rosse20 Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 Enkrat sem že pisal o zavornih ploščicah,takrat sem napisal kupujte vedno original.Večina od vas se ni strinjala ,češ da so ponaredki cenejši in celo boljši. S tem se jaz nikakor nestrinjam . jaz pa se s tabo ne strinjam. prej kot v dveh mesecih odkar imam nov motor, so mi morali že 1x menjati zavorne ploščice. peljala sem na yamaha servis, kjer sem tudi kupila motor. zamenjali so mi jih z "originalnimi". šla sem zato k njim, ker je bilo to popravljeno v garancijskem roku in je bilo brezplačno. nakar sem bila pred kakšnimi 10 dnevi pri njim in sem povedala serviserju, da spet ruži. in je rekel, da zdaj pa ne more jih več menjati, da bo pač tako ostalo. sem pa prej imela skuter in sem jih menjavala pri firmi, ki se ukvarja z zavorami. dolgo so mi zdržale, "prijele" so kot morajo in nikoli in res nikoli niso cvilile. tako da... od zdaj naprej grem vedno tja do njih... že naslednji teden grem, da pogledajo, kaj je narobe s temi. treba preverit :closedeyes:
simonsi Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 Po sliki sodeč, ti preveč po notranji strani bremza in premalo po zunanji. Če so ploščice pravilno montirane, bo pa treba zamenjat tip ploščic.
Ice Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 res noben ne ve?..... domnevam in sklepam lahko veliko, samo vem ne. pelji k nekomu, ki mu zaupas in se spozna.
mi Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 ma ja.....sicer to tko požera dist že neki časa......sam sm zdej opazu da zadne čase mal moč bremzanja pojenja...kar me pa seveda skrbi :BUA:
Lowrenc Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 veš kaj! Če je tole že starejši motor pol je možno, da so se čeljusti že malo ''utrudile'' oziroma stegnile in so ploščice vbistvu vpete nevzporedno! Vsaj pri mojem motorju je blo tko. To je sicer relativno mejhna deformacija na vilicah, ki držijo ploščice, ki se prenese po dolžini ploščise in naenkrat ti iz 1mm deformacije nastane par mm velika špranja na drugi strani ploščice. Sledi obraba ploščic ''v kajlo'' in obraba diska tk, kt pri tebi. Jst sem ta problem rešu tako, da mi je en šlosar lepo za tist mm pofrezou čeljust, da so bile vilice in batek spet vzporedna. Pol je bila stvar rešena!! Če je pri tebi to in, če se boš odloču tko rešit problem s tem seveda oslabiš vilice za tisti milimeter materiala... Mislem-ni glih panike-vilice se ti naujo tk hitr odlomile, ker so take stvari narejene zlo na ziher z veliko varnostjo! Brez panike pa enmu dobrmu majstru nesi in reci mu, da bi biu rad zraven, ko bo delau in, da te skrbi pa to... in ti bo naredu vredu :OK:
dr_lunatic Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 kaj mi zna gdo kej o keramičnih povedat? ...js mam namreč yamaho DT125RE ki jo uporabljam več al man na pisti...pa bremze so dokaj šibke, pa še pol delajo slabše ko se dosti segrejejo...pa sm ču da lahko keramične ploščice na večjih temp. delajo in da blše primejo (ne se smejat če kej ne drži, zato pa sprašujem)
king Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 ...zamenju ploščicena FZS 1000. ......Lucas-ove,.. po 500 km kolkr sm jih naredu se mi zdijo čist OK,.. in namest 26kSit, kolkr so "original" sem za Lucas-ove odštel 13 kSit,... za kompšlet seveda :OK:
Frips Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 na FZS 600 uporablam Lucasove ploščice, menjava na 20k km in zelo zadovoljen....
reesko Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 jst mam en problem... mam mitota(to že avtomatsko pomen da je problem :P ) in na sprednem disku so mi plošlčice praskale disk...sm misluda je kamenček notr in da mi zato praska...pol sm jih zamenu(LUCAS sm dal gor) in je blo ene 150km kul...pol pa s5 k prej..praska...kaj bi to blo???ker se mi zdi škoda diska da mi praska :? prosm pomagajte :( :?
X-biker Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Sprobal Carbone Lorraine in stvar je super :OK: . Nissin nikoli več. :nono: Pa se cena je super cca 7k na par.
