nazo13 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 kdo ma kj proti nadpedesetletnikom :angry: :krneki: Proti nimamo nič. Zbiramo pa že prispevke, da ti za naslednji RD kupimo klobuk. Kmet2, DAMI34, Fritz in 2 others 5
Fritz Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Sam za Mausa. nazo13, I30, DAMI34 in 1 other 4
nazo13 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Kdo od tukaj? http://www.rtvslo.si/crna-kronika/policisti-lovili-motorista-ki-je-po-regionalni-cesti-vozil-180-km-h/370099 Komentarji so pa zakon.
tomash Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Problem, en sam in edini, je v naši kulturi. Nepopravljivo. Če bi se malce ozrli okrog sebe in vase, bi bilo bolje. Tako pa smo en samovšečen narod, in to velja tako za policaje kot šoferje. Upamo lahko le na to, da preživimo. Po mojem mnenju ni problem, če malce hitreje pelješ, problem je v tem, da moraš vedeti, kje je to lahko. Je pa pri nas sistem cest postavljen tako, da je Slovenija eno samo naselje. Stranskih cest je milijon. Prav tako je izvozov in uvozov na AC toliko, kot na celi Hrvaški AC. itd. Skratka, problematična je cestna stroka, posledično pa to vpliva na dogajanje na cesti, poleg prj omenjene kulture, seveda. maxxim 1
'.' Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) "Motociklizem se je preveč razpasel, čeprav gre v bistvu za čisto objestno zabavo posameznikov na na račun okolja in drugih ljudi. Motocikliste bi morali bolje nadzirati - obvezen gps oddajnik v vsako motorno kolo kot tudi poostriti nadzor glasnosti izpušnih loncev." Kaj vse zveš na slovenskih spletnih straneh. edit: "Za motoriste nikoli niso veljali CPP. Ne čakajo v kolonah, ampak rinejo naprej, smernikov ne uporabljajo, vozijo z dolgimi lučmi, motijo nočni mir v naseljih, prehitevajo v škarje... Motor niti ni prevozno sredstvo, je bolj igrača v rokah infantilnih odraslih moških. Če se motim, spremljajte dnevno črno kroniko. Torej, motorist zapade v oko policistom le takrat ko dvakrat preseže dovoljeno hitrost, vse ostalo jim je dovoljeno." Kako se ti kreteni sploh uspejo registrirat na forum, ko jim le ta pove, da morajo izbrati več kot 8 mestno geslo. Glede na izjave bi rekel, da se jim že tam pojavljajo velike težave. Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil Aynach nazo13, DAMI34, I30 in 2 others 5
Derbi-mb Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Sej v take kretene k majo tok čez motoriste za povedat ponavad prleti kšn vinjen z avtom v škarje-čelno. Ne morjo pa naknadno spremenit svojga mnenja o motoristih, ker so že na britofu.........
jskrablin Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 No ne vem kakšen smisel ima ta starostna meja. Sklepaš po tem, da so policaji zadnje dni ustavili celo čredico penzionistov na mopedih, ki so jih ti vedno lahko vozili brez izpita in čelad, sedaj pa se na njih obešajo za izboljšanje statistike? Nekje je treba postaviti mejo. Se strinjam, da tudi četica penzičev z izpiti veljavnimi do leta 2100, pridobljenimi pa 1880 ni lih najboljši garant za cestno varnost. Poznam par ljudi severno od 50, ki bi morali nositi očala, pa jih ne. Sej vidim argument (bolj slabo), vozniška pa veljavna na veke vekov, amen. Dejstvo je, da je multitasking itak nekaj, kar počnemo bolj slabo, z leti pa je samo še slabše. Od komentarjev pa itak zmaga tale: Motorji so za otroke, moški vozimo avto. Mami, mami, glem jaz mau mopedka pelat, a lahk?
I30 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Nekje je treba postaviti mejo. Se strinjam, da tudi četica penzičev z izpiti veljavnimi do leta 2100, pridobljenimi pa 1880 ni lih najboljši garant za cestno varnost. Poznam par ljudi severno od 50, ki bi morali nositi očala, pa jih ne. Sej vidim argument (bolj slabo), vozniška pa veljavna na veke vekov, amen. Dejstvo je, da je multitasking itak nekaj, kar počnemo bolj slabo, z leti pa je samo še slabše. Od komentarjev pa itak zmaga tale: Mami, mami, glem jaz mau mopedka pelat, a lahk? Meja že obstaja. A nekateri bi jih radi postavljali selektivno. Seveda ne za njih same, oziroma, bi jo z doseženo starostjo še malo dvigovali. Vsi smo krvavi pod kožo, povprečje in povprečna sposobnost upravljati vozila pa ni odvisna samo od starosti, temveč od splošne psihofizične kondicije, emocionalne zrelosti, trenutnega stanja osebe in še česa drugega. Zato se je spravljati samo na en možen element pomeni navadno bedastočo! Fritz 1
Borutt Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Kdo od tukaj? http://www.rtvslo.si/crna-kronika/policisti-lovili-motorista-ki-je-po-regionalni-cesti-vozil-180-km-h/370099 Komentarji so pa zakon. Ne vem, kako boš razumel, če odgovorim pritrdilno.
