Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Moja nova čelada pa je SHOEI XR 1000... sem veliko prebrala od čelad jih nekaj probala in se na koncu odločila za SHOEI, ker mi nekako najbolš paše na glavo :rolleyes: res je dober občutek k jo dam na glavo, čisto drugače od prejšnje AGV, čeprav tudi tista ni bila slaba... upam, da se bo med vožnjo dobro obnesla... pa tale še noro dobro paše zravn mojga kawlna :rolleyes:

post-19671-1212692271_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja nova čelada pa je SHOEI XR 1000... sem veliko prebrala od čelad jih nekaj probala in se na koncu odločila za SHOEI, ker mi nekako najbolš paše na glavo :rolleyes: res je dober občutek k jo dam na glavo, čisto drugače od prejšnje AGV, čeprav tudi tista ni bila slaba... upam, da se bo med vožnjo dobro obnesla... pa tale še noro dobro paše zravn mojga kawlna :rolleyes:

post-19671-1212692271_thumb.jpg

Kok je cena čelade?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok je cena čelade?

479 eur

Danes sem postal ponosen lastnik čelade XR 1000 lepo znižano v Louisu za 299€. :OK: :010 :yea1: :kva2: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem postal ponosen lastnik čelade XR 1000 lepo znižano v Louisu za 299€. :OK: :010 :yea1: :kva2: :P

Tele k sm jo jz hotla (barvna kombinacija 2008) pa niso mel znižane :headbang: škoda... ampak ok, mam pa jo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj ni taka barvna kombinacija bla že lani?....jst sm jo lani kupil isti design samo da je v plavi barvi....sem pa tudi jst zelo zadovoljen z mojo shoei-ko :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem postal ponosen lastnik čelade XR 1000 lepo znižano v Louisu za 299€. :OK: :010 :yea1: :kva2: :P

Hehe, jst sm bil pa 4. v Louis-u pa isto probaval vse čelade po vrsti. Tudi gledal XR1000 od SHOEI in Raid2 za borih 249€ sam mi je bil tak šrot od šrota oz. občutek ko sm jo gor dal da to res ni. Pa tut material mije bil nek čudn napram ostalim. Čeprav je bla cena kao 427€ znižano na 249€!?!?Bo jo človk takoj vzel .. Sam kaj k mi je bla čelada tko k do bi mel glavo na pol vn!?? nč jasn in to točno to velikost kakor bi moral imeti glede na obseg glave. A pol dam Schubertha gor S1pro pa je bla taka milina... :worship: je glava kr not padla in vse tako mehko da to res ni. Pa še en plus je bil namreč edin v tej čeladi sem največ videl ob straneh kot v kateri koli drugi ki sem jo kdaj probal! Sam ima eno in edino pomanjkljivost... CENA! cena je ubitačna 575€ al neki tazga! :headbang: No potem takoj na drugo mesto bi dal X-Lajtko od nolana po občutko in filingu na glavi. Tko da ... zdj vem kaj bo naslednja čelada al kaka schuberth v akciji al pa x-lite, razen če še kje najdem kako.

So mel pa še nek stare modele S1 za enih 269€ sam ne moje velikosti tko da... :rolleyes:

BI pa prašal ob tej priliki kaj je razlika med x-lite 801RR in 801R ter 701? Za 601 vem, da je nam mel k so zgornji zatiči nek sumljivi in bi ob kakem udarcu takoj se polomili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj ni taka barvna kombinacija bla že lani?....jst sm jo lani kupil isti design samo da je v plavi barvi....sem pa tudi jst zelo zadovoljen z mojo shoei-ko :worship:

Možno da je bila že lani, samo men so pač rekl, da znižana ni ker je nova barvna kombinacija... ja upam, da se bom tale shoei-ka tud pr men dobr odrezala... bomo vidl... zaenkrat je fajn občutk :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... bI pa prašal ob tej priliki kaj je razlika med x-lite 801RR in 801R ter 701? Za 601 vem, da je nam mel k so zgornji zatiči nek sumljivi in bi ob kakem udarcu takoj se polomili.

Če se ti zgodi nerodnost in si polomil kakšen izmed prezračevalnikov, imaš na voljo servisni center Compaco v Velenju, kjer radi uredimo zadeve. Če je le mogoče v sklopu 5-letne garancije - brezplačno.

Info o X-701 in X-801RR pa najdeš tukaj.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompi,

zanima me,če čeladi n com 102 z bluetoothom lahko komunicirata tudi takrat ko je priklopljen garmin nuvi 760 na bluetooh,ali pa moram imeti priklopljen gps na kabel,da bi komunikacija nemoteno tekla?

kupujem gps pa me zanima ,da nebi imel kable ,saj sem kupil bluetooth ravno zato da ne bom kot marsovec s kabli okoli hodu

hvala za odgovor in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa tale od AXO čelada zares huda.

