Stric Burek Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 poglej raje ploščice, pa diska ne polivat segreje se na 500+° in ga lahko tako počiš :alien1:
SiR Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 pelji na pregled k mehaniku če je slučajno disk zvit
simonsi Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 jest sem se šel danes peljat pa sem pri bremzanju na prvo bremzo čutil kot da se neki drgne ko zabremzam,v glavnem domov sem se pripeljal in disk je bil čist zasmojen,polil sem ga z mrzlo vodo da se je ohladilo,v glavnem disk je sedaj bolj črn kot prej,čeprav bremza čist dobr,a se to da s čim spucat,ker je zdej grd disk,a je sploh še dobr disk,a se je preveč pregrel? Verjetno so ti batki zaštekali. razdri pa spucaj
Šarc Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Diskov tudi pod razno ne priporočam polivati z vodo. Spremeni se struktrura in lahko pride do prevelike utrditve površine, efekt pa zmanjšanje zavornih sposobnosti. Lahko ti ga še zvije in med vožnjo ti potem preveč razmakne ploščice efekt je pa ta, da ti zmanjka hoda na ročici in zavore ne primejo takoj (moraš pumpat), kar je pa lahko smrtno nevano. Mal poglejte tudi pri obrabljenih diskih kolikšna je minimalna debelina diska. Večina jih ima to označnih. Pri opletanju se mi zračnost levo - desno ne zdi sporna, delikatna pa zna biti naprej - nazaj v smeri vrtenja, ker zračnost pomeni nabijanje na štifte in na disk, pa še kakšne druge vibracije se prenašajo na druge sklope. Toliko o mojem mnenju
simonsi Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Če je disk zvit, potem zavorna ročka pulzira.
mrki Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 Ni nujno! Pri meni je bil zvit eden od prednjih diskov pa ni ročka nič pulzirala. Cel prednji konc je vibriral :kva2: Plavajača čeljust do neke mere preprečuje pulziranje ročke in zavornega učinka, zato pa gibanje mase čeljusti povzroči vibracije. LP
k0ci Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 Diskov tudi pod razno ne priporočam polivati z vodo. Spremeni se struktrura in lahko pride do prevelike utrditve površine, efekt pa zmanjšanje zavornih sposobnosti. Lahko ti ga še zvije in med vožnjo ti potem preveč razmakne ploščice efekt je pa ta, da ti zmanjka hoda na ročici in zavore ne primejo takoj (moraš pumpat), kar je pa lahko smrtno nevano. Mal poglejte tudi pri obrabljenih diskih kolikšna je minimalna debelina diska. Večina jih ima to označnih. Pri opletanju se mi zračnost levo - desno ne zdi sporna, delikatna pa zna biti naprej - nazaj v smeri vrtenja, ker zračnost pomeni nabijanje na štifte in na disk, pa še kakšne druge vibracije se prenašajo na druge sklope. Toliko o mojem mnenju vsi plavajoči diski imajo zračnost naprej in nazaj v smeri vrtenja :angry: in to ni nič spornega
ceso Objavljeno April 14, 2006 Opozori Objavljeno April 14, 2006 predlagam keramične, jst nimam z njimi nobenih problemov :OK:
ar Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Odločam se med Lucasom - Euroton: Prednje: CRQ 6.640 SIT/komplet Zadnje: SH 5.770 SIT in SINTER: AP Racing Prednje: 6.599 SIT LMP 224 RR Zadnje: 5.470 SIT LMP 155CC Ker je cena skoraj identična, izkušnje za - proti prosim. Motor YZF600R Thundercat, stil vožnje: LS, Grobnik - letos še ne
king Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 ..tut jaz počas razmišljam o menjavi prednjih disk ploščic na FZS 1000,.... mogoče kak pameten nasvet??????? :hmm:
danci1973 Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Folk na tujih forumih blazno hvali EBC 'HH' zavorne ploščice. Te v Sloveniji prodaja 'M.A.J. Klub - Jefra Racing d.o.o.'. D.
