Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno
CABERG justissimo gt. Zgleda lusno, se najbolj mi je pa vsec bela barva in pa dejstvo, da lahko bradni del snames in postane jet celada. Pol sem pa sel malo na net pogledat komentarje in teste, pa zgleda, da je kar kvalitetna.

Kaj kupit? Nekako me vlece una Cabergova, ampak Nolanka za tako ceno?... ufff... Aja, zdej mam Schuberth Concept, s katero sem bil ZELO zadovoljen. Se je pac postarala. C2 pa nebi mel.

Podobno varianto ima tudi Givi, snemljiv bradni del, a mene ne prepriča. Nisem siguren predvsem glede varnosti, če je to primerljivo s pravo flip-up čelado.

C2 je že "passe", sedaj je tu C3. Ne bi še njo dal v premislek? :)

Objavljeno
evo moje zgodbe:

Danes sem sel na servis mal postimat makino. Ko sem bil ze tam, sem si pogledat celade, ker je moja ze rahlo stara in ohlapna. Ponudli so mi ugodno ceno za celado CABERG justissimo gt. Zgleda lusno, se najbolj mi je pa vsec bela barva in pa dejstvo, da lahko bradni del snames in postane jet celada. Pol sem pa sel malo na net pogledat komentarje in teste, pa zgleda, da je kar kvalitetna. Na glavo mi je vredi sedla.

zdej pa problem: na hrvaskem mi ponujajo Nolan 103 Secret za kake 40€ manj in moram priznat, da sem si jo zelel, odkar sem slisal za notranji vizir. Zdej pa nisem sur a bi eno al drugo. Caberg mi ni lih najbolj poznana firma, Nolan pa je. Cabergova ma uno finto z jet celado, Nolanka pa ne. Nolanka je cenejsa. Glasnost: ne vem. Dizajn: kar enakovredno, ker je lahko Cabergova BELA, Nolanka pa je lepo poslikana v varianti secret.

Kaj kupit? Nekako me vlece una Cabergova, ampak Nolanka za tako ceno?... ufff... Aja, zdej mam Schuberth Concept, s katero sem bil ZELO zadovoljen. Se je pac postarala. C2 pa nebi mel.

lpj

p.s. Sem ugotovil, da ima Nolanka tut varianto bele barve. Obe imata tudi varianto za bluetooth in ostalo fersterkerijo.

Pri nas bodo 1.oktobra čelade N103 na zalogi znižane za 25% :naughty: !

Lp, Boris Kompare

Objavljeno
No nagibam se nekak k Nolan N84 zanima me predvsem kako je z zaščito ter z glasnostjo te čelade-sploh za zunanji zatemnjen vezir se mi zdi da bi bil lahko moteč v dvignjenem stanju. Kako je z vožnjo v malo bol mrzlem vremenu-zaščita proti vetru z spodnjega dela ter predvsem rosenjem vezirja. Pa kakšna je razlika med Nolan N84 classic, target, wrapath ter blade čelado.

Hvala

N84 je čelada srednjega cenovnega ranga, ki ponuja največ za svoj denar. Snemljivo in pralno oblazinjenje tesno objame glavo in vrat, pod brado pa je vgrajena protivetrna zaslonka, kar omejuje hrup in vstop vetrnega piša v čelado. Vložek proti meglenju preprečuje meglenje tudi v ogabnem vremenu, VPS senčilo pa nadomešča očala. V primeru, da bi se v VPS senčilo nerodno ujel vetrni tok in bi to povzročalo hrup, ga lahko enostavno snameš iz čelade.

Vendar pa, glede na to, da na dobro počutje v čeladi pomembno vplivajo številni dejavniki (nagib vetrobranskega stekla, krogotok zraka na motociklu, način vožnje, drža in velikost motorista … ) je težko reči, kako se bo N84 obnašala na tvojem motorju. Toplo ti priporočam, da preizkusiš izbrani model čelade na lastnem motociklu in tako sam oceniš primernost čelade. Ne bo odveč, če bi poleg N84 preizkusil še kakšen X-liteov model čelade, ki po mojem skromnem mnenju bolj ustreza tvoji mašini.

