&Board=UBB12
cyc Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 http://www.thumpertalk.com/bike/images/cfc...case_savers.htm Hvala ... sem ze kar domac ratal vceraj na tejle strani, nasel one zascite ;) Teh se menda drugje ne da dobiti, ampak so se druge reci, ki jih na omenjeni strani sploh nimajo ... zascita radiatorjev, pa "skid pad" ipd. - ves kako/kje bi se najlazje dalo dobiti tako zascito? Sem nasel nek thumper-racing.net ali kaj je ze, ampak bi mi bilo veliko ljubse te reci v Evropi narociti, se bolje ce bi se dalo osebno kupiti kje. <_<
cyc Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Ice! Tu na soncni strani Alp je kolikor vem bolj beda z izbiro opreme in dodatkov za (hard) endure, se skornje/celade imajo po navadi samo zato, ker pac zastopajo doloceno znamko. Poznas kako dobro zalozeno stacuno s tem tam gori kje? Se bolj kot oprema me zanima kako bi najlazje staknil vse te zascitne dodatke <_< Zascita za "trebuh" motorja, pa tisto kar na hladilna rebra pride ... :unsure:
Ice Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 auner ima kar veliko izbiro; vsaj za KTM.glede na to,da tudi renthal zastopa v AUT (in najbrz se kaksne off-road specificne znamke),probaj pri njih. www.auner.at
cyc Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Zal na strani nimajo nic, da se samo katalog narociti in glede na vnosna polja hudo dvomim, da bi ga poslali v tujo drzavo <_< :(
peterpan Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 (popravljeno) QUOTE (cyc @ 3 May 2003 @ 21:01) QUOTE (k69mj @ 3 May 2003 @ 13:26) precej večja šibka točka je luknjanje pokrovov elektrike in sklopke ob vsakem manjšem padcu - prestavna in zavorna ročica se skoraj ob vsakem padcu zarijejo imenovane dele in naredijo luknje - sledi puščanje olja. A imas kake informacije ce se da te dele s cim zascititi? Pokrov sklopke se včasih poškoduje, zato obstajajo tudi "aftermarket" različice, ki so tipično iz posebej obdelanega aluminija. Aluminjasti se uporabljajo predvsem zato ker so trdnejši, vendar malo težji od originalnih, ki so iz magnezija ali plastike. Nekateri so tudi iz karbonskih vlaken, kjer pa je težje narediti take tolerance, da lepo naležejo. Nekateri naj bi držali tudi malo več olja za daljše življenje sklopke :unsure: Če rabi kdo še kak dodaten razlog za nakup jih tudi lepo pobarvajo na rdeče ali modro :P , skratka nakit za motor... Konkretno za DRZ 400: pokrov sklopke za 130$ P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_< Popravljeno Maj 12, 2003. Popravil peterpan
SiR Objavljeno Maj 13, 2003 Opozori Objavljeno Maj 13, 2003 P.S: Tudi meni se zdi DRZ-400 stroj <_< Ah, škoda, da ima pri nas zastopnika "odličnega Odarja" :D
D.J. Objavljeno Maj 13, 2003 Opozori Objavljeno Maj 13, 2003 kar se pa plastičnega pokrova tiče ( na levi strani), pod njim sigurno ni olja...le suha elektrika rajši kovanec ali ploščico kot aftermarket (drag ko svina) pokrov
marx Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK:
D.J. Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše če si začetnik, je odličen
marx Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše če si začetnik, je odličen ← V hardu sem čist nov prej sem imel bolj cestne varijante pa enga RM125 sem imel.Mislim se vozit po gozdnih poteh pa tut kakšna vlaka bo vmes. :grim
D.J. Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 pol pa 400E; al pa S, pa odvečno kramo dol, pa drug avspuh pa..stroški
marx Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 400S je soft varjanta, 400E pa ta prava varjanta če hočeš bolj hard, manj teže, več moči v 400 konkurenci naj bi bil agregat najzanesljivejši, vzmetenje pa ima glede na konkurenco najslabše če si začetnik, je odličen ← D.J vidim da si dejaven. :yes: Kaj misliš o ceni a dobim za ta denar kaj drugega?Yamahe so šle tako da sem samo še to SUZO ujagal. :worship:
D.J. Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 samo še rabljeni pridejo v upoštev za ta denar ena nova WR 250 je mensezdi še pri habatu
marx Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 samo še rabljeni pridejo v upoštev za ta denar ena nova WR 250 je mensezdi še pri habatu ← Pa lahko primerjam WR 250 z DR 400?
D.J. Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 za teren je yama bolš, če pa nameravaš tut cesto uporabljat, pa raje rumeno
marx Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 za teren je yama bolš, če pa nameravaš tut cesto uporabljat, pa raje rumeno ← Nč dons jo grem šeenkrat pogledat pol pa odločitev. :eek: :eek: :yea2:
simonsi Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost. Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se