Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

ne bi te rad uzalil,ampak samo glede visine zal da.imam 185 cm in komaj stopim z obema nogama na tla (letnik ´94).se ga pa da znizati (sedez in/ali podvozje).

-----

who dares wins

Link to comment
Share on other sites

Imam 178cm pa ni problemov. Sicer pa imas vec moznosti za nizji sedez:

1. Z nastavitvijo vzmetenja ti ga lahko znizajo za kakih 5cm (preverjeno pri MotorJet)

2. Za par cm je mozno stanjsati sedez.

3. Obstaja verzija LC4-LS (low seat), ki je nizji kakih 10cm

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Prav danes sva s kolegom, ki ima takega KTMa, le model je SuperMoto, malce zamenjala, pa nisem imel nobenih tezav (175 cm). Res pa je, da ima SuperMoto 17" kolesa, zato je malo nizji... Ce se mislis voziti le po asfaltu, je to odlicna resitev.

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Hola!

Hja, poceni niso teli KTMjcki... Nov je okoli 1,5 MSIT, za rabljenega ne bi vedel. Ampak ker si rekel, da bi ga vozil le po cesti in ce ti finance znesejo, bi bila se boljsa resitev Duke II, ki je ze "serijsko" kakih 10 cm nizji od LC4.

LP suzuki

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

:) Zivjo folk!

A mi lahko prosm poveste cimvec o KTM LC4 640 Hard enduro!Ta motor se mi zdi se najbolsi iz ponudbe,al sem mogoce kerga spregledav??No zakon mi je:)No pa rablenga bi kupu ....kolk km pa taki endurci kej zdrzijo??Pa se to-zakaj je mev prejsnji model 136 kg,zdejsnji pa 149(podatki)??Pa zakaj majo ze vsi ostali ktm-ji vilce 48mm razen ta jih ma se zmer 43mm:( A deli so drgac dragi?No pa sej nerabs,sej je KTM(joke)

No drgac se pa fajn mejte

Link to comment
Share on other sites

Nobeden LC4 640 ni imel manj kot 155 kg (poln rezervoar), SC620&SC625 so bili lažji ->> tam okrog 135 kg - predvsem zadnji modeli (lanski). SXC 625 2003 pa bo kar en majhen prašiček (mu je zrasla še električna noga, pa še malo zredil se je). Tisto kar KTM(in drugi proizvajalci) pišejo v razne prospekte so napačni podatki za zavajanje ovc :?

Link to comment
Share on other sites

jaz sem ga letos pomladi kupil, ktm 620egs e letnik 1997 (hard enduro).Ko sem ga kupil je imel na stevcu slabih 13000km, sedaj jih ima dobrih 25000km.

enkrat mi je pri menjavi olja z oljem iz masine prislel del kletke lezaja, lezaju je skoraj razpadla kletka(vecji kroglicni lezaj med sklopko in prvo vrsto zobnikov menjalnika). lezaj je stal okol 4000 sit(original-made in japan v ktm preobleki ), zamenjal sem ga sam, ker ni bilo potrebno odpirati cele masine ampak samo pokrov na levi strani.

drugace sem pa zamenjal zajlo za gas(2000-3000sit), iglo in igelno sobo vplinjaca(oboje skupaj okol3500sit),kako zarnico, ogledalo :( 1x,2x,3x... se pac razbije.

najvec pride redno vzdrzevanje in potrosni material:

-oba oljna filtra okoli 4000sit

-2,1 litra olja shell advance ultra 15w-50 1l 3100sit

olje se menja na 5000km

-veriga 18000sit, prednji veriznik okol 2500sit, zadnji veriznik 9000sit (zdrzi mogoce do ene 10000km)

zavorne ploscice stanejo okol 4000sit, spredaj zamenjal enkrat, zadaj trikrat

-gume bolj cestne metzeler enduro3, zadnji zdrzali ena 5 ena 4000km(21000sit ena)spredaj ena zdrzala dne zadnji (17000sit)

cross gume mitas zadnja c-04 bo okol 2000km vecino po terenu mal pa po asfaltu na koncu njenega poslanstva, prva bo se za kakih 500-1000km dlje stane pa priblizno toliko kot zadnja

upam da ti kaj pomaga

drgac je pa za peljat kar avion, fajn potegne, trese pa ko strela :D

Link to comment
Share on other sites

Folk hvala za informacije :D :) :)

Kaj pa bat??Na kolk km se ga recimo mena(priblizno)!Vem da je odvisn od nacina voznje sam vseen....pa kolk ma tak motor zivljensko dobo ce ga vozis priblizno 60%cesta,40%teren??Kolk ti pa kej zre??Pa kok ma kej koncno!No sej vazni so pospeski,ne koncna:)A se ga komot lohk pele konstantno 130km/h recimo na morje pa nazaj(sam primer,itak da je bedno po avtocesti),al je to ze kao preobremenitev za tak motor?

tnx za odgovore

Link to comment
Share on other sites

LC4 bi pomoje mogu zdržat 50-60.000, lahko tut dosti več, nikoli ni bilo v redu tiščati terenskega enocilindraša konstantno do konca, to ga zmatra (batne obročke...)