Kako je s kvaliteto teh čelad?

Axo_GOBLIN_oro.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa tale od AXO čelada zares huda.

Kako je s kvaliteto teh čelad?

Axo_GOBLIN_oro.jpg

kupi in pol jo probi...bomo vidl če je vredi :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompi,

zanima me,če čeladi n com 102 z bluetoothom lahko komunicirata tudi takrat ko je priklopljen garmin nuvi 760 na bluetooh,ali pa moram imeti priklopljen gps na kabel,da bi komunikacija nemoteno tekla?

kupujem gps pa me zanima ,da nebi imel kable ,saj sem kupil bluetooth ravno zato da ne bom kot marsovec s kabli okoli hodu

hvala za odgovor in lp

Simultana brezžična povezava dveh čelad in navigatorja Garmin Nuvi 760 žal ni mogoča. Ta konfiguracija omogoča le brezžično komunikacijo z navigacijskim sistemom, ne pa tudi simultane brezžične povezave s sopotnikom. Bluetooth standard namreč omogoča le eno aktivno brezžično povezavo naenkrat in ker navigator neprestano išče kontakt s slušalko v čeladi, dodatna brezžična povezava (čelada-čelada) ni več mogoča. Predlagam, da se z navigatorjem povežeš preko posebnega kabla, s sopotnikom pa brezžično preko Bluetooth povezave. Na ta način se bosta lahko šofer in sopotnik hkrati pogovarjala in sočasno poslušala navigatorjeva navodila oziroma glasbo. Kadar pa boš na motorju sam, lahko z navigatorjem vzpostaviš tudi brezžično Bluetooth povezavo. Seveda pa je mogoče tudi preklapljanje med obema opcijama.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simultana brezžična povezava dveh čelad in navigatorja Garmin Nuvi 760 žal ni mogoča. Ta konfiguracija omogoča le brezžično komunikacijo z navigacijskim sistemom, ne pa tudi simultane brezžične povezave s sopotnikom. Bluetooth standard namreč omogoča le eno aktivno brezžično povezavo naenkrat in ker navigator neprestano išče kontakt s slušalko v čeladi, dodatna brezžična povezava (čelada-čelada) ni več mogoča. Predlagam, da se z navigatorjem povežeš preko posebnega kabla, s sopotnikom pa brezžično preko Bluetooth povezave. Na ta način se bosta lahko šofer in sopotnik hkrati pogovarjala in sočasno poslušala navigatorjeva navodila oziroma glasbo. Kadar pa boš na motorju sam, lahko z navigatorjem vzpostaviš tudi brezžično Bluetooth povezavo. Seveda pa je mogoče tudi preklapljanje med obema opcijama.

Lp, Boris Kompare B)

Pozdravljeni,

Pri Nüvi (vseh modelih) je problem ta, da se ne da povezati z Bluetooth slušalkami (torej moto bluetooth slušalke kot N-COM, INTERPHONE,...), ker je namenjen za uporabo v avtomobilu in povezavo s telefonom. Ko se poveže z Bluetooth slušalko le ta (nüvi) zahteva vnos gesla, ki pa je zaradi primankljaja tipkovnice na Bluetooth slušalkah ne moremo vnesti. Torej povezava žal ni mogoča. Od garmin sistemov se preko Bluetootha poveže npr. z Zümo 550, ki je posebej prirejen za motoriste. Preverjeno na Garminu. :( Žičnata povezava seveda deluje.

LP, Klemen

NORIK PLUS d.o.o.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalci čelad stavimo vsak na svoj model in obliko notranjosti čelade. Velikost čelade je ponavadi enaka obsegu glave, merjeno tesno v višini obrvi: 54cm = XS, 56cm = S, 58cm = M, 60cm = L, 62cm = XL, 64cm = XXL. Vendar pa so oblike glav različne in zgodi se, da kakšna čelada ne ustreza uporabniku.

Naj vas ne motijo oznake velikosti, s katerimi so opremljene čelade. Te so le v logistično pomoč prodajalcem. Preden se odločite za nakup čelade raje preizkusite več različnih znamk in modelov, da dobite občutek za razlike. Pri tem pa imejte v mislih naslednje napotke:

- Čelado izberite glede na namen uporabe in vrsto motocikla, ki ga vozite. Vsaka čelada ima svoje specifične lastnosti, zato jih, tako kot motocikle, razvrščamo v različne kategorije: čelade, primerne za turistično, športno, mestno, enduro/ motokros, dinamično … vožnjo. Bodite pozorni tudi na dejstvo, da v primerjavi z odprtimi (jet) in delno odprtimi čeladami, popolnoma zaprta (integralna) čelada varuje tudi predel brade, vendar pa so zato odprte (jet) čelade predvsem v vročini bolj zračne.