simonsi Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 jst mam en problem... mam mitota(to že avtomatsko pomen da je problem :P ) in na sprednem disku so mi plošlčice praskale disk...sm misluda je kamenček notr in da mi zato praska...pol sm jih zamenu(LUCAS sm dal gor) in je blo ene 150km kul...pol pa s5 k prej..praska...kaj bi to blo???ker se mi zdi škoda diska da mi praska :? prosm pomagajte :( :? Malo bolje opiši tole praskanje :hmm:
Petzl Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Malo bolje opiši tole praskanje :hmm: ...pa slikej pa prlimi
reesko Objavljeno Julij 18, 2006 Opozori Objavljeno Julij 18, 2006 (popravljeno) jah veste kako je to...slikat ne morm k mam motor na servisu sam k pa dobim nazaj bom še sliku... k se vozš občutš tko: pač mal na izi pobremzaš pa bremza skor nč ne prime...jst mam tak filing da je neki umes med ploščico pa med diskom...tko da je možno da je to kšn kamenček al pa kej...zato pa sm jst menu ploščice...sam pol je blo spet isto...drgač pa to nardi na ene 5km recimo...drgač lepo prime pa ful močno prime...sam na vsake tok časa pa tko čudn zahrusta k bi z nohtom ful potegnil po steni...tko je pa tuki...in k se to spraska dol pol pa čez 5sekund k držim bremzo s5 dela...res ne vem kaj bi to blo :( :? disk je pa pač popraskan k bi s kamnom lepo krožu po njem...tko da neki more bit med ploščico pa diskom(sm že 3x spucu pa je zmer isto :( ) Popravljeno Julij 18, 2006. Popravil reesko
danci1973 Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Kot kaže, bom moral na mopedu zamenjat prednje diske. Pri zaviranju namreč prav grdo trese oz. bolje rečeno, zaviranje je 'pulzirajoče'... Možno je, da jo je eden od diskov malce skupil pri padcu na N. Marofu, pa se je s časom stvar slabšala. Zdaj pa sem pred dilemo - na izbiro je kar nekaj proizvajalcev in variant: - original diski (cena neznana, verjetno pa gromozanska) - EBC ProLite (379€ + poštnina - EBay) - Galfer Wave (389€ + poštnina - EBay) - Moto-Master Flame (369€ + poštnina - EBay) - Lucas 'standard' (440€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca) - Lucas Alien (480€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca) Izgled mi je v principu nepomemben - 'wave' (ali druge 'nenavadne) diske bi izbral samo, če bi zanesljivo imeli boljše lastnosti ali če bi bili (občutno) cenejši... Zdaj pa - prosim za mnenja... Katere bi izbrali vi in zakaj? lp, D.
T Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Na CBR 900 RR sem imel Braking in tudi za Hornet sem naročil Braking. Bil se zelo zadovoljen :OK: z zaviranjem in kontrolo pri močnih zaviranjih. Če ti je glavni kriterij cena je najbrz najceneje kupiti rabljene, je pa tudi možno tvoje porvanati če imaš malo smisla za tehniko in nekaj orodja. Kar se mene tiče je Braking :worship: :worship: :worship: lp
danci1973 Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 (popravljeno) Če ti je glavni kriterij cena je najbrz najceneje kupiti rabljene, je pa tudi možno tvoje porvanati če imaš malo smisla za tehniko in nekaj orodja. Ne, cena ni glavni kriterij - kupil bom nove diske. Vseeno pa bi rad izbral čim bolšji 'price/performance'... O ravnanju sem sicer že razmišljal, ampak ... kaj vem. Ipak so to bremze! :? Kako bi naj to ravnanje izgledalo? Kar se mene tiče je Braking :worship: :worship: :worship: lp Žal Braking ne izdeluje diskov za moj moped. Drugače bi bili v zgornjem spisku. ;) D. PS: Tako 'od oka' - kolko kilometrov bi naj zdržali prednji diski pri tovrstnih mopedih? Popravljeno Julij 21, 2006. Popravil danci1973
gizmOkak Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Kar se mene tiče je Braking :worship: :worship: :worship: lp priporočam :OK: marjetice še bolš :devil:
T Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 Kolega je imel na xx 80.000 km in so diski bili že proti koncu svoje življenske poti. Za ravnanje (po mojih izskušnjah) potrebuješ merilno urico(če je nimaš jo dobiš pri kakšnem orodjarju) in pa plastično kladivo ali pa kos plastike in navadno kladivo. Slišat je malce divje vendar se z občutkom in vztrajnostjo da diske zelo lepo poravnati(preverjeno). Najprej pa preveri če so sploh krivi. To lahko narediš najpreprosteje da sprednji konec dvignes nastaviš alkoholni flomaster rahlo na disk in zavrtiš kolo če črta ni neprekinjena si dobil mesto kjer je disk kriv. lp
Provokator Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 zdaj pa malo butasto vprašanje iz moje strani: si je kdo že poskušal sam narediti zavorne diske?? Po moje to ne bi smelo biti posebno težko. Rabiš samo pravi material, pravo debelino, vrežeš krog, v krog vzorec po želji, vseskupaj daš na rezkalni stroj, zadevo poravnaš, namontiraš in se pelješ....... Ali pa se motim???
danci1973 Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 zdaj pa malo butasto vprašanje iz moje strani: si je kdo že poskušal sam narediti zavorne diske?? Po moje to ne bi smelo biti posebno težko. Rabiš samo pravi material, pravo debelino, vrežeš krog, v krog vzorec po želji, vseskupaj daš na rezkalni stroj, zadevo poravnaš, namontiraš in se pelješ....... Ali pa se motim??? Princip je isti, sve su ostalo nianse... Verjetno lahko sam narediš diske, če imaš pravi material, če veš, kako z njim ravnati, da mu ne spremeniš strukture in lastnosti, če ... Druga zgodba pa je, če res veš, kateri material je pravi, kaj vse je ob izbiri le-tega potrebno upoštevati (odpornost na segrevanje / ohlajevanje, ....). D.
gizmOkak Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 (popravljeno) Hein-Gericke ABM(480Eu)LP. za ta dnar se dobi marjetice od brakinga plavajoče, ne tole :BUA: Popravljeno Julij 21, 2006. Popravil gizmOkak
k0ci Objavljeno Julij 21, 2006 Opozori Objavljeno Julij 21, 2006 če hočeš najboljši price/performace vzami najcenejše, tisti dražji niso toliko boljši, da bi lahko upravičili svojo ceno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se