130 komot, se pa splača, če misliš relacije delat, dat manjši zobnik zadaj ali večjega spredaj, pospeški padejo, končna poveča

kolega dela servise na 3000 km-terenska vožnja

Link to comment
Share on other sites

Folk hvala za informacije :D :) :)

Kaj pa bat??Na kolk km se ga recimo mena(priblizno)!Vem da je odvisn od nacina voznje sam vseen....pa kolk ma tak motor zivljensko dobo ce ga vozis priblizno 60%cesta,40%teren??Kolk ti pa kej zre??Pa kok ma kej koncno!No sej vazni so pospeski,ne koncna:)A se ga komot lohk pele konstantno 130km/h recimo na morje pa nazaj(sam primer,itak da je bedno po avtocesti),al je to ze kao preobremenitev za tak motor?

tnx za odgovore

Bat? Pomoje da pri 4taktnih masinkah bat ni tak problem, mi se ni bilo potrebno doliti olja :D

Zre po cesti kake 6l/100km brez sparanja, po terenu pa mal vec(al pa dost vec), odvisno kje in kako pa kolk ga vozis.

Najvec sem sel po stevcu 170 km/h. 130 konstantno do morja in nazaj, pa te prezaga do podpazduhe :D . Men se zdi najhuje nekam enakomerno peljat, trese ,pa se tam nad 120 je kar precejsen veter, upor. Se je bolje malo okol po ovinkih peljat, avtocesta je pa prav nagravzna, brezveze :?

Pospeski so dobri :D , vendar ne vem kako je pri drugih znamkah tako da ne bi mogel primerjat, lahko samo recem da je za prehitevanje dovolj, pa tudi nobena strmina ga se ni ustavila(vsaj z mojo voznjo ne). Motor ima dovolj moci ze v obmicju nizkih vrtljajev, nekje v sredini pa prav ponori :D , al pa se samo men tako zdi :oops: :D

Mi ni zal ,da ga imam(upam da tako tudi ostane)

Link to comment
Share on other sites

Ike daj jim malo znanja o KTM. :D Torej Ike tukaj kar nekaj ve pa najbrž še kdo ki kakšno SM voz.

Ti bi kar po AC šel na morje :evil: Še tisti ne gredo pri katerih imajo motorji končno 250+ boš pa ti hodil - le zakaj - da boš videl kako se prjatla(prešerna) znebit na cestnini :twisted: pa še motor boš velik hitrej skuru ker ga boš pod stalnimi obrati vozu 100km+.

Mislim da so te vrste motorji precej garaški in moraš vedno nekaj delat zato AC 150km+ odpade pri njem saj po mojem mnenju.

Link to comment
Share on other sites

Ja piz.. pa sej se nom po avtocesti do morja vozu,sam zanima pa me ce to zdrzi!In ce stem ne skodim prevec sami masini...Pa sej je to motor ne pa igracka iz praska..No jst mam trenutno se Kawnla 125 pa sm sov ze velikrat na morje z nem pa ma cca 26k Km,pa delam z nem vse mozn pa se zmer dela k ura,brez vseh pizdarij!Kaj bi mogu sele KTM....mogu cist RULAT po moje

ja zobnike se pa splaca mal menat-jih tud jst(spredi 14 za teren,16 cesta)

Link to comment
Share on other sites

:) Zivjo folk!

A mi lahko prosm poveste cimvec o KTM LC4 640 Hard enduro!Ta motor se mi zdi se najbolsi iz ponudbe,al sem mogoce kerga spregledav??No zakon mi je:)No pa rablenga bi kupu ....kolk km pa taki endurci kej zdrzijo??Pa se to-zakaj je mev prejsnji model 136 kg,zdejsnji pa 149(podatki)??Pa zakaj majo ze vsi ostali ktm-ji vilce 48mm razen ta jih ma se zmer 43mm:(  A deli so drgac dragi?No pa sej nerabs,sej je KTM(joke)

No drgac se pa fajn mejte

Letošnji LC4 640 je od lanskega kar precej drugačen. Teža je ostala ista. KTM je za vse modele spremenil podatek, ker je prej podajal suho težo, sedaj pa pripravljen motor za vožnjo.

Model 2003 je dobil novo glavo motorja, novo elektroniko ki omogoča nastavitev točke vžige glede na pozicijo ročke za plin in s tem dodatne 4 KW, sedaj jih ima 40, hidravlično sklopko, elektronika omogoča tudi preklop na nizkooktanski bencin (80), digitalni brzinomer, ojačan menjalnik in še nekaj lepotnih popravkov.