Classic, Target, Warpath in Blade so oznake različnih barvnih kombinacij modela N84, oprema pa je pri vseh identična.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno
...Ne bo odveč, če bi poleg N84 preizkusil še kakšen X-liteov model čelade, ki po mojem skromnem mnenju bolj ustreza tvoji mašini.

točno tako.

se strinjam.

sama sem kupila nolan n84, vendar sem jo kar kmalu prodala, ker mi je bila preglasna. kupila pa sem potem x-lite 701 in je neprimerno boljše.

najboljš pa je, da obe sprobaš na svojem motorju. pri meni je tudi ta problem, da mi šipca veter usmeri direktno v čelado in je zato toliko bolj hrupna.

pojdi h kompiju, pa ti bo obe posodil za testiranje :worship:

Objavljeno
Podobno varianto ima tudi Givi, snemljiv bradni del, a mene ne prepriča. Nisem siguren predvsem glede varnosti, če je to primerljivo s pravo flip-up čelado.

C2 je že "passe", sedaj je tu C3. Ne bi še njo dal v premislek? :)

1. Za GIVI mi noben ni ponudil takega popusta kot za caberg. kar se tice varnosti, je itak flip up celada manj varna od integralne, une flip/jet so pa nekje na nivoju normalne flip up. Sem gledat crash teste. Podobni rezultati. Itak ne nameravam past :D

2. Schuberth C3 poznam, ampak sorry, 500+€ pa res ne mislim dat za celado zgornjega srednjega razreda. Nolanko dobim za pol tok.

Pri nas bodo 1.oktobra čelade N103 na zalogi znižane za 25% :naughty: !

Lp, Boris Kompare

Aja? Hmmm.. Torej na uc 240€ za Nolan N103 Secret? Pa se garancija itd... Huh! matr... kot kaze bom kr na Nolanki pristal.

hvala za info.

Objavljeno

Sam imam prav tako N84 (še starejšo Genesis) in je res, čelada je precej glasna pri hitrostih nad 120-130km/h, vendar mi popolnoma ustreza zato ker so te hitrosti pri meni bol redke, večinoma vozim med 90 in 110km/h (enostavno motor ne gre več kot 140km/h). Kljub temu pa je zelo dobra čelada za takšno ceno, kvalitetna in udobna, sem pa imel srečo ko sem jo kupoval, zanjo sem dal dobrih 25 000 bivših SIT (jesensko znižanje :naughty: ).

Objavljeno

Kje pri nas prodajajo čelade Bell?

Objavljeno
Kje pri nas prodajajo čelade Bell?

Čelad znamke Bell ni zaslediti v slovenskih trgovinah, prav tako nimamo uradnega zastopnika.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Pozdravljeni!!

Jaz ravno prodajam nolan n84 velikost M. stara dobro leto, vedno nošena s podkapo. če je kakšen interesent za nakup naj me kontaktira.

LP

Objavljeno (popravljeno)
Pozdravljeni!!

Jaz ravno prodajam nolan n84 velikost M. stara dobro leto, vedno nošena s podkapo. če je kakšen interesent za nakup naj me kontaktira.

LP

Za približno koliko denarja pa bi jo prodal??

____________________________________________

Zdravo!

Ker nisem prebiral cele teme bom tle napisal:

Imam črno čelado katera ima nekaj prask. Tudi vizir je popraskan. Zanima me če se, da to kako prekriti al popraviti?

Potem vizir mi je na eni strani počil tako, da se zdaj zapira neeanakomerno. Kaj to treba pol novega kupit al kako drugače?

Pa še zanima me kako bi čelado očistil od znotraj?

Prosim za odgovore, hvala lepa.

aja čelada je pa GEKKO 59-60

Popravljeno . Popravil krispic
Objavljeno
Zdravo!

Ker nisem prebiral cele teme bom tle napisal:

Imam črno čelado katera ima nekaj prask. Tudi vizir je popraskan. Zanima me če se, da to kako prekriti al popraviti?

Potem vizir mi je na eni strani počil tako, da se zdaj zapira neeanakomerno. Kaj to treba pol novega kupit al kako drugače?

Pa še zanima me kako bi čelado očistil od znotraj?