Guest Brumer Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 ..tut jaz počas razmišljam o menjavi prednjih disk ploščic na FZS 1000,.... mogoče kak pameten nasvet??????? :hmm: Dal ti bom pameten nasvet ,samo sigurno ga neboš upošteval .Nešparaj na ploščicah kupi samo original.Držale bodo dlje,diskov neboš imel poškodovanih,sigurno najboljši zavorni učinek verjetno tudi daljšo življensko dobo , če boš dal kakšen ponaredek se pozneje kaj name spomni (ko boš menjal drage diske) svetoval bi ti ,da se najprej pozanimaš za ceno diskov predno montiraš kakšen ponaredek. :OK:
danci1973 Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Dal ti bom pameten nasvet ,samo sigurno ga neboš upošteval .Nešparaj na ploščicah kupi samo original.Držale bodo dlje,diskov neboš imel poškodovanih,sigurno najboljši zavorni učinek verjetno tudi daljšo življensko dobo , če boš dal kakšen ponaredek se pozneje kaj name spomni (ko boš menjal drage diske) svetoval bi ti ,da se najprej pozanimaš za ceno diskov predno montiraš kakšen ponaredek. :OK: Takšne 'pametne' nasvete ti deli kje drugje - ali še bolje, zadrži jih zase. Noben proizvajalec mopedov (ali traktorjev :whistle:) ne izdeluje sam zavornih ploščic, ampak jih kupujejo od firm, ki se s tem ukvarjajo - Lucas, EBC, AP Racing, Nissin, ... in zapakirajo v svojo embalažo ter prodajo malo dražje. 'Ponaredki' (po tvoje) so v veliko primerih boljši od 'originala' - in tudi ne nujno cenejši. D. PS: Hmm, kolk konjev že ma tvoj moped? :devil:
Guest Brumer Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Takšne 'pametne' nasvete ti deli kje drugje - ali še bolje, zadrži jih zase. Noben proizvajalec mopedov (ali traktorjev :whistle:) ne izdeluje sam zavornih ploščic, ampak jih kupujejo od firm, ki se s tem ukvarjajo - Lucas, EBC, AP Racing, Nissin, ... in zapakirajo v svojo embalažo ter prodajo malo dražje. 'Ponaredki' (po tvoje) so v veliko primerih boljši od 'originala' - in tudi ne nujno cenejši. D. PS: Hmm, kolk konjev že ma tvoj moped? :devil:(več kot tvoj,čeprav ima tvoj še enga osla gor) Hvala za zahvalo. Nisem vedel ,da iščeš ploščice za moped in traktor -najbolje in najceneje bo ponaredek,kar privošči si ga. :beer2: PS: Pozabil si najboljše omenit ATE,Girling,Brembo,itd.Odgovorja ne pričakuj -od zdaj naprej te ignoriram!!!!!!