Cene delov so zmerne, bolj kot to pa je pomembna dobavljivost: praktično ni stvari, na katero bi čakal več kot en teden.

Link to comment
Share on other sites

Aha..no hvala ti Gumy za te informacije..se mi je zdel cudn zakaj bi bil naslednji model tezji od predhodnika...Ja to o spremembah sm ze neki brav,kr cool so!Komi cakam da ga vidm v zivo:)No se bolj bi blo slism(drug ror):)Ej Gumy sm vidu v profilu da si dip.ing elektrotehnike...jst se zdej tud tm neki matram ja(bruc),pa se bova kdaj se za kksne zapiske zmenla:):):)

A mogoce kdo ve ker ror je za ktm najbolsi(pa ne mi rect serijski)????

A tist tovarniski k ga oni prodajajo(od supercompetisna)je cool?No vglavnem da je zvok nor,pa bols pospeski pa je...sej itak ce se KTM-a ne slis ces pov LJ je tko al pa tko greh..sam k nism iz Lj:)

no dobr ga pelte................s smuckam al pa sankam:):):)

Link to comment
Share on other sites

Zakaj pa ne kupiš KTM LC4 Adventure. Ko bom imel denar si ga bom, ker mi predstavlja ultimativen motor za moj namen. Agregat je isti kot pri izvedenki hard enduro, sedež bolj udoben, ima vetrobransko steklo, pa še paris dakar se lahko igraš po ljubi Sloveniji:) Razen seveda, če misliš imeti motor pretežno za teren.

Hmm...praviš da si s kawo KLX 125 romal po avtocestah. Jaz sem imel DTja 125 in mi ni bil ravno užitek bogo žverco tiščati do konca v visokih obratih. Kaj si imel potem generalne vsak mesec?

P.S.še enkrat si poglej izvedenko Adventure. A ni lepa...pa 24 L rezervoar ima. To bi se lahko cel dan vozil po terenu:)

Link to comment
Share on other sites

A mogoce kdo ve ker ror je za ktm najbolsi(pa ne mi rect serijski)????

A tist tovarniski k ga oni prodajajo(od supercompetisna)je cool?No vglavnem da je zvok nor,pa bols pospeski pa je...sej itak ce se KTM-a ne slis ces pov LJ je tko al pa tko greh..sam k nism iz Lj:)

Mam zej od prjatla dusilec od ktm sc l.98 ,pa se mi zdi za moje potrebe po glasnosti kar dovolj glasen, vcasih se prevec (ne vem ce je cist original, je bil ze odprt, mozno pa de je ze mal skurjen), ce si prevec glasen te vsi ze na kilometer slisijo,kje se vozis,rijes. :? in ko te najdejo so zelo :evil: :evil: ali pa se te kdo ustrasi kot hudic kriza :shock: :shock:

Link to comment
Share on other sites

Najprej Avatar:LC4 adventure je carski motor sam spredna strehca mi je v kombinaciji z masko cist nagravzna(iz strani),ceprov ma isto strehco k lc4 hard enduro.Vozu sm pa predkratkim LC4 660 rally...to je pa pravi motor..72KM...skor 50 L tank.....rore za v puscavo,se pravi glas da te kap!!!!!!!!

Glede KMX pa tko...druzga k olja pa svecke se ni blo zamenanga in stvar trga..po avtocesti do morja al pa do zica v blat...stvar dela!!!!!!!!!!!Ni biser oblikovne lepote in nevem kaj..ze vec k 10 let je isti(moj je letnik 99) ampak zato PREIZKUSEN IN TRPEZEN.Avspuh mam mal zrihtan tko dac ma ene 20KM in to je to.4 leta ga ze pulm pa kr dela(je pa res da ve da ga mam full rd,pa mi zato noce kksnga sranja narest)

Kako je blo pa s tvojo Yamaho??

Cypena:Ja to je vse res kar si napisu,sam brez tapravga glasa je vse skp cist mem!!Je pa res da mi je ful bad k grem z mojmu v hosto pa vem da srne bezijo se tri dni zatem,sam k si ne morm pomagat..sej se zato gozdov raj mal izogibam,pol si dam pa na makadamu pa tko mal vec fore..

uzivejte

Link to comment
Share on other sites

A mogoce kdo ve ker ror je za ktm najbolsi(pa ne mi rect serijski)????