Prosim za odgovore, hvala lepa.

aja čelada je pa GEKKO 59-60

Čelado lahko očistiš, žal pa ni mogoče odstraniti v strukturo zažrtih prask. Opraskanega in polomljenega vizirja ni mogoče popravljati in ga bo potrebno nadomestiti z novim.

Če je oblazinjenje snemljivo in pralno, ga operi kot nogavice. Če ni, se lahko tkanine lotiš z namiljeno krtačko, izplakneš tkanino z vodo, jo nežno ožameš in dobro posušiš na zraku.

Lp, Boris Kompare B)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupil sem N52, v navodilih piše, da podbradni trak naj ne bi potegnil iz DD obročkov, vendar pa mi je tako ne uspe spraviti na glavo oz. z glave ( vsaj ne brez odrgnjenih lic in nosa), če "razstavim" trak pa gre brez problemov. Torej, delam kaj narobe ali imam pač tako glavo?

lp

Franc

Objavljeno

Pozdrav vsem!

Sem popoln začetnik s 600ccm Ninjo, vozim umirjeno, prehitevam le če je nujno in to tudi ne mislim preveč spremeniti...razen mogoče kak speed test na avtocesti :-)

V kratkem nameravam kupiti novo čelado, saj je varnost na prvem mestu (zdaj imam eno PREstaro, tolk, da ima pravo obliko)!

Na netu sem zasledil, da bi naj Schubert imel ZELO dobre čelade, pa še akcije so zdaj kar lepe... Zagledal sem se v C2 in S1 (tc-motoshop, pod akcije). Na HP strani od Schuberta je S1 le carbon, tak da ne vem ali je ta pri nas tudi karbonska... Videl sem tudi C3, ampak ima malo pretirano ceno le zaradi novega dizajna in malo bolj tiha je - varnost pa mislim, da ni večja...oz. saj zasledil nisem kje...

Prosil bi katerega, ki se na čelade spozna, da mi malce pomaga pri odločitvi, zakaj C2 ali S1 ali morda katero od boljšega proizvajalca?

HVALA!!!

Objavljeno
Kupil sem N52, v navodilih piše, da podbradni trak naj ne bi potegnil iz DD obročkov, vendar pa mi je tako ne uspe spraviti na glavo oz. z glave ( vsaj ne brez odrgnjenih lic in nosa), če "razstavim" trak pa gre brez problemov. Torej, delam kaj narobe ali imam pač tako glavo?

lp

Franc

jaz imam isto čelado. To nima veze, gre se bolj zaradi hitrejšega snemanja čelade, pa da je pravilno zapeta ves čas.

Objavljeno
Pozdrav vsem!

Sem popoln začetnik s 600ccm Ninjo, vozim umirjeno, prehitevam le če je nujno in to tudi ne mislim preveč spremeniti...razen mogoče kak speed test na avtocesti :-)

V kratkem nameravam kupiti novo čelado, saj je varnost na prvem mestu (zdaj imam eno PREstaro, tolk, da ima pravo obliko)!

Na netu sem zasledil, da bi naj Schubert imel ZELO dobre čelade, pa še akcije so zdaj kar lepe... Zagledal sem se v C2 in S1 (tc-motoshop, pod akcije). Na HP strani od Schuberta je S1 le carbon, tak da ne vem ali je ta pri nas tudi karbonska... Videl sem tudi C3, ampak ima malo pretirano ceno le zaradi novega dizajna in malo bolj tiha je - varnost pa mislim, da ni večja...oz. saj zasledil nisem kje...

Prosil bi katerega, ki se na čelade spozna, da mi malce pomaga pri odločitvi, zakaj C2 ali S1 ali morda katero od boljšega proizvajalca?

HVALA!!!

Osnovna razlika med C2 in S1 je v tem, da je C2 preklopna, S1 pa integralna. Preklopne čelade so primernejše za turing motorje, ki imajo boljšo vetrno zaščito in se načeloma :naughty: vozijo pri manjših hitrostih, medtem, ko so integralne čelade primernejše za športne motorje. Preklopne zaradi svoje konstrukcije ustvarjajo večji šum, so torej glasnejše in stopnja zaščite je nekoliko nižja, kot pri integralnih (saj govorimo o top čeladah), predvsem zaradi spoja dvižnega dela.