hajoktejn Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) Kar je, pač je zajebal sem jaz, ker nisem bil pozoren na izvorno AMPAK zajebale so pa tudi državne ustanove. Če bo sodnica vsaj malo razumela zadevo, bi moralo vse skupaj pasti v vodo - kar dvomim ker živimo v bananistanu. Aha, torej naj jaz gospodu policistu zastavim vprašanje o Lekadolu, ker ga je sigurno 1x v življenju jedel? Ne govorit bedarij, če javna uprava nezna opraviti svojega dela ga zmeraj najebemo mi.. Upam da bo sodnica (ena tistih redkih) znala presodit v korist države. Ne jokaj; zasral si in sooči se s posledicami. Be a man, ne pa pezde jokavo. Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil hajoktejn skalar36, I30, builder in 3 others 6
Popularna objava Borutt Objavljeno Julij 21, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Pa še nekaj v zvezi registracije motornega kolesa imetniku kategorije A2. Zakonodaja je kar nekako jasna, čeprav bi potrebovala marsikateri popravek. Ker pa smo debatirali o registraciji "premočnega" motorja imetniku kategorije A2, bi morali vedeti, da UE ne ravna po nekih svojih pravilih, ampak deluje samo po zakonu, pravilniku in usmeritvi. Vse to pa je plod "težaškega dela" zaposlenih na ministrstvu. UE pri registraciji vozila uporablja program, katerega je izdelalo ministrstvo. Torej, delavec na UE vnese podatke v računalnik in program opravi svoje. Razumljivo ? Če program dovoli registracijo, potem delavec izda prometno dovoljenje. Simpl. Jaz pa sem v zvezi tega vprašal ministrstvo, zakaj njihov program dovoli registracijo "premočnega" motorja imetniku kategorije A2, čeprav ga po zakonu ne sme voziti. Pa nisem dobil odgovor. Pravzaprav sem nekaj dobil. Je spodaj prilepljeno. Moje vprašanje. Lep pozdrav. V zvezi kategorije A2, v katero spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo, me zanima zadnji pogoj. In sicer je ta zadnji pogoj tista zadeva, za katero vozniki motornih koles z veljavnim vozniškim dovoljenjem kategorije A2, največ sprašujejo. Omenjeni pogoji so določeni v 4. odstavku 56. člena Zakona o voznikih. Kot sami veste, je pridobivanje vozniškega dovoljenja kategorije A, za nekoga na začetku motoristične poti, stopenjsko in začinjeno s čakanjem. Ker pa ne živimo v raju, vse to stopenjsko pridobivanje vozniškega dovoljenja kategorije A in čakanje ne vplivata pozitivno na denarnice bodočih voznikov motornih koles z neomejeno močjo. Psihološko gledano, nam nikoli ni dovolj in zato se tudi vsi oziramo po močnejšem prevoznem vozilu. Tukaj pa nastopijo pogoji, kateri nam narekujejo, katero motorno kolo lahko vozi voznik z veljavnim vozniškim dovoljenjem kategorije A2. Če grem po vrsti, je imetnik takšnega vozniškega dovoljenja "prisiljen" voziti motorno kolo z močjo do 35 kW. Tukaj ni nobenega problema, saj je stvar razumljiva in logična. Ne moremo nekoga na začetku motoristične poti posaditi na 200 konjsko motorno kolo, saj bi prehitro zaključil začeto pot. Če nadaljujem, je drugi pogoj določeno razmerje med močjo motorja in maso vozila, tretji pa izvor samega motornega kolesa oziroma neblokirana moč motorja. Ker je med vsemi tremi pogoji beseda in, lahko voznik z veljavnim vozniškim dovoljenjem kategorije A2 vozi motorno kolo, katero ustreza vsem trem pogojem. Samo razmerje med močjo in maso ni problematično. Šele tretji pogoj postavi vse skupaj pod vprašaj. Zakaj tretji pogoj postavlja vse skupaj pod vprašaj ? Ker je prvi pogoj 35 kW in tretji pogoj je omejitev, da ta moč ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Enkrat večja moč je 70 kW, kar daje omejitev, da 35 kW motor lahko izvira iz vozila z največ 69,9 kW. Verjetno vam vse skupaj ni najbolj razumljivo, zato bom pojasnil. Vse skupaj me zanima zaradi registracije motornega kolesa, katero ne izpolnjuje enega izmed pogojev. Prej sem že omenil denar in želje motoristov. Večinoma to dvoje ne gre najbolj skupaj. In ravno pri kategoriji A2 bi nekateri radi privarčevali pri nakupu motornega kolesa. Ker so omejeni na 35 kW, jim ostane zelo majhna izbira. Torej se večinoma odločijo za močnejše motorno kolo in blokado moči na 35 kW. Vsi