- Izredno pomembna je prava velikost čelade. Pravilno izbrana čelada precej tesno zdrsne na glavo, ker je spodnji rob čelade vedno bolj tesen kot pa ohlapen. Ustrezno velika čelada v prvem hipu morda celo daje občutek neudobja, ker rahlo potlači ušesa, lica in občutno obvija glavo.

Pretesna čelada zelo težko zdrsne na glavo. Pritiska in opazno mečka lica, povzroča močan pritisk v predelu čela, že po krajšem času povzroči bolečine v sencih in čelu, ki hitro in neprijetno naraščajo.

Prevelika čelada pa takoj daje dober občutek udobja, zračnosti, prostornosti, kar je zavajajoče. Med vožnjo pri večji hitrosti ne sedi mirno na glavi, se premika v zračnem toku, trepeta na glavi, pri visoki hitrosti se dviga na glavi. Zaradi te nemirnosti tudi omejuje pogled in poudarjeno utruja. Nenazadnje omogoča vstop nezaželenega zraka v notranjost čelade (prepih). Ob udarcu pa prevelika čelada sile ne ublaži dovolj in se lahko celo sname z glave.

Zapnite čelado: čeprav bo morda trgovcu odveč nastavljati zapenjalni jermen, pa si med pomerjanjem čelado v trgovini skrbno namestite na glavo in jo pritrdite s podbradnim pasom.

Notranje oblazinjenje pri novih čeladah še ni "usedeno" oziroma oblikovano po uporabnikovi glavi in četudi imate občutek, da je velikost prava, čelado poskusite s premikanjem naprej in nazaj sneti z glave. Če ste jo uspeli sneti ali pa se z vašo pomočjo lahko vozi po glavi, je čelada prevelika oz. njena oblika ne ustreza obliki vaše glave.

- Resni prodajalci vam bodo omogočili testiranje različnih modelov čelad. Prav tako pa vam bodo priporočili, da doma (ne med vožnjo in ne na motociklu) preizkusite kupljeno čelado tako, da jo imate zapeto na glavi kakšnih 40 minut do ene ure, še preden se boste zapeljali z motociklom.

Če bi vas po tem času zaradi pritiska v predelu čela začela boleti glava, pomeni, da je čelada premajhna oz. njena oblika ne ustreza obliki vaše glave. Resen prodajalec vam jo bo zamenjal s pravo velikostjo.

Lp, Boris Kompare B)

Včeraj sem imel po dolgem času, zaradi slabega vremena in službe, priložnost narediti malo več kilometrov z novo čelado in stestirati ali je bila izbira pravilna.

Shubert S1 pro se je zelo dobro obnesla. Velikost S je ne glede na moj obseg glave (58) = M/L pravilna.

Čelada dobro duši zvok, ki po 140Km/h postane močan ampak še vedno ne oglušujoč, kot pri prejšni HJC.

Ventilacija je učinkovita in nemoteča. Pri prejšni sem dobil snop hladnega zraka točno med oči , kar je bilo pri kontaktnih toričnih lečah, ki jih nosim, zelo zelo zoprno in nevarno. Če se leče izsušijo namreč ne vidiš ostro.

Sončna zaslonka je izredno dober dodatek, ki ga bodo morali slej ko prej uvesti tudi vsi ostali proizvajalci čelad. Ne smatram se sicer za merodajno osebo oziroma trendmakerja, vendar ne kupim več čelade brez tega dodatka.

Pinlock deluje BP. Nobenega meglenja.

V vetru se čelada zelo dobro obnaša. Ni opletanja oziroma občutljivosti na zračne sunke. Pozna pa se, da je ne glede na dobre lastnosti ta čelada še znatno boljša za motorje tipa potovalni, potovalni enduro ali klasični tourer, kjer imaš telo in glavo pokonci. Zelo opazno je namreč zmanjšanje šuma ,če se dvigneš.

Malo me moti samo zapenjalni mehanizem , ki je super opevani in najvarnejši Dring. Saj je res, da je to verjetno najbolj zanesljivo zapenjanje, ampak prej sem imel zadevo zapeto in odpeto v sekundi zdaj se pa igram s paščki ,da sem ves prešvican in znerviran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo me moti samo zapenjalni mehanizem , ki je super opevani in najvarnejši Dring. Saj je res, da je to verjetno najbolj zanesljivo zapenjanje, ampak prej sem imel zadevo zapeto in odpeto v sekundi zdaj se pa igram s paščki ,da sem ves prešvican in znerviran.

Saj ne rabiš vsakič čist odpet traka. Raztegneš trak do konca pa snameš z glave, naslednjič pa samo zategneš nazaj. Če pa vsakič odpneš pašček do konca zna bit pa res tečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

Mene pa zanima če je že kdo sam montiral N-COM v nolanko 103 ali 102 saj verjetno ni nobene razlike.

