Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 38 minutami, Snecer pravi:

Poleti se ni za vozit, je prevroče nad 30 :) 

Čedalje bolj sem  , kot ti . Naredim par daljših furc , za po SLO se sploh ne vsedem več na motor , prevroče na cesti , v glavah in še kje .....

Objavljeno
10 minutes ago, Kmet2 said:

Čedalje bolj sem  , kot ti . Naredim par daljših furc , za po SLO se sploh ne vsedem več na motor , prevroče na cesti , v glavah in še kje .....

pizda, men je lanski kreš isto naredu, sam de so moje "dalše"fure v primerjavi z vama kratke hehe. ma enostavno ne grem več v Idrijo na sladoled, Most na Soči na kofe, do Vikija.... Al grem na gir za cel rezervar, al pa ne. 

 

Tale mazalc pa...gledam ker ne vem kaj bi druzga navesu na taljanko....mam odlično polavtomatsko mazalico. motor dvignem na tački, ona spreja in v rti kolo. Res mislim de ne rabim ojlerja

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

pizda, men je lanski kreš isto naredu, sam de so moje "dalše"fure v primerjavi z vama kratke hehe. ma enostavno ne grem več v Idrijo na sladoled, Most na Soči na kofe, do Vikija.... Al grem na gir za cel rezervar, al pa ne. 

 

Tale mazalc pa...gledam ker ne vem kaj bi druzga navesu na taljanko....mam odlično polavtomatsko mazalico. motor dvignem na tački, ona spreja in v rti kolo. Res mislim de ne rabim ojlerja

Meni je cool ker na pot za 10kkm vzamem dva deci olja in grem , ne vem če bi čez prišel s piksno spreja , pa še na makedamu oz. soft terenu lima na spreje vse kar se dvigne iz podlage, 

Tako pa s pritiskom na knof umijem verigo in oiler vrnem na standardno nastavitev .

Objavljeno
36 minutes ago, Kmet2 said:

na pot za 10kkm vzamem dva deci olja in grem

Sej tle je glavna razlika. jez delam fure pod jurja km, 10kkm se je nabiralo celo sezono, s kofetki pa sladoledki vred. Letos se jih morda celo ne bo. Zdej ko bodo pred volitbvami še poflikali vsa delovišča, makadama ne bo več....ne rabim. 

 

Objavljeno

Ok, naj se nekdo javi ko bo naročeval, da vzamem še drugo olje.. kaj niste prej povedal :D

Objavljeno
pred 38 minutami, Snecer pravi:

jaz uporabljam plavo od scota... 

V tisto kitajsko plastiko lohka vliješ tudi olivca, pa je vse mastno:naughty:

Objavljeno
pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

V tisto kitajsko plastiko lohka vliješ tudi olivca, pa je vse mastno:naughty:

rdeča original mi je pregosta

Objavljeno
pred 2 urami, NejcZ pravi:

Ok, naj se nekdo javi ko bo naročeval, da vzamem še drugo olje.. kaj niste prej povedal :D

Kupi pri Louisu rdeče od scota. Jaz sem ga tam vzel

Objavljeno

Nalij mineralno hidravlicno.

Objavljeno (popravljeno)
19 hours ago, Kugelschreiber said:

A je kdo to montiral na prednji veriznik? Obodna brzina je ve ja, verjetno je po izkoristk olja manjsi, amapak ni gibljivih delov?

Jaz imam montiran OSCOv oiler. Mazanje imam speljano skozi gornji drsnik tik pred prednjim veriznikom. Olje prihaja od spodaj skozi drsnik direktno na sredino verige in jo masti idealno in samo tam kjer je potrebno verigo mazat / valjcke. 

Res je kar pravis, da je obodna hitrost vecja, vendar je bistvena razlika kam dodajas olje. Odspodaj ga centrifugalna sila razvlece po valjcku, docim ga v primeru dodajanja z vrha precejsen delez odleti takoj stran od verige. Da ga ostane dovolj na verigi ga moras pac dodajat vec kot bi bilo potrebno sicer.

bTw : nikjer nikakrsne svinjarije od olja 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

Za žage stavijo, sicer pa je v tej temi že 100x napisano kaj dajejov  honade oilerje

Objavljeno

Tutoro pravi da je bolje hidravlicno. Njim povej da ni, jaz jim verjamem.

Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Tutoro pravi da je bolje hidravlicno. Njim povej da ni, jaz jim verjamem.

Se ne ubadam s temi problemi. Od tutorial sem vse prebral, tiste 2 litra olja, pa mam po mojem za 3 leta najmanj :D

 

Objavljeno

Bom kar povezavo dodal, ker ocitno pa le nisi vse prebral.

https://www.tutorochainoiler.com/pages/which-oil-should-i-use

in se kaj pise, ce se ti ne da kliknit ...

Quote

MINERAL Hydraulic Oils are the only alterative to our oil and have the advantage that they are available worldwide - a useful option for those taking long trips "into the wilds". Depending on the ambient temps in your region you can use ISO32, ISO68, ISO100 etc. all the way up to ISO220 (the higher the number the thicker the oil). Thicker oils should be used for higher ambient temps. 

