Skoči na vsebino

STOP Policija !


Priporočene objave

Objavljeno

kdo ma kj proti nadpedesetletnikom :angry:

 

:krneki:

Proti nimamo nič. Zbiramo pa že prispevke, da ti za naslednji RD kupimo klobuk.

Objavljeno

Problem, en sam in edini, je v naši kulturi. Nepopravljivo. Če bi se malce ozrli okrog sebe in vase, bi bilo bolje. Tako pa smo en samovšečen narod, in to velja tako za policaje kot šoferje. Upamo lahko le na to, da preživimo.

 

Po mojem mnenju ni problem, če malce hitreje pelješ, problem je v tem, da moraš vedeti, kje je to lahko. Je pa pri nas sistem cest  postavljen tako, da je Slovenija eno samo naselje. Stranskih cest je milijon. Prav tako je izvozov in uvozov na AC toliko, kot na celi Hrvaški AC. itd. Skratka, problematična je cestna stroka, posledično pa to vpliva na dogajanje na cesti, poleg prj omenjene kulture, seveda.

Objavljeno (popravljeno)

"Motociklizem se je preveč razpasel, čeprav gre v bistvu za čisto objestno zabavo posameznikov na na račun okolja in drugih ljudi. Motocikliste bi morali bolje nadzirati - obvezen gps oddajnik v vsako motorno kolo kot tudi poostriti nadzor glasnosti izpušnih loncev."

 

Kaj vse zveš na slovenskih spletnih straneh.

 

edit: "Za motoriste nikoli niso veljali CPP.
Ne čakajo v kolonah, ampak rinejo naprej, smernikov ne uporabljajo, vozijo z dolgimi lučmi, motijo nočni mir v naseljih, prehitevajo v škarje...
Motor niti ni prevozno sredstvo, je bolj igrača v rokah infantilnih odraslih moških. Če se motim, spremljajte dnevno črno kroniko.
Torej, motorist zapade v oko policistom le takrat ko dvakrat preseže dovoljeno hitrost, vse ostalo jim je dovoljeno."

 

Kako se ti kreteni sploh uspejo registrirat na forum, ko jim le ta pove, da morajo izbrati več kot 8 mestno geslo.

Glede na izjave bi rekel, da se jim že tam pojavljajo velike težave.

Popravljeno . Popravil Aynach
Objavljeno

Sej v take kretene k majo tok čez motoriste za povedat ponavad prleti kšn vinjen z avtom v škarje-čelno. Ne morjo pa naknadno spremenit svojga mnenja o motoristih, ker so že na britofu.........

Objavljeno

 

 

No ne vem kakšen smisel ima ta starostna meja. Sklepaš po tem, da so policaji zadnje dni ustavili celo čredico penzionistov na mopedih, ki so jih ti vedno lahko vozili brez izpita in čelad, sedaj pa se na njih obešajo za izboljšanje statistike?

 

Nekje je treba postaviti mejo. Se strinjam, da tudi četica penzičev z izpiti veljavnimi do leta 2100, pridobljenimi pa 1880 ni lih najboljši garant za cestno varnost. Poznam par ljudi severno od 50, ki bi morali nositi očala, pa jih ne. Sej vidim argument (bolj slabo), vozniška pa veljavna na veke vekov, amen. Dejstvo je, da je multitasking itak nekaj, kar počnemo bolj slabo, z leti pa je samo še slabše.

 

Od komentarjev pa itak zmaga tale:

 

 

 

Motorji so za otroke, moški vozimo avto.

 

Mami, mami, glem jaz mau mopedka pelat, a lahk?  :lol1:

Objavljeno

Nekje je treba postaviti mejo. Se strinjam, da tudi četica penzičev z izpiti veljavnimi do leta 2100, pridobljenimi pa 1880 ni lih najboljši garant za cestno varnost. Poznam par ljudi severno od 50, ki bi morali nositi očala, pa jih ne. Sej vidim argument (bolj slabo), vozniška pa veljavna na veke vekov, amen. Dejstvo je, da je multitasking itak nekaj, kar počnemo bolj slabo, z leti pa je samo še slabše.

 

Od komentarjev pa itak zmaga tale:

 

 

Mami, mami, glem jaz mau mopedka pelat, a lahk?  :lol1:

Meja že obstaja. A nekateri bi jih radi postavljali selektivno. Seveda ne za njih same, oziroma, bi jo z doseženo starostjo še malo dvigovali. 