pa vemo, da mora biti motor najmočnejši in najhitrejši na vasi. Ampak z ustrezno blokado se vse to lahko uresniči in homologira na 35 kW. Ker v nasprotnem primeru mora motorist kupiti dve motorni kolesi, če želi voziti najmočnejše motorno kolo. Pa smo pri pogoju "ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo". Kje se pa ta pogoj upošteva ? Gledano po Pravilniku o registraciji motornih in priklopnih vozil, kjer je v 16. členu omenjeno preverjanje vozniškega dovoljenja pri registraciji vozila in v 17. členu, kjer je omenjeno preverjanje vozniškega dovoljenja pri podaljšanju veljavnosti prometnega dovoljenja, se lahko registrira ali podaljša veljavnost prometnega dovoljenja lastniku motornega kolesa z veljavnim vozniškim dovoljenjem ustrezne kategorije oziroma lastniku motornega kolesa brez ustrezne kategorije v veljavnem vozniškem dovoljenju, kateri določi uporabnika tega vozila z ustrezno kategorijo v veljavnem vozniškem dovoljenju. Sedaj smo pa pri blokiranju motornih koles, katerih izvorna moč presega 70 kW in so registrirana na lastnika kot uporabnika, kateri naj bi imel veljavno vozniško dovoljenje ustrezne kategorije. Ni problem v blokiranju motornih koles in sami homologaciji, katera imajo moč motorja nad 70 kW, ampak v pogoju za registracijo v zvezi s pogojem za udeležbo v prometu s takšnim vozilom. Kot sem že višje napisal, je v Zakonu o voznikih določeno, katera motorna kolesa spadajo v kategorijo A2. Pogoji za vožnjo takšnega motornega kolesa so trije. V primeru neizpolnjevanja enega izmed pogojev lahko smatramo, da voznik vozi motorno kolo brez ustrezne kategorije, saj je njegovo vozilo ali premočno ali nima ustreznega razmerja med močjo in maso ali pa izhaja iz vozila z enkrat večjo močjo. Od vseh pogojev je ravno ta zadnji najbolj problematičen, ker bi motoristi radi kupili samo eno motorno kolo z večjo močjo, katerega bi blokirali na 35 kW in ga nato, ob pridobitvi kategorije A, odblokirali na izvirno moč, katera je v večini primerov večja od 70 kW. Tukaj me pa zanima registracija motornega kolesa z izvirno močjo večjo od 70 kW, kjer je lastnik in uporabnik vozila ena in ista oseba in poseduje veljavno vozniško dovoljenje kategorije A2. Vprašanje postavljam zato, ker se v praksi registrirajo motorna kolesa s 100 in več kW blokirana na 35 kW na osebo s kategorijo A2, katera ne določi uporabnika tega vozila, ampak je sama lastnik in uporabnik. V zvezi z vsem tem me zanima, kako pride do registracije motornega kolesa z izvirno močjo večjo od 70 kW na osebo z veljavnim vozniškim dovoljenjem kategorije A2. katera je v prometnem dovoljenju navedena tako lastnik kot uporabnik omenjenega vozila. Seveda se vse to dogaja, saj se po cesti vozijo vozniki s kategorijo A2 na motornih kolesih z blokirano močjo na 35 kW in ustreznim razmerjem med močjo in maso, kar je tudi vpisano v prometnem dovoljenju. Pri pregledu homologacijskega kartončka je pa ugotovljeno, da je izvirna moč motorja krepko preko 70 kW, vendar je v skladu s predpisi vpisana tudi blokada motorja na 35 kW. Pravzaprav me ne moti toliko ta izvirna moč, kot me moti pogoj v 4. odstavku 56. člena Zakona o voznikih, kjer je navedena enkrat večja moč. V primeru, da želimo nekomu omejiti moč motorja zaradi neizkušenosti, je dovolj omejitev največje moči z blokado motorja in z ustreznim razmerjem med močjo in maso. Kakršni koli drugi pogoji o izvorni moči so odveč, saj z blokado motorja in ustreznim nadzorom naredimo dovolj. Sedaj je pa tako, da so na cesti vozniki v prekršku zaradi prevelike izvirne moči motorja blokiranega na 35 kW in in motorna kolesa nezakonito registrirana na osebo s kategorijo A2, katera so v prometnem dovoljenju navedena kot lastnik in uporabnik motornega kolesa s preveliko izvirno močjo motorja. Upam, da nisem preveč zakompliciral. V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam. Borut Njihov odgovor. Številka: 218-3/2014/185-00821245 Datum: 31. 12. 