supermico Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 Imam yamaho sr125 pa bi moral mal ventile nastelat. sej to bi se dalo nardit tko z enim domacim mehanikom sam mora vedet kolk morjo bit nastelani(kolk se morjo odpret). a ma slucajno kdo un lastnikov prirocnik za yamaho sr125 l.96 za poslat na mail?
Zok Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 dobrodosel na forumu. z ventilcki se js neb spilu, k ce se sreca kak z batom nardi bum. nauci se od strokovnjaka preden sam gres kaj delat. pa se nekaj: pri nastavljanju je zelo pomembna FAZA motorja!!
BINCA Objavljeno Junij 9, 2003 Opozori Objavljeno Junij 9, 2003 Za SR125 ti priporočam: ses.- 0,10 izpu.- 0,15 ;) (pri temp. motorja 20C.)
MartnKrp Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Je kdo med vami elektricar? :) Zanima me, v cem je razlika npr. med 50ccm scooterom in vecjimi motori v elektricni napeljavi oz. kako to, da pri vecjih motorjih luc ne utripa v prostem teku in gori vedno enako mocno ne glede na vrtljaje motorja. Drugo vprasanje: od kod dobi luc pri vecjih motorjih elektriko za delovanje, ce recimo regler in akumulator ne delata? Obstaja kje kako dinamo tako kot pri mopedih in scooterih? Tretje vprasanje: to pa je v bistvu en problem z yamaho SR 125, ki je povezan na zgornja dva vprasanja. Menjal sem regler (20 jurjev!!), ker mi baje ni polnil akumulatorja. Zdaj pa mi luc gori tak: v prostem teku malo utripa, ceprav ne tak kot pri mopedih. Ko dodam gas, zacne mocneje svetit, ampak ne za dolgo casa, potem pa se na neki meji vrtljajev prelomi in zacne spet malo manj svetit! Je to normalno, da pri visjih vrtljajih MANJ gori?? In kaj bi blo narobe? Pa se to: z starim reglerjem (ki naj ne bi deloval, vsaj tak so rekli na servisu) sem opazil isto tezavo! Se zadnje vprasanje: novi regler mi polni na malo manj kot 13V. Akumulator je pri vgasnjenem motorju na 12.7 V, torej prakitcno nov. Mi regler polni dovolj? Elektricar mi je rekel, da bi moglo polnit na 14V, tako kot pri avtomobilih.
MartnKrp Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Še eno vprašanje imam glede mojega motorčka. Kak se nastavijo ventili? Ma kdo kakšna navodila? V eni drugi temi sem prebral, da lahko sam štelaš ventile, če znaš malo šraufat... :D Kaj pa napenjanje notranje verige? Lahko tudi to sam naredim ali je nujno na servis peljat? Namreč motor je kar glasen - ali je treba ventile nastavit ali pa napet verigo, mi je reko serviser. Do zdaj sem vsako leto nastavljal ventile na servisu, pa se zmeraj razštelajo in se mi zdi brezveze dnar bek metat, če bi lahko to sam naredo. Hvala za nasvete. Lp
ales21 Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 zdravo, men Yamaha sr 125 povzroča težave. Iz motorja se širijo čudni zvoki. Ropota kot kompresor :xx: Ventile sem ekrat že reguliral, zdej me pa zanima če ma še kdo kakšne podobne probleme s svojim motorjem. Mi tudi olje kuri. En frend ma tud sr-ko pa je menjal že vse živo, ležišča od ventilov ipd. En mehanik mi je reku da je mogoče tista ketnica ki pride na pogonsko gred?! ne vem mislim ga pa popravt pa prodat, pa ko se nabere neki dnara kupm virago... nasveti dobrodošli
BaHa Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 kaj pa lezaje si kej pregledu :? kr neki tazga je delal frendu ko so mu sibre iz lezaja ven usle ... :D sicer ne pr istem motorju .... ampak nikol ne ves ..
Stric Burek Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 Če ti pije olje pomeni da so se obročki tolk stanjšali da gre olje v izgorevalni prostor. Kar pomeni zamenjava obročkov-če ne še kaj drugega. Najbolje da pelješ k enemu dobremu serviserju da ti uštima vse Pomoje da bo kaka generalka padla...
zlabo Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 ni nujno da so obročki, lahko je tudi kaj okoli ventilov (tefloni) ropota pa lahko zaradi slabih dročnikov. lahko pa ropota tudi zaradi lufta na blajerci, ali pa 'samo' klenka. teško je rečt, odvisno od zvoka...