Vsi smo krvavi pod kožo, povprečje in povprečna sposobnost upravljati vozila pa ni odvisna samo od starosti, temveč od splošne psihofizične kondicije, emocionalne zrelosti, trenutnega stanja osebe in še česa drugega. Zato se je spravljati samo na en možen element pomeni navadno bedastočo!

Objavljeno (popravljeno)

Kar je, pač je zajebal sem jaz, ker nisem bil pozoren na izvorno AMPAK zajebale so pa tudi državne ustanove. Če bo sodnica vsaj malo razumela zadevo, bi moralo vse skupaj pasti v vodo - kar dvomim ker živimo v bananistanu.

Aha, torej naj jaz gospodu policistu zastavim vprašanje o Lekadolu, ker ga je sigurno 1x v življenju jedel? Ne govorit bedarij, če javna uprava nezna opraviti svojega dela ga zmeraj najebemo mi..

Upam da bo sodnica (ena tistih redkih) znala presodit v korist države.

Ne jokaj; zasral si in sooči se s posledicami. Be a man, ne pa pezde jokavo.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

Meja že obstaja. A nekateri bi jih radi postavljali selektivno. Seveda ne za njih same, oziroma, bi jo z doseženo starostjo še malo dvigovali. 

Vsi smo krvavi pod kožo, povprečje in povprečna sposobnost upravljati vozila pa ni odvisna samo od starosti, temveč od splošne psihofizične kondicije, emocionalne zrelosti, trenutnega stanja osebe in še česa drugega. Zato se je spravljati samo na en možen element pomeni navadno bedastočo!

Zarad mene je lahko meja 40, 1krat na x let (bodo že zračunali), test vida sluha, koordinacije gibanja.. (tut to se bodo spomnili) v končni fazi pregled, ki tudi meni potrdi, da sem še kolikortoliko dober za na cesto. Če bodo testi vsaj malo na mestu, bo odpadel točno tisti promil idiotov, ki res počne neumnosti na cesti.

Jaz ne morem razumeti, kako lahko vozi normalen in ne pijan človek v nasprotno smer po AC, ravno tako ne morem razumeti, kako lahko pustijo otroka ali psa v avtu na tej temperaturi. Vsi ki počnejo take, moraj obiti krepko premaknjeni ali pa vsaj nesposobni.

aja, pa teste naj plača država iz naslova kazni, bomo vsaj kaj imeli od pik :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

 

.

Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ?

 

 

Borut, tole sem vzel iz konteksta, pa mogoče samo vprašanje na tole.... sej verjetno ni panike blokirati katerikoli motor, tudi recimo iz 100kw na 35kw....  je pa potem problem, da takega motorja ne more vozit nekdo z A2 katergorijo, medtem ko z A mislim da nebi smelo biti težav, ali pač?

 

 

 

Objavljeno

 

 

.

Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ?

 

 

Borut, tole sem vzel iz konteksta, pa mogoče samo vprašanje na tole.... sej verjetno ni panike blokirati katerikoli motor, tudi recimo iz 100kw na 35kw....  je pa potem problem, da takega motorja ne more vozit nekdo z A2 katergorijo, medtem ko z A mislim da nebi smelo biti težav, ali pač?

 

 

 

 

 

Pri policiji verjetno težav nebo, zna pa biti pri zavarovalnici, saj si plačal zavarovanje za 35kw, imaš pa 100kw.

 

Še zmeraj pa čakam, da mi nekdo razloži v čem je razlika med alpha technik blokado ter tovarniško? Razen v tem, da pri tovarniški piše v homologaciji pod Nazivna moč, blokirana in ne 'taprava'.

 

Pri Šternu so mi razložili, da oni prisegajo na alpha technik blokade, saj če daš npr yamaho tovarniško blokirati te pride cca 1k€ da ga dobiš na svojo izvorno moč..

Objavljeno

Majko milo, kdaj bo to državo začel vodit kakšen pohorski kmet z zdravo kmečko logiko :?

Ti ki pišejo zakone niso čist zdravi, ne pa tisti ,ki  kršimo nekaj za kar nihče ne ve če res.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri policiji verjetno težav nebo, zna pa biti pri zavarovalnici, saj si plačal zavarovanje za 35kw, imaš pa 100kw.