2014 Zadeva: Kategorija A2 vozniškega dovoljenja V zvezi z vašim vprašanjem, ki se nanaša na vožnjo vozila s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja vam posredujemo naslednje pojasnilo. Vozila, ki spadajo v posamezno kategorijo vozniškega dovoljenja, so določena v 56. členu Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10 in 25/14). V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Določbe glede vozil, ki se jih sme upravljati z določeno kategorijo vozniškega dovoljenja, izvirajo iz Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih (z dopolnitvami) in veljajo v vseh državah Evropske unije. Ker je določba »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« nekoliko nejasna in jo je možno razlagati na različne načine, je Evropska komisija sprejela dodatno pojasnilo. Povzetek je v nadaljevanju. Vozila, ki se jih sme voziti s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja v nobenem primeru ne smejo imeti več kot 35 kW, zaradi česar ne morejo izvirati iz motornega kolesa, ki bi imel več kot 70 kW. Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, se nanaša predvsem na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW. Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg. Iz navedenega sledi, da se motornih koles, ki izvirajo iz motornih koles z nad 70 kW (npr. Honda CBR600, ki ima izvorno moč 87 kW), v cestnem prometu ne sme voziti s kategorijo A2 vozniškega dovoljenja. Določba Zakona o voznikih glede ustreznosti kategorije vozniškega dovoljenja za vožnjo vozila v cestnem prometu velja ne glede na pogoje za registracijo vozila, ki jih določa Zakon o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10) in jih ob registraciji vozila preverja registracijska organizacija. S spoštovanjem, Pripravil: Alojz Habič mag Mirko Komac sekretar v.d. generalni direktor Poslati: - naslovniku (elektronsko) Pa še eno moje vprašanje. Lep pozdrav. Zahvaljujem se vam za odgovor, katerega sem danes prejel. Vendar sem pri prebiranju vašega odgovora ugotovil, da niste najbolj razumeli moje vprašanje, katero se je nanašalo na registriranje motornega kolesa in ne na pogoje vožnje z veljavnim vozniškim dovoljenjem kategorije A2. V primeru natančnega branja mojega vprašanja bi ugotovili, da sem pogoje za vožnjo razumel in tako tudi napisal. Pri vsem tem me zanima, kako je mogoče registrirati motorno kolo z blokado na 35 kW in z izvorno močjo večjo od 70 kW. Ne pišem na pamet, saj sem v takšni službi, kjer vsakodnevno preverjam veljavnost dokumentov potrebnih za udeležbo v javnem cestnem prometu. Pri opravljanju svojega dela opažam, da se imetniki kategorije A2 vozijo z motornimi kolesi blokiranimi na 35 kW, vendar z izvorno močjo večjo od 70 kW, katera so registrirana na voznika. Takšna motorna kolesa so izvorno močna 100 in več kW. Ker ste v pojasnilu napisali, da nekdo z veljavnim vozniškim dovoljenjem kategorije A2 lahko vozi samo motorna kolesa z močjo do 35 kW, ustreznim razmerjem med močjo in maso ter, da takšno motorno kolo ne sme izvirati iz vozila z enkrat večjo močjo, lahko v primeru neupoštevanja enega izmed pogojev ukrepamo po zakonu, saj gre za vožnjo motornega vozila brez ustrezne kategorije v vozniškem dovoljenjem. Sedaj me pa zanima, kako je mogoče registrirati takšno motorno kolo, katero je izvorno precej močnejše od 70 kW na nekoga, kateri poseduje kategorijo A2. V prometnem dovoljenju je ta oseba navedena tako lastnik kot uporabnik takšnega motornega kolesa. Če gledamo Zakon o voznikih, je takšen voznik v prekršku, če poseduje kategorijo A2 in vozi motorno kolo blokirano na 35 kW, katero ima izvorno moč večjo od 70 kW. Seveda moramo pri registraciji motornega vozila upoštevati Pravilnik o registraciji motornih in priklopnih vozil, kjer piše, da se registrira motorno vozilo osebi z veljavnim vozniškim dovoljenjem ustrezne kategorije, v nasprotnem primeru mora ta oseba določiti uporabnika tega vozila, kateri mora imeti veljavno vozniško dovoljenje ustrezne kategorije. Torej iz navedenega nekaj ne gre skupaj, saj imetnik kategorije A2 ne sme voziti in imeti v lasti kot uporabnik motorno kolo blokirano na 35 kW, katero izhaja iz vozila z izvorno močjo večjo od 70 kW. Upam, da mi boste sedaj odgovorili na vprašanje v zvezi registracije in ne v zvezi pogojev za vožnjo. Borut In še