Za preklopne čelade se radi odločamo tudi tisti, ki nosimo korekcijska očala, sa lahko čelado natakneš kar preko očal, kar pri integralki ni mogoče.

Kaj boš uporabil je tvoja odločitev, vsekakor pa bi za tvoj izbor motorja bila bolj primerna S1 . (Način vožnje se lahko kar hitro spremeni) :naughty:

Pa srečno pri izbiri čelade :krneki:

Objavljeno
Osnovna razlika med C2 in S1 je v tem, da je C2 preklopna, S1 pa integralna. Preklopne čelade so primernejše za turing motorje, ki imajo boljšo vetrno zaščito in se načeloma :naughty: vozijo pri manjših hitrostih, medtem, ko so integralne čelade primernejše za športne motorje. Preklopne zaradi svoje konstrukcije ustvarjajo večji šum, so torej glasnejše in stopnja zaščite je nekoliko nižja, kot pri integralnih (saj govorimo o top čeladah), predvsem zaradi spoja dvižnega dela.

Za preklopne čelade se radi odločamo tudi tisti, ki nosimo korekcijska očala, sa lahko čelado natakneš kar preko očal, kar pri integralki ni mogoče.

Kaj boš uporabil je tvoja odločitev, vsekakor pa bi za tvoj izbor motorja bila bolj primerna S1 . (Način vožnje se lahko kar hitro spremeni) :naughty:

Pa srečno pri izbiri čelade :krneki:

HVALA, zdaj je že ena manj, a sem od včeraj do danes našel še dve...

Izbiram med temi:

C2 (minus pri varnosti, črtana)

S1 (plus za varnost in tišino med vožnjo)

Shark RSR2 (???)

AGV GP PRO (???)

RSR2 je ADAC dokaj slabo ocenil, samo na h**p://sharp.direct.gov.uk/ ima 5 zvezdic. AGV nima testa ne ADAC ne SHARP...

Prosil bi le še za mnenje Schubert S1 vs. Shark RSR2 vs. AGV GP PRO pol pa hitro po nakup, pa test vožnjo do Kopra pa nazaj v MB :-)

PS: A mogoče kdo ve za dobro trgovino v MBju, ki prodaja Schubert, Shark in AGV?

Objavljeno
Prosil bi le še za mnenje Schubert S1 vs. Shark RSR2 vs. AGV GP PRO pol pa hitro po nakup, pa test vožnjo do Kopra pa nazaj v MB :-)

PS: A mogoče kdo ve za dobro trgovino v MBju, ki prodaja Schubert, Shark in AGV?

Ti pa si utopist ...

BTW: Shark ima pri nas slabega uvoznika/zastopnika, za AGV ne vem, za Schuberth pa so tudi mnogi jamrali (TC-motoshop ...).

BTW2: nickname maš napačn :P piše se s črko h na koncu.

Pejt kupit Nolan ali X-Lite, imajo daleč najbolj porihtanega zastopnika, ki se maksimalno potrudi pri servisiranju in poprodajnih storitvah.

Objavljeno (popravljeno)
Ti pa si utopist ...

BTW: Shark ima pri nas slabega uvoznika/zastopnika, za AGV ne vem, za Schuberth pa so tudi mnogi jamrali (TC-motoshop .. .) .

BTW2: nickname maš napačn :P piše se s črko h na koncu.

Pejt kupit Nolan ali X-Lite, imajo daleč najbolj porihtanega zastopnika, ki se maksimalno potrudi pri servisiranju in poprodajnih storitvah.

Z veseljem sprejmem vsak predlog, le prosil bi te, da mi napišeš kateri model Nolan-a ali X-lite-a misliš...

Tako, da bom lahko napisal: Schuberth S1 vs. Shark RSR2 vs. AGV GP PRO vs. Nolan ? vs. X-lite ?

PS: Čelado kupujem zaradi varnosti in udobja pri vožnji, ne zaradi uvoznikov. Upam, da je pa nem rabo vozit na servis, če so zastopniki tak slabi, kot ti pišeš...