 

Še zmeraj pa čakam, da mi nekdo razloži v čem je razlika med alpha technik blokado ter tovarniško? Razen v tem, da pri tovarniški piše v homologaciji pod Nazivna moč, blokirana in ne 'taprava'.

 

Pri Šternu so mi razložili, da oni prisegajo na alpha technik blokade, saj če daš npr yamaho tovarniško blokirati te pride cca 1k€ da ga dobiš na svojo izvorno moč..

zdaj mešaš hruške in jabolka.... sej ti si tut plačal zavarovanje za 35kw za svoj motor ane?

 

Če maš 100kw in daš blokado na 35kw in to blokado uporabljaš (jo ne odstraniš takoj po tehničnem), ti nimajo kaj sikat na zavarovalnici....  problem pa je, če bi ti z A2 (kot si izkusil na lastni koži), vozil tak motor in imel nesrečo... tam pa bi zav komplicirala....

 

Mene je bolj zanimalo, zakaj je Borut postavil tisto vprašanje... mogoče se je samo nerodno izrazil.... ali pa res ne moreš dat blokade v 100kw motor (pa imaš A kategorijo)....

Objavljeno

Ukica, lahko ti dam nasvet. Glede na to, da je moj bratranec sodnik, ki mi je že velikokrat med pogovorom rekel, da je bolje, da priznaš napako, pokažeš, da se kesaš, kot pa da nastopaš kot kakšen petelinček. Iskat luknje v zakonu je smešno, ker nisi politik, ali kakšen tajkun, ki ima denarja za najboljše odvetnike. Mislim, da se tudi sam zavedaš, da si storil napako, ker je vsakomur jasno, da v izpuhih morajo biti dušilci, ter z A2 kaj se sme voziti. Sodnik je na svojem mestu, da kaznuje večje prekrške( katere policija ne sme| more), ne da odpušča ter sočustvuje. Če bo šel namesto tebe k sodnici tvoj odvetnik, kako bo to zgledalo, da si poln denarja- denarna kazen ti ne uide... Bolje, da greš sam, priznaš, da si ga polomil, pokažeš malo obžalovanja, ter zaprosiš za alternativno kazen, ne denarno-poveš, da si študent in nimaš denarja za kazen. Potem ti lahko sodnik \-ca da kazen določeno število opravljanja družbenokoristnih del. Boš bolje prišel skozi, kot pa da poskušaš "na silo"

Želim ti pa najboljši razplet.

Objavljeno

zdaj mešaš hruške in jabolka.... sej ti si tut plačal zavarovanje za 35kw za svoj motor ane?

 

Če maš 100kw in daš blokado na 35kw in to blokado uporabljaš (jo ne odstraniš takoj po tehničnem), ti nimajo kaj sikat na zavarovalnici....  problem pa je, če bi ti z A2 (kot si izkusil na lastni koži), vozil tak motor in imel nesrečo... tam pa bi zav komplicirala....

 

Mene je bolj zanimalo, zakaj je Borut postavil tisto vprašanje... mogoče se je samo nerodno izrazil.... ali pa res ne moreš dat blokade v 100kw motor (pa imaš A kategorijo)....

Aja, se nisva najbolje razumela. Če ne odstraniš blokade nimaš težav.

Preberi nato še naslednje vprašanje(tako zadevo imam jaz samo da je lastnik oseba, ki NIMA izpita):

 

Kako je mogoče, da je imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2 lahko lastnik in uporabnik motornega kolesa blokiranega na 35 kW, katero izhaja iz vozila z močjo večjo od 70 kW ?

 

Tuki je hakelc ki moti Borutta. Zakon določa ena, po drugi strani ti pa na UE, izdajo prometno/registracijo, čeprav imaš ti A2 izpit in zadnji 'pogoj' ne izpolnjuješ.

 

UE ne ravna po nekih svojih pravilih, ampak deluje samo po zakonu, pravilniku in usmeritvi. Vse to pa je plod "težaškega dela" zaposlenih na ministrstvu. UE pri registraciji vozila uporablja program, katerega je izdelalo ministrstvo. Torej, delavec na UE vnese podatke v računalnik in program opravi svoje. Razumljivo ? Če program dovoli registracijo, potem delavec izda prometno dovoljenje. Simpl.

 

skalar36, vse je res in pravilno, ampak zopet obstaja hakelc. Recimo, da dobim kazni 500€(brez izpita?) ter nato je še nekaj sodnih stroškov in še cca 500€ bo stroškov z odvozom. Nekako na tak razplet računam v najslabšem primeru(dušilci, preglasnost ni nikjer omenjena - sem bil samo opozorjen).

