marx Objavljeno Marec 18, 2005 Opozori Objavljeno Marec 18, 2005 Kolikor sem bral teste, je best buy za amaterje in cena/zmogljivost. Pa rajši bi ga imel kot Yamo 250, če ne drugega že zaradi kubikov :) ← Kocka padla. :kva2: kupu suzo. :OK: :OK: :OK: U ponedeljek dobim papirje pol pa gas. :kva2: :kva2: :yea1:
APAČI Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 A že ima kjer kej izkušenj z supermoto varijanto dr 400? Kako se pelje itd....
suzuki Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Hola! Pred kratkim je bil primerjalni test v reviji Motorrad, zelo pohvaljen - če se prav spomnim je bil drugi, (z)manjkalo mu je le moči sicer bi zmagal (vsi ostali so imeli 600+ ccm). SharpNinja 1
jest Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Dragi forumaši ! Nujno bi kupil Hard motor(saj veste vreme kliče..) :kva2: :kva2: Oko se mi je ustavilo na SUZI DR z 400s, lanski letnik, NOV, za 1,35mio.Kaj mislite? :? A ima kdo kakšne izkušnje z njim:Hvala lepa za odgovore.BYE. :OK: ← Sem pogledal na ministrstvo; registracije. Veš da boš letos drugi Slovenec na novem DR 400; je še eden v Novem mestu. Torej orjeta ledino; vse kar ti govorijo ostali mišjelovci na forumu je torej samo babačularekla. Drugače pa 1,35 m sit ni mal dnarja za 40 konjsko bolj soft kot hardenduro. ker se boš verjetno z njim vozil velik po dobrem makadamu in asfaltu boš mel največje probleme z bencinom. Tankal boš pogosto-mali rezervoar. Drugač je pa Suzuki tehnika neproblematična, le lepo ga anfaraj. Servis: ker ga od uradnih ne zna nihče šraufat ( zero izkušenj)boš moral zaviti k kakemu KTM ali Husa serviserju.
jest Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 A že ima kjer kej izkušenj z supermoto varijanto dr 400? Kako se pelje itd.... ← po uradnih podatkih ga v SLO še ni noben kupu (ni noben registriran). izkušnje zero!
marx Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Sem pogledal na ministrstvo; registracije. Veš da boš letos drugi Slovenec na novem DR 400; je še eden v Novem mestu. Torej orjeta ledino; vse kar ti govorijo ostali mišjelovci na forumu je torej samo babačularekla. Drugače pa 1,35 m sit ni mal dnarja za 40 konjsko bolj soft kot hardenduro. ker se boš verjetno z njim vozil velik po dobrem makadamu in asfaltu boš mel največje probleme z bencinom. Tankal boš pogosto-mali rezervoar. Drugač je pa Suzuki tehnika neproblematična, le lepo ga anfaraj. Servis: ker ga od uradnih ne zna nihče šraufat ( zero izkušenj)boš moral zaviti k kakemu KTM ali Husa serviserju. ← :OK: tisti Suzi iz NM je moj.Je trnutno edini registriran v SLO.Imam ga od Marca:Vse je OK sam sa hard teren mu manjkajo bolj grobe gume.Pooblaščen servis za suzuki ima pa Barborič Tomaž iz Žužemberka 20 km od mene,tako da s tem ni problemov.
fle Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Kaj tej suzukiji nimajo nogaštart-a??? To pa ni dobro.
Notranjc Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Je kašen enduraš, lastnik-poznavalec tega motorja? Zanimiva se mi zdi predvsem nabavna cena novega. cca 5500 eur. Vse ostalo je precej dražje. Je torej Suzuki vreden nakupa? Zanimam se za nakup hard endure, 4t, okrog 400 ccm. lp
Kawl Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Sicer nimam izkušenj s tem motorjem, vendar če misliš z njim potovat pozabi nanj.Je prešvoh in preveč delikaten agregat za kake daljše podvige. LP Rok
Notranjc Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Ne-ne. Jst se imam namen sproščat po terenu. Sm doma na res ugodni lokaciji. Ceste sem se nekolk naveliču in mogoče malo prestrašu. Motor pa vseeno treba met:) Torej zanima me hard enduro. Čimbolj kross varianta, sam da ima luči in možnost registracije, d si mau zavarovan. Zato me zanima kakšna primerjava med ktm, husquarna, yamaha. Zaenkrat se nagibam k nakupu novega suzukija, ker je pocen in tko vsaj veš kaj imaš. Preventivno bi rad preveru, če ni to slaba izbira. Vzmetenje, moč, zanesljivost... Opazu sem, sem da nima obrnjenih vilic:( Ima pa kr ugodno težo, 120 kg.