Popravljeno . Popravil schubert
Objavljeno (popravljeno)

schubert,jaz prodajam čelado schuberth s1, crno bela, rabljena cca 3 meseca.vzrok prodaje: velikost,premala mi je,s podkapo mke tišči ful.

velikost je xxl

barva: crno beli motiv

kupljena v tc motoshop

cena nove je 500eur

ce te/koga zanima naj mi javi

Popravljeno . Popravil ALJAZZ
Objavljeno
Izbiram med temi:

C2 (minus pri varnosti, črtana)

S1 (plus za varnost in tišino med vožnjo)

Shark RSR2 (???)

AGV GP PRO (???)

Zacel z S1, sedaj imam S1 Pro. Ce ti gre skozi, si nabavi Schubert-ko S1, R1, Pro. Dobre (in drage) helme...

Objavljeno
Z veseljem sprejmem vsak predlog, le prosil bi te, da mi napišeš kateri model Nolan-a ali X-lite-a misliš...

Tako, da bom lahko napisal: Schuberth S1 vs. Shark RSR2 vs. AGV GP PRO vs. Nolan ? vs. X-lite ?

nebi rad bil pametn ampak čelado moraš probat ne glede na znamko ali videz ali uvoznika..

vsak model ne samo znamka ima drugačno obliko.. brez veze boš dobival odgovore na brezvezna vprašanja.

zapelji se v graz kjer imaš par dobro založenih trgovin in probaj različne modele..

lahko pa tud v mariboru začneš pri autocommercu (zraven šerbineka) .. tam maš na izbiro nolan, x-lite in shoei

ki je tud zelo kvalitetna helma..

lp

Objavljeno
Z veseljem sprejmem vsak predlog, le prosil bi te, da mi napišeš kateri model Nolan-a ali X-lite-a misliš...

Tako, da bom lahko napisal: Schuberth S1 vs. Shark RSR2 vs. AGV GP PRO vs. Nolan ? vs. X-lite ?

PS: Čelado kupujem zaradi varnosti in udobja pri vožnji, ne zaradi uvoznikov. Upam, da je pa nem rabo vozit na servis, če so zastopniki tak slabi, kot ti pišeš...

Ma stari, nismo ti mi prodajalci ... malo uporabi iskalnik in se podaj na pot. Ne pa pričakovt, da ti bomo tu vse mi na pladnju prnesli, ker ti ne bomo.

Objavljeno
HVALA, zdaj je že ena manj, a sem od včeraj do danes našel še dve...

Izbiram med temi:

C2 (minus pri varnosti, črtana)

S1 (plus za varnost in tišino med vožnjo)

Shark RSR2 (???)

AGV GP PRO (???)

RSR2 je ADAC dokaj slabo ocenil, samo na h**p://sharp.direct.gov.uk/ ima 5 zvezdic. AGV nima testa ne ADAC ne SHARP...

Prosil bi le še za mnenje Schubert S1 vs. Shark RSR2 vs. AGV GP PRO pol pa hitro po nakup, pa test vožnjo do Kopra pa nazaj v MB :-)

PS: A mogoče kdo ve za dobro trgovino v MBju, ki prodaja Schubert, Shark in AGV?

Mi čelada res lahko reši življenje?

Ni dvoma.

Uporaba čelade pomembno zmanjša tveganje za poškodbe glave, močno zmanjša tveganje invalidnosti ter seveda smrti po prometnih nesrečah. Vsekakor pa čelada ni vsemogoča in ne more zaščititi motorista pred vsemi možnimi poškodbami. Zavedati se je treba, da možgani in vrat brez večje škode prenesejo le določeno silo udarca.

Kaj je dokaz, da lahko čeladi zaupam?

Po vsem svetu velja obveza, da morajo biti čelade homologirane. To pomeni, da so preizkušene v skladu z veljavno zakonodajo. V Sloveniji velja evropska zakonodaja, Angleži imajo še vedno veljaven interni predpis, Američani imajo svojega. Kupite samo čelado, ki ustrezajo z zakonom določenim varnostnim standardom. Te čelade so opremljene z ECE/ONU etiketo, ki mora biti obvezno prišita (ne priložena) na podbradni pas ali v notranjosti čelade.

Kako spoznam, da je ena čelada boljša od druge?