 

In kakor imam informacije ti pri družbenokoristnih delih delaš za 5-6€/h, torej bi moral imeti cca 200ur, kar pa pomeni dober mesec po 8 dela. In kot študentu strojnega faksa, sem skoraj 99,99% da tega nebo dopustila. Zakaj? Ker bi 1 celi mesec manjkal na faksu zaradi družbenokoristnih del in se nebi moral udeležiti niti enih vaj, ki pa so obvezne? Mislim, kar se mene tiče komot, bom pa še 1 leto pavziral, živel ter se šolal na račun države(boni, plačilo študija ki znaša cca 5k€/letnik) :)

 

In ne se sikerat, postopke pri sodnici poznam. V jok pa na drevo :)

Objavljeno

 

 

 

 

In kakor imam informacije ti pri družbenokoristnih delih delaš za 5-6€/h, torej bi moral imeti cca 200ur, kar pa pomeni dober mesec po 8 dela. In kot študentu strojnega faksa, sem skoraj 99,99% da tega nebo dopustila. Zakaj? Ker bi 1 celi mesec manjkal na faksu zaradi družbenokoristnih del in se nebi moral udeležiti niti enih vaj, ki pa so obvezne? Mislim, kar se mene tiče komot, bom pa še 1 leto pavziral, živel ter se šolal na račun države(boni, plačilo študija ki znaša cca 5k€/letnik) :)

 

In ne se sikerat, postopke pri sodnici poznam. V jok pa na drevo :)

Še zmeraj bolje oddelat 200 ur, kot pa plačat 1000 eur, sploh če si študent. Sicer je pa tako, če že dobiš družbenokoristna dela, ti sodnik ne odmeri urnika, to se dogovoriš tam, kjer jih boš opravljal. Kakšen dan 3h drug dan pa 12h. Mislim da imaš 1 leto(nisem prepričan) časa, da jih oddelaš.

Objavljeno

Še zmeraj bolje oddelat 200 ur, kot pa plačat 1000 eur, sploh če si študent. Sicer je pa tako, če že dobiš družbenokoristna dela, ti sodnik ne odmeri urnika, to se dogovoriš tam, kjer jih boš opravljal. Kakšen dan 3h drug dan pa 12h. Mislim da imaš 1 leto(nisem prepričan) časa, da jih oddelaš.

Super, hvala za info.

Tako je pa veliko lažje.

Objavljeno

Aja, se nisva najbolje razumela. Če ne odstraniš blokade nimaš težav.

Preberi nato še naslednje vprašanje(tako zadevo imam jaz samo da je lastnik oseba, ki NIMA izpita):

 

Kako je mogoče, da je imetnik veljavnega vozniškega dovoljenja kategorije A2 lahko lastnik in uporabnik motornega kolesa blokiranega na 35 kW, katero izhaja iz vozila z močjo večjo od 70 kW ?

 

Tuki je hakelc ki moti Borutta. Zakon določa ena, po drugi strani ti pa na UE, izdajo prometno/registracijo, čeprav imaš ti A2 izpit in zadnji 'pogoj' ne izpolnjuješ.

 

UE ne ravna po nekih svojih pravilih, ampak deluje samo po zakonu, pravilniku in usmeritvi. Vse to pa je plod "težaškega dela" zaposlenih na ministrstvu. UE pri registraciji vozila uporablja program, katerega je izdelalo ministrstvo. Torej, delavec na UE vnese podatke v računalnik in program opravi svoje. Razumljivo ? Če program dovoli registracijo, potem delavec izda prometno dovoljenje. Simpl.

 

skalar36, vse je res in pravilno, ampak zopet obstaja hakelc. Recimo, da dobim kazni 500€(brez izpita?) ter nato je še nekaj sodnih stroškov in še cca 500€ bo stroškov z odvozom. Nekako na tak razplet računam v najslabšem primeru(dušilci, preglasnost ni nikjer omenjena - sem bil samo opozorjen).