nekaj vzpodbujanja. Lep pozdrav. Ponovno vam pišem v upanju na vaš odgovor. Kot že sami veste, sem vam pisal 23.12.2014 v zvezi kategorije A2 in registriranja motornega kolesa z izvorno močjo večjo od 70 kW na imetnika veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2, kateri je v prometnem dovoljenju naveden kot lastnik in uporabnik omenjenega motornega kolesa. Seveda ste mi odgovorili in sicer 02.01.2015, kjer ste v odgovoru napisali, da imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2 ne more voziti motornega kolesa blokiranega na 35 kW z izvorno močjo večjo od 70 kW. Vse to mi je jasno in vas to sploh nisem spraševal. Zato sem vam še isti dan poslal novo elektronsko sporočilo, kjer sem točno navedel, kaj me zanima. Ker je od mojega vprašanja minilo že 12 dni, me zanima ali bom sploh dobil odgovor. Pravzaprav bom še enkrat vprašal. Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ? Kako je mogoče, da je imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2 lahko lastnik in uporabnik motornega kolesa blokiranega na 35 kW, katero izhaja iz vozila z močjo večjo od 70 kW ? Prosim vas, da še enkrat preberete moja elektronska sporočila in mi odgovorite na zastavljena vprašanja. Mislim, da ne boste imeli težav pri pisanju odgovora. Borut Ste prišli do tukaj ? Potem ste pa res vztrajni. Nisem pozabil prilepiti njihov odgovor, ker ga nisem dobil. Kakor tudi nisem dobil odgovor v zvezi prometne signalizacije, pomena izrazov uporabljenih v členu Nevarna vožnja. Nič zato, bom še sitnaril, ko bom pri volji in pri času. DAMI34, I30, franc in 10 others 13
DAMI34 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) Meja že obstaja. A nekateri bi jih radi postavljali selektivno. Seveda ne za njih same, oziroma, bi jo z doseženo starostjo še malo dvigovali. Vsi smo krvavi pod kožo, povprečje in povprečna sposobnost upravljati vozila pa ni odvisna samo od starosti, temveč od splošne psihofizične kondicije, emocionalne zrelosti, trenutnega stanja osebe in še česa drugega. Zato se je spravljati samo na en možen element pomeni navadno bedastočo! Zarad mene je lahko meja 40, 1krat na x let (bodo že zračunali), test vida sluha, koordinacije gibanja.. (tut to se bodo spomnili) v končni fazi pregled, ki tudi meni potrdi, da sem še kolikortoliko dober za na cesto. Če bodo testi vsaj malo na mestu, bo odpadel točno tisti promil idiotov, ki res počne neumnosti na cesti. Jaz ne morem razumeti, kako lahko vozi normalen in ne pijan človek v nasprotno smer po AC, ravno tako ne morem razumeti, kako lahko pustijo otroka ali psa v avtu na tej temperaturi. Vsi ki počnejo take, moraj obiti krepko premaknjeni ali pa vsaj nesposobni. aja, pa teste naj plača država iz naslova kazni, bomo vsaj kaj imeli od pik Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil DAMI34 builder 1
motozajebant Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 . Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ? Borut, tole sem vzel iz konteksta, pa mogoče samo vprašanje na tole.... sej verjetno ni panike blokirati katerikoli motor, tudi recimo iz 100kw na 35kw.... je pa potem problem, da takega motorja ne more vozit nekdo z A2 katergorijo, medtem ko z A mislim da nebi smelo biti težav, ali pač?
ukica Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 . Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ? Borut, tole sem vzel iz konteksta, pa mogoče samo vprašanje na tole.... sej verjetno ni panike blokirati katerikoli motor, tudi recimo iz 100kw na 35kw.... je pa potem problem, da takega motorja ne more vozit nekdo z A2 katergorijo, medtem ko z A mislim da nebi smelo biti težav, ali pač? Pri policiji verjetno težav nebo, zna pa biti pri zavarovalnici, saj si plačal zavarovanje za 35kw, imaš pa 100kw. Še zmeraj pa čakam, da mi nekdo razloži v čem je razlika med alpha technik blokado ter tovarniško? Razen v tem, da pri tovarniški piše v homologaciji pod Nazivna moč, blokirana in ne 'taprava'. Pri Šternu so mi razložili, da oni prisegajo na alpha technik blokade, saj če daš npr yamaho tovarniško blokirati te pride cca 1k€ da ga dobiš na svojo izvorno moč..