Težko. Predpisani standard ECE 22/05 je le tista najplitvejša meja, ki jo dosežejo tudi najcenejši izdelki. Črno belega odgovora, katera znamka čelad je najbolj vredna zaupanja, brez trdnih dokazov in neodvisnih merjenj, ni mogoče ponuditi. V EU recimo velja načelo, da so vse članice enake, da vsi vsem zaupajo, zato je na primer, španska homologacija čelad enakovredna nemški in torej dodatno preverjanje ni potrebno. Javna skrivnost pa je, da so španski in luksemburški laboratoriji zelooo popustljivi pri izdaji homologacijskih dokumentov.

Komu torej zaupati?

Logika pove, da je zaupanja vreden tisti proizvajalec, ki sam obvladuje razvoj, proizvodne postopke, ima nadzorovano proizvodnjo in od vsega skupaj živi na dolgo progo. Jasno je, da je skrbneje izdelana čelada tudi zmogljivejša; da je znano ime s proizvodnjo v urejeni državi bolj zaupanja vredno, kot izdelek neznanega izvora iz okolja, ki ima nizke kriterije. Da je vajenec tisti, ki je začel šele včeraj delati čelade, saj nima izkušenj s konstrukcijo. Da tisti, ki čelade le sestavlja, nima razvoja in je že po definiciji v zaostanku.

Katera čelada je potemtakem varna?

Tista čelada, ki ublaži udarec do te mere, da na možgane (ki lebdijo v možganski tekočini) deluje pospešek največ 275g. Pomemben je tudi čas trajanja udarca. Zmnožek pospeška in časa trajanja udarca daje vrednost HIC (Head injury criteria), ki ne sme preseči vrednosti 2400. Manj ko doseže, manjše bodo poškodbe glave.

Ali je brizgana plastika zanesljiva?

Industrija ponuja številne plastične mase različnih mehanskih in kemičnih lastnostih in v širokem cenovnem razponu. Polikarbonat, namensko razvit za čelade, je zelo uporaben material, saj brizgan po navodilih stroke zagotavlja stalno kakovost in omogoča dostopno ceno. Za primer: skupina Nolan uporablja izključno zelo kakovosten polikarbonat Lexan®, ki ga izdeluje General Electric. Ta material je za 45 % odpornejši na udarce, kot mnogo cenejši ABS.

Zakaj bi izbral kompozitno čelado?

Kompoziti (steklena vlakna z vezivno smolo; steklena vlakna z ogljikom, s kevlarjem itd.) omogočajo, da konstruktorji natančneje razporedijo po lupini material, ki je potreben za prevzem sile udarca. Praviloma je takšna čelada lažja, samo težišče čelade pa je ugodnejše kot pri čeladah iz polikarbonata.

Ali je pri dodanem karbonu čelada bolj odporna na udarce ?

Ni. Ogljikova tkanina je lahka, toda toga. Trša zunanja školjka zahteva mehkejši notranji polistirenski vložek in obratno. Kaj je najboljše? Spet, tista člada, ki v dovolj dolgem časovnem intervalu prenese do možganov silo, manjšo kot 275 G. Le tako lahko ublaži udarec in s tem zmanjša pospešek na možgane do te mere, da faktor HIC ne doseže vrednosti 2400. Čim manjša je ta vrednost, tem manjšo poškodbo utrpijo možgani.

Kako naj se odločim?

Upoštevaj vse prej našteto, potem pa preizkusi več različnih modelov, da dobiš občutek za razlike. Izbrani model čelade preizkusi tudi med vožnjo na lastnem motociklu! Noben testni voznik ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade kot prav ti sami!

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno (popravljeno)
Ma stari, nismo ti mi prodajalci ... malo uporabi iskalnik in se podaj na pot. Ne pa pričakovt, da ti bomo tu vse mi na pladnju prnesli, ker ti ne bomo.

Prosil sem tiste uporabnike s izkušnjami - ti je/bi bilo težko povedati, kaj ti je všeč na X-liteu in kaj ne!?! Vsem DRUGIM pa najlepša HVALA za nasvet!!!

Izbrana znamka Schuberth S1 (prevladala varnost, dizajn, tišina med vožnjo).

Popravljeno . Popravil schubert

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!