Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Ploščice stalno malenkost drgnejo ob disk. ...pa tudi se ne premikajo skoraj nič, ko stisneš zavoro... praktično samo povečajo silo na disk....in ko je kolo v zraku, se čuti, da malo zavira... ni pa to toliko, da bi ružilo in da se takoj ustavi....

Motor je letnik 1998. ... in verjetno je zamenjal že nekaj lastnikov. ...in dostikrat je praksa, da je lastnik rekel... "eh, to sezono še bo, je še kar v redu... pol naj pa naslednji lastnik rihta". Jaz bi podrl čeljusti, pobral ven batke, po potrebi zamenjal tesnila, dosledno očistil notranjost čeljusti  in nalil novo zavorno tekočino... ni neki bav-bav to naredit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

običajno imajo (pojma nimam ker motor je v opisu) določeni motorji imajo naleganje zavorne čeljusti, nekateri pa ne (KTM recimo). In tam se vsakokrat stisne zavora do konca, da se uleže čeljust, šele nato le ta stisne.

Ma v osnovi bo bolje čeljust dol, čistilo, spucat batke, ko so skoraj zunaj, nekajkrat vn pa not ( to ne govorim, da laufaš iz bajte pa nazaj) in potem pravilna montaža čeljusti. Sploh pri ofroadu se batki zapacajo in hitro dobijo kako zapečeno svinjarijo, ki škodi normalnemu vračanju.

Plođščice se sicer lahko sliši, kolesa pa definitivno ne smejo ustavit. (vsaj kak krog ali več mora kolo narediti)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zavorna ročica nima lufta, bat v mastru ne gre dovolj ven - nazaj, olje nima kam in ostane pritisk v sistemu, bremze pa še vedno bremzajo....sam povem......

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam ročic ni menjal..štartam s predpostavko, da je bilo prej vse ok' če pa ni blo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi čeljusti so lahko umazane ali obrabljene. Včasih se naredi rob, pa se nove (debelejše) ploščice zatikajo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

A ve kdo katere znamke so originalne ploščice za Hondo CBF 1000A, sc58? KOlega mi pravi, naj dam raje originalne  ploščice kot pa kakšne druge, ker pobirajo diske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, a-lex said:

A ve kdo katere znamke so originalne ploščice za Hondo CBF 1000A, sc58? KOlega mi pravi, naj dam raje originalne  ploščice kot pa kakšne druge, ker pobirajo diske.

Obicajno so honde imele yutaka diske in nissin ploscice. V prodaji so se dobile modre in zlate nissin, original hondine pa so imele zelezn del  bakrene barve. Original so mi bile najboljse, pri 140 000km je imel disk se 0,15mm do limita. Honde nimam vec od 2017, zadnjic sm ploscice kupil prav tisto leto. Morda se je vmes vse spremenilo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod črto:  je original najboljši in se zato najdražje plača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
pred 15 minutami, Fadil pravi:

ene so prednje druge pa zadnje. Anteriore: spredaj, posteriore zadaj. Drgač pa gugl prevede lahko celo www stran v angleščino. V slovenščino raje ne daj, ker ne boš nič razumel :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

ene so prednje druge pa zadnje. Anteriore: spredaj, posteriore zadaj. Drgač pa gugl prevede lahko celo www stran v angleščino. V slovenščino raje ne daj, ker ne boš nič razumel :P

 

Me je zmotilo, ker nekje piše Sporty, pri drugi pa Special.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Fadil pravi:

Me je zmotilo, ker nekje piše Sporty, pri drugi pa Special.

nisem šel toliko v detajle

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Fadil pravi:

Me je zmotilo, ker nekje piše Sporty, pri drugi pa Special.

Sporty in Special je model motorja...je potrebno preverit, če paše na enega in drugega ali je razlika

Ashampoo_Snap_2024_11.04_18h20m38s_002_.png.30692383a012eed73e0561e25635cbac.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sedaj našel drugo spletno stran, ki mi je bolj razumljiva in tudi dobavni čas je precej krajši. Me pa zanima kdaj konkretno se zavorne ploščice menja? Na svoji Hondi imam prevoženih cca. 34.000km, zato sem mislil, da bi ploščice preventivno zamnenjal. Sicer zavirajo brez problema, me pa vseeno, ali naj menjam, ali lahko še počakam?

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V navodilih za uporabo po navadi piše kje je limit. 

lajf.JPG.82ea3bfc15664181bb2c8fffedc99e54.JPG

Poišči indikator na ploščicah (žleb v oblogi ali bradavica na robu obloge). Ko žleb izgine, ali se začne drsati disk po bradavici, so ploščice odslužile svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Fadil na mojem motorju so se cenejse brembo hudo slabo obnesle. Tole je ostalo po 4000km. Caponord je bil precej nalozen, zadnja zavora je dost delala, al ipak, pred Korziko dal nove, naslednja fura, na pol poti v Svico sm ze iskal ploscice po Bolzanu. Spet sem dobil cenejse, po ceniki okrog 30/par. Spet so drzale 4000. Da ponoris.  Naslednjic so mi prodali neke drazje, po ceniku cca 60€, te bi znale bit ok za cca 10-12kkm. ( niso ker je brembo bol repa kot dobra roba..ampak to je druga debata)

IMG_7594.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!