Olje za motorne zage je pa pogojno, ce ni drugega, isto motorno olje ...

Quote

Engine oils are designed to do a different job, generally they are too light and do not contain the correct additives to prolong the life of your chain- they may also contain additives which could damage your Auto and/or be environmentally toxic.

Chain Saw Oil, we don't recommend it as it is just too sticky and "glue-like" to flow properly. Some Chainsaw oils are vegetable oil based as well as being hydroscopic which leads to corrosion of the Auto's brass and steel parts- some of these oils also attack the Auto's internal nitrile seals not to mention the O or X rings in your chain!

 

pa lep pozdrav,

Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Bom kar povezavo dodal, ker ocitno pa le nisi vse prebral.

https://www.tutorochainoiler.com/pages/which-oil-should-i-use

in se kaj pise, ce se ti ne da kliknit ...

Olje za motorne zage je pa pogojno, ce ni drugega, isto motorno olje ...

 

pa lep pozdrav,

Če bi tole temo prebral vsaj kakih 20 strani nazaj, bi videl, da sem iste Linke limal tudi jaz. Da tutoro ne svetuje olja za motorne žage.

Hkrati pa mi je če se ne motim @MiNapa se nekdo napisal da ga uporablja in to že velik kmjev brez problemov.

Poanta mojega zapisa pa je, da lahko kupiš scotovo olje pri lojzu in imaš pol litra za dve leti.

Lahko pa tudi v avtotrgovini kupiš olje kot ga svetuje tutoro in bo isti kurac. Važno da šprica po ketni.

Ps. Prah sem danes samo obrisal s feltne, niti masten ni bil. Je pa res, da je bila danes spet nova ornk doza šodra. :(

IMG_20180715_120226.thumb.jpg.64ddbe2bbb3a5cc29f26d336612284bc.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ta original veriga na trejserci je itak za en kurac. Menjujejo pred 20Mm, tako da je vseeno ce tisto kar iz motorja spustim notr nalivam.

Objavljeno
pred 8 minutami, krucymucy pravi:

Ta original veriga na trejserci je itak za en kurac. Menjujejo pred 20Mm, tako da je vseeno ce tisto kar iz motorja spustim notr nalivam.

To ne bi vedel, vem pa da velikokrat verigo zajebe uporabnik. Baje tudi na gtju menjujejo verige pred 30kkm. Moja je še čisto kul, pa je veliko makedama in vožnje v dvoje. Oiler očitno deluje, pa čeprav moped "suva"

Po mojem mnenju je pa še vedno obvezno čiščenje verige sploh ko voziš po makedamu. No, vsaj jaz se tega držim in ko pridem domov bo oprana

Objavljeno

Da, ampak a sune kot versys 650?

A to pa ne, a?

Objavljeno
pred 8 urami, DAMI34 pravi:

To ne bi vedel, vem pa da velikokrat verigo zajebe uporabnik. Baje tudi na gtju menjujejo verige pred 30kkm. Moja je še čisto kul, pa je veliko makedama in vožnje v dvoje. Oiler očitno deluje, pa čeprav moped "suva"

Po mojem mnenju je pa še vedno obvezno čiščenje verige sploh ko voziš po makedamu. No, vsaj jaz se tega držim in ko pridem domov bo oprana

Veriga na 1190 je zdržala 35kkm brez problema, brez vidne obrabe ,dokler je nisem zjebal v stepi. Prepričan sem ,da bi naredila krepko preko 40kkm pa je motor znan ketnojedec . 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 urami, krucymucy pravi:

Da, ampak a sune kot versys 650?

A to pa ne, a?

manj sune, prej butne, versys ima le ketno 520ki je precej šibka

Objavljeno
pred 43 minutami, Snecer pravi:

manj sune, prej butne, versys ima le ketno 520ki je precej šibka

Z900 ima tudi neko malo ketnco. Bom tam testiral učinke oilerja.

Objavljeno
pred 15 urami, krucymucy pravi:

Tutoro pravi da je bolje hidravlicno. Njim povej da ni, jaz jim verjamem.

Najbrž zaradi cene. Liter olja za mazanje verig motornih žag je od 3-4€. Pa vem, da je OK, ker tega nisem nekje prebral, ampak preizkusil. Veriga na sivčku čez 80Kkm, na MT07 od :inlove: pa je imela 54Kkm ob prodaji in je bila BP.

Objavljeno
Ob 6. 7. 2018 ob 12:57, NejcZ pravi:

Misliš da je bolje da dam cevko izven roba?

Jebiga, tak je, oriđiđi

100%

Objavljeno
2 hours ago, MiNa said:

Najbrž zaradi cene. Liter olja za mazanje verig motornih žag je od 3-4€. Pa vem, da je OK, ker tega nisem nekje prebral, ampak preizkusil. Veriga na sivčku čez 80Kkm, na MT07 od :inlove: pa je imela 54Kkm ob prodaji in je bila BP.

Pomoje je vsako mineralno, bio.. itd, skratka za po gozdu polivat primerno, dobro tut za te oilerčke.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!