simonsi Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Obstajata dve verziji tega suzija, ena švohnejša in lažja, druga pa močnejša pa težja. Če ga primerjaš z yamo wr450 ali ktm exc 450 je najšvohnejši, težji in najmanj žlahten. Odtehta pa z ugodno ceno, ekonomičnostjo in še vedno zelo dober motor, ki ga boš vsaj lahko izkoristil.
mladen Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Nisem ga še vozil sem pa precej prebral ker sem bil nekaj časa nazaj pred isto dilemo. Kot je bilo že povedano obstajata dve varjanti, E je bolj cestna ki se da registrirat. En se prodaja na avtonetu že kar nekaj časa. V italiji jih je kaj precej, vseh možnih varjant in predelav in niso dragi. Kar se tiče voznosti, izredno ga hvalijo za "trail ride", ker je nezahteven za vzdrževanje v primerjavi z modernejšimi hard endurami, ima dovolj moči, in neuničljivo mašino. Za kakšno bolj hard vožnjo pa grajajo vzmetenje ki je za današnje razmere zastarelo in pa težo. Če ga boš hotel poštimat da bo konkurenčen, še posebej E model, boš dal za njega kot za kakšnega bolj modernega hard endurota ki teh predelav ne rabi. To sem prebral na raznih forumih.
franc Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 Obstajajo E,S in SM, izvedba. E izvedba ni homologirana za cestno vožnjo (verjetno bi šlo na posamično homologacijo). E izvedba je lažja in močnejša na račun večje kompresije, ostrejše odmične gredi in večjega vplinjača nima pa ventilatorja na hladilniku in ima "terenske" gume. E ima servisni interval na 3k ostali na 6k km (menjava olja, filtra), za vzdrževanje ventilov in ostalega ne vem (sem hodil okoli prodajalcev, pa nimajo pojma, moram poklicati kakšen servis). Tudi moje "znanje" izhaja žal z raznih forumov. DRZ 400S mi je zanimiv zaradi nizkih stroškov vdrževanja in dolgih servisnih intervalov, ni pa to ravno hard enduro (mojim potrebam bi nekaj bolj soft povsem ustrezalo, ampak za enkrat se še odločam, mogoče, če naletim na kakšno ugodno ponudbo). Po forumih se govori, da naj bi nov model imel 6 prestav in še nekatere druge izboljšave (vbrizgavanje goriva), vendar pa ni jasno kdaj. lp Franc
BRANE Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 dr400 S se ne more primerjati z raznimi excji, wrkami in podobnimi stroji. mislim, da gre za dve precej različni vrsti motorjev. Dr je bolj za soft kamor spadajo recimo yamaha TTR, honda XR ali KTM LC4. Razni WRi in excji imajo zelo drag uplinjač (keihin) za večjo odzivnost in moč, odlično vzmetenje, so brez nepotrebne navlake kot so razni ventilatorji in nogice za sopotnika i.t.d., ter zelo naviti in lahki stroji (ogromno magnezija aluminija in tudi titana). No, prednosti DRja so predvsem v nezahtevnem in dolgointervalnem vzdrževanju za razliko od pravih hardendurc ki se praviloma šraufajo na 10 do 20 delovnih ur.