pirrulz Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Noben proizvajalec mopedov (ali traktorjev :whistle:) ne izdeluje sam zavornih ploščic, ampak jih kupujejo od firm, ki se s tem ukvarjajo - Lucas, EBC, AP Racing, Nissin, ... in zapakirajo v svojo embalažo ter prodajo malo dražje. 'Ponaredki' (po tvoje) so v veliko primerih boljši od 'originala' - in tudi ne nujno cenejši. Nabavil AP racing. Baje zergut. Poročam v doglednem času. In D. ima prav - niso bile nujno cenejše od originala. :fredy:
SiR Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 (popravljeno) Hvala za zahvalo. Nisem vedel ,da iščeš ploščice za moped in traktor -najbolje in najceneje bo ponaredek,kar privošči si ga. :beer2: PS: Pozabil si najboljše omenit ATE,Girling,Brembo,itd.Odgovorja ne pričakuj -od zdaj naprej te ignoriram!!!!!! ej, Bumbar, to niso 'ponaredki' ampak se temu strokovno reče ploščice drugih ponudnikov oziroma 'third party' ... in v glavnem so čisto v redu izdelki ;) a maš še BMWja? Poglej, katere pnevmatike so kaj montirane ... in ko boš znucal, se vprašaj, al boš dal gor 'original' al 'ponaredke' ... samo netakrat spraševat, katere bodo tisto leto na BMWja montiral ... ker bo možno, da ponaredke ;) Popravljeno April 25, 2006. Popravil SymRu
Brihta Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 (popravljeno) Ja, jst sem dal gor ponarejene pnevmatike. Michelin al neki tazga. So me tut nategnil, sej sem slisu da so drazje od originalnih dunlopk :blink: Popravljeno April 25, 2006. Popravil Brihta
Ice Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Dal ti bom pameten nasvet ,samo sigurno ga neboš upošteval .Nešparaj na ploščicah kupi samo original.Držale bodo dlje,diskov neboš imel poškodovanih,sigurno najboljši zavorni učinek verjetno tudi daljšo življensko dobo , če boš dal kakšen ponaredek se pozneje kaj name spomni (ko boš menjal drage diske) svetoval bi ti ,da se najprej pozanimaš za ceno diskov predno montiraš kakšen ponaredek. :OK: ce si tak ekstremist tudi kot mehanik........... :doze: :wacko: brumer, ce bi ti bil strokovnjak za kakrsnega se imas bi povedal celotno zgodbo in ne samo tvoj omejen izsek. namrec "originalne" (kaj je ze to ?!) ploscice so vecinoma samo najboljsi KOMPROMIS nekih zahtevanih parametrov s strani tovarne za doloceno vozilo. imas pa prav, da vecinoma zdrzijo najdlje. after market ploscice pa so v dolocenih kriterijih boljse in v dolocenih slabse kot originalne. v nekaterih, redkih, primerih so lahko tudi v vseh panogah boljse od originala. BTW bi se rad spet malo hladil? ali samo mislis, da si duhovit ?! -> (več kot tvoj,čeprav ima tvoj še enga osla gor)
beti Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Lep pozdrav! Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: . Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja. Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: ) LP
Skubaduba Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Lep pozdrav! Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: . Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja. Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: ) LP Pojdi na servis, če nisi vešča "šraufanja". :blink: :P :D
border Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 To tudi meni malo zanima... Imam vse zavore OK. Sprednje ne cvilijo ko pritisnem na zavoro. Ko pa pritisnem na zadnjo pa malo zacvili, a ne vedno. Kaj je to?
Lego Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Lep pozdrav! Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: . Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja. Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: ) LP Možno je, da so zavorne ploščice slabše kvalitete in si jih med dolgim in intenzivnim zaviranjem pregrela (zakurila). Poizkusi odpraviti težavo tako, da obrusiš vrhni sloj ploščic. Verjetno pa bo to le začasna rešitev, kajti bolj obrabljene ploščice se še prej pregrejejo. Na prvi vožnji po servisu bodi zelo pazljiva, ker se zaradi posega na ploščicah podaljša zavorna pot !!! Sčasoma se bo stanje normaliziralo.
rosse20 Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 tut jst mam ta problem. sem kupila motor in je blo prvi teden ok, drug teden je začelo cvilit, potem pa je že prav ružlo not. sem šla na servis in mi je ploščice s težavo menju. sedaj mi že spet po malem ruži. bom šla nekam, kjer se ukvarjajo samo z zavorami in se bom tam pozanimala. bomo vidli, kaj bo. aja... cvili poleg ruženja... katastrofa. :angry2:
border Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Aha... se pravi loscice niso vec to kar so bile... bo treba menjat tazadnje... :blush:
beti Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 No, moja "boljša" polovica bo danes pelal mojo lubico na servis in potem bom poročala, kaj so strokovnjaki rekli glede cviljenja, mogoče bo komu pomagalo :grim . LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se