Ali je bolje zaupat strokovnjakom.

Hvala za odgovor :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ BAnToN

Basic kita za N103 in N102 sta razčlična, prav tako se razlikuje tudi montaža v čeladi. Vgradnja v čelado je preprosta, saj so Nolanove N-Com čelade že pripravljene za vgradnjo N-Com sistema in montažo lahko vsak uporabnik opravi sam. Priložena so tudi slovenska navodila, za montažo pa ne potrebuješ posebnega orodja ali znanj.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda ste kje v prejšnjih straneh že kaj zapisali na to temo...

V evropi (UK) se že izvaja nov način ocenjevanja čelad; "a five-star rating system - S.H.A.R.P motorcycle helmet tests"

Vsem je to bolj razumljivo in blizu - User friendly. V čeladi naj bi bil tudi našitek z zvezdicami.

Ti testi imajo drugačen pristop in zato so tudi rezultati drugačni kot jih "poznamo".

In zanimivost: v nekaterih državah vlade dejansko delajo in ne pišejo samo kazni. Ta test je naredila Britanska vlada/ministrstvo.

Nekaj rezultatov je že na voljo.

post-17435-1213867899_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tem testu sodeč je Shark S500 s štirimi zvezdicami boljša od Arai RX7, ki ima le tri zvezdice??? :blink: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal čudno so to ocenjevali...tudi Shoei XR-1000 znana kot šprotna čelada iz trikompozitnih materialov le tri zvezdice,RaidII,ki sodi v vsaj razred nižje,pa ima štiri :hmm: Kaj bo treba torej Shoei-ko prodat,pa kupit AGV,Nitro,Bell in podobno? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se je en mal igral pa je mal zvezdice limu... ne bi biu presenecen ko pa je tok samooklicanih "testov" totalno za en drek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, če ste prejšnjim testom verjeli verjetno ne bo problem tudi tem.

Nihče vam ne brani imet drago Arai s 3. zvezdicami... no problem.

Zvezdice so samo kažipot, predvsem za laike, ki hočejo kupiti najboljše... Verjetno bodo tako težje zgrešili kot sicer, ko je treba prebirat na desetine testov in brskat po netu... če sploh kdo. Jim zna biti dovolj samo znamka in barva.

Saj je isto kot z avtomobili. Renault je kar naenkrat (v paketu) scat peljal vse "ta najboljše" firme... Volvota se še kar drži sloves varnega avta, ker se jim je enkrat dalo s tem ukvarjat zdej je pa njihov Volvo S80 s samo 4. zvezdicami... Da o mercedesih audijih bmwjih ne govorim... Vsi s samimi presežniki, z veliko presežniki... Pri varnosti pa bolj tako-tako.. vsaj s predzadnjimi modeli. Zakaj naj bi bilo s čeladami drugače?

In zdaj ko že vsi dosegajo tistih 5 zvezdic razmišljajo o novih zvezdicah, 7, 8.. ne vem. In potem bodo razlike spet večje in očitne... Isto velja začelade, gume... Letos je roba za en drek, drugo leto je top!.. in naslednje jih spet konkurent naščije. To pa izvemo iz testov. Takšnih ali drugačnih.

Verjetno je z vašimi čeladami in mojo ravno tako... Vsi smo nekje prebrali (verjetno na uradni spletni strani proizvajalca izbrane teste "neodvisnih" časopisnih hiš) in od takrat je ta znamka za nas najboljša... 90% jih pa itak kup čelado na način "Prjatu k ga pele kt profesor mi je reku.... Pa še Stoner, Rossi, Gibernau... jo ima"

Jaz se ne bi (se ne) trmasto zaprisegel eni znamki. So konkurenti lahko boljši in cenejši... niso pa zvenečih imen. Jaz rad prevoham in pretipam nove stvari..

To so šele začetki. Počakat je treba kdo v Evropi bo to delal/testiral za vse.

Britanci so pač pohiteli in na podlagi že spisane metodologije prišli do rezultatov. Tako nekako bo izgledalo.

Saj bo čas prinesel svoje. Ocenjevanje z zvezdicami je dejstvo, prihodnost. In to zato ker je dosedanja metodologija tako ohlapna, da se je že naglas govorilo, da nekatere firme mutijo s temi zadevami, da so našle luknje v sistemu in da to ni več to.

Whatever... Zvezdice so dobre. :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla

jaz vem, da se njihova trgovina nahaja na Brnčičevi ulici v poslovnem kompleksu zadaj za lokalom siesta.

Tam blizu kjer je JAE.

Sem zadnjič kupil en zelo pocen kombinezon firme Buse in za zdaj vse b.p. :rolleyes:

še zmeraj me zanima...če kdo kaj ve o teh čeladah in teli trgovini.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!