Fabo Objavljeno November 12, 2007 Opozori Objavljeno November 12, 2007 dr400 S se ne more primerjati z raznimi excji, wrkami in podobnimi stroji. mislim, da gre za dve precej različni vrsti motorjev. Dr je bolj za soft kamor spadajo recimo yamaha TTR, honda XR ali KTM LC4. Razni WRi in excji imajo zelo drag uplinjač (keihin) za večjo odzivnost in moč, odlično vzmetenje, so brez nepotrebne navlake kot so razni ventilatorji in nogice za sopotnika i.t.d., ter zelo naviti in lahki stroji (ogromno magnezija aluminija in tudi titana). No, prednosti DRja so predvsem v nezahtevnem in dolgointervalnem vzdrževanju za razliko od pravih hardendurc ki se praviloma šraufajo na 10 do 20 delovnih ur. Sem fanta ze usmeru na taprav forum za take teme....sevekam... :rolleyes:
Zip Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Zdravo! Zanimajo me vaše izkušnje z omenjenim motorjem. Je nasplošno zanesljiv? Kakšna je kaj poraba? Servisni intervali... Vem da gre za supermoto, pa vseeno mi je pomembna uporabnost....ali je primeren (vsaj približno udoben) za krajši potep, recimo do Bohinja, morja... Rad bi slišal predvsem mnenja lastnikov oz. tistih, ki ste ga imeli priložnost preizkusiti. Hvala že vnaprej.... Lp
nk84 Objavljeno September 5, 2008 Opozori Objavljeno September 5, 2008 Zanesljiv? Pa sej je Suzuki, itak da je zanesljiv!!!
simonsi Objavljeno September 5, 2008 Opozori Objavljeno September 5, 2008 če je un z navadnim fergazerjem je bolj len za po cesti, ampak zanesljiv.
Stric Burek Objavljeno September 5, 2008 Opozori Objavljeno September 5, 2008 Nisem ga še nikoli videl, verjetno boš težje dobil informacije tukaj. Poglej na kak tuj forum
franc Objavljeno September 8, 2008 Opozori Objavljeno September 8, 2008 Ne izpolnjuje EURO norme, zato novega ne moreš registrirat, rabljenih praktično ni, kar se tiče uvoza ne bo šlo zaradi homologacije. Drugače pa zanesljiva, nezahtevna za vzdrževanje in relativno poceni zadeva, z malo prešibkim motorjem (sem se zanimal za "S"-a in predelal večino interneta na to temo). lp Franc
eXTReme13 Objavljeno September 8, 2008 Opozori Objavljeno September 8, 2008 Ne izpolnjuje EURO norme, zato novega ne moreš registrirat, rabljenih praktično ni, kar se tiče uvoza ne bo šlo zaradi homologacije. Drugače pa zanesljiva, nezahtevna za vzdrževanje in relativno poceni zadeva, z malo prešibkim motorjem (sem se zanimal za "S"-a in predelal večino interneta na to temo).lp Franc Suzuki DR je kot nalašč za navijanje tko da ta motor je super stvar. Seveda vem samo za enduro verzijo in kakor mi je prijatelj iz nove zelandije pravil ima ta motor dost raje kot kako hondo cr450f. En auspuh gorm druge dize in še en kul filter in je čist zadost močan.
eXTReme13 Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 Mene zanima če ima kdo tegale Dr 400 sm. bi me zanimalo par stvari o tem motorčku.
Prevtzer Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo. V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj". Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni.
eXTReme13 Objavljeno November 11, 2008 Opozori Objavljeno November 11, 2008 (popravljeno) To je eden od najbolj splošno uporabnih SM-jev sploh, je super zanesljiv, dosti udoben da bi šel z njim na krajše potovanje in ma majhno porabo. V SLO ga res še nism videl sploh ampak v Ameriki je vsak 2. SM DRZ 400! Oni ga pa tud na polno predelujejo in majo res pestro ponudbo "nadgradenj". Ti svetujem da tukaj uprašaš vse kar te zanima ker če ti kdo zna odgovort so to lih oni. Spet se morm registrirat :D Očitno se bom mogu :S Me je zanimalo kolk se ga da kej znižat k če bi se ga dalo na 800mm bi to blo zakon :) Popravljeno November 11, 2008. Popravil eXTReme13
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se