Kremenčkovi Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Majko milo, kdaj bo to državo začel vodit kakšen pohorski kmet z zdravo kmečko logiko Ti ki pišejo zakone niso čist zdravi, ne pa tisti ,ki kršimo nekaj za kar nihče ne ve če res. builder in DAMI34 2
motozajebant Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Pri policiji verjetno težav nebo, zna pa biti pri zavarovalnici, saj si plačal zavarovanje za 35kw, imaš pa 100kw. Še zmeraj pa čakam, da mi nekdo razloži v čem je razlika med alpha technik blokado ter tovarniško? Razen v tem, da pri tovarniški piše v homologaciji pod Nazivna moč, blokirana in ne 'taprava'. Pri Šternu so mi razložili, da oni prisegajo na alpha technik blokade, saj če daš npr yamaho tovarniško blokirati te pride cca 1k€ da ga dobiš na svojo izvorno moč.. zdaj mešaš hruške in jabolka.... sej ti si tut plačal zavarovanje za 35kw za svoj motor ane? Če maš 100kw in daš blokado na 35kw in to blokado uporabljaš (jo ne odstraniš takoj po tehničnem), ti nimajo kaj sikat na zavarovalnici.... problem pa je, če bi ti z A2 (kot si izkusil na lastni koži), vozil tak motor in imel nesrečo... tam pa bi zav komplicirala.... Mene je bolj zanimalo, zakaj je Borut postavil tisto vprašanje... mogoče se je samo nerodno izrazil.... ali pa res ne moreš dat blokade v 100kw motor (pa imaš A kategorijo)....
skalar36 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Ukica, lahko ti dam nasvet. Glede na to, da je moj bratranec sodnik, ki mi je že velikokrat med pogovorom rekel, da je bolje, da priznaš napako, pokažeš, da se kesaš, kot pa da nastopaš kot kakšen petelinček. Iskat luknje v zakonu je smešno, ker nisi politik, ali kakšen tajkun, ki ima denarja za najboljše odvetnike. Mislim, da se tudi sam zavedaš, da si storil napako, ker je vsakomur jasno, da v izpuhih morajo biti dušilci, ter z A2 kaj se sme voziti. Sodnik je na svojem mestu, da kaznuje večje prekrške( katere policija ne sme| more), ne da odpušča ter sočustvuje. Če bo šel namesto tebe k sodnici tvoj odvetnik, kako bo to zgledalo, da si poln denarja- denarna kazen ti ne uide... Bolje, da greš sam, priznaš, da si ga polomil, pokažeš malo obžalovanja, ter zaprosiš za alternativno kazen, ne denarno-poveš, da si študent in nimaš denarja za kazen. Potem ti lahko sodnik \-ca da kazen določeno število opravljanja družbenokoristnih del. Boš bolje prišel skozi, kot pa da poskušaš "na silo" Želim ti pa najboljši razplet. I30, hajoktejn, Fritz in 1 other 4
ukica Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 zdaj mešaš hruške in jabolka.... sej ti si tut plačal zavarovanje za 35kw za svoj motor ane? Če maš 100kw in daš blokado na 35kw in to blokado uporabljaš (jo ne odstraniš takoj po tehničnem), ti nimajo kaj sikat na zavarovalnici.... problem pa je, če bi ti z A2 (kot si izkusil na lastni koži), vozil tak motor in imel nesrečo... tam pa bi zav komplicirala.... Mene je bolj zanimalo, zakaj je Borut postavil tisto vprašanje... mogoče se je samo nerodno izrazil.... ali pa res ne moreš dat blokade v 100kw motor (pa imaš A kategorijo).... Aja, se nisva najbolje razumela. Če ne odstraniš blokade nimaš težav. Preberi nato še naslednje vprašanje(tako zadevo imam jaz samo da je lastnik oseba, ki NIMA izpita): Kako je mogoče, da je imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2 lahko lastnik in uporabnik motornega kolesa blokiranega na 35 kW, katero izhaja iz vozila z močjo večjo od 70 kW ? Tuki je hakelc ki moti Borutta. Zakon določa ena, po drugi strani ti pa na UE, izdajo prometno/registracijo, čeprav imaš ti A2 izpit in zadnji 'pogoj' ne izpolnjuješ. UE ne ravna po nekih svojih pravilih, ampak deluje samo po zakonu, pravilniku in usmeritvi. Vse to pa je plod "težaškega dela" zaposlenih na ministrstvu. UE pri registraciji vozila uporablja program, katerega je izdelalo ministrstvo. Torej, delavec na UE vnese podatke v računalnik in program opravi svoje. Razumljivo ? Če program dovoli registracijo, potem delavec izda prometno dovoljenje. Simpl. skalar36, vse je res in pravilno, ampak zopet obstaja hakelc. Recimo, da dobim kazni 500€(brez izpita?) ter nato je še nekaj sodnih stroškov in še cca 500€ bo stroškov z odvozom. Nekako na tak razplet računam v najslabšem primeru(dušilci, preglasnost ni nikjer omenjena - sem bil samo opozorjen). In kakor imam informacije ti pri družbenokoristnih delih delaš za 5-6€/h, torej bi moral imeti cca 200ur, kar pa pomeni dober mesec po 8 dela. In kot študentu strojnega faksa, sem skoraj 99,99% da tega nebo dopustila. Zakaj? Ker bi 1 celi mesec manjkal na faksu zaradi družbenokoristnih del in se nebi moral udeležiti niti enih vaj, ki pa so obvezne? Mislim, kar se mene tiče komot, bom pa še 1 leto pavziral, živel ter se šolal na račun države(boni, plačilo študija ki znaša cca 5k€/letnik) In ne se sikerat, postopke pri sodnici poznam. V jok pa na drevo
skalar36 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 In kakor imam informacije ti pri družbenokoristnih delih delaš za 5-6€/h, torej bi moral imeti cca 200ur, kar pa pomeni dober mesec po 8 dela. In kot študentu strojnega faksa, sem skoraj 99,99% da tega nebo dopustila. Zakaj? Ker bi 1 celi mesec manjkal na faksu zaradi družbenokoristnih del in se nebi moral udeležiti niti enih vaj, ki pa so obvezne? Mislim, kar se mene tiče komot, bom pa še 1 leto pavziral, živel ter se šolal na račun države(boni, plačilo študija ki znaša cca 5k€/letnik) In ne se sikerat, postopke pri sodnici poznam. V jok pa na drevo Še zmeraj bolje oddelat 200 ur, kot pa plačat 1000 eur, sploh če si študent. Sicer je pa tako, če že dobiš družbenokoristna dela, ti sodnik ne odmeri urnika, to se dogovoriš tam, kjer jih boš opravljal. Kakšen dan 3h drug dan pa 12h. Mislim da imaš 1 leto(nisem prepričan) časa, da jih oddelaš. ukica 1
ukica Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Še zmeraj bolje oddelat 200 ur, kot pa plačat 1000 eur, sploh če si študent. Sicer je pa tako, če že dobiš družbenokoristna dela, ti sodnik ne odmeri urnika, to se dogovoriš tam, kjer jih boš opravljal. Kakšen dan 3h drug dan pa 12h. Mislim da imaš 1 leto(nisem prepričan) časa, da jih oddelaš. Super, hvala za info. Tako je pa veliko lažje.
motozajebant Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Aja, se nisva najbolje razumela. Če ne odstraniš blokade nimaš težav. Preberi nato še naslednje vprašanje(tako zadevo imam jaz samo da je lastnik oseba, ki NIMA izpita): Kako je mogoče, da je imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2 lahko lastnik in uporabnik motornega kolesa blokiranega na 35 kW, katero izhaja iz vozila z močjo večjo od 70 kW ? Tuki je hakelc ki moti Borutta. Zakon določa ena, po drugi strani ti pa na UE, izdajo prometno/registracijo, čeprav imaš ti A2 izpit in zadnji 'pogoj' ne izpolnjuješ. UE ne ravna po nekih svojih pravilih, ampak deluje samo po zakonu, pravilniku in usmeritvi. Vse to pa je plod "težaškega dela" zaposlenih na ministrstvu. UE pri registraciji vozila uporablja program, katerega je izdelalo ministrstvo. Torej, delavec na UE vnese podatke v računalnik in program opravi svoje. Razumljivo ? Če program dovoli registracijo, potem delavec izda prometno dovoljenje. Simpl. skalar36, vse je res in pravilno, ampak zopet obstaja hakelc. Recimo, da dobim kazni 500€(brez izpita?) ter nato je še nekaj sodnih stroškov in še cca 500€ bo stroškov z odvozom. Nekako na tak razplet računam v najslabšem primeru(dušilci, preglasnost ni nikjer omenjena - sem bil samo opozorjen). In kakor imam informacije ti pri družbenokoristnih delih delaš za 5-6€/h, torej bi moral imeti cca 200ur, kar pa pomeni dober mesec po 8 dela. In kot študentu strojnega faksa, sem skoraj 99,99% da tega nebo dopustila. Zakaj? Ker bi 1 celi mesec manjkal na faksu zaradi družbenokoristnih del in se nebi moral udeležiti niti enih vaj, ki pa so obvezne? Mislim, kar se mene tiče komot, bom pa še 1 leto pavziral, živel ter se šolal na račun države(boni, plačilo študija ki znaša cca 5k€/letnik) In ne se sikerat, postopke pri sodnici poznam. V jok pa na drevo sem prebral vse in točno vem kaj jih je Borut spraševal.... zmotil me je edino tisti stavek oz vprašanje....
Borutt Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 . Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ? Borut, tole sem vzel iz konteksta, pa mogoče samo vprašanje na tole.... sej verjetno ni panike blokirati katerikoli motor, tudi recimo iz 100kw na 35kw.... je pa potem problem, da takega motorja ne more vozit nekdo z A2 katergorijo, medtem ko z A mislim da nebi smelo biti težav, ali pač? Problem je pri imetniku kategorije A2. Ta bo v prekršku, če ne bo izpolnjen eden od treh pogojev. Za imetnika kategorije A ni nobene omejitve in lahko za svoj mir ali karkoli že pač blokira svoj motor na 35 kW. Zakonodaja je jasna pri pogojih registracije in pri pogojih za udeležbo v prometu. Zaplete se pri blokiranju "nepravih" motorjev. Sem se pozanimal tudi pri serviserjih, kako se lahko blokira nekaj, kar ne more voziti imetnik kategorije A2. Njim ni nič jasno in seveda delajo samo tako, kot jim nalagajo homologacijski predpisi in seveda proizvajalec motorja. Pravzaprav ta zaplet ni blokiranje motorja, saj ga lahko nekdo blokira zaradi sebe in svoje varnosti oziroma preventive pri obračanju ročice za plin. Mene moti registracija "premočnega" motorja na imetnika kategorije A2 kot uporabnika vozila, saj v primeru neizpolnjenih pogojev za vožnjo ne more biti uporabnik, ampak samo lastnik vozila. Uporabnik vozila mora imeti ustrezno kategorijo v veljavnem vozniškem dovoljenju. To, da mene moti prej opisano ni moja kaprica, ampak bi samo rad dobil odgovor od odgovornih. Pa ga verjetno ne bom, ker ne vedo, kaj delajo. Resnično je, da mora vsakdo poznati predpise in temu primerno ravnati. Vendar pri vsem tem špehu zakonodaje in ostalih podzakonskih aktov se lahko vsakdo "zmoti" ali kako drugače pride v zmoto. Zato se je pa potrebno pred "odnosom" zavarovati, da kasneje ne boli glava, denarnica in ego. Mogoče bi pa lahko vsi udeleženci preventivno jedli kontracepcijske tablete, ker se nikoli ne ve, kje te bo kakšen policist jebal. Bolje sprečiti, nego lečiti. maxxim 1
ukica Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Mogoče bi pa lahko vsi udeleženci preventivno jedli kontracepcijske tablete, ker se nikoli ne ve, kje te bo kakšen policist jebal. Bolje sprečiti, nego lečiti. kupim :grim
NejcZ Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) Sej včasih je bilo tako da si lahko kar si hotel blokiral na 25kw in vozil z 18 leti. Ker se je izkazalo da NOBEN ni blokade pustil v motorju (mogoče eden od 20 kontroliranih), ne samo pri nas, ampak po EU, so pač sprejeli nov, skupni zakon glede A2 kategorije, kjer so malo dvignili mejo, na 35kw. Fora je pa ista kot pri cestninah za avte. Do 1800ccm je en razred, nad pa že kionkretno višji, ker je pač 3/4 avtov v slo 1,9-2,0 dizlov. Isto je pri motorju, če bi bila meja 40kw, bi lahko polovico več motorjev blokiral, če bi bila 45kw pa že praktično vse razen res močnejših motorjev. Neka meja mora bit. Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil NejcZ cikadina 1
NejcZ Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Aja no, da nebom samo pametn.. tut js sm furu več kot 80kw in to na 25kw.. Ravno takrat ko smo A2 dobli so mi zamenjali zakon na 35kw.. leta 2009 al kolk.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se