Stric Burek Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 Olje pije zarad tega ker pride v izgorevalni prostor... In to je posledica slabega tesnjenja med batom in valjem... To nalogo pa naj bi opravljali obroooočkiii :D
zlabo Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 (popravljeno) Olje pije zarad tega ker pride v izgorevalni prostor... In to je posledica slabega tesnjenja med batom in valjem... To nalogo pa naj bi opravljali obroooočkiii :D lahko pride tudi iz druge strani, torej iz strani ventilov. v glavi je namreč olje za mazanje ventilov in tam mora biti tudi tesnenje, to nalogo pa opravljajo tefloni kolk ma pa motor sploh kilometrov? Popravljeno April 27, 2006. Popravil zlabo
ales21 Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 45.000 km a se mi splača popravlat al je bolš da spustim ceno pa prodam (z okvaro)
boga Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 to je odvisno od tebe! ce bi bil na tvojem mestu bi se pozanimal koliko prvo pride popravilo ,pa koliko je sploh vreden motor ce se se splaca sploh popravljati ce ne pa bi ga samo naprej prodal :OK:
k0ci Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 lej pomoje je bolš da ti prodaš tazga ko je , ker ta motor se bol slabo prodaja, zjebanega bo pa kupil nekdo, ki ga bo potem zrihtal in hotel prodati za več denarja, da bi na njem zaslužil, vendra dvomim da bo komu uspelo
Incubation Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Zdravo...bi mogoče kdo vedel kje se da dobit klučavnico balance...spredaj pri vilicah... za Yamaho Sr 125? Letnik je 91 ampak vrjetno ni tako važno. Ali pa če mogoče kdo ve od katerega drugega motorja bi pasala. Original baje da ni več dobavljiva. Hvala.
mig72 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Je z ključavnico kej narobe al sam ključev ni ? Načeloma se da marsikaj popraviti .
Incubation Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Jo je že prejšnji lastnik vn povrtou ker je ključe zgubu...
aero Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Zakaj bi kdo povrtal ključavnico na lastnem motorju? Vedno se najde še kakšna druga rešitev.
mig72 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Kaj je pa povrtal, jedro ( tam kjer ključ vtakneš ) ?
Incubation Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Ja, v bistvu ključavnice ni več notri...je treba celo zadevo novo dobit. Mogoče je zaklenu balanco in pol zgubu kluč...samo ugibam... Sej da se razumemo...to je tista ključavnica med vilicami...in ne zgornja. Pri Sr-ki zgornja ni za zaklep temveč samo za kontakt.
Incubation Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 Očitno bo kr e-bay zapel...sm najdu eno rabljeno gor...
smasher Objavljeno November 27, 2014 Opozori Objavljeno November 27, 2014 Kaj tema o yamahi sr še živa? zanima me kdo bi vedel morda ali ceno npr za novo odmično in ventile, oziroma katera kitajska firma kopira njihov motor če bom morda kdaj rabil kakšne kose. LP
Avatar Objavljeno Marec 20, 2016 Opozori Objavljeno Marec 20, 2016 (popravljeno) @supermico Kupi Haynesov priročnik za SR 125. Na Amazon.uk za 18,5 funtov. Tukaj link: http://www.amazon.co.uk/Yamaha-Singles-Service-Repair-Manual/dp/1844257665/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1458493686&sr=1-1&keywords=haynes+sr+125 Če bi rad sam šraufal bo tole kar pravšnja reč. Imaš vse razloženo s slikami. Tako sem se sam naučil delati celotne servise (vplinjači, ventili, idr.), ne da bi kaj zajebal. @smasher Poglej na ebay. Bo bolj enostavno dobit solidno "mašino" z razbitega SR kot vse razstaviti in menjati odmično gred + ventile. Razen če imaš znanje & veselje. In čas:) Popravljeno Marec 20, 2016. Popravil Avatar
smasher Objavljeno Marec 20, 2016 Opozori Objavljeno Marec 20, 2016 imam service manual, in išraufam večino stvari sam samo če bi našel kitajsko kopijo bi malce lahko malo škrtaru, pa ful lepo bi blo če ima una verzija kikstart da to prenesem na mojega. Odmična gred je smeh na SRju, nima niti drsnih ležajev ne nič, odviješ en vijak in jo vn potegneš z roko, če je motor v TDC.
Avatar Objavljeno Marec 20, 2016 Opozori Objavljeno Marec 20, 2016 @smasher Fino, da je tako preprosta mašina. SR 125 se mi je vedno zdel en tak "budget" in "diy" moped. Na njem pred (pre)veliko leti delal izpit za A. Mogoče si kdaj omislim kakšnega starega za "projekt motor". Če boš menjal odmično gred in ventile, poči kakšno fotko razstavljene mašine sem gor, da bom videl kako izgleda.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se