A tist tovarniski k ga oni prodajajo(od supercompetisna)je cool?No vglavnem da je zvok nor,pa bols pospeski pa je...sej itak ce se KTM-a ne slis ces pov LJ je tko al pa tko greh..sam k nism iz Lj:)

Mam zej od prjatla dusilec od ktm sc l.98 ,pa se mi zdi za moje potrebe po glasnosti kar dovolj glasen, vcasih se prevec (ne vem ce je cist original, je bil ze odprt, mozno pa de je ze mal skurjen), ce si prevec glasen te vsi ze na kilometer slisijo,kje se vozis,rijes. :? in ko te najdejo so zelo :evil: :evil: ali pa se te kdo ustrasi kot hudic kriza :shock: :shock:

Sam sem pred nekaj meseci zamenjal originalni izpuh z originalom od SC. (SXC competition) Glasnost je ravno prava, razlika v moči je bila občutna. Še več pa sem pridobil na moči, ko sem zamenjal še glavno dizo (155), dizo za zrak prostega teka (1.1) in stranski pokrov zračnega filtra. Motor sedaj res trga v srednjih obratih. Recept za predelavo sem dobil na http://www.ktm-sommer.de. Važno je, da se vse predelave naredijo v kompletu.

Link to comment
Share on other sites

Lightning...glede DTja.

Z njim sem bil prizanesljiv kot le kaj...ponavadi sm se vozil pod 7000 rpm. Ampak očitno je bil prejšnji lastnik večji sadist. Aja...praviš samo olje pa svečke da zamenjaš. A ni olje hudičevo drago. Tko da za daljše ture 2T 125 cc res ni(zaradi stroškov same vožnje...olje TTS je blo vsaj takrat 2800 SIT, pa je zadostovalo za 300km).

Link to comment
Share on other sites

Ja stroski so veliki ja.Jst sm drgac skoz tocu Motula 600,so mi ga vsi priporocal in vse je lepo slo.Zadne dve leti pa tocm ne bos verjel DVOTAKTOL(delno sinteticno) ali pa tistega ,ki je za skuterje(kao za motorje z veliko obrati).To mi noben ne verjame(en mehanik me je skor ubiv ko sem reku da tocm dvotaktola).Je reku da sm cist naumen:)Pa se nism dost sekeru.Ce je za motorko je tud za mojga Kawla:) :D :D jst ga nc ne sparam in ga skoz pulim pa kr dela...Priblizno na 6k km menjam olje v menjalniku(motul) ,pa svecko,filter scistim..pa se ze neha.Sej ko bom mel pa KTM bom pa vse najbolse v njega zlivov...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Veliko se govori o teh motorjih, pa še nimajo svoje teme.

Za začetek prilagam scan iz reklamnega materjala za leto 2003.

LC4.jpg

Kot je IKE rekel Cycu na chatu, 640-ka pripravljena na vožnjo res tehta 149kg, samo še bencin moraš notri nalit, da bo pa res čisto pripravljen na vožnjo. :lol: To pomeni še 12l bencina, kar je enako 9kg. Se pravi da pripravljen na vožnjo z bencinom vred tehta kakšnih 158kg. Ta podatek je verjetno še najbolj točen, ker so tudi pri Motorradu na testu izmerili 157kg (za model 2001, ki ima 49KM). Novi(2003) LC4 640 ima 55KM, SXC pa okoli 60KM (odprt).

Prosim bodite kritični do podatkov, ki jih prebrete v raznih katalogih (tudi Motorradovem), ker so tam podatki proizvajalca, in nikoli ne več kaj to pomeni. Jaz zaupam samo podatkom, ki jih pri Motorradu sami izmerijo (Motorrad Messungen), pa še tu se kakšen lapsus kdaj zgodi.

Meni se zdi zelo zanimiv SXC, to je bivši Supercompetition, le da ima za razliko od predhodnika zdaj tudi E-starter. Razlika v teži do navadnega LC4 ni čisto zanemarljiva. Ima pa tudi malo daljši hod amortizerjev in žal tudi manjši tank (glej sliko). Manjkajo mu tudi tačke za sopotnika, ima pa serijske ščitnike za roke in prepogljiva ogledala. Kot že rečeno ima okoli 60KM. Serijsko ima tudi bolj hard gume gor.

Če bi jaz izbiral med temi dvem, bi se odločil za SXC. Supercompetitionu (predhodnik) so skupaj z bencinom namerili 139kg. Prištejte kakšen kg za e-starter in kakšnega odštejte, če so ga kaj olajšali, in ste na istem.

Link to comment
Share on other sites

Hm. :)

Cool ... ce zanemarim dejstvo, da s 60KM nimam se kaj poceti (ampak OK, to je moj problem) - kaj pa vzdrzevanje, se SXC pribliza temu kar mi je 5ER razlagal - priporocljiva menjava olja na 10-15 ur voznje? Mislim, ocitno je rec bolj hard, morda celo tekmovalna ze, tako da je verjetno na mestu vprasanje, kako je z vzdrzevanjem ... moras biti v zlahti s KTM serviserjem (ali pa to sele naknadno postanes :lol: :lol:).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!