 

In kakor imam informacije ti pri družbenokoristnih delih delaš za 5-6€/h, torej bi moral imeti cca 200ur, kar pa pomeni dober mesec po 8 dela. In kot študentu strojnega faksa, sem skoraj 99,99% da tega nebo dopustila. Zakaj? Ker bi 1 celi mesec manjkal na faksu zaradi družbenokoristnih del in se nebi moral udeležiti niti enih vaj, ki pa so obvezne? Mislim, kar se mene tiče komot, bom pa še 1 leto pavziral, živel ter se šolal na račun države(boni, plačilo študija ki znaša cca 5k€/letnik) :)

 

In ne se sikerat, postopke pri sodnici poznam. V jok pa na drevo :)

sem prebral vse in točno vem kaj jih je Borut spraševal.... zmotil me je edino tisti stavek oz vprašanje.... :)

Objavljeno

 

 

.

Kako je mogoče, da se na 35 kW blokirajo motorna kolesa, katera so v originalu močnejša od 70 kW ?

 

 

Borut, tole sem vzel iz konteksta, pa mogoče samo vprašanje na tole.... sej verjetno ni panike blokirati katerikoli motor, tudi recimo iz 100kw na 35kw....  je pa potem problem, da takega motorja ne more vozit nekdo z A2 katergorijo, medtem ko z A mislim da nebi smelo biti težav, ali pač?

 

 

 

 

 

Problem je pri imetniku kategorije A2. Ta bo v prekršku, če ne bo izpolnjen eden od treh pogojev. Za imetnika kategorije A ni nobene omejitve in lahko za svoj mir ali karkoli že pač blokira svoj motor na 35 kW. Zakonodaja je jasna pri pogojih registracije in pri pogojih za udeležbo v prometu. 

 

Zaplete se pri blokiranju "nepravih" motorjev. Sem se pozanimal tudi pri serviserjih, kako se lahko blokira nekaj, kar ne more voziti imetnik kategorije A2. Njim ni nič jasno in seveda delajo samo tako, kot jim nalagajo homologacijski predpisi in seveda proizvajalec motorja. Pravzaprav ta zaplet ni blokiranje motorja, saj ga lahko nekdo blokira zaradi sebe in svoje varnosti oziroma preventive pri obračanju ročice za plin. 

 

Mene moti registracija "premočnega" motorja na imetnika kategorije A2 kot uporabnika vozila, saj v primeru neizpolnjenih pogojev za vožnjo ne more biti uporabnik, ampak samo lastnik vozila. Uporabnik vozila mora imeti ustrezno kategorijo v veljavnem vozniškem dovoljenju. To, da mene moti prej opisano ni moja kaprica, ampak bi samo rad dobil odgovor od odgovornih. Pa ga verjetno ne bom, ker ne vedo, kaj delajo. 

 

Resnično je, da mora vsakdo poznati predpise in temu primerno ravnati. Vendar pri vsem tem špehu zakonodaje in ostalih podzakonskih aktov se lahko vsakdo "zmoti" ali kako drugače pride v zmoto. Zato se je pa potrebno pred "odnosom" zavarovati, da kasneje ne boli glava, denarnica in ego. 

 

Mogoče bi pa lahko vsi udeleženci preventivno jedli kontracepcijske tablete, ker se nikoli ne ve, kje te bo kakšen policist jebal. Bolje sprečiti, nego lečiti. 

Objavljeno

 

 

Mogoče bi pa lahko vsi udeleženci preventivno jedli kontracepcijske tablete, ker se nikoli ne ve, kje te bo kakšen policist jebal. Bolje sprečiti, nego lečiti. 

 

kupim :grim

Objavljeno (popravljeno)

Sej včasih je bilo tako da si lahko kar si hotel blokiral na 25kw in vozil z 18 leti. Ker se je izkazalo da NOBEN ni blokade pustil v motorju (mogoče eden od 20 kontroliranih), ne samo pri nas, ampak po EU, so pač sprejeli nov, skupni zakon glede A2 kategorije, kjer so malo dvignili mejo, na 35kw. Fora je pa ista kot pri cestninah za avte. Do 1800ccm je en razred, nad pa že kionkretno višji, ker je pač 3/4 avtov v slo 1,9-2,0 dizlov. Isto je pri motorju, če bi bila meja 40kw, bi lahko polovico več motorjev blokiral, če bi bila 45kw pa že praktično vse razen res močnejših motorjev. Neka meja mora bit.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Aja no, da nebom samo pametn.. tut js sm furu več kot 80kw in to na 25kw.. :ninja:  Ravno takrat ko smo A2 dobli so mi zamenjali zakon na 35kw.. leta